Dan ben ik Jeroen. Ik werd juist Daan genoemd omdat er twee Jeroenen waren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh heet jij daan? Dan krijgen we een probleem op de meet met 2 Daans.
Ik roep gewoon heel hard UUGHHHJERKEquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan ben ik Jeroen. Ik werd juist Daan genoemd omdat er twee Jeroenen waren.
Mag ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik roep gewoon heel hard UUGHHHJERKE
Hola.quote:
Thefuck die clip...quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Thefuck die clip...
En die post boven mij.![]()
I see your strange movie and raise you three.quote:
zeker gemaakt door jappen :quote:
Nope, een Franse dude.quote:
Ja het viel mij ook al mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:36 schreef Studeur het volgende:
wat een uitzonderlijke situatie, ik ben nu al wakker
Same here, was een flinke.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja het viel mij ook al mee.
Kwam omdat ik moest kakken....
Nu zit ik kansloos 'heel holland bakt' te kijken met koffie en een peuk.quote:
Ik herken het, wat voel je je daar oud.. Die chicks zijn inderdaad prima te doen, alleen 16quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:40 schreef Studeur het volgende:
Gisteren weer eens naar zo'n 16-jarige kroeg met top 40 muziek. Ik haat het daar maar vrienden gingen erheen dus dan ga ik wel mee weetje. Maar ik weiger gewoon te dansen op dat soort muziek en die mensen daaroverigens zijn de chicks wel te doen maar ik hossel daar uit principe niet mee, vroeger wel veel gedaan.
Gelukkig werd het te druk en kwam er iemand met wiet en gingen we op een bankje zitten en blowenDaarna maar naar huis gegaan want zij gingen weer naar binnen.
Vanavond wel goeie feestjes, chateau techno en een rave van klamme handjes in Westpoortquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:40 schreef Studeur het volgende:
Gisteren weer eens naar zo'n 16-jarige kroeg met top 40 muziek. Ik haat het daar maar vrienden gingen erheen dus dan ga ik wel mee weetje. Maar ik weiger gewoon te dansen op dat soort muziek en die mensen daaroverigens zijn de chicks wel te doen maar ik hossel daar uit principe niet mee, vroeger wel veel gedaan.
Gelukkig werd het te druk en kwam er iemand met wiet en gingen we op een bankje zitten en blowenDaarna maar naar huis gegaan want zij gingen weer naar binnen.
Ik zat bleep bloop te kijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nu zit ik kansloos 'heel holland bakt' te kijken met koffie en een peuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |