Je moet #239 even doorlezen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had hem sowieso alle hoeken van de kamer laten zien met een bebloed hoofd en een blauw oog
Deze?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:59 schreef OllieWilliams het volgende:
Er loopt een man door de Nieuwstraat in Brussel als hij voor zich ineens een touw ziet hangen. Hij kijkt waar het touw vandaan komt, maar dat touw verdwijnt gewoon de bewolking in... zo hoog. De man wordt nieuwsgierig en klimt naar boven. Hij klimt en klimt en klimt en klimt... tot hij bij de Hemelpoort komt.
Petrus kijkt de man verbijsterd aan. "Wat doet u hier, het is nog lang uw tijd niet!"
De man legt uit hoe hij er is gekomen en vraagt: "Goh, nu ik hier toch ben... mag ik dan even een kijkje nemen?"
Petrus haalt zijn schouders op en zegt Waarom ook niet, als je maar zorgt dat je stipt 2 uur hier weer terug bent. Dan haal ik het touw weg en dan is er geen weg meer terug".
De man stemt in en hij verdwijnt de hemel in. En het is er prachtig! Mooi weer... mooie stranden... mooie vrouwen...fijne muziek... noem maar op. En je snapt het natuurlijk al, de man vergeet de tijd. Om 3 uur slaat de schrik hem om het hart en hij spurt terug. En jawel hoor... het touw is weg.
Petrus ziet de man en haalt zijn schouders op: "Sorry hoor, ik heb u gewaarschuwd! Er is geen weg meer terug. Ga maar weer de hemel in".
De man begint te smeken of hij a.u.b. weer terug mag... zijn werk op aarde is nog niet afgerond etc.
Petrus laat zich uiteindelijk vermurwen. "Het enige wat ik voor je kan betekenen is je veranderen in een spin. Dan kun je zelf een draad spinnen en je naar beneden laten zakken. Eenmaal weer terug op aarde verander je dan vanzelf weer in een mens".
De man stemt in, wat moet hij anders? En Petrus verandert hem in een spin. De man/spin laat zich aan zijn eigen draad zakken en verdraaid...30meter boven de grond is het spinrag op.
De man is wanhopig."Zo kan ik toch niet blijven hangen??" denkt hij en hij perst er nog en stuk spinrag uit.......
Jawel..... weer 5 meter verder..... "Nee", denkt die man, da's me nog te hoog!" en "mmmmmppppppffffff", hij probeert er weer wat spinrag uit te persen...
Op dat moment schudt zijn vrouw hem wakker: "HERMAN!!!!! WAKKER WORDEN... JE SCHIJT HET HELE BED ONDER!!!"
Maar even quoten voor het nageslacht dan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weenie maar mono is altijd beetje meh wat dat betreft
Hele dag roepen dat hij me zo hard gaat neuken die avond maar zodra er een biertje te veel in is geweest en de avond hem te lang duurt is hij gewoon weg en kan ik 't tot de volgende dag wel vergeten
Maar 't is wel schattigEn ik hoef ook niet elke dag ofzo, zo heb ik lekker m'n eigen chille avondje terwijl er een nakende lekkere vent naast me ligt
nja soms ben je gewoon geil en soms ben je gewoon moequote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar even quoten voor het nageslacht dan.![]()
![]()
![]()
Arme mono, doet ie op beide fronten zo hard z'n best.![]()
hoewel ik ook vaak genoeg te zat ben geweest om ook maar een poot uit te steken, laat staan mijn kleren uit te trekken
Wtf!!! Helemaal gemist.quote:
quote 'm hier ff danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wtf!!! Helemaal gemist.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, de martelpoging van mur was waar ik op doelde.
quote:
Lekker handig zo op mobiel met bier op.quote:Ik voor chemische.
2 garnaaltjes verstoppen in zijn kamer, snachts 7 nicotinepleisters op hem plakken, kleine haartjes in zijn eten doen, miniscule diamantscherfjes in zijn drinken doen.
ik heb geen pagina's in mijn lay-out (instellingen op 999 posts per pagina ipv het gemiddelde 30 p/p/pquote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Lekker handig zo op mobiel met bier op.
Pagina 11 van dat topic en verder.
Night nightquote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:39 schreef Sardu het volgende:
Ik ga tantrisch fappen en dan nokken.
Buenas noches.
Ik ga mijn best doen!quote:
nee denk dat het morgen ook niet meer boeit dat we het niet meer wetenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen!
Dat uitleggen kan je wel vergeten ben ik bang. Denk niet dat ik morgen nog precies weet waar het over gaat en die custom instellingen kan ik ook niks mee.
quote:
moggerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |