Een nerdprogramma van College Humor.quote:
Liever alleen de worst idd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:01 schreef Sardu het volgende:
Hmm, ik kijk liever naar kansloze hollanders die een worstenbroodje in elkaar flansen.
Worstenbroodjes.![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, Moira heeft weer een heel verhaal getypt om mij belachelijk te maken ?
Dus voortaan niet zoveel roepen dat je d'r hard gaat neuken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weenie maar mono is altijd beetje meh wat dat betreft
Hele dag roepen dat hij me zo hard gaat neuken die avond maar zodra er een biertje te veel in is geweest en de avond hem te lang duurt is hij gewoon weg en kan ik 't tot de volgende dag wel vergeten
Maar 't is wel schattigEn ik hoef ook niet elke dag ofzo, zo heb ik lekker m'n eigen chille avondje terwijl er een nakende lekkere vent naast me ligt
Hahaha er werd een mooi beeld van je geschetst mono.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, Moira heeft weer een heel verhaal getypt om mij belachelijk te maken ?
Elk persoon heeft wel iets. Perfectie is een utopiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha er werd een mooi beeld van je geschetst mono.![]()
Ach als je zwakke punt een biertje teveel drinken en in slaap vallen is dan mag je in je handen klappen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Elk persoon heeft wel iets. Perfectie is een utopie
We nemen je zoals je bent Monertjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Elk persoon heeft wel iets. Perfectie is een utopie
Wet t-shirt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
UiteraardKleed me aan om de hond uit te gaan laten, gaat het gieten als een malle
.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gewoon heel sexy in een grote regenjas gaan, should be fine.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach als je zwakke punt een biertje teveel drinken en in slaap vallen is dan mag je in je handen klappen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We nemen je zoals je bent Monertje
Idd. Thanks Vasquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Dus voortaan niet zoveel roepen dat je d'r hard gaat neuken.
Hehe, genoeg gedronken gisteren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |