SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep![]()
Goeie TT!!!
Muis trouwens, wat lekker dat je ondanks alles bent gaan lopen. Dan maar hyper
Dit gaat over de cross-country, denk ik? En nav van de afbeelding wil je graag omdat je graag samen met mensen wilt lopen of omdat je graag mensen wil verslaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
potver...... waarom kan ikn u gewoon geen beslissing nemen om wel of niet te gaan lopen vandaag?
misschien hierdoor:
[ afbeelding ]
of misschien moet ik niet gaan meedenken met mensen op dit tijdstip![]()
Moet wel he, de dag voor het concert! Wilde het een paar dagen geleden al doen, maar toen was die niet zo kannibalistische mossel me voor..quote:![]()
gewoon graag met mensen lopen... maar mijn lies is nu bijna herstelt (was zeg maar een 10 en is nu een 3) en ik denk dat een cross-country het herstel niet bevordert (merk wel dat het ook niet erger wordt maar wil zo snel weer 100% zijn) dus dacht ik, vandaag nog een dagje rusten en dan morgen misschien een LDL...twijfels, twijfels'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
You must beat people. Tenzij je langzamer bent, dan doe je het om samen te lopen. /excuusmiepquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:27 schreef Quoi het volgende:
Goeie TT!!!
Muis trouwens, wat lekker dat je ondanks alles bent gaan lopen. Dan maar hyper
[..]
Dit gaat over de cross-country, denk ik? En nav van de afbeelding wil je graag omdat je graag samen met mensen wilt lopen of omdat je graag mensen wil verslaan.
of misschien moet ik niet gaan meedenken met mensen op dit tijdstip
Truste allemaal!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dan gewoon lekker bij je plan blijven joh. Hoe fijn is het als je straks weer 100% bent. Je moet ook shinen hier in NL hé? Anders plan je iets anders leuks vandaag, goeie afleiding. Zat andere leuke dingen te doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
gewoon graag met mensen lopen... maar mijn lies is nu bijna herstelt (was zeg maar een 10 en is nu een 3) en ik denk dat een cross-country het herstel niet bevordert (merk wel dat het ook niet erger wordt maar wil zo snel weer 100% zijn) dus dacht ik, vandaag nog een dagje rusten en dan morgen misschien een LDL...twijfels, twijfels![]()
![]()
![]()
Niet doen. Kepler.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
gewoon graag met mensen lopen... maar mijn lies is nu bijna herstelt (was zeg maar een 10 en is nu een 3) en ik denk dat een cross-country het herstel niet bevordert (merk wel dat het ook niet erger wordt maar wil zo snel weer 100% zijn) dus dacht ik, vandaag nog een dagje rusten en dan morgen misschien een LDL...twijfels, twijfels![]()
true, true... ik denk dat als ik vandaag ga ik het vooral doe om andere mensen niet af te vallen, zo van "ja maar, zij steken hun tijd in de organisatie.." vandaag dan maar een keer nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker bij je plan blijven joh. Hoe fijn is het als je straks weer 100% bent. Je moet ook shinen hier in NL hé? Anders plan je iets anders leuks, goeie afleiding. Zat andere leuke dingen te doen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:inderdaad...dat is de grootste reden om het niet te doen...nog twee weken en dan "vingers bij de F5 knop"
Morgen ga ik weer! Weekje rust gehad dus ik denk rustig aan gewoon kijken hoe het gaat. tussen 5 en 10k.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zondag eigenlijk zelf een mooie trailwedstrijd. 28km was de bedoeling. Ik heb de laatste tijd gemerkt dat dit toch iets andere spieren gebruikt en wat meer kracht (althans het rondje wat ik trail).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]inderdaad...dat is de grootste reden om het niet te doen...nog twee weken en dan "vingers bij de F5 knop"
Jammer maar helaas laat ik deze maar schieten voordat ik mezelf kapot loop en zo mijn hele schema naar de klote help.![]()
enough said!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:40 schreef winterstorm666 het volgende:
verstandig zijn is niet altijd leuk...
maar als goedmakertje staat dit natuurlijk nog op het program
http://www.facebook.com/events/206154976203520/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
knappe kerel die hier tegenop rent hahaha!
erg vette race lijkt het mij. dat zeker!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
die foto is niet waar we lopen hoor!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:48 schreef winterstorm666 het volgende:
knappe kerel die hier tegenop rent hahaha!
erg vette race lijkt het mij. dat zeker!!
de man op de foto is natuurlijk Killian Jornet!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
erg vet! moest nog aan dat soort wedstrijden denken toen ik met hartslag194 tegen de milsbeekse heuvels opklauterde. pfffff, maar wel kickenhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Tsssk, wat is dat toch met race-uitslagen en niet mooi kunnen copy/pasten naar een forum? [insert polygoonstem]
Affijn, het doet mij grote deugd om te mogen annonceren, dat ten avonden van den 21ste juni van het jaar 2013, de user Schanulleke, later te noemen ik, een keurige verbetering van zijn snelste tijd heeft bewerkstelligd op de afstand van een grote van maar liefst tien kilometers.
Na een fijne en montere aanmoediging van de atleten die zich op de 5 kilometer stortten, was het tijd om naar het startvak te gaan alvorens het leveren van de eigen prestatie kon aanvangen.
Geheel traditiegetrouw speelde de stoelgang toen op. Evenzo volgens traditie stond ik dus achter in het startvak, wat mede door de opgebroken Nieuwe Gracht een extra handicap was bij het vestigen van een memorabele prestatie.
Desondanks was mijn start redelijk tot goed en na het volbrengen van enkele slalommende bewegingen liep ik na enkele kilometers redelijk in eigen tempo. Dit heroïsche tempo kon ik, mede tot vreugde van den omstanders, een behoorlijke tijd aanhouden.
Helaas bleek toen dat mijn fysiek niet gesteld was op een pittige, van Italiaanse kruiden voorziene, pastasalade, zo kort voor de start van een belangrijk loopevenement.
Er vormden zich zure oprispingen die zelfs de snelste loper zouden Doen neigen naar stoppen, maar als gedreven door een duivel zette ik door.
Met de finish in zicht meende ik even dat alles verloren was en dat het doel van het volbrengen van deze helse tocht in een tijd van niet meer dan vijftig minuten slechts een vervlogen droom was, een utopie.
Echter, in den laatste kilometer namen bovenmenselijke krachten bezit van mijn loperslijf en zo snelde ik uiteindelijk naar een voor mij ongekende en bijgevolg nooit eerder vertoonde tijd van slechts 49 minuten en 28 seconden, waarmee de gemiddelde snelheid boven de duivelse limiet van 12 km/u lag.
Het bleef daarna nog lang onrustig in het mooie Haarlem en het in omstreken liggende Spaarndam.
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!Life is what you make it.![]()
You sir, are a hero!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
Tsssk, wat is dat toch met race-uitslagen en niet mooi kunnen copy/pasten naar een forum? [insert polygoonstem]
Affijn, het doet mij grote deugd om te mogen annonceren, dat ten avonden van den 21ste juni van het jaar 2013, de user Schanulleke, later te noemen ik, een keurige verbetering van zijn snelste tijd heeft bewerkstelligd op de afstand van een grote van maar liefst tien kilometers.
Na een fijne en montere aanmoediging van de atleten die zich op de 5 kilometer stortten, was het tijd om naar het startvak te gaan alvorens het leveren van de eigen prestatie kon aanvangen.
Geheel traditiegetrouw speelde de stoelgang toen op. Evenzo volgens traditie stond ik dus achter in het startvak, wat mede door de opgebroken Nieuwe Gracht een extra handicap was bij het vestigen van een memorabele prestatie.
Desondanks was mijn start redelijk tot goed en na het volbrengen van enkele slalommende bewegingen liep ik na enkele kilometers redelijk in eigen tempo. Dit heroïsche tempo kon ik, mede tot vreugde van den omstanders, een behoorlijke tijd aanhouden.
Helaas bleek toen dat mijn fysiek niet gesteld was op een pittige, van Italiaanse kruiden voorziene, pastasalade, zo kort voor de start van een belangrijk loopevenement.
Er vormden zich zure oprispingen die zelfs de snelste loper zouden Doen neigen naar stoppen, maar als gedreven door een duivel zette ik door.
Met de finish in zicht meende ik even dat alles verloren was en dat het doel van het volbrengen van deze helse tocht in een tijd van niet meer dan vijftig minuten slechts een vervlogen droom was, een utopie.
Echter, in den laatste kilometer namen bovenmenselijke krachten bezit van mijn loperslijf en zo snelde ik uiteindelijk naar een voor mij ongekende en bijgevolg nooit eerder vertoonde tijd van slechts 49 minuten en 28 seconden, waarmee de gemiddelde snelheid boven de duivelse limiet van 12 km/u lag.
Het bleef daarna nog lang onrustig in het mooie Haarlem en het in omstreken liggende Spaarndam.
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
[insert polygoonstem] na het lezen van hier boven gepubliceerd bericht rest mij enkel het volgende: eene driewerf hoera voor Shanulekke, hoera, hoera, hoera! [/insert polygoonstem]quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Strakke tijd Schanulleke!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wauw!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ondanks geen verplichtingen ga ik zo mooi een rondje doen. Ineens wakker met maagkramp. Dus net ff naar de wc geweest en slapen komt er niet meer van.Ben benieuwd of mijn knie het leuk gaat vinden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
oke, Edendale heft geen sneeuw gehad maar nagenoeg de rest van het zuider eiland ligt onder een dik pak sneeuw...
trail extreme!!!
Morgen naar Harreveld, alweer de laatste wedstrijd van het seizoen
7 km groepsrun, dus dat moet wel te doen zijn. Hele zomer door trainen (ook maar wat meer lopen) en dan maar eens kijken of ik volgend seizoen wat meer halve runs kan doen.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Nouja ik heb gelopen, das een plus. Bij sommige stappen voelde ik mijn knie en voor de zekerheid koel ik nu ook maar even. En lopen met maagkramp is a bitch..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vanmorgen even snel een rondje van 7,3k afgeraffeld in 38 minuten. Om het goede voorbeeld van slacker en hats te volgen had ik maar lang-lang aangetrokken (ik denk, bewolkt, regenachtig) gaat potverdorie de zon gewoon schijnen. Warm!
En nu naar de kapper.
Lekker dan! Heb nog even gedacht mee te doen, maar huis verbouwen was gisteren even belangrijker. Wel mooi, rennen door Haarlem.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Nee, zo lang is leukquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:21 schreef hatsaflats het volgende:
@Frsh: je laat het niet al te kort knippen toch?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 06:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[insert polygoonstem] na het lezen van hier boven gepubliceerd bericht rest mij enkel het volgende: eene driewerf hoera voor Shanulekke, hoera, hoera, hoera! [/insert polygoonstem]quote:quote:Thanks all. Ik zit er nog heerlijk van na te gloeien.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:21 schreef hatsaflats het volgende:
Nice Schanulleke! Lekker onder de 50!
@Frsh: je laat het niet al te kort knippen toch?
Life is what you make it.![]()
Frsh en zijn groupies
quote:
quote:quote:dit evenement werd mede mogelijjk gemaakt door de gedreven hardlopers van Fok!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
Sub 50 op de 10 is netjes Schanulleke!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Loopmaat van me zit in de organisatie. Hij zei van de week tegen me:quote:
"Ik kreeg een bericht van een wazig piratenforum dat ze met vijf teams meedoen."
Ikzelf doe met businessrun mee![]()
![]()
En terecht!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:41 schreef Schanulleke het volgende:
Thanks all. Ik zit er nog heerlijk van na te gloeien.Erg mooi tijd gelopen! Gefeliciteerd met een mooi mijlpaal! Nu op naar de volgende!
Als je de volgende keer wel normaal eet voor de wedstrijd moet het dan al wel lukken.
Ik volg YUR denk ik maar even, nog steeds last van de achterkant van mijn knie, nu al een weekje. Tijdens het lopen niet echt last van, maar na het lopen wordt het wel weer erger. Denk dus nu een weekje rust houden en dan volgende week weer lekker trainen. Dan kan ik op de ekiden met frisse benen staan. Betekend alleen wel dat ik de barefoot-clinic in de kennemerduinen waarschijnlijk af ga zeggen. Dat vind ik wel een beetje jammer, mja de ekiden is wel wat belangrijker natuurlijk!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:38 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Loopmaat van me zit in de organisatie. Hij zei van de week tegen me:
"Ik kreeg een bericht van een wazig piratenforum dat ze met vijf teams meedoen."
Ikzelf doe met businessrun mee
Ooh ik pak m'n ooglapje vast in!! Harrr!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:38 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ikzelf doe met businessrun mee
tik, tak, tik,tak, tik, tak....daar komen de Fok! piraten met hun houten poot'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Erg leuk geschreven! Mooie tijd ook!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
Yeah Biatches!!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:38 schreef BlueNumber het volgende:
Ikzelf doe met businessrun mee![]()
Zo wazig zijn wij toch niet??SPOILER: dit zou dan een leuk shirt zijn ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mogge![]()
@Schanulleke: mijn welgemeende felicitaties met zulk een buitenproportionele prestatie![]()
@Jero: goed zo, prioriteiten stellen! (wel leuke clinic... je kúnt ook rustig aan doen)
Piratenforum![]()
Besefte me gister ineens wel dat er ca 30 mensen gaan komen die hier dus dagelijks rondhangen. Da's veul!![]()
![]()
Goed, opgegeven voor de clinic van as zondag. Laat het good form running maar komen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Allemaal met schmink een piratenoog tekenenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
tik, tak, tik,tak, tik, tak....daar komen de Fok! piraten met hun houten poot
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Cool, ik ben benieuwd hoe het gaat zijn!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:18 schreef slacker_nl het volgende:
Goed, opgegeven voor de clinic van as zondag. Laat het good form running maar komen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De 10x4 ging helaas niet als gepland. Tijdens de 2de serie werd ik gebeld door mijn werk... daarna weer verder gegaan wat opzich nog goed ging voor een serie of 4 hoewel ik steeds de waarschuwing kreeg van de Garmin dat ik te snel ging (5.50 *slow down*) dus weer iets langzamer lopen maar de laatste minuut van de 4 moest ik weer wel onder die 6m/km komen dus weer sneller.
Dat had als gevolg dat ik uit mijn ritme kwam, iets meer dan een minuut nodig had om bij te komen maar daar kwam de volgende serie weer.. uiteindelijk was ik kwijt wat mijn rustmoment was of de minuut van versnellen.
Kortom, ik werd helemaal gestoord van de Garminpiepjes, was al mentaal in gevecht om de 10x4 serie, begon te balen toen ik merkte dat ik uit het schema kwam. Teveel nonsens te weinig genieten.
Dat moet ik anders gaan aanpakken.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Oh ja..
Garmin gem: 6.50
Runkeeper gem: 7.10
Endomondo gem: 6.50
Afstand gelijk.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Op vliegtuigmodus zetten. Dan heb je in ieder geval geen last meer dat ze je kunnen bellen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
De 10x4 ging helaas niet als gepland. Tijdens de 2de serie werd ik gebeld door mijn werk... daarna weer verder gegaan wat opzich nog goed ging voor een serie of 4 hoewel ik steeds de waarschuwing kreeg van de Garmin dat ik te snel ging (5.50 *slow down*) dus weer iets langzamer lopen maar de laatste minuut van de 4 moest ik weer wel onder die 6m/km komen dus weer sneller.
Dat had als gevolg dat ik uit mijn ritme kwam, iets meer dan een minuut nodig had om bij te komen maar daar kwam de volgende serie weer.. uiteindelijk was ik kwijt wat mijn rustmoment was of de minuut van versnellen.
Kortom, ik werd helemaal gestoord van de Garminpiepjes, was al mentaal in gevecht om de 10x4 serie, begon te balen toen ik merkte dat ik uit het schema kwam. Teveel nonsens te weinig genieten.
Dat moet ik anders gaan aanpakken.
Voor de rest is het idd even proberen wat het best werkt bij jou.![]()
En zoals al eens eerder hier gezegd is zijn de tempo's een richtlijn. Als je 5:50 loopt ipv 6:00 loop je gewoon prima.![]()
Les 21 van Evy achter me. Dacht in de laatste km iets te kunnen versnellen, viel toch tegen.
http://www.endomondo.com/workouts/206517671/602446
Wel weer lekker gelopen, ritme van drie keer jn de week lijkt redelijk goed te werken :-)All management is Strategic Management.![]()
In de aanloop naar de Ekiden en meidenloop net even een lekkere 5 gelopen in 33.17![]()
Mijn tijden van vorig jaar komen weer een beetje in zicht
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Schanulleke, ik hoor de stem van Philip Bloemendal als ik je verslag lees!Mooi onder de 50, super!
Vanochtend rond 06:30 na een nacht zonder slaap, want genachtzusterd voor twee zieke kindjes, dacht ik nog om vanmiddag maar niet naar mijn clinic te gaan. Maar nu heb ik toch nog een paar uurtjes kunnen pitten (net wakker, normaal is voor mij 05:30) dus zojuist besloten toch te gaan. Met extra cafeïne, dat wel.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2013 10:52:03 ]![]()
Fantastisch verslag en wat een prestatie!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!![]()
![]()
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!
En wij een 'wazig piratenforum'![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nee ik moet juist opnemen als ze bellenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:33 schreef streamnl het volgende:
[..]
Op vliegtuigmodus zetten. Dan heb je in ieder geval geen last meer dat ze je kunnen bellen.
Voor de rest is het idd even proberen wat het best werkt bij jou.
Maar het was ook het gepiep waar ik gestoord van werd. Tempo tussen 6. en 6.30 ingesteld, ik dacht veilig te zitten maar ik liep kennelijk lekkerder onder de 6 dus gepiep.
En gepiep omdat de laatste minuut inging om te versnellen, en gepiep omdat ik daar weer te langzaam ging, dan weer gepiep omdat de rustminuut er aan kwam, dan weer gepiep omdat de interval er weer inkwam, dan weer gepiep omdat ik te snel ging enz enz. Werd er gestoord van!
Dus volgende keer nog ruimere marge nemen, 5.45 tot 6.20 voor de interval, niet meer kijken naar die minuut versnellen want dikke vinger. Dat zou de helft aan piepjes moeten schelen en kan ik wel in een goed intervalritme blijven. Denk ik
Komende week 2x 45 minuten lopen, lekker stil iig
Ik weet niet of het qua meet apparatuur kan, maar ik zou helemaal niks instellen en vooral in mijn hoofd de snelheden/afstanden en rustmomenten inprenten en zodoende gaan lopen. Al dat "gezeik" met piepjes etc zorgt alleen maar voor een chaotische training.![]()
Ik snap wat je bedoeld met dat gepiep. Dat had ik in het begin ook erg veel last van. Maar wat Ach3r0n net aangaf, het is een richtlijn. Als je gewoon die interval doet op tijd en dan niet de tempo in je horloge zet. Maar dan onthoud je die, of je schrijft de tempo op je hand. Dan ga je die lopen en kijk je zo nu en dan op je horloge. Geen gepiepquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
Nee ik moet juist opnemen als ze bellen
Maar het was ook het gepiep waar ik gestoord van werd. Tempo tussen 6. en 6.30 ingesteld, ik dacht veilig te zitten maar ik liep kennelijk lekkerder onder de 6 dus gepiep.
En gepiep omdat de laatste minuut inging om te versnellen, en gepiep omdat ik daar weer te langzaam ging, dan weer gepiep omdat de rustminuut er aan kwam, dan weer gepiep omdat de interval er weer inkwam, dan weer gepiep omdat ik te snel ging enz enz. Werd er gestoord van!
Dus volgende keer nog ruimere marge nemen, 5.45 tot 6.20 voor de interval, niet meer kijken naar die minuut versnellen want dikke vinger. Dat zou de helft aan piepjes moeten schelen en kan ik wel in een goed intervalritme blijven. Denk ik
(beetje vaag verhaal, hopelijk snap je me)
[ Bericht 1% gewijzigd door streamnl op 22-06-2013 11:21:31 ]![]()
Ik loop ook zonder snelheidsmeter. Alleen een horloge met stopwatch om de tijd te registreren. Routes teken ik van te voren om zo de afstand te bepalen. Is wat meer werk, maar tot nu toe heb ik er weinig problemen mee gehad. Voor de intervallen heeft mijn horloge wel piepjes om de tempowisselingen aan te gevenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:09 schreef Drassss het volgende:
Ik weet niet of het qua meet apparatuur kan, maar ik zou helemaal niks instellen en vooral in mijn hoofd de snelheden/afstanden en rustmomenten inprenten en zodoende gaan lopen. Al dat "gezeik" met piepjes etc zorgt alleen maar voor een chaotische training.![]()
![]()
Precies, deed ik ook vaak. Dan weet ik dat het van die hoek tot die boom ongeveer zoveel meter is en dat een paar stukken in mijn rondje. Tegenwoordig loop ik gewoon vrij zonder iets van meters of tijd. Ben wel een beetje klaar om alles op te meten en bij te houdenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:28 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ik loop ook zonder snelheidsmeter. Alleen een horloge met stopwatch om de tijd te registreren. Routes teken ik van te voren om zo de afstand te bepalen. Is wat meer werk, maar tot nu toe heb ik er weinig problemen mee gehad. Voor de intervallen heeft mijn horloge wel piepjes om de tempowisselingen aan te geven![]()
![]()
?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mijn 610 moet terug naar Garmin voor garantieNou moet ik de komende weken met een brakke 405 lopen
Waarom?![]()
Daar heeft ie van mij ook soms last van. Ik had al een mailtje (mei) naar hun gestuurd of het in de garantie valt. Ik kreeg netjes een mailtje terug maar toen deed ie het weer. Maar deze week klaagde mijn vrouw dat ie niet trilde maar een dag later bij mij weer wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hij trilt niet meer waardoor ik nu ook met irritante piepjes loop.
Nu twijfel ik wat ik doe. Ik kan hem eigenlijk niet missen ivm mijn trainingen.![]()
Ik denk dat het ook wel verschilt van persoon tot persoon. Voor mij is het geen probleem om een vlak tempo te lopen. De afgelopen maanden was mijn duurlooptempo wel erg constant rond de 6:00 min/km.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Precies, deed ik ook vaak. Dan weet ik dat het van die hoek tot die boom ongeveer zoveel meter is en dat een paar stukken in mijn rondje. Tegenwoordig loop ik gewoon vrij zonder iets van meters of tijd. Ben wel een beetje klaar om alles op te meten en bij te houden![]()
Klopt, als je al een lange tijd loopt heb je vaak zelf in de gaten wat voor tempo je aan het lopen bent. Kan je meteen op andere dingen focussen, techniek bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:37 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel verschilt van persoon tot persoon. Voor mij is het geen probleem om een vlak tempo te lopen. De afgelopen maanden was mijn duurlooptempo wel erg constant rond de 6:00 min/km.![]()
Dan is dit het moment om je vrouw een eigen 610 te geven die je dan tijdelijk vsn haar kan lenenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:35 schreef streamnl het volgende:
[..]
Daar heeft ie van mij ook soms last van. Ik had al een mailtje (mei) naar hun gestuurd of het in de garantie valt. Ik kreeg netjes een mailtje terug maar toen deed ie het weer. Maar deze week klaagde mijn vrouw dat ie niet trilde maar een dag later bij mij weer wel.
Nu twijfel ik wat ik doe. Ik kan hem eigenlijk niet missen ivm mijn trainingen.. Bij mij was de procedure:
- Garmin bellen
- Harde reset
- Garmin bellen
- Nieuwste firmware installeren
- Garmin bellen, goed nieuws: valt onder garantie
- Retourformulier ontvangen: staat in kleine letters "garantie:nee" op
- Garmin bellen
- Het juiste formulier ontvangen
Nu komt het moeilijkste: afscheid nemen en opsturen![]()
![]()
Toch best wel kort geworden...quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Volgende week zondag was ie toch? Ik twijfel nog, want een weekend zonder verplichtingen is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:18 schreef slacker_nl het volgende:
Goed, opgegeven voor de clinic van as zondag. Laat het good form running maar komen!![]()
Whaha, ik heb het al geprobeerd om haar deze te geven, zodat ik een Suunto kan kopen. Maar daar trapte ze niet inquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dan is dit het moment om je vrouw een eigen 610 te geven die je dan tijdelijk vsn haar kan lenen. Bij mij was de procedure:
- Garmin bellen
- Harde reset
- Garmin bellen
- Nieuwste firmware installeren
- Garmin bellen, goed nieuws: valt onder garantie
- Retourformulier ontvangen: staat in kleine letters "garantie:nee" op
- Garmin bellen
- Het juiste formulier ontvangen
Nu komt het moeilijkste: afscheid nemen en opsturen
Ik heb redelijk card blanks, maar er is blijkbaar een grens.
Dit stond in het mailtje wat ik moest doenquote:Uw item valt nog binnen de garantie. In dit geval kunt u het defecte
toestel/accessoire opsturen naar onze dependance in Nederland en
wisselen wij het kosteloos voor u om. Het vervangende toestel/accessoire
wordt op onze kosten naar u verzonden.
Voordat u het item naar ons kunt opsturen hebben wij eerst onderstaande
informatie nodig. Vervolgens kunnen we u voorzien van het adres en een
referentienummer, waaronder u het toestel/accessoire kunt insturen. Wij
nemen geen zendingen aan zonder referentienummer.
1. Uw volledige naam
2. Uw adres, postcode en woonplaats
3. Uw e-mailadres
4. Uw telefoonnummer
5. Het serienummer van uw apparaat
6. Een beknopte foutomschrijving
(Deze details worden enkel voor de toezending van het vervangende item
gebruikt.)![]()
Ja precies, en als je die gegevens opstuurt mailen ze je een retourformulier. En waarschijnlijk krijg je dan een refurbished vervangend exemplaar terug.![]()
Ben alleen erg benieuwd hoe lang ik dan zonder zit. Want ik moet hem eigenlijk wel opsturen. Je zal dadelijk zien dat ie helemaal stuk is wanneer de garantie voorbij isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ja precies, en als je die gegevens opstuurt mailen ze je een retourformulier. En waarschijnlijk krijg je dan een refurbished vervangend exemplaar terug.
Maar ik ben er weer vandoor.
Eerst sushi eten en daarna naar Despicable me 2!!!!!![]()
![]()
![]()
Dat heb ik dus ook sinds vorige week. Weekje rust gehad, vanmorgen gelopen maar voel hem wel weer iets. Hopelijk krijg ik niet meer last. Ook de knie maar kan het niet echt lokaliseren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En terecht!Erg mooi tijd gelopen! Gefeliciteerd met een mooi mijlpaal! Nu op naar de volgende!
Als je de volgende keer wel normaal eet voor de wedstrijd moet het dan al wel lukken.
Ik volg YUR denk ik maar even, nog steeds last van de achterkant van mijn knie, nu al een weekje. Tijdens het lopen niet echt last van, maar na het lopen wordt het wel weer erger. Denk dus nu een weekje rust houden en dan volgende week weer lekker trainen. Dan kan ik op de ekiden met frisse benen staan. Betekend alleen wel dat ik de barefoot-clinic in de kennemerduinen waarschijnlijk af ga zeggen. Dat vind ik wel een beetje jammer, mja de ekiden is wel wat belangrijker natuurlijk!
Jep. Anders mail je ff om te kijken of ze nog andere data hebben voor die clinics.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgende week zondag was ie toch? Ik twijfel nog, want een weekend zonder verplichtingen is ook wel lekker.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bedankt voor alle reacties, dat maakt het PR nóg leuker.
Ik zit te kijken of ik zelf eens een hardloopshirt wil laten bedrukken, maar kom alleen hele dure opties tegen, of dingen die alleen lelijke/ katoenen shirts hebben.
Heeft iemand hier ervaringen mee die te tippen zijn?Life is what you make it.![]()
Zojuist weer een rondje om de stausee gemaakt. Op het programma stond 2x2k. Omdat we vanmiddag ook nog een wandeling gaan maken dacht ik: rustig aan, denk om je scheenbenen. Ik begon aan het eerste rondje en dacht ineens: "zal ik eens kijken hoe snel ik 2k kan doen en het daar dan bij laten voor vandaag.. Dan kan ik ook meteen testen hoe mijn schenen het nu doen met een iets hoger tempo."
Tijdens het lopen heb ik geen centje pijn gehaden de eerste km liep ik in 7:39 min. Wauw wat een tempo! Mijn zelfvertrouwen groeit maar doordat ik zwijmel van geluk ket ik niet op en neem ik per ongeluk de afslag langs een seehouse (terras) en ga ik laf omlaag maar daarna fors omhoog.. Ik voel dat mijn hartslag omhoog schiet en denk: potverdriedubbeltjes, nu ga ik het niet op dit tempo volhouden
![]()
Omdat het nog verder omhoog gaat voel ik mijn hart in mijn hoofd kloppen, maar ik wil niet opgeven. En omdat even verderop een ouder echtpaar loopt glimlach ik allervriendelijkst alsof dit het mooiste moment van mijn leven isMaar zo voelde het niet
En toen trilde mijn garmin: ronde 2 - 7:34 min![]()
Yes I did it! (En dat zei ik dus hardop!)
Ik kan gewoon ook hardlopenEn dit geeft hoop dat ik ook ooit nog eens wat verder dan 2 km tempo kan maken
2 km in 15:15 minIk ben een gelukkig mens
* Nirak biedt haar excuses aan voor deze blije bakkus post![]()
Je vrouw klaagde dat hij niet meer trilde?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:35 schreef streamnl het volgende:
[..]
Daar heeft ie van mij ook soms last van. Ik had al een mailtje (mei) naar hun gestuurd of het in de garantie valt. Ik kreeg netjes een mailtje terug maar toen deed ie het weer. Maar deze week klaagde mijn vrouw dat ie niet trilde maar een dag later bij mij weer wel.
Nu twijfel ik wat ik doe. Ik kan hem eigenlijk niet missen ivm mijn trainingen.Vocht probleempje denk ik dan. Alhoewel ik wil het eigenlijk helemaal niet weten.
![]()
![]()
Knikker die tempowaarschuwingen gewoon lekker uit. Bij mijn intervallen piept hij alleen wanneer de interval begint of eindigt. Minder gestress en met een beetje oefening toch redelijk constant.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nee ik moet juist opnemen als ze bellen
http://connect.garmin.com/activity/330521937
[ Bericht 5% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 22-06-2013 12:32:28 ]![]()
Blije bakkus posts zijn leuk!
En leuke verslagen zoals die van Schanulleke: goed gedaan!
Ik heb mijn rondje er ook weer opzitten: 3 keer 9 minuten met 3 minuten wandelen.
Iedere keer verbaas ik me weer dat ik steeds grotere rondjes moet gaan nemen, omdat ik anders te vroeg weer op de oprit sta. Mijn totale afstand was 4,2 kilometer, waarvan ik dus 3,8 kilometer heb hardgelopen.
Ik heb het sowieso niet zo snel koud, dus ze zomerse temperaturen zijn niet zo mijn ding, zeker niet bij een hoge luchtvochtigheid en veel pollen in de lucht. Maandag toch eens kijken of ik me op tijd uit bed kan sleuren om te gaan lopen voor het eten, mag 's avonds ook nog plasma gaan geven, dan loop ik al helemaal niet meer als ik thuiskom.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
Nirak![]()
Ach3ron en MoBlo succes vandaag (al is laatsgenoemde al aan de 'shuffle', denk ik)
En Yur succes met die 1000 meters. Geen teenkramp krijgen![]()
Ik heb gister trouwens een nadeel vd Bibbits ontdekt: bij het aanmoedigen van mr Q zat ik vast aan het dranghek![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:44 schreef Quoi het volgende:
Nirak![]()
Ach3ron en MoBlo succes vandaag (al is laatsgenoemde al aan de 'shuffle', denk ik)
En Yur succes met die 1000 meters. Geen teenkramp krijgen![]()
Ik heb gister trouwens een nadeel vd Bibbits ontdekt: bij het aanmoedigen van mr Q zat ik vast aan het dranghek![]()
![]()
Welkom bij de Anonieme-Blije-Bakkus-posters.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:04 schreef Nirak het volgende:
Zojuist weer een rondje om de stausee gemaakt. Op het programma stond 2x2k. Omdat we vanmiddag ook nog een wandeling gaan maken dacht ik: rustig aan, denk om je scheenbenen. Ik begon aan het eerste rondje en dacht ineens: "zal ik eens kijken hoe snel ik 2k kan doen en het daar dan bij laten voor vandaag.. Dan kan ik ook meteen testen hoe mijn schenen het nu doen met een iets hoger tempo."
Tijdens het lopen heb ik geen centje pijn gehaden de eerste km liep ik in 7:39 min. Wauw wat een tempo! Mijn zelfvertrouwen groeit maar doordat ik zwijmel van geluk ket ik niet op en neem ik per ongeluk de afslag langs een seehouse (terras) en ga ik laf omlaag maar daarna fors omhoog.. Ik voel dat mijn hartslag omhoog schiet en denk: potverdriedubbeltjes, nu ga ik het niet op dit tempo volhouden
![]()
Omdat het nog verder omhoog gaat voel ik mijn hart in mijn hoofd kloppen, maar ik wil niet opgeven. En omdat even verderop een ouder echtpaar loopt glimlach ik allervriendelijkst alsof dit het mooiste moment van mijn leven isMaar zo voelde het niet
En toen trilde mijn garmin: ronde 2 - 7:34 min![]()
Yes I did it! (En dat zei ik dus hardop!)
Ik kan gewoon ook hardlopenEn dit geeft hoop dat ik ook ooit nog eens wat verder dan 2 km tempo kan maken
* Nirak biedt haar excuses aan voor deze blije bakkus post![]()
Goed gedaan!!!!![]()
![]()
![]()
Nirak![]()
Wilde vandaag eigenlijk gaan lopen, maar heb dat verplaatst naar morgen, net even vol 40km door de wind gebeukt op de fiets, ook heerlijk
Hahaha Endomondo denk obv de GPX-gegevens dat ik zojuist in anderhalf uur bijna 4000 calorieen heb verbrand...
Edit: oh wacht, het stond als een running workout...
[ Bericht 10% gewijzigd door Guard op 22-06-2013 13:12:57 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
volgens mij heb ik nog nooit een doorschijnende tight gehad?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:17 schreef Muis84 het volgende:
Zeg ehm... schijnen al die tights zo door?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dan zal ik natuurlijk net een verkeerde aangeschaft hebben...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog nooit een doorschijnende tight gehad?![]()
![]()
Een zwarte? Korte?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:44 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dan zal ik natuurlijk net een verkeerde aangeschaft hebben...
Useless without pics of een linkje naar produkt![]()
![]()
Verstandige keuzequote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En terecht!Erg mooi tijd gelopen! Gefeliciteerd met een mooi mijlpaal! Nu op naar de volgende!
Mijn pauze gaat waarschijnlijk wat langer duren dan een week. Hoe meer ik met mensen over mijn situatie praat, hoe meer ik er van overtuigd ben dat ik gewoonweg overtraind ben. Ik heb er ook buiten het hardlopen last van, thuis en op werk (om over mn studie maar helemaal niet te spreken).
Nu dus ff aan de noodrem. Geeft niet, ik ben blij dat ik nog niet zo ver ben dat ik het zelf niet meer door heb.
Vanmorgen tijdens het warmlopen deed ook echt alles pijn, en dan liepen we op tempo's boven de 6min/km. Ik heb de kilometer tijdens de estafette er uit geperst in 3.35. En dat was de laatste keer de komende weken dat ik gas heb gegeven.
Nu gas terug en weer tot mezelf komen. Is voor mijn omgeving ook wel zo leuk.
Over de ekiden denk ik nog even naF means you're fucked![]()
Deze.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
Een zwarte? Korte?
Useless without pics of een linkje naar produkt
Als ik sta valt het nog mee, maar als ik enigzins buk dan is het een erg pikant broekje zeg maar.![]()
![]()
Thanks! Het gaat helemaal goed komen! Uiteindelijk is dit maar een hobbyquote:
F means you're fucked![]()
YUR: Net naar Dolf Jansen en Bart Veldkamp zitten luisteren. Advies van Veldkamp voor overtrainde mensen: ga 6 weken op het strand liggen.![]()
YurGas terug dus. Ik ben Zomerspijkers aan het luisteren: Dolf Jansen & Bart Veldkamp, ook over overtraind zijn. Ook als podcast te beluisteren google is yr friend
![]()
![]()
Zomerspijkers-boks!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
YUR: Net naar Dolf Jansen en Bart Veldkamp zitten luisteren. Advies van Veldkamp voor overtrainde mensen: ga 6 weken op het strand liggen.![]()
![]()
Eigenwijze drol is het. Toen ik in Den Haag weonde, kwam ik 'm regelmatig tegen tijdens zijn wielrenrondje. Bij het stoplicht altijd schelden als mensen in de weg stondenquote:![]()
@Muis84: hoe kan die nou doorschijnen? Gek!!![]()
ik heb ook doorschijnende tights jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Deze.
Als ik sta valt het nog mee, maar als ik enigzins buk dan is het een erg pikant broekje zeg maar.![]()
![]()
6 weken op het strand gaan liggen...dat lijkt me wel wat! Maar we hebben nuttigere dingen te doen: Er voor zorgen dat alles klaar is als mini-me straks geboren isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
YUR: Net naar Dolf Jansen en Bart Veldkamp zitten luisteren. Advies van Veldkamp voor overtrainde mensen: ga 6 weken op het strand liggen.
Gewoon niet gemaakt voor mijn specifieke derrière denk ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Eigenwijze drol is het. Toen ik in Den Haag weonde, kwam ik 'm regelmatig tegen tijdens zijn wielrenrondje. Bij het stoplicht altijd schelden als mensen in de weg stonden![]()
@Muis84: hoe kan die nou doorschijnen? Gek!!Gewoon pech hebben gok ik.
![]()
Allemaal aan het zwarte ondergoed dus!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Zo'n ding moet bij geen enkele derriere doorschijnen, vind ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:03 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Gewoon niet gemaakt voor mijn specifieke derrière denk ik.Gewoon pech hebben gok ik.
![]()
Ik ga ff met Mr Q mee winkelen bij Bever. Salaris net gestort, leuke loopafdeling = gevaarlijk!![]()
Ai... Hier hetzelfde 'probleem' maar dan met de website waar GotC me op attendeerde...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zo'n ding moet bij geen enkele derriere doorschijnen, vind ik![]()
Ik ga ff met Mr Q mee winkelen bij Bever. Salaris net gestort, leuke loopafdeling = gevaarlijk!![]()
![]()
Euh hoe lang staat die lijst met PRs al in dit topic? Ik zie het nu pas
Ik ben wel competitief ingesteld dus is weer een leuke motivatie.![]()
Nog niet zo heel langquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:26 schreef Saysem het volgende:
Euh hoe lang staat die lijst met PRs al in dit topic? Ik zie het nu pas
Ik ben wel competitief ingesteld dus is weer een leuke motivatie.
ik zie trouwens net dat er nu ook wiggle.nl is.. en de prijzen lijken op het eerste gezicht gelijk aan wiggle.co.uk(nog niet naar verzendkosten enzo gekeken, alleen hele snelle check aangezien ik werd doorverwezen)
Klopt! Verzending is gratis blijkbaar, maar dan heb je geen track & trace code. Kan wel, maar dan kost verzending 12 euro oid...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:33 schreef E.T. het volgende:
ik zie trouwens net dat er nu ook wiggle.nl is.. en de prijzen lijken op het eerste gezicht gelijk aan wiggle.co.uk(nog niet naar verzendkosten enzo gekeken, alleen hele snelle check aangezien ik werd doorverwezen)
![]()
Sterkte Yur. Je reageert nuchter maar volgens mij is het een nare constatering. Netjes gezegd dan.
Ik las in de nieuwe RW ook iets over kleurcodes. Je klinkt als rood...Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat zijn de verzendkosten van wiggle.co.uk dan? Ik betaal bij sportsdirect.com maar 5,99 inclusief tt code ( dhl)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:35 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Klopt! Verzending is gratis blijkbaar, maar dan heb je geen track & trace code. Kan wel, maar dan kost verzending 12 euro oid...![]()
Thnx all, dat motieerd
Welke is dat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:16 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ai... Hier hetzelfde 'probleem' maar dan met de website waar GotC me op attendeerde...![]()
Hetzelfde waarschijnlijk. Kon het pas zien toen ik ging afrekenen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:00 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Wat zijn de verzendkosten van wiggle.co.uk dan? Ik betaal bij sportsdirect.com maar 5,99 inclusief tt code ( dhl)![]()
![]()
Vanochtend stond de tweede Silkstone Shuffle (7K) op het programma!
Was een beetje warm met zon toen ik opstond, maar gelukkig begon het al snel te bewolken
Toen we eenmaal op de locatie waren begon het ook te miezeren, wat vlak na de start overging in een goede partij regen. Was lekker, want het was wel nodig, wat verkoeling!![]()
Dit keer wist ik in elk geval wel wat me stond te wachten, iets wat de eerste keer (11 april) totaal niet zo was. Kijk ook maar even naar de hoogtekaart op endomondo:
http://www.endomondo.com/workouts/206606872/881511
Het eerste stuk gaat gewoon omhoog, PUNT. En dat was zwáár![]()
Maar wel minder zwaar dan de vorige keer. Had op zich de pas er redelijk goed in, en op wat mensen die lastig in te halen waren ging het lekker. Daarna naar beneden, wát een genot, en heerlijk tempo kunnen lopen achter een andere loper. Had éigenlijk wel hem voorbij gewild op een bepaald stuk, maar dat was en niet mogelijk, én het tempo was op zich wel goed voor me; anders had ik nooit meer de einsprint in kunnen zetten die ik uiteindelijk bij de finish nog heb weten te geven waarbij ik in de laatste 10 meter nog iemand goed heb ingehaald, was zó trots!
Uiteindelijk in 42.03 gefinished, tegenover 45.46 de vorige keer! Zó zó blij met dat resultaat! Volgende keer minimaal 5 seconden eraf !
Het was glibberig, blubberig en nat, maar tof
Charming, as ever_!
Ja doei.![]()
Fuck charming, je hebt een prachtige verbetering van je tijd neergezet en nog iemand voorbij gedenderd op het eindequote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk in 42.03 gefinished, tegenover 45.46 de vorige keer! Zó zó blij met dat resultaat! Volgende keer minimaal 5 seconden eraf !
[ afbeelding ]
Charming, as ever_!
![]()
![]()
Over not so charming gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit, natuurlijk! Maar dat geldt voor jou ook Nirak. Jij loopt toch ook super!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:18 schreef Nirak het volgende:
[..]
Fuck charming, je hebt een prachtige verbetering van je tijd neergezet en nog iemand voorbij gedenderd op het einde![]()
![]()
![]()
Mijn moeder zei gisteren tijdens het eten dat ze het zo goed van me vond dat ik het vol houdt. En vanmorgen toen ik terugkwam zei ze: nu voel je jezelf vast heel lekker of niet? Wat natuurlijk zo isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:25 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dit, natuurlijk! Maar dat geldt voor jou ook Nirak. Jij loopt toch ook super!![]()
Mijn moeder deed in haar jeugdige jaren aan veldlopen en heeft zo haar aandeel aan wedstrijden gewonnen. En hoewel ze al jaren niet meer sport heeft ze op haar inmiddels 62e een lijf waar de gemiddelde 30 jaloers op is.
Ik heb duidelijk de lichaamsgenen van mijn vader en alleen het karakter en m'n scheve voortand van m'n moeder geerft![]()
![]()
*schevevoortandboks*quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
Mijn moeder zei gisteren tijdens het eten dat ze het zo goed van me vond dat ik het vol houdt. En vanmorgen toen ik terugkwam zei ze: nu voel je jezelf vast heel lekker of niet? Wat natuurlijk zo isMijn moeder deed in haar jeugdige jaren aan veldlopen en heeft zo haar aandeel aan wedstrijden gewonnen. En hoewel ze al jaren niet meer sport heeft ze op haar inmiddels 62e een lijf waar de gemiddelde 30 jaloers op is.
Ik heb duidelijk de lichaamsgenen van mijn vader en alleen het karakter en m'n scheve voortand van m'n moeder geerftHier ook mogen erven.
En karakter heb je, zie je vooruitgang!Het lijf volgt vanzelf wel.
![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:22 schreef Nirak het volgende:
Over not so charming gesproken"Not so charming" dat valt echt wel mee hoor. Tevens ben je lekker aan het trainen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:00 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Wat zijn de verzendkosten van wiggle.co.uk dan? Ik betaal bij sportsdirect.com maar 5,99 inclusief tt code ( dhl)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:58 schreef Muis84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik zie hier allemaal goede webshopjes voorbijkomen die ik nog niet kende. Dat gaat geld kosten!
(Nu nog een goed adresje om zelf een hardloopshirt/ hemd te laten bedrukken.
Dat was ik inderdaad ook aan het zoeken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:14 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zie hier allemaal goede webshopjes voorbijkomen die ik nog niet kende. Dat gaat geld kosten!
(Nu nog een goed adresje om zelf een hardloopshirt/ hemd te laten bedrukken.En we houden de economie op gang zullen we maar zeggen.
![]()
![]()
Nirak!
En klote YURmaar beter nu rust nemen dan straks nog langer en dat je er écht doorheen zit.
Ja doei.![]()
Grappig! Hier kan ik me wel even mee vermaken.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in 10 maanden oa 6 shirts erbij, had ik vorig jaar ook nog niet gedacht. Gewoon doen!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:15 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad ook aan het zoeken.En we houden de economie op gang zullen we maar zeggen.
En een PS4 besteld, ook goed voor de economie.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:33 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Grappig! Hier kan ik me wel even mee vermaken.voor de Ekiden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwoa, ik vraag me af of ik niet net te laat ben eigenlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Nirak!
En klote YURmaar beter nu rust nemen dan straks nog langer en dat je er écht doorheen zit.
Ik had vanochtend mijn wekker om 05.45 gezet, om voor het werken nog een rondje te lopen. Ik kon me er (voor het eerst) niet toe zetten om mijn bed uit te gaan![]()
Vanavond maar even inhalen!![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Mwoa, ik vraag me af of ik niet net te laat ben eigenlijk![]()
![]()
![]()
Ik zat er ook al een te knutselenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door hatsaflats op 22-06-2013 17:08:40 ]![]()
Nou...het gaat hard hier.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
in 10 maanden oa 6 shirts erbij, had ik vorig jaar ook nog niet gedacht. Gewoon doen!
En een PS4 besteld, ook goed voor de economie.Maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.
Haha, dat is een idee.Maar dat durf ik dan weer niet.quote:.
Daar heb ik alle vertrouwen in!quote:![]()
Ik heb trouwens zo'n app die voor je bijhoudt hoeveel je bespaard hebt sinds je gestopt bent met roken. Wat erg eigenlijk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zat er ook al een te knutselenDie is leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:08 schreef Muis84 het volgende:
Ik heb trouwens zo'n app die voor je bijhoudt hoeveel je bespaard hebt sinds je gestopt bent met roken. Wat erg eigenlijk....
Goeie app, dat is vast wel schrikken als je ziet hoeveel je er gerookt zou hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Om 5:45 niet op willen staan. Er zijn volgens mij ergere dingen waar een mens zich voor kan schamen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:58 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik had vanochtend mijn wekker om 05.45 gezet, om voor het werken nog een rondje te lopen. Ik kon me er (voor het eerst) niet toe zetten om mijn bed uit te gaan![]()
Vanavond maar even inhalen!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Yup...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Goeie app, dat is vast wel schrikken als je ziet hoeveel je er gerookt zou hebbenMaar gelukkig doe ik dat nu niet meer, natuurlijk.
En nu kan ik al die tijd, geld en energie benutten voor het lopen.
![]()
![]()
Zo is datquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Yup...Maar gelukkig doe ik dat nu niet meer, natuurlijk.
En nu kan ik al die tijd, geld en energie benutten voor het lopen.
Morgen ging jij toch ook om 6am lopen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Om 5:45 niet op willen staan. Er zijn volgens mij ergere dingen waar een mens zich voor kan schamen.
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Morgen ging jij toch ook om 6am lopen?![]()
![]()
Godverdomme (excuses) ik heb weer last van mijn knie. Even afwachten tot morgen en anders fysio denk ik.
Haha, maar ik had me gisteravond al zo goed voorbereid. De kleding lag al klaar etc.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Om 5:45 niet op willen staan. Er zijn volgens mij ergere dingen waar een mens zich voor kan schamen.![]()
![]()
Ai... Beterschap!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Godverdomme (excuses) ik heb weer last van mijn knie. Even afwachten tot morgen en anders fysio denk ik.![]()
Misschien een leuk ding om als team aan mee te doen, gezien het enthousiasme vd RoPaRun? Wel een stuk kleinschaliger, maar wel makkelijker om te realiseren (en goedkoper)
Kreeg het binnen via een mail van 'n trainer:Www.diabeatitrun.nlquote:De Run
Trotseer de 589 traptreden van de Euromast en loop in estafette de dubbele marathon van Rotterdam naar Amsterdam. Ga de sportieve en fondsenwervende uitdaging aan voor zeker een miljoen Nederlands met diabetes. Lees hieronder wat je kunt verwachten van de DiaBeatit Run.
Start
Op zaterdagochtend 12 oktober verzamelen alle Runners zich onderaan de Euromast. Afhankelijk van de verwachte looptijden, krijgt ieder team van tevoren te horen hoe laat het start. Alle teams vertrekken tussen 8.00 en 9.45 uur. Per team bedwingt een Runner de Euromast. Wie dat is bepaal je met je team. De rest van het team staat op de top van Euromast te wachten op zijn of haar traploper.
Zodra de traploper boven is, gaat het gehele team met de lift weer naar beneden en lopen alle Runners gezamenlijk over de startbrug: De DiaBeatit Run is begonnen! Enkele honderden meters na de brug wordt de eerste estafetteloper alleen gelaten en neemt de rest van het team plaats in de auto of bus. Eventuele ondersteunende fietsers starten vanaf hier hun begeleiding van de loper.
Onderweg
Onderweg is er om de 20 km een officieel checkpoint waar het team de kilometers laat afstempelen. Vanaf de start vind je na ongeveer elke 7 km diverse wissel- en rustpunten. Er zijn voldoende faciliteiten om even bij te tanken of je te laten masseren. Op de checkpoints is altijd iets te eten: lunchpakket, fruit, soep of andere welkome snacks.
Begeleiders
Een team kan niet zonder begeleiders. Zij zijn net zo belangrijk als de Runners zelf en zij zijn dan ook volwaardig teamlid. Meer informatie over de samenstelling van je team, vind je bij teamfuncties.
Finish
De dubbele marathon start én eindig je in stijl: bij het Olympisch Stadion. Het is natuurlijk mooi om niet alleen samen te starten, maar ook om te finishen met het volledige team. Onder grote bewondering en aanmoedigingen van je eigen fans, bereik je naar verwachting tussen 15.00 en 19.00 uur het indrukwekkende Stadion met zijn prachtige marathontoren, waar in 1928 voor het eerst in de geschiedenis het Olympisch vuur brandde. Dat is natuurlijk dé plek om om de laatste meters van je immense avontuur te volbrengen: je bent nu een echte DiaBeatit Runner!![]()
Wel leuk evenement, maar ik moet passen, "helaas" zit ik dan aan de andere kant van de Atlatische Oceaan
6am New York Time ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Morgen ging jij toch ook om 6am lopen?
Bij de Decathlon kan je volgens mij je shirts laten bedrukken. Heeft iemand een keertje gedaan voor de Mudmasters vanuit Running Junkies. we hadden de shirts van Run2Day gekregen en hebben die toen naar hun gebracht, klaar terwijl je wacht (gekke term). Ze zeiden dat je het enige tijd moest laten drogen, maar we zijn de dag daarna door blubber and high water gegaan en alles is nog heel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:59 schreef Schanulleke het volgende:
Bedankt voor alle reacties, dat maakt het PR nóg leuker.
Ik zit te kijken of ik zelf eens een hardloopshirt wil laten bedrukken, maar kom alleen hele dure opties tegen, of dingen die alleen lelijke/ katoenen shirts hebben.
Heeft iemand hier ervaringen mee die te tippen zijn?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Húp naar Central Park jij dan! Ook maar 's een keer gaan rennen!quote:
Oh, de tijd dat we rijk zijn, hij komt heus!
Maar voorlopig rijk aan ervaringen. Nog steeds blij met m'n PRVolgende keer onder de 42, dat MOET. Ga gewoon iets verder naar voren starten ook, want ben teveel opgehouden in 't begin. Ik zal nooit in de top eindigen, maar wel m'n eigen top, fuck yeah.
Ja doei.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/206709091/5661302
Blegh, ging niet echt lekker. Kort loopje, maar toch, mijn benen wilden gewoon niet.
Gister ging ik een keer een Insanity workout proberen, mss heeft dat er wat mee te maken...En het feit dat ik vandaag de hele tijd op mijn benen moest staan tijdens werk heeft natuurlijk ook niet meegeholpen.
Maar goed, het zit er weer op, nu met de benen omhoog, hopen dat de pijn in mijn voeten weggaat![]()
![]()
En ga je door met Insanity?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:15 schreef Miezziej het volgende:
Blegh, ging niet echt lekker. Kort loopje, maar toch, mijn benen wilden gewoon niet.
Gister ging ik een keer een Insanity workout proberen, mss heeft dat er wat mee te maken...En het feit dat ik vandaag de hele tijd op mijn benen moest staan tijdens werk heeft natuurlijk ook niet meegeholpen.
Maar goed, het zit er weer op, nu met de benen omhoog, hopen dat de pijn in mijn voeten weggaatMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Als het het hardlopen negatief beïnvloed nietquote:
Moest gister de fittest doen en ik dacht al dat ik doodgingVandaag ga ik er geen doen, omdat ik al heb hardgelopen..
![]()
![]()
Een collega van mij zei precies hetzelfde over de fittest.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:24 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Als het het hardlopen negatief beïnvloed niet
Moest gister de fittest doen en ik dacht al dat ik doodgingVandaag ga ik er geen doen, omdat ik al heb hardgelopen..
BTW: http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20130613_00621507In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Thanksquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Een collega van mij zei precies hetzelfde over de fittest.
BTW: http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20130613_00621507
Goed opletten dus.
Of toch maar een nieuwe poging aan de p90x?![]()
![]()
Natuurlijk is het even afwachten hoe je gewrichten zich aanpassen aan het springen enzo, maar doordat de focus voornamelijk op je core ligt, zou het je loopsnelheid zeker ten goede komen. Ik heb het hele programma al een keer doorlopen en ik denk dat het zeker een factor is waarom het hardlopen voor mij zo lekker gaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:24 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Als het het hardlopen negatief beïnvloed niet
Als ik een insanity workout gepland heb staan en een hardloopsessie, ga ik 's ochtends hardlopen en 's avonds InsanityMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Had je geen last van spierpijn enzo dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Natuurlijk is het even afwachten hoe je gewrichten zich aanpassen aan het springen enzo, maar doordat de focus voornamelijk op je core ligt, zou het je loopsnelheid zeker ten goede komen. Ik heb het hele programma al een keer doorlopen en ik denk dat het zeker een factor is waarom het hardlopen voor mij zo lekker gaat.
Als ik een insanity workout gepland heb staan en een hardloopsessie, ga ik 's ochtends hardlopen en 's avonds Insanity
Ik had het gevoel alsof ik niet op gang kon komen vandaag omdat ik best veel spierpijn had in mijn benenKon niet goed in een ritme komen dus schommelde best veel. Maar naast het hardlopen deed ik nooit iets, dus mijn lichaam zit waarschijnlijk nog in de "wtf doe je" fase
![]()
![]()
je wil niet weten hoe ik de trap op en af moest na de eerste paar keer hardlopen, dus toen deed ik dat niet nee.
Maar is idd een kwestie van gewenning, krijg geen spierpijn meer van Insanity, en ook van het hardlopen nauwelijks meerMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:08 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Nou...het gaat hard hier.Maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.
[..]
Haha, dat is een idee.Maar dat durf ik dan weer niet..
[..]
Daar heb ik alle vertrouwen in!![]()
In dat shirt wat je van spreadshirt gaat kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hé! Al zo lang gestopt, hou vol
![]()
![]()
Dankjewel!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:45 schreef Nirak het volgende:
[..]
In dat shirt wat je van spreadshirt gaat kopenMaar hé! Al zo lang gestopt, hou vol
![]()
![]()
Niks gekocht bij de BeverLeukste setje dat er hing heb ik al
Ik voel trouwens mijn hamstrings, kuit en scheen. Ofwel: ik voel dat ik flink heb doorgelopen gister. Morgen wordt een 10k op de cruise-stand![]()
@Mo: puike tijd!
@Miezziej: kijk wel uit hé? Niet ineens gekke dingen doen, doe dat anders ná de Ekiden![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Godverdomme (excuses) ik heb weer last van mijn knie. Even afwachten tot morgen en anders fysio denk ik.![]()
Als je nu gewoon alvast een afspraak maakt met de fysio? Je wordt er altijd wijzer van.. Ik zou wel een sportfysio opzoeken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zat er ook al een te knutselenGeweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee joh! Dat moet je niet denkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Mwoa, ik vraag me af of ik niet net te laat ben eigenlijkAlles komt goed
Je hebt veel gevraagd van je lijf, nu moet je het even de kans geven. Het kan nooit te laat zijn, ik heb de indruk dat je er redelijk snel bij bent en goed gereageerd hebt op eerdere signalen..
Insanity heb ik laatst reclame van gezien.. Dat spoort echt niet.. Ik geloof ook niet dat je er zoveel vet mee verliest op zo'n korte termijn. Je jaagt je hartslag binnen 30 seconden torenhoog volgens mij. Is het eigenlijk wel gezond voor ongetrainde mensen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:15 schreef Miezziej het volgende:
Maar goed, het zit er weer op, nu met de benen omhoog, hopen dat de pijn in mijn voeten weggaat![]()
Ik wilde juist superstrak op de Ekiden verschijnenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:55 schreef Quoi het volgende:
Niks gekocht bij de BeverLeukste setje dat er hing heb ik al
Ik voel trouwens mijn hamstrings, kuit en scheen. Ofwel: ik voel dat ik flink heb doorgelopen gister. Morgen wordt een 10k op de cruise-stand![]()
@Mo: puike tijd!
@Miezziej: kijk wel uit hé? Niet ineens gekke dingen doen, doe dat anders ná de Ekiden![]()
![]()
30 "vreemden" op 1 dag, mijn autistenbrein...![]()
@Nirak:
Ik geloof ook niet dat je er zo veel vet mee verliest in maar 2 maanden. Ik denk dat het niet echt goed voor je is als je jezelf te veel pushed, gister deed ik het gewoon op mijn eigen tempo en als ik te moe was stopte ik gewoon eerderDan laat ik die meneer maar doorschreeuwen, ik doe mijn eigen ding wel
![]()
![]()
Garmin was de eerste KM van slag (5.44) terwijl de rest tussen de 4.17 en 4.33 zat. Daar baal ik dus een beetje van.
Rondje van 9 KM gedaan in de regen. Heerlijk
Insanity vind ik niet echt verantwoord over komen. Zeker als je ongetraind bent."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Heel verstandig van jeIk lees net het artikel over insanity. Verbaasd me niets dat artsen en professionals er vraagtekens bij hebben. Het zou me ook niet verbazen als er ooit iemand dood bij neervalt omdat die de eigen grenzen niet op tijd gestelt heeft..
![]()
Gekke vraag misschien, maar wat is met regen fijner, een korte of een lange tight?
Tiasinpakkentwijfeljeej![]()
Zijn er trouwens mensen die dit gebruiken: http://www.perrysport.nl/(...)portwash_811855.html
Ik kwam het tegen en zat echt te twijfelen om het te kopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Is afhankelijk van de warmte, neem ze beide mee, zou zelf voor lang gaan. Maar ik had vandaag ook bijna een korte tight gekocht bij de Perry. Nike had een paar mooie spulletjes..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:10 schreef hatsaflats het volgende:
Gekke vraag misschien, maar wat is met regen fijner, een korte of een lange tight?
Tiasinpakkentwijfeljeej
Hoe laat moeten jullie eigenlijk lopen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Uberhaupt is al weeeeeken een korte tight fijnerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:10 schreef hatsaflats het volgende:
TiasinpakkentwijfeljeejDus. Kort!
![]()
Ik zou altijd voor kort gaanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:10 schreef hatsaflats het volgende:
Tiasinpakkentwijfeljeej
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Zijn dat niet die mesh inserts? En ik heb ook zo'n soort broekje wat enorm doorschijnt in het kruis als ik ermee ga zitten. Maar he hij is bedoeld om mee hard te lopen en niet te zitten, dus dat doe ik dan ook. Het gaat bij mij om een xbionic.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Deze.
De klanten van amazone zijn tevredenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:11 schreef slacker_nl het volgende:
Zijn er trouwens mensen die dit gebruiken: http://www.perrysport.nl/(...)portwash_811855.html
Ik kwam het tegen en zat echt te twijfelen om het te kopen.
http://www.amazon.com/gp/aw/d/B001DLF6C2![]()
Je kent mijn liefde voor lange tights hè? Ik haat korte broekenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Uberhaupt is al weeeeeken een korte tight fijnerDus. Kort!
Maarja, toen moest ik zonodig gaan hardlopen..
![]()
Ik vind korte broeken ook verschrikkelijk
Loop nu wel in een korte tight met hardlopen, maar echt goed voel ik me nog niet echt ofzo...![]()
![]()
Ik haat ook korte broeken en mijn benen...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kent mijn liefde voor lange tights hè? Ik haat korte broekenMaarja, toen moest ik zonodig gaan hardlopen..
![]()
Maar toch, met hardlopen vind ik het erg lekker en heb ik er schijt aan
Dan beide meenemen, kun je je beslissing uitstellen![]()
![]()
Volgens mij bestaat het ding uit 1 stuk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zijn dat niet die mesh inserts? En ik heb ook zo'n soort broekje wat enorm doorschijnt in het kruis als ik ermee ga zitten. Maar he hij is bedoeld om mee hard te lopen en niet te zitten, dus dat doe ik dan ook. Het gaat bij mij om een xbionic.Heb in ieder geval maar een andere 3/4 tight besteld, kijken of dat beter gaat.
![]()
![]()
je haalt de woorden uit mijn mond....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en dan nog klagen dat we ze niet begrijpen....geen wonder!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als ik de mannelijke collega's op het werk wel eens hoor praten over vrouwen met cellulite![]()
Dus.. de schuld van de mannen!??haha
Herinner me opeens iets... Ik had vrij gevraagd ivm een hardloopevenement dus..vraagt een collega: "ow, ga je wéér een marathon lopen?!" Mijn reactie: "Nee, geen marathon das 42km... Ik ga 10 doen.. Twijfel wel over een halve!" Waarop een andere collega bijdehand komt doen en zegt dat hij niet begrijpt waarom ik zo moeilijk doe omdat "normale mensen" 3 maanden trainen voor een hele marathon en ik nu nog niet eens een halve kan
Maar goed, sommige mensen![]()
![]()
Echt..he
"Oh loop je al 5 km, hoe snel dan?"
"oh zo snel wandel ik het ook wel"
Geen lopers zeker?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:02 schreef Miezziej het volgende:
Als ik de mannelijke collega's op het werk wel eens hoor praten over vrouwen met cellulite![]()
Dus.. de schuld van de mannen!??haha
Herinner me opeens iets... Ik had vrij gevraagd ivm een hardloopevenement dus..vraagt een collega: "ow, ga je wéér een marathon lopen?!" Mijn reactie: "Nee, geen marathon das 42km... Ik ga 10 doen.. Twijfel wel over een halve!" Waarop een andere collega bijdehand komt doen en zegt dat hij niet begrijpt waarom ik zo moeilijk doe omdat "normale mensen" 3 maanden trainen voor een hele marathon en ik nu nog niet eens een halve kan
Maar goed, sommige mensen![]()
![]()
En dit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:02 schreef De_kluizenaar het volgende:
Echt..he
"Oh loop je al 5 km, hoe snel dan?"
"oh zo snel wandel ik het ook wel"Drama.
![]()
Dan daag je ze gewoon uit voor een rondje. En als ze het tot 3KM redden (op een pistempo) vragen of het nog gaat. Dan stamelen en hijgen ze "Ja". Dan zeg je "Ok, gaan we nu in een iets hoger tempo" En dan gewoon bij ze weglopen.![]()
Hehehequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan daag je ze gewoon uit voor een rondje. En als ze het tot 3KM redden (op een pistempo) vragen of het nog gaat. Dan stamelen en hijgen ze "Ja". Dan zeg je "Ok, gaan we nu in een iets hoger tempo" En dan gewoon bij ze weglopen.![]()
![]()
Ik vraag me af of er ooit een tijd kom dat ik volwassen word en geen onverstandige dingen meer doe....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Omdat....? Je hebt wel gelopen gister?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik vraag me af of er ooit een tijd kom dat ik volwassen word en geen onverstandige dingen meer doe....![]()
Dat lijkt me leukquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan daag je ze gewoon uit voor een rondje. En als ze het tot 3KM redden (op een pistempo) vragen of het nog gaat. Dan stamelen en hijgen ze "Ja". Dan zeg je "Ok, gaan we nu in een iets hoger tempo" En dan gewoon bij ze weglopen.
Ik heb een vrouwelijke collega die ook hard loopt en ze moedigd me erg aan. En als we het er in de pauze wel eens over hebben, en er zit een zekere andere collega bij... Dan moet die vent altijd pochen over dat hij "5 km in 25 minuten loopt". Zo af en toe dan komt er altijd achteraan.. Eens per maand rent hij een rondje voluit. En als ik dan naar de route vraag dan is hij altijd erg vaagLoser...
![]()
quote:
en nog toch iets meer last dan gehoopt
Eigen schuld, dike bult en zo voor..... wel duidelijk waar het problem (of eigenlijk de oorzaak) nu precies zit...parkoers was nat, glad en heel veel bochten en dit blijkt toch de zwaarste belasting ipv het hardlopen zelf'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en nog toch iets meer last dan gehoopt
Ja doei.![]()
Sukkelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en nog toch iets meer last dan gehoopt![]()
Je moet wel heel bij de Vooroeverloop verschijnen hè.![]()
Je zou toch zeggen dat wijsheid met de jaren komt, he?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Was het dan minstens wel een beetje leuk?
ik denk dat de meesten van ons je dilemma zo erg snappen, en allemaal wel eens even te ver zijn gegaan of zullen gaan in de toekomst![]()
ja hoor...ik ga nu echt, ja echt even een paar dagen rust nemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Sukkel![]()
Je moet wel heel bij de Vooroeverloop verschijnen hè.
De laatste week was het zeurende gevoel de volgende dag een stuk minder maar vandaag niet....
Maar nog steeds aan de beterende hand hoor...
ondertussen nog naar fysio en aan de ontstekingsremmers...
want zei Voltaire al niet "geneeskunde is het bezig houden van de mens terwijl de natuur zijn werkt doet"?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
was heel leuk, de eerste ronde lekker "mijn handicap-groep" gehaast maar halverwege de tweede ronde begon het wat op te spelen en toen op een rustig tempo uit gelopenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat wijsheid met de jaren komt, he?![]()
Was het dan minstens wel een beetje leuk?
ik denk dat de meesten van ons je dilemma zo erg snappen, en allemaal wel eens even te ver zijn gegaan of zullen gaan in de toekomst'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Tsss, Yur die misschien de Ekiden niet haalt. RD die de vooroeverloop niet haalt... Mannen...![]()
I'll be there'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mannenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Tsss, Yur die misschien de Ekiden niet haalt. RD die de vooroeverloop niet haalt... Mannen...![]()
![]()
mijn vrouw begrijpt me niet......quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De hond wel?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mijn vrouw begrijpt me niet......Ja doei.![]()
quote:![]()
blood brothers in running we are!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wie wel?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mijn vrouw begrijpt me niet......
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Succes met het herstel.*boks*quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:02 schreef Miezziej het volgende:
Maar goed, sommige mensen
Hetzelfde gesprek 2 weken geleden gehad.
Leuk initiatief maar ik pas voor deze. Dan kom ik net van schotland af en ik heb geen flauw idee hoe mijn benen zich dan voelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:29 schreef GotC het volgende:
Misschien een leuk ding om als team aan mee te doen, gezien het enthousiasme vd RoPaRun? Wel een stuk kleinschaliger, maar wel makkelijker om te realiseren (en goedkoper)
Www.diabeatitrun.nlquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend stond de tweede Silkstone Shuffle (7K) op het programma!
Was een beetje warm met zon toen ik opstond, maar gelukkig begon het al snel te bewolken
[ afbeelding ]
Charming, as ever_!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:04 schreef Nirak het volgende:
[me=Nirak]biedt haar excuses aan voor deze blije bakkus post [/me]![]()
Niet doen, blije bakkus post is goed!![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
blood brothers in running we are!!
Vandaag ook weer aardig wat honden mee, en dit is onze clubhond (rechtsonder):
![]()
Piepend en zeurend als z'n baasje niet hard genoeg gaat (wel aan de lijn)finisht altijd sneller ook
!
Ja doei.![]()
Wie weet hoe lang de site van Garmin nog "down for maintenance" is?
Ik wil sinds vanochtend nieuwe workouts maken.![]()
Clinic dus. Wat bij het voorstelrondje opviel was dat de deelnemers allerlei verschillende niveaus hadden. Veel lopers die voor hun 1e, 2e, 3e, ...... 17e marathon gingen, maar ook iemand die net 5km kon lopen, en aan de andere kant een ultraloper met voor dit jaar een 100km op de agenda. En dan Gert Jan Liefers, oud olympier en nog steeds houder van bijna alle nationale records tussen 1500m en 3km, indoor en outdoor. En ooit 13:22 gelopen op de 5km. Een snelle loper dus. Hij had zijn broer meegenomen, die als fysiotherapeut ook een deel van de clinic voor zijn rekening nam.
De clinic begon met een kort stukje theorie, waarbij tussen de regels door de boodschap klonk dat je moet zoeken naar wat goed bij jou past, en niet heel rigide een methode moet volgen. Referenties:
Bosch-Klomp
Pose (oftewel "gecontroleerd vallen")
Chi running
Sport en ontspanning
Na de theoretische intro naar buiten. Daar werd nog benadrukt dat ontspanning belangrijk is. Elke nodeloos aangespannen spier, ook die grimas bij je eindsprint, kost energie die je niet in het lopen kan stoppen. Buiten even losgelopen en daarna naar het krachthonk voor core stability, erg belangrijk!
We hebben een hele reeks oefeningen gedaan, zowel om je rug soepeler te maken (bekken kantelen) als ter versterking van allerlei verschillende buikspieren. Advies: twee tot drie keer per week een kwartier core training, liever niet vóór een looptraining. Dat laatste heeft te maken met je testosteronniveau: dat gaat omlaag van een lange duurloop, en met kracht/coretraining gaat het omhoog.
Weer naar buiten voor een oefening die het belang van een sterke core liet zien: uitvalspassen met een kussen gevuld met klotsend water in je nek. Je buikspieren zijn dan echt nodig om stabiel te blijven. Hierna nog wat loopscholing en wat over oefeningen die je helpen om het grondcontact zo kort mogelijk te houden. Dat loopt immers veel efficienter (en het levert zweeffoto's op). Ook voor een juiste arminzet, pasfrequentie en paslengte zijn zeer nuttige specifieke oefeningen. Ook hebben we nog over wat horden gestapt, allemaal in het kader van zgn plyometrische training. Extreem voorbeeld hiervan in dit filmpje van hoogspringer Stefan Holm, die in hordentechniek over horden loopt net zo hoog als hijzelf lang is:
De clinic werd afgesloten met een loopje van ongeveer 40 minuten in de Apeldoornse bossen. Er wordt nog ergens over geblogd met foto's maar die staat vast nog niet online.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2013 20:36:55 ]![]()
interessant dagje dus.quote:
welk oefeningen vonden hun wijs om dan 3X per week te doen voor je core?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:41 schreef streamnl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van camping verhuisd. Morgen weer lopen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Superman, superman plus, superman head-up, planks, side-planks, een aantal oefeningen waar je anderen bij nodig hebt. Wat ik zelf een aardige vond is een oefening waarbij je op je rug ligt met je hoofd bij de benen van een partner zodat je zijn/haar enkels kan vastpakken. Dan gooi je je benen op en je partner duwt ze weg. Soms recht naar achteren, maar af en toe ook opzij. Prima voor je buikspieren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2013 20:48:59 ]![]()
thanks, dus toch veel plank varianten. Dan blijf ik ze braaf doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Superman, superman plus, superman head-up, planks, side-planks, een aantal oefeningen waar je anderen bij nodig hebt. Wat ik zelf een aardige vond is een oefening waarbij je op je rug ligt met je hoofd bij de benen van een partner zodat je zijn/haar enkels kan vastpakken. Dan gooi je je benen op en je partner duwt ze weg. Soms recht naar achteren, maar af en toe ook opzij. Prima voor je buikspieren.
Het laatste ken ik wel. Dat moesten we vroeger al doen als warming up bij karate.![]()
Was nog de snelste ook van de club, maar die hond is écht onuitputtelijk!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vandaag ook weer aardig wat honden mee, en dit is onze clubhond (rechtsonder):
[ afbeelding ]
Piepend en zeurend als z'n baasje niet hard genoeg gaat (wel aan de lijn)finisht altijd sneller ook
!
Wat voor bier is 't geworden?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:55 schreef Quoi het volgende:
Ik ben voorbereidingen aan het treffen voor de Ekiden
Ja doei.![]()
Ik zit trouwens nog even naar dat filmpje van die Stefan Holm te kijken. Bizar: hij loopt over horden van 1.80m hoog terwijl hij zelf 1.83m is. Ik probeer me nu horden van mijn lichaamslengte voor te stellen, en dat ik daar dan overheen moet ...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2013 20:59:13 ]![]()
quote:Morgen is bierdag vanavond alleen een La Trappe-je
Ik kan er nog niks over loslaten. Ik hoop alleen dat iedereen zijn/haar rol als teamcaptain zo serieus neemt![]()
![]()
Je hebt de team-nagellak uitgezocht?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:03 schreef Quoi het volgende:
[..]Morgen is bierdag vanavond alleen een La Trappe-je
Ik kan er nog niks over loslaten. Ik hoop alleen dat iedereen zijn/haar rol als teamcaptain zo serieus neemt![]()
![]()
![]()
Lekker rondje door de regen: http://www.endomondo.com/workouts/206754739/1836758
Is het trouwens gek om na het hardlopen totaal geen honger te hebben? Om steek te voorkomen eet ik meestal pas na het hardlopen (en een banaan o.i.d. vooraf). Echter, wanneer ik klaar ben hoef ik geen eten meer te zien...![]()
![]()
Zoietsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:05 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Je hebt de team-nagellak uitgezocht?![]()
![]()
![]()
Heb je niet te hard gelopen of een te grote inspanning geleverd? Na het lopen van bijvoorbeeld een 10k op wedstrijdtempo heb ik na de finish tot zeker wel een half uur daarna ook niet echt veel eetlustquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:06 schreef GuitarJJ het volgende:
Lekker rondje door de regen: http://www.endomondo.com/workouts/206754739/1836758
Is het trouwens gek om na het hardlopen totaal geen honger te hebben? Om steek te voorkomen eet ik meestal pas na het hardlopen (en een banaan o.i.d. vooraf). Echter, wanneer ik klaar ben hoef ik geen eten meer te zien....
Get stoned![]()
Hmmbier! Ik hoop dat ik iedereen mee krijg naar Delft!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:03 schreef Quoi het volgende:
[..]Morgen is bierdag vanavond alleen een La Trappe-je
Ik kan er nog niks over loslaten. Ik hoop alleen dat iedereen zijn/haar rol als teamcaptain zo serieus neemt
En ohjee, als dat maar goed gaat
En ik had potjandorie bijna de eindbaas dood. En eindbaas duurde lang. Maar toen ging ik dood en nu mag ik het niet nog een keer proberen want dan ga ik ervan dromen en boehoe.
Zwaar leven
Ik neem nog maar, heel braaf, een glaasje water en ga vroeg naar bed. Morgen lange leuke dag!![]()
Pfoeh, leuk dagje HAAG gehad. Jammer van het weer, maar de estafette was een groot succes, gezondheidsplein iets minder dankzij het weer, BBQ top geregeld.
Yur is er nog steeds, bier vloeit rijkelijk![]()
![]()
"ik moet mijn rust nemen"....neemt hij wel op eens erg letterlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:41 schreef GotC het volgende:
Pfoeh, leuk dagje HAAG gehad. Jammer van het weer, maar de estafette was een groot succes, gezondheidsplein iets minder dankzij het weer, BBQ top geregeld.
Yur is er nog steeds, bier vloeit rijkelijk
wel jammer dat het gezondheidsplein ietwat in het water is gevallen, zag er veelbelovend uit op het affiche'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Rust =bier?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
"ik moet mijn rust nemen"....neemt hij wel op eens erg letterlijk
Dat overtraind gebeuren werd nog wel even bevestigd door meerdere mensen: dat hij er sinds een paar weken grauw uitziet, ingevallen bekkie, niet meer de energie heeft van voorheen..
Dus wel fijn dat we niet gek zijn![]()
![]()
dat is inderdaad een "geluk bij een ongeluk", anders zou je de oorzaak misschien nog ergens anders zoeken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Rust =bier?
Dat overtraind gebeuren werd nog wel even bevestigd door meerdere mensen: dat hij er sinds een paar weken grauw uitziet, ingevallen bekkie, niet meer de energie heeft van voorheen..
Dus wel fijn dat we niet gek zijn
Een schrale troost, van wat ik er van begrijp, kan overtraining iedereen overkomen, zelfs lopers (en andere sporters) die al jaren en jaren bezig zijn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ideaal wel, via Bing-maps kun je de OS maps inzien voor de public footpaths
http://binged.it/14py619Ja doei.![]()
Wat is te hard? Mijn gemiddelde snelheid ligt rond de 10.5 km/u (05:45 min/km) en dat is best goede vol te houdenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:25 schreef Hinder het volgende:
[..]
Heb je niet te hard gelopen of een te grote inspanning geleverd? Na het lopen van bijvoorbeeld een 10k op wedstrijdtempo heb ik na de finish tot zeker wel een half uur daarna ook niet echt veel eetlust.
![]()
![]()
Dat is zeker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is inderdaad een "geluk bij een ongeluk", anders zou je de oorzaak misschien nog ergens anders zoeken.
Een schrale troost, van wat ik er van begrijp, kan overtraining iedereen overkomen, zelfs lopers (en andere sporters) die al jaren en jaren bezig zijnAl is troost volgens mij niet nodig gelukkig, een rustpauze kan zoveel goed doen en het gaat nu gewoon niet lekker. Dan maar even niet lopen!
Trouwens, die PR regen waar Q en mr.Q 'last' van hadden...m'n vader liep ook 2 min van z'n 10km PR af: 54:30!*trots
![]()
vaak kan een korte rustperiode al heel veel goed doen inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is zeker.Al is troost volgens mij niet nodig gelukkig, een rustpauze kan zoveel goed doen en het gaat nu gewoon niet lekker. Dan maar even niet lopen!
het is en blijft een eindbaas...quote:Trouwens, die PR regen waar Q en mr.Q 'last' van hadden...m'n vader liep ook 2 min van z'n 10km PR af: 54:30!*trots
mocht YUR nu niet mee doen aan de Ekiden......
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vaak kan een korte rustperiode al heel veel goed doen inderdaad
[..]
het is en blijft een eindbaas...mocht YUR nu niet mee doen aan de Ekiden......
![]()
Mja, hij heeft Q en Gup al ontmoet..misschien maar eens introduceren hier![]()
![]()
jammer dat vaderdag net geweest is anders had je hem eens kunnen verwennen met een gratis account....goedzak die je er bentquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:22 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Mja, hij heeft Q en Gup al ontmoet..misschien maar eens introduceren hier
Superpaps heb je!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is zeker.Al is troost volgens mij niet nodig gelukkig, een rustpauze kan zoveel goed doen en het gaat nu gewoon niet lekker. Dan maar even niet lopen!
Trouwens, die PR regen waar Q en mr.Q 'last' van hadden...m'n vader liep ook 2 min van z'n 10km PR af: 54:30!*trots
![]()
![]()
kan nog wel even duren voordat YUR thuis is.....
En mij! Twee keer al volgens mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:22 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Mja, hij heeft Q en Gup al ontmoet..misschien maar eens introduceren hierIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ook twee keer!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:09 schreef GotC het volgende:
Dat is waar! Jij hebt zelfs m'n broer ontmoetIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Na de 'jij gaat toch een marathon lopen?'-discussie van vanmiddag, moest ik wel lachen om de omschrijving op de site van de Wateringseveldloop, 'marathon' van 5 en 10 km.quote:11:45 Start marathon 5 en 10 km
Zo maar eens naar bed, benieuwd wat voor weer het morgen zal zijn, maar 5 km moet wel goed komen.
Jack does it in real time...![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Na de 'jij gaat toch een marathon lopen?'-discussie van vanmiddag, moest ik wel lachen om de omschrijving op de site van de Wateringseveldloop, 'marathon' van 5 en 10 km.
Zo maar eens naar bed, benieuwd wat voor weer het morgen zal zijn, maar 5 km moet wel goed komen.echt geen woorden voor voor zoveel onwetendheid....quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ze hebben hier ook van die 'Dames-mini-marathons' van 10K.. tsja..._!
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:44 schreef motorbloempje het volgende:
Vast joggers die dat bedacht hebben![]()
of nog erger.... mud masters of boot campers'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
*ril*quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
of nog erger.... mud masters of boot campers
OF DE COLOR RUNNERS!!!!!!!!!Ja doei.![]()
nu stoppen hoor...anders kan je zo direct weer niet slapen!quote:Op zondag 23 juni 2013 00:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*ril*
OF DE COLOR RUNNERS!!!!!!!!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, het hardlopen voor deze week zit er weer op![]()
Veel trainingskilometers gemaakt afgelopen week waardoor ik wat minder de aandacht had voor deze wedstrijd vanavond. Maar met goede moed van start met een tempo rond de 5:00 min/km. Ik zag dat de groep hardlopers zich splitste en ik kwam zoals gebruikelijk weer snel alleen te lopen.
Richting bungalowpark had ik weinig moeite met de eerste heuvels. Tegen de wind in werd het al zwaarder. Halverwege na de beklimming op weg terug kwamen er nog een paar hardlopers voorbij, maar ik kon niet aansluiten. Toch maar weer even wandelen om aansluiting te zoeken in de volgende groep hardlopers. Na de laatste beklimming voor de finish nog even een miniwandelpauze (max 15s).
Voor de finish kwam nog een mede AV Veluwe loper vlakbij en ik maakte me klaar om de sprint aan te gaan. Bleek gelukkig niet nodig, want met een iets hoger tempo liep ik al van hem weg.
Na de finish was ik gelukkig snel hersteld van de inspanning. Conditie is al weer een stuk beter dan tijdens de Green Run twee weken geleden. Uitslag is nog niet online, maar ik heb zelf 28:06 geklokt (10,7 km/u). Zelfde tijd als tijdens de Loenermarkloop in 2010![]()
![]()
Was het een 4EM of een 6 km?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:12 schreef Ach3r0n het volgende:
Zo, het hardlopen voor deze week zit er weer op![]()
Veel trainingskilometers gemaakt afgelopen week waardoor ik wat minder de aandacht had voor deze wedstrijd vanavond. Maar met goede moed van start te gaan met een tempo rond de 5:00 min/km. Ik zag dat de groep hardlopers zich splitste en ik kwam zoals gebruikelijk weer snel alleen te lopen.
Richting bungalowpark had ik weinig moeite met de eerste heuvels. Tegen de wind in werd het al zwaarder. Halverwege na de beklimming op weg terug kwamen er nog een paar hardlopers voorbij, maar ik kon niet aansluiten. Toch maar weer even wandelen om aansluiting te zoeken in de volgende groep hardlopers. Na de laatste beklimming voor de finish nog even een miniwandelpauze (max 15s).
Voor de finish kwam nog een mede AV Veluwe loper vlakbij en ik maakte me klaar om de sprint aan te gaan. Bleek gelukkig niet nodig, want met een iets hoger tempo liep ik al van hem weg.
Na de finish was ik gelukkig snel hersteld van de inspanning. Conditie is al weer een stuk beter dan tijdens de Green Run twee weken geleden. Uitslag is nog niet online, maar ik heb zelf 28:06 geklokt (10,7 km/u). Zelfde tijd als tijdens de Loenermarkloop in 2010Life is what you make it.![]()
Gezien de tijd en pace denk ik een 5 kmquote:
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Dat is een gat in de markt, een minimatathoncolormuddercamp event!quote:Op zondag 23 juni 2013 00:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu stoppen hoor...anders kan je zo direct weer niet slapen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het was een 5 km over een heuvelachtig parcours. Geen steile klimmen, maar omdat het nergens vlak is kan het je gemakkelijk opbreken.quote:![]()
Meh, vrijdag geen interval kunnen doen, was pas om 22 uur thuis van het werk en moest dan eten of ik viel om... En daarna snel in bed want vandaag weer aan het werk en dus niet kunnen lopen. Morgen dan maar interval en maandag een rustige LDL. Dinsdag werken, woensdag een kort tempoloopje, donderdag badminton en zaterdag vlammen op de 10 km. Volgens mijn 5 km tijd moet ik onder de 50 min lopen, maar ik hou het maar onder de 52-53 min denk ik... Moeilijk in te schatten zo'n eerste 10 km.
Trouwens weer super gelopen allemaal gisteren! Ik zag weer heel wat records sneuvelen zowel op wedstrijd als op trainingsgebied! You rock!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Trouwens iemand een idee wat het optimaalste interval zou zijn voor morgen? 200, 400, 800 of 1600 m?Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
ik zou zelf een stuk of 3 of 4 langere intervals van 600m kiezen zo vlak voor een wedstrijd.... op 3/4 pace (van de snelheid waarop je een 5km race zou lopen) en dan voor de rest van de week geen echt snelheidswerk meer.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:07 schreef Sjaapje het volgende:
Trouwens iemand een idee wat het optimaalste interval zou zijn voor morgen? 200, 400, 800 of 1600 m?
later in de week zal het qua training niets meer uitmaken maar verhoogt wel de kans of overbelasting'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Okido! Probleem bij interval is dat ik te snel loop meestal maar vanavond dus wat koest houden...quote:Op zondag 23 juni 2013 02:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou zelf een stuk of 3 of 4 langere intervals van 600m kiezen zo vlak voor een wedstrijd.... op 3/4 pace (van de snelheid waarop je een 5km race zou lopen) en dan voor de rest van de week geen echt snelheidswerk meer.
later in de week zal het qua training niets meer uitmaken maar verhoogt wel de kans of overbelastingIk bijt!
(Zachtjes)![]()
interval is geen sprint, probeer een pittige tempo aan te houden wat je van het begin tot het eind vol kan houdenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:44 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Okido! Probleem bij interval is dat ik te snel loop meestal maar vanavond dus wat koest houden...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik doe vandaag toch maar de workshop. Lijkt me heel interessant en gisteren heb ik de knie bijna de hele dag niet gevoeld. Ik volg wel Quoi's advies op, doe gewoon lekker rustig aan en ga in ieder geval niets forceren. Als het niet helemaal goed gaat doe ik de trail van een uur dan ook niet mee.
Dan neem ik de rest van de week nog wel vrij. Even de boel laten herstellen nog.
Gisteren trouwens de hele dag weg geweest, lekker wezen shoppen enzo (1 nieuw hardloopshirt en bergen gewone kleding), maar ik kon zo'n beetje de hele dag niet op het forum komen, meer mensen last van gehad?
Verder iedereen die vandaag gaat lopen, training of wedstrijd, heel veel plezier en succes!! Geniet ervan en laat de PR's maar komen (voor wedstrijdrenners uiteraard)!![]()
![]()
![]()
Jaaaa ik ga een marathon lopen vandaagquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Na de 'jij gaat toch een marathon lopen?'-discussie van vanmiddag, moest ik wel lachen om de omschrijving op de site van de Wateringseveldloop, 'marathon' van 5 en 10 km.
Zo maar eens naar bed, benieuwd wat voor weer het morgen zal zijn, maar 5 km moet wel goed komen.![]()
In ieder geval beter geslapen dan voor de Letterenloop 3 weken terug, dus dat is al een goed begin. Voor de zekerheid straks bij de Hema nog even een wegwerpponcho scoren voor in het startvak. Die zijn vast een stuk goedkoper bij de action, maar ik kreeg m'n luie reet niet naar buiten gisteren (als ik dan toch niet hoef te lopen doe ik ook gewoon niks).![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 07:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jaaaa ik ga een marathon lopen vandaag![]()
Succes, zet hem op! Gewoon alsnog proberen om onder die 50 minuten te duiken, je kan het best!
Dan heb je ook meteen het WR marathon gebroken!
![]()
![]()
iedereen die, van 5km marathon tot 27km trail marathon, vandaag een wedstrijd loopt (en dat zijn er en hoop vandaag!!) heel veel plezier en success!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zie wel hoe het looptquote:Op zondag 23 juni 2013 07:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Succes, zet hem op! Gewoon alsnog proberen om onder die 50 minuten te duiken, je kan het best!
Dan heb je ook meteen het WR marathon gebroken!
![]()
![]()
Thanks, 5k in Delft hier.quote:Op zondag 23 juni 2013 07:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
iedereen die, van 5km marathon tot 27km trail marathon, vandaag een wedstrijd loopt (en dat zijn er en hoop vandaag!!) heel veel plezier en success!
Wat een baggerweer
Speciaal succes voor de deelnemers van de veluwe zoomtrail![]()
![]()
quote:
Waarom niet gewoon een vuilniszak?quote:Op zondag 23 juni 2013 07:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jaaaa ik ga een marathon lopen vandaag![]()
In ieder geval beter geslapen dan voor de Letterenloop 3 weken terug, dus dat is al een goed begin. Voor de zekerheid straks bij de Hema nog even een wegwerpponcho scoren voor in het startvak. Die zijn vast een stuk goedkoper bij de action, maar ik kreeg m'n luie reet niet naar buiten gisteren (als ik dan toch niet hoef te lopen doe ik ook gewoon niks).
En succes voor jou en de andere wedstrijdlopers vandaag!Life is what you make it.![]()
goedemorgen, bleeh het regent.
succes alle wedstrijdlopers vandaag.
Nu zelf nog even motivatie vinden....![]()
Goedemorgen!
TheWhiteCowboy, Kwoth, Guppyfriend, hatsaflats, Quoi, BlueNumber en CRX: heel veel succes en plezier vandaag!![]()
![]()
Iedereen die ik vergeten ben of vandaag een wedstrijd tegen zichzelf/niemand doet () ook veel plezier natuurlijk.
Hier vandaag een lange dag in de een of andere speeltuin met familie. Leuk voor de kinderen, maar vreselijk vermoeiend. Uiterlijk zeven uur zullen we wel thuis zijn, en hoop dan ook te kunnen gaan lopen.![]()
![]()
Daarom nietquote:Op zondag 23 juni 2013 08:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een vuilniszak?
En succes voor jou en de andere wedstrijdlopers vandaag!hogelijk is het ook gewoon niet nodig.
En dankjewel!![]()
heb jij wel eens een vuilniszak met lange mouwen gezien?quote:Op zondag 23 juni 2013 08:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een vuilniszak?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Have fun allemaal vandaag. Succes met de loopjes.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ben bang dat lopen er voor mij vandaag niet in zit. Want bijna 9 uur staan gisteren vinden mijn benen niet tof
Maar wat een enorm fokking vet concert was dat zeg. Echt helemaal uit mijn dak gegaan. Wiens moeder had nou de 100 hartjesballonnen mee genomen? Heb er veel voorbij zien vliegen
http://eckroos.wordpress.com/2013/06/23/muzikaal-oorgasme/![]()
Mogguh. Succes aan alle evenementen/wedstrijd lopers vandaag!
Ik ga vanavond pas een rondje, want eerder kon mijn vriendje (kusje kroel Arquero) niet![]()
![]()
zo lang Gup geen afbericht geeft ga jij gewoon lopenquote:Op zondag 23 juni 2013 09:22 schreef linebear het volgende:
Ben bang dat lopen er voor mij vandaag niet in zit. Want bijna 9 uur staan gisteren vinden mijn benen niet tof
Maarre Evy zei dat het mocht. Ze zei letterlijk Alee manneke, gij heeft heel lang op uwe benen gestaan. Dus dan is het beter dat u vandaag rustig aan doet.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo lang Gup geen afbericht geeft ga jij gewoon lopen![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 07:19 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik doe vandaag toch maar de workshop. Lijkt me heel interessant en gisteren heb ik de knie bijna de hele dag niet gevoeld. Ik volg wel Quoi's advies op, doe gewoon lekker rustig aan en ga in ieder geval niets forceren. Als het niet helemaal goed gaat doe ik de trail van een uur dan ook niet mee.
Dan neem ik de rest van de week nog wel vrij. Even de boel laten herstellen nog.
Gisteren trouwens de hele dag weg geweest, lekker wezen shoppen enzo (1 nieuw hardloopshirt en bergen gewone kleding), maar ik kon zo'n beetje de hele dag niet op het forum komen, meer mensen last van gehad?
Verder iedereen die vandaag gaat lopen, training of wedstrijd, heel veel plezier en succes!! Geniet ervan en laat de PR's maar komen (voor wedstrijdrenners uiteraard)!![]()
Eindelijk iemand die mijn raad opvolgt hier! Heel veel plezier!
Bertusloop?quote:Op zondag 23 juni 2013 07:54 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Thanks, 5k in Delft hier.
Wat een baggerweer
Speciaal succes voor de deelnemers van de veluwe zoomtrailSucces!
Las dat Bruce geweldig was![]()
Iedereen loopze! Ik heb nog getwijfeld. Alles staat nog strak van vrijdagavondMaar ik ga gewoon starten op een relaxed tempo van 6 min/km en zie wel hoe het loopt
Hats gaat die 50 min tackelen![]()
![]()
Succes renners. Mijn knie voelt vandaag wel goed, waar het de vorige keer juist pijnlijk was na het slapen. Ik kijk dinsdag nog ff aan. Anders hulp zoeken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ahum.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:49 schreef Quoi het volgende:
[..]Eindelijk iemand die mijn raad opvolgt hier! Heel veel plezier!
[..]
Bertusloop?Succes!
Iedereen loopze! Ik heb nog getwijfeld. Alles staat nog strak van vrijdagavondMaar ik ga gewoon starten op een relaxed tempo van 6 min/km en zie wel hoe het loopt
Hats gaat die 50 min tackelen![]()
Ik ben in het kort-kort zondercompressiekousen (daar krijg ik moeie voeten van). Ik kan outfits bedenken waar ik me prettiger in voel..![]()
Dit!!quote:Op zondag 23 juni 2013 08:56 schreef Muis84 het volgende:
Goedemorgen!
TheWhiteCowboy, Kwoth, Guppyfriend, hatsaflats, Quoi, BlueNumber en CRX: heel veel succes en plezier vandaag!![]()
![]()
Iedereen die ik vergeten ben of vandaag een wedstrijd tegen zichzelf/niemand doet () ook veel plezier natuurlijk.
![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 09:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ahum.
Ik ben in het kort-kort zondercompressiekousen (daar krijg ik moeie voeten van). Ik kan outfits bedenken waar ik me prettiger in voel..What happened?
Lekker hoor, ik moet hier nog eens even voor mijn hardloopkledingkastje gaan staan. Misschien eerst opstaan.
Zie je!![]()
Dan steek je je armen er toch gewoon even niet uit?!quote:Op zondag 23 juni 2013 09:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb jij wel eens een vuilniszak met lange mouwen gezien?Life is what you make it.![]()
Bertusloop jaquote:Op zondag 23 juni 2013 09:49 schreef Quoi het volgende:
Bertusloop?Succes!
Hats gaat die 50 min tackelen
Regen is gestopt, nu de wind nog
Jij ook succes![]()
![]()
Tijd is schaars, dus ik heb nu m'n hardloopkleding onder m'n gewone. Dat is makkelijker met een korte. En ik vond dat ik gewoon niet moest zeiken. Ik ben streng voor mezelf 's ochtendsquote:Op zondag 23 juni 2013 09:58 schreef Quoi het volgende:
[..]What happened?
Lekker hoor, ik moet hier nog eens even voor mijn hardloopkledingkastje gaan staan. Misschien eerst opstaan.
Zie je!
Nu nog opstaan, de luxe. Ik ben alweer 1,5 uur onderweg![]()
![]()
Blij dat ik die gisteren bij me hadquote:Op zondag 23 juni 2013 10:05 schreef GotC het volgende:
Gewoon een stapel poncho's inslaan als je keertje langs de Action loopt, heb je altijd een voorraad![]()
![]()
Veels te logisch.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dan steek je je armen er toch gewoon even niet uit?!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Godslastering, ik zeg het je.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Thanks! Het gaat helemaal goed komen! Uiteindelijk is dit maar een hobbyIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: