SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep![]()
Goeie TT!!!
Muis trouwens, wat lekker dat je ondanks alles bent gaan lopen. Dan maar hyper
Dit gaat over de cross-country, denk ik? En nav van de afbeelding wil je graag omdat je graag samen met mensen wilt lopen of omdat je graag mensen wil verslaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
potver...... waarom kan ikn u gewoon geen beslissing nemen om wel of niet te gaan lopen vandaag?
misschien hierdoor:
[ afbeelding ]
of misschien moet ik niet gaan meedenken met mensen op dit tijdstip![]()
Moet wel he, de dag voor het concert! Wilde het een paar dagen geleden al doen, maar toen was die niet zo kannibalistische mossel me voor..quote:![]()
gewoon graag met mensen lopen... maar mijn lies is nu bijna herstelt (was zeg maar een 10 en is nu een 3) en ik denk dat een cross-country het herstel niet bevordert (merk wel dat het ook niet erger wordt maar wil zo snel weer 100% zijn) dus dacht ik, vandaag nog een dagje rusten en dan morgen misschien een LDL...twijfels, twijfels'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
You must beat people. Tenzij je langzamer bent, dan doe je het om samen te lopen. /excuusmiepquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:27 schreef Quoi het volgende:
Goeie TT!!!
Muis trouwens, wat lekker dat je ondanks alles bent gaan lopen. Dan maar hyper
[..]
Dit gaat over de cross-country, denk ik? En nav van de afbeelding wil je graag omdat je graag samen met mensen wilt lopen of omdat je graag mensen wil verslaan.
of misschien moet ik niet gaan meedenken met mensen op dit tijdstip
Truste allemaal!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dan gewoon lekker bij je plan blijven joh. Hoe fijn is het als je straks weer 100% bent. Je moet ook shinen hier in NL hé? Anders plan je iets anders leuks vandaag, goeie afleiding. Zat andere leuke dingen te doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
gewoon graag met mensen lopen... maar mijn lies is nu bijna herstelt (was zeg maar een 10 en is nu een 3) en ik denk dat een cross-country het herstel niet bevordert (merk wel dat het ook niet erger wordt maar wil zo snel weer 100% zijn) dus dacht ik, vandaag nog een dagje rusten en dan morgen misschien een LDL...twijfels, twijfels![]()
![]()
![]()
Niet doen. Kepler.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
gewoon graag met mensen lopen... maar mijn lies is nu bijna herstelt (was zeg maar een 10 en is nu een 3) en ik denk dat een cross-country het herstel niet bevordert (merk wel dat het ook niet erger wordt maar wil zo snel weer 100% zijn) dus dacht ik, vandaag nog een dagje rusten en dan morgen misschien een LDL...twijfels, twijfels![]()
true, true... ik denk dat als ik vandaag ga ik het vooral doe om andere mensen niet af te vallen, zo van "ja maar, zij steken hun tijd in de organisatie.." vandaag dan maar een keer nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker bij je plan blijven joh. Hoe fijn is het als je straks weer 100% bent. Je moet ook shinen hier in NL hé? Anders plan je iets anders leuks, goeie afleiding. Zat andere leuke dingen te doen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:inderdaad...dat is de grootste reden om het niet te doen...nog twee weken en dan "vingers bij de F5 knop"
Morgen ga ik weer! Weekje rust gehad dus ik denk rustig aan gewoon kijken hoe het gaat. tussen 5 en 10k.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zondag eigenlijk zelf een mooie trailwedstrijd. 28km was de bedoeling. Ik heb de laatste tijd gemerkt dat dit toch iets andere spieren gebruikt en wat meer kracht (althans het rondje wat ik trail).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]inderdaad...dat is de grootste reden om het niet te doen...nog twee weken en dan "vingers bij de F5 knop"
Jammer maar helaas laat ik deze maar schieten voordat ik mezelf kapot loop en zo mijn hele schema naar de klote help.![]()
enough said!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:40 schreef winterstorm666 het volgende:
verstandig zijn is niet altijd leuk...
maar als goedmakertje staat dit natuurlijk nog op het program
http://www.facebook.com/events/206154976203520/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
knappe kerel die hier tegenop rent hahaha!
erg vette race lijkt het mij. dat zeker!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
die foto is niet waar we lopen hoor!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:48 schreef winterstorm666 het volgende:
knappe kerel die hier tegenop rent hahaha!
erg vette race lijkt het mij. dat zeker!!
de man op de foto is natuurlijk Killian Jornet!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
erg vet! moest nog aan dat soort wedstrijden denken toen ik met hartslag194 tegen de milsbeekse heuvels opklauterde. pfffff, maar wel kickenhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Tsssk, wat is dat toch met race-uitslagen en niet mooi kunnen copy/pasten naar een forum? [insert polygoonstem]
Affijn, het doet mij grote deugd om te mogen annonceren, dat ten avonden van den 21ste juni van het jaar 2013, de user Schanulleke, later te noemen ik, een keurige verbetering van zijn snelste tijd heeft bewerkstelligd op de afstand van een grote van maar liefst tien kilometers.
Na een fijne en montere aanmoediging van de atleten die zich op de 5 kilometer stortten, was het tijd om naar het startvak te gaan alvorens het leveren van de eigen prestatie kon aanvangen.
Geheel traditiegetrouw speelde de stoelgang toen op. Evenzo volgens traditie stond ik dus achter in het startvak, wat mede door de opgebroken Nieuwe Gracht een extra handicap was bij het vestigen van een memorabele prestatie.
Desondanks was mijn start redelijk tot goed en na het volbrengen van enkele slalommende bewegingen liep ik na enkele kilometers redelijk in eigen tempo. Dit heroïsche tempo kon ik, mede tot vreugde van den omstanders, een behoorlijke tijd aanhouden.
Helaas bleek toen dat mijn fysiek niet gesteld was op een pittige, van Italiaanse kruiden voorziene, pastasalade, zo kort voor de start van een belangrijk loopevenement.
Er vormden zich zure oprispingen die zelfs de snelste loper zouden Doen neigen naar stoppen, maar als gedreven door een duivel zette ik door.
Met de finish in zicht meende ik even dat alles verloren was en dat het doel van het volbrengen van deze helse tocht in een tijd van niet meer dan vijftig minuten slechts een vervlogen droom was, een utopie.
Echter, in den laatste kilometer namen bovenmenselijke krachten bezit van mijn loperslijf en zo snelde ik uiteindelijk naar een voor mij ongekende en bijgevolg nooit eerder vertoonde tijd van slechts 49 minuten en 28 seconden, waarmee de gemiddelde snelheid boven de duivelse limiet van 12 km/u lag.
Het bleef daarna nog lang onrustig in het mooie Haarlem en het in omstreken liggende Spaarndam.
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!Life is what you make it.![]()
You sir, are a hero!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
Tsssk, wat is dat toch met race-uitslagen en niet mooi kunnen copy/pasten naar een forum? [insert polygoonstem]
Affijn, het doet mij grote deugd om te mogen annonceren, dat ten avonden van den 21ste juni van het jaar 2013, de user Schanulleke, later te noemen ik, een keurige verbetering van zijn snelste tijd heeft bewerkstelligd op de afstand van een grote van maar liefst tien kilometers.
Na een fijne en montere aanmoediging van de atleten die zich op de 5 kilometer stortten, was het tijd om naar het startvak te gaan alvorens het leveren van de eigen prestatie kon aanvangen.
Geheel traditiegetrouw speelde de stoelgang toen op. Evenzo volgens traditie stond ik dus achter in het startvak, wat mede door de opgebroken Nieuwe Gracht een extra handicap was bij het vestigen van een memorabele prestatie.
Desondanks was mijn start redelijk tot goed en na het volbrengen van enkele slalommende bewegingen liep ik na enkele kilometers redelijk in eigen tempo. Dit heroïsche tempo kon ik, mede tot vreugde van den omstanders, een behoorlijke tijd aanhouden.
Helaas bleek toen dat mijn fysiek niet gesteld was op een pittige, van Italiaanse kruiden voorziene, pastasalade, zo kort voor de start van een belangrijk loopevenement.
Er vormden zich zure oprispingen die zelfs de snelste loper zouden Doen neigen naar stoppen, maar als gedreven door een duivel zette ik door.
Met de finish in zicht meende ik even dat alles verloren was en dat het doel van het volbrengen van deze helse tocht in een tijd van niet meer dan vijftig minuten slechts een vervlogen droom was, een utopie.
Echter, in den laatste kilometer namen bovenmenselijke krachten bezit van mijn loperslijf en zo snelde ik uiteindelijk naar een voor mij ongekende en bijgevolg nooit eerder vertoonde tijd van slechts 49 minuten en 28 seconden, waarmee de gemiddelde snelheid boven de duivelse limiet van 12 km/u lag.
Het bleef daarna nog lang onrustig in het mooie Haarlem en het in omstreken liggende Spaarndam.
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
[insert polygoonstem] na het lezen van hier boven gepubliceerd bericht rest mij enkel het volgende: eene driewerf hoera voor Shanulekke, hoera, hoera, hoera! [/insert polygoonstem]quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Strakke tijd Schanulleke!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wauw!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ondanks geen verplichtingen ga ik zo mooi een rondje doen. Ineens wakker met maagkramp. Dus net ff naar de wc geweest en slapen komt er niet meer van.Ben benieuwd of mijn knie het leuk gaat vinden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
oke, Edendale heft geen sneeuw gehad maar nagenoeg de rest van het zuider eiland ligt onder een dik pak sneeuw...
trail extreme!!!
Morgen naar Harreveld, alweer de laatste wedstrijd van het seizoen
7 km groepsrun, dus dat moet wel te doen zijn. Hele zomer door trainen (ook maar wat meer lopen) en dan maar eens kijken of ik volgend seizoen wat meer halve runs kan doen.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Nouja ik heb gelopen, das een plus. Bij sommige stappen voelde ik mijn knie en voor de zekerheid koel ik nu ook maar even. En lopen met maagkramp is a bitch..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vanmorgen even snel een rondje van 7,3k afgeraffeld in 38 minuten. Om het goede voorbeeld van slacker en hats te volgen had ik maar lang-lang aangetrokken (ik denk, bewolkt, regenachtig) gaat potverdorie de zon gewoon schijnen. Warm!
En nu naar de kapper.
Lekker dan! Heb nog even gedacht mee te doen, maar huis verbouwen was gisteren even belangrijker. Wel mooi, rennen door Haarlem.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Nee, zo lang is leukquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:21 schreef hatsaflats het volgende:
@Frsh: je laat het niet al te kort knippen toch?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 06:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[insert polygoonstem] na het lezen van hier boven gepubliceerd bericht rest mij enkel het volgende: eene driewerf hoera voor Shanulekke, hoera, hoera, hoera! [/insert polygoonstem]quote:quote:Thanks all. Ik zit er nog heerlijk van na te gloeien.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:21 schreef hatsaflats het volgende:
Nice Schanulleke! Lekker onder de 50!
@Frsh: je laat het niet al te kort knippen toch?
Life is what you make it.![]()
Frsh en zijn groupies
quote:
quote:quote:dit evenement werd mede mogelijjk gemaakt door de gedreven hardlopers van Fok!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
Sub 50 op de 10 is netjes Schanulleke!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Loopmaat van me zit in de organisatie. Hij zei van de week tegen me:quote:
"Ik kreeg een bericht van een wazig piratenforum dat ze met vijf teams meedoen."
Ikzelf doe met businessrun mee![]()
![]()
En terecht!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:41 schreef Schanulleke het volgende:
Thanks all. Ik zit er nog heerlijk van na te gloeien.Erg mooi tijd gelopen! Gefeliciteerd met een mooi mijlpaal! Nu op naar de volgende!
Als je de volgende keer wel normaal eet voor de wedstrijd moet het dan al wel lukken.
Ik volg YUR denk ik maar even, nog steeds last van de achterkant van mijn knie, nu al een weekje. Tijdens het lopen niet echt last van, maar na het lopen wordt het wel weer erger. Denk dus nu een weekje rust houden en dan volgende week weer lekker trainen. Dan kan ik op de ekiden met frisse benen staan. Betekend alleen wel dat ik de barefoot-clinic in de kennemerduinen waarschijnlijk af ga zeggen. Dat vind ik wel een beetje jammer, mja de ekiden is wel wat belangrijker natuurlijk!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:38 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Loopmaat van me zit in de organisatie. Hij zei van de week tegen me:
"Ik kreeg een bericht van een wazig piratenforum dat ze met vijf teams meedoen."
Ikzelf doe met businessrun mee
Ooh ik pak m'n ooglapje vast in!! Harrr!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:38 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ikzelf doe met businessrun mee
tik, tak, tik,tak, tik, tak....daar komen de Fok! piraten met hun houten poot'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Erg leuk geschreven! Mooie tijd ook!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
Yeah Biatches!!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:38 schreef BlueNumber het volgende:
Ikzelf doe met businessrun mee![]()
Zo wazig zijn wij toch niet??SPOILER: dit zou dan een leuk shirt zijn ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mogge![]()
@Schanulleke: mijn welgemeende felicitaties met zulk een buitenproportionele prestatie![]()
@Jero: goed zo, prioriteiten stellen! (wel leuke clinic... je kúnt ook rustig aan doen)
Piratenforum![]()
Besefte me gister ineens wel dat er ca 30 mensen gaan komen die hier dus dagelijks rondhangen. Da's veul!![]()
![]()
Goed, opgegeven voor de clinic van as zondag. Laat het good form running maar komen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Allemaal met schmink een piratenoog tekenenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
tik, tak, tik,tak, tik, tak....daar komen de Fok! piraten met hun houten poot
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Cool, ik ben benieuwd hoe het gaat zijn!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:18 schreef slacker_nl het volgende:
Goed, opgegeven voor de clinic van as zondag. Laat het good form running maar komen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De 10x4 ging helaas niet als gepland. Tijdens de 2de serie werd ik gebeld door mijn werk... daarna weer verder gegaan wat opzich nog goed ging voor een serie of 4 hoewel ik steeds de waarschuwing kreeg van de Garmin dat ik te snel ging (5.50 *slow down*) dus weer iets langzamer lopen maar de laatste minuut van de 4 moest ik weer wel onder die 6m/km komen dus weer sneller.
Dat had als gevolg dat ik uit mijn ritme kwam, iets meer dan een minuut nodig had om bij te komen maar daar kwam de volgende serie weer.. uiteindelijk was ik kwijt wat mijn rustmoment was of de minuut van versnellen.
Kortom, ik werd helemaal gestoord van de Garminpiepjes, was al mentaal in gevecht om de 10x4 serie, begon te balen toen ik merkte dat ik uit het schema kwam. Teveel nonsens te weinig genieten.
Dat moet ik anders gaan aanpakken.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Oh ja..
Garmin gem: 6.50
Runkeeper gem: 7.10
Endomondo gem: 6.50
Afstand gelijk.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Op vliegtuigmodus zetten. Dan heb je in ieder geval geen last meer dat ze je kunnen bellen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
De 10x4 ging helaas niet als gepland. Tijdens de 2de serie werd ik gebeld door mijn werk... daarna weer verder gegaan wat opzich nog goed ging voor een serie of 4 hoewel ik steeds de waarschuwing kreeg van de Garmin dat ik te snel ging (5.50 *slow down*) dus weer iets langzamer lopen maar de laatste minuut van de 4 moest ik weer wel onder die 6m/km komen dus weer sneller.
Dat had als gevolg dat ik uit mijn ritme kwam, iets meer dan een minuut nodig had om bij te komen maar daar kwam de volgende serie weer.. uiteindelijk was ik kwijt wat mijn rustmoment was of de minuut van versnellen.
Kortom, ik werd helemaal gestoord van de Garminpiepjes, was al mentaal in gevecht om de 10x4 serie, begon te balen toen ik merkte dat ik uit het schema kwam. Teveel nonsens te weinig genieten.
Dat moet ik anders gaan aanpakken.
Voor de rest is het idd even proberen wat het best werkt bij jou.![]()
En zoals al eens eerder hier gezegd is zijn de tempo's een richtlijn. Als je 5:50 loopt ipv 6:00 loop je gewoon prima.![]()
Les 21 van Evy achter me. Dacht in de laatste km iets te kunnen versnellen, viel toch tegen.
http://www.endomondo.com/workouts/206517671/602446
Wel weer lekker gelopen, ritme van drie keer jn de week lijkt redelijk goed te werken :-)All management is Strategic Management.![]()
In de aanloop naar de Ekiden en meidenloop net even een lekkere 5 gelopen in 33.17![]()
Mijn tijden van vorig jaar komen weer een beetje in zicht
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Schanulleke, ik hoor de stem van Philip Bloemendal als ik je verslag lees!Mooi onder de 50, super!
Vanochtend rond 06:30 na een nacht zonder slaap, want genachtzusterd voor twee zieke kindjes, dacht ik nog om vanmiddag maar niet naar mijn clinic te gaan. Maar nu heb ik toch nog een paar uurtjes kunnen pitten (net wakker, normaal is voor mij 05:30) dus zojuist besloten toch te gaan. Met extra cafeïne, dat wel.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2013 10:52:03 ]![]()
Fantastisch verslag en wat een prestatie!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!![]()
![]()
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!
En wij een 'wazig piratenforum'![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nee ik moet juist opnemen als ze bellenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:33 schreef streamnl het volgende:
[..]
Op vliegtuigmodus zetten. Dan heb je in ieder geval geen last meer dat ze je kunnen bellen.
Voor de rest is het idd even proberen wat het best werkt bij jou.
Maar het was ook het gepiep waar ik gestoord van werd. Tempo tussen 6. en 6.30 ingesteld, ik dacht veilig te zitten maar ik liep kennelijk lekkerder onder de 6 dus gepiep.
En gepiep omdat de laatste minuut inging om te versnellen, en gepiep omdat ik daar weer te langzaam ging, dan weer gepiep omdat de rustminuut er aan kwam, dan weer gepiep omdat de interval er weer inkwam, dan weer gepiep omdat ik te snel ging enz enz. Werd er gestoord van!
Dus volgende keer nog ruimere marge nemen, 5.45 tot 6.20 voor de interval, niet meer kijken naar die minuut versnellen want dikke vinger. Dat zou de helft aan piepjes moeten schelen en kan ik wel in een goed intervalritme blijven. Denk ik
Komende week 2x 45 minuten lopen, lekker stil iig
Ik weet niet of het qua meet apparatuur kan, maar ik zou helemaal niks instellen en vooral in mijn hoofd de snelheden/afstanden en rustmomenten inprenten en zodoende gaan lopen. Al dat "gezeik" met piepjes etc zorgt alleen maar voor een chaotische training.![]()
Ik snap wat je bedoeld met dat gepiep. Dat had ik in het begin ook erg veel last van. Maar wat Ach3r0n net aangaf, het is een richtlijn. Als je gewoon die interval doet op tijd en dan niet de tempo in je horloge zet. Maar dan onthoud je die, of je schrijft de tempo op je hand. Dan ga je die lopen en kijk je zo nu en dan op je horloge. Geen gepiepquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
Nee ik moet juist opnemen als ze bellen
Maar het was ook het gepiep waar ik gestoord van werd. Tempo tussen 6. en 6.30 ingesteld, ik dacht veilig te zitten maar ik liep kennelijk lekkerder onder de 6 dus gepiep.
En gepiep omdat de laatste minuut inging om te versnellen, en gepiep omdat ik daar weer te langzaam ging, dan weer gepiep omdat de rustminuut er aan kwam, dan weer gepiep omdat de interval er weer inkwam, dan weer gepiep omdat ik te snel ging enz enz. Werd er gestoord van!
Dus volgende keer nog ruimere marge nemen, 5.45 tot 6.20 voor de interval, niet meer kijken naar die minuut versnellen want dikke vinger. Dat zou de helft aan piepjes moeten schelen en kan ik wel in een goed intervalritme blijven. Denk ik
Komende week 2x 45 minuten lopen, lekker stil iig
(beetje vaag verhaal, hopelijk snap je me)
[ Bericht 1% gewijzigd door streamnl op 22-06-2013 11:21:31 ]![]()
Ik loop ook zonder snelheidsmeter. Alleen een horloge met stopwatch om de tijd te registreren. Routes teken ik van te voren om zo de afstand te bepalen. Is wat meer werk, maar tot nu toe heb ik er weinig problemen mee gehad. Voor de intervallen heeft mijn horloge wel piepjes om de tempowisselingen aan te gevenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:09 schreef Drassss het volgende:
Ik weet niet of het qua meet apparatuur kan, maar ik zou helemaal niks instellen en vooral in mijn hoofd de snelheden/afstanden en rustmomenten inprenten en zodoende gaan lopen. Al dat "gezeik" met piepjes etc zorgt alleen maar voor een chaotische training.![]()
![]()
Precies, deed ik ook vaak. Dan weet ik dat het van die hoek tot die boom ongeveer zoveel meter is en dat een paar stukken in mijn rondje. Tegenwoordig loop ik gewoon vrij zonder iets van meters of tijd. Ben wel een beetje klaar om alles op te meten en bij te houdenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:28 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ik loop ook zonder snelheidsmeter. Alleen een horloge met stopwatch om de tijd te registreren. Routes teken ik van te voren om zo de afstand te bepalen. Is wat meer werk, maar tot nu toe heb ik er weinig problemen mee gehad. Voor de intervallen heeft mijn horloge wel piepjes om de tempowisselingen aan te geven![]()
![]()
?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mijn 610 moet terug naar Garmin voor garantieNou moet ik de komende weken met een brakke 405 lopen
Waarom?![]()
Daar heeft ie van mij ook soms last van. Ik had al een mailtje (mei) naar hun gestuurd of het in de garantie valt. Ik kreeg netjes een mailtje terug maar toen deed ie het weer. Maar deze week klaagde mijn vrouw dat ie niet trilde maar een dag later bij mij weer wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hij trilt niet meer waardoor ik nu ook met irritante piepjes loop.
Nu twijfel ik wat ik doe. Ik kan hem eigenlijk niet missen ivm mijn trainingen.![]()
Ik denk dat het ook wel verschilt van persoon tot persoon. Voor mij is het geen probleem om een vlak tempo te lopen. De afgelopen maanden was mijn duurlooptempo wel erg constant rond de 6:00 min/km.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Precies, deed ik ook vaak. Dan weet ik dat het van die hoek tot die boom ongeveer zoveel meter is en dat een paar stukken in mijn rondje. Tegenwoordig loop ik gewoon vrij zonder iets van meters of tijd. Ben wel een beetje klaar om alles op te meten en bij te houden![]()
Klopt, als je al een lange tijd loopt heb je vaak zelf in de gaten wat voor tempo je aan het lopen bent. Kan je meteen op andere dingen focussen, techniek bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:37 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel verschilt van persoon tot persoon. Voor mij is het geen probleem om een vlak tempo te lopen. De afgelopen maanden was mijn duurlooptempo wel erg constant rond de 6:00 min/km.![]()
Dan is dit het moment om je vrouw een eigen 610 te geven die je dan tijdelijk vsn haar kan lenenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:35 schreef streamnl het volgende:
[..]
Daar heeft ie van mij ook soms last van. Ik had al een mailtje (mei) naar hun gestuurd of het in de garantie valt. Ik kreeg netjes een mailtje terug maar toen deed ie het weer. Maar deze week klaagde mijn vrouw dat ie niet trilde maar een dag later bij mij weer wel.
Nu twijfel ik wat ik doe. Ik kan hem eigenlijk niet missen ivm mijn trainingen.. Bij mij was de procedure:
- Garmin bellen
- Harde reset
- Garmin bellen
- Nieuwste firmware installeren
- Garmin bellen, goed nieuws: valt onder garantie
- Retourformulier ontvangen: staat in kleine letters "garantie:nee" op
- Garmin bellen
- Het juiste formulier ontvangen
Nu komt het moeilijkste: afscheid nemen en opsturen![]()
![]()
Toch best wel kort geworden...quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Volgende week zondag was ie toch? Ik twijfel nog, want een weekend zonder verplichtingen is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:18 schreef slacker_nl het volgende:
Goed, opgegeven voor de clinic van as zondag. Laat het good form running maar komen!![]()
Whaha, ik heb het al geprobeerd om haar deze te geven, zodat ik een Suunto kan kopen. Maar daar trapte ze niet inquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dan is dit het moment om je vrouw een eigen 610 te geven die je dan tijdelijk vsn haar kan lenen. Bij mij was de procedure:
- Garmin bellen
- Harde reset
- Garmin bellen
- Nieuwste firmware installeren
- Garmin bellen, goed nieuws: valt onder garantie
- Retourformulier ontvangen: staat in kleine letters "garantie:nee" op
- Garmin bellen
- Het juiste formulier ontvangen
Nu komt het moeilijkste: afscheid nemen en opsturen
Ik heb redelijk card blanks, maar er is blijkbaar een grens.
Dit stond in het mailtje wat ik moest doenquote:Uw item valt nog binnen de garantie. In dit geval kunt u het defecte
toestel/accessoire opsturen naar onze dependance in Nederland en
wisselen wij het kosteloos voor u om. Het vervangende toestel/accessoire
wordt op onze kosten naar u verzonden.
Voordat u het item naar ons kunt opsturen hebben wij eerst onderstaande
informatie nodig. Vervolgens kunnen we u voorzien van het adres en een
referentienummer, waaronder u het toestel/accessoire kunt insturen. Wij
nemen geen zendingen aan zonder referentienummer.
1. Uw volledige naam
2. Uw adres, postcode en woonplaats
3. Uw e-mailadres
4. Uw telefoonnummer
5. Het serienummer van uw apparaat
6. Een beknopte foutomschrijving
(Deze details worden enkel voor de toezending van het vervangende item
gebruikt.)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: