SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je geeft een vaag iets aan waar niemand iets mee kan. Wat verwacht je dan? Dat we een pasklaar antwoord hebben?![]()
Nee, maar wellicht had een van jullie soortgelijke ervaringen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je geeft een vaag iets aan waar niemand iets mee kan. Wat verwacht je dan? Dat we een pasklaar antwoord hebben?
Achja als niemand 't weet kan het waarschijnlijk ook geen serieus probleem zijn denk ik.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Impingement zou een felle pijn geven en problemen veroorzaken tijdens bovenhandse activiteiten (60 tot 120 graden). Het is dus een rek pijn. Wat je misschien kan doen zijn shoulder dislocators voor de squats om het te rekken. Daarnaast de squats blijven uitvoeren. Die rekken de spier ook gelijk extra. Mocht het erger worden neem dan contact op met een fysiotherapeut.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
impingement?
Dat lijkt me sterk. Denk niet dat hij zo zwaar lift dat dat aan de hand kan zijn.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Die logica....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:05 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee, maar wellicht heeft een van jullie soortgelijke ervaringen?
Achja als niemand 't weet kan het waarschijnlijk ook geen serieus probleem zijn denk ik.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Thanks voor het openen SnakeyJe hebt voor 100 EUR aan supplementen gekocht voordat je ook maar begon met fatsoenlijk trainen....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Luister, ik ben niet iemand die zich aanstelt, dat kan ik je garanderen.
Elke potentiele mug projecteer je als een olifant.
Focus je op de grote zaken.Confidence through competence![]()
Nou nee. Het kan best iets serieus zijn, maar als je zo'n vage beschrijving geeft kan iedereen alleen maar raden naar wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:05 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee, maar wellicht had een van jullie soortgelijke ervaringen?
Achja als niemand 't weet kan het waarschijnlijk ook geen serieus probleem zijn denk ik.![]()
Okey ik zal de komende tijd gewoon doorgaan met squats, misschien gaat het vanzelf overquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Impingement zou een felle pijn geven en problemen veroorzaken tijdens bovenhandse activiteiten (60 tot 120 graden). Het is dus een rek pijn. Wat je misschien kan doen zijn shoulder dislocators voor de squats om het te rekken. Daarnaast de squats blijven uitvoeren. Die rekken de spier ook gelijk extra. Mocht het erger worden neem dan contact op met een fysiotherapeut.![]()
Het is gewoon best kut dat zo'n gevoel m'n oefening negatief beïnvloed.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Ik denk dat het een form fout is. Post een video van je squat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey ik zal de komende tijd gewoon doorgaan met squats, misschien gaat het vanzelf over![]()
Het is gewoon best kut dat zo'n gevoel m'n oefening negatief beïnvloed.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Voer dan eerst shoulder dislocations uit voor je gaat squatten. Dit kan de spier die de rek pijn veroorzaakt wat oprekken. Als je vervolgens gaat squatten moet de rekpijn minder zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey ik zal de komende tijd gewoon doorgaan met squats, misschien gaat het vanzelf over![]()
Het is gewoon best kut dat zo'n gevoel m'n oefening negatief beïnvloed.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Het ding is, je hebt pijn en je hebt pijn. Ik heb verschillende pijntjes, de ene neem ik serieus, de andere negeer ik omdat ik weet dat het niks is. Dat is uiteraard een kwestie van tijd om het verschil te leren kennen. Maar als je een n00b bent ken je dat verschil niet en je wil jezelf niet voor weet ik hoe lang blesseren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het is gewoon best kut dat zo'n gevoel m'n oefening negatief beïnvloed.
Vraag dus wat advies van iemand in de gym, als je die hebt.![]()
we hebben allemaal constant pijntjes, ligt eraan hoe serieus het je wilt nemen, bb zonder pijntjes bestaat niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het is gewoon best kut dat zo'n gevoel m'n oefening negatief beïnvloed.![]()
*zoekt shoulder dislocations op op youtubequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Voer dan eerst shoulder dislocations uit voor je gaat squatten. Dit kan de spier die de rek pijn veroorzaakt wat oprekken. Als je vervolgens gaat squatten moet de rekpijn minder zijn.
Hmm het klinkt raar maar ik heb voor de gym op de hoek gekozen, opzich niks mis mee maar er zitten vrijwel alleen maar vrouwen die gewicht willen verliezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het ding is, je hebt pijn en je hebt pijn. Ik heb verschillende pijntjes, de ene neem ik serieus, de andere negeer ik omdat ik weet dat het niks is. Dat is uiteraard een kwestie van tijd om het verschil te leren kennen. Maar als je een n00b bent ken je dat verschil niet en je wil jezelf niet voor weet ik hoe lang blesseren.
Vraag dus wat advies van iemand in de gym, als je die hebt.![]()
Paar mannen, maar meer van die voetballers die non stop hun evenwicht etc. oefenen. Iemand die hiervan verstand zou hebben in de gym zou ik zo niet 123 kunnen bedenken, vandaar dat ik dacht het maar eens hier te vragen
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Maar je wil wel graag zo veel mogelijk pijntjes vermijden of verhelpen. Mensen mogen gerust vragen stellen hier over klachten wat mij betreft. Het probleem met Susteren is dat hij het verschil tussen bro-science en legit bronnen nog niet weet en kennis mist.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we hebben allemaal constant pijntjes, ligt eraan hoe serieus het je wilt nemen, bb zonder pijntjes bestaat niet.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Klopt, een tijd geleden geloofde ik zelfs nog beschrijvingen van supplementen alsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:26 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het probleem met Susteren is dat hij het verschil tussen bro-science en legit bronnen nog niet weet en kennis mist.quote:300% meer spiergroei in 1 week
ultieme pump
krijg binnen 2 weken tot 3 kilo droge spiermassa![]()
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Bij de front squat hoort de barbell toch vervelend tegen de keel aan te drukken? Vandaag met 50kg gedaan wordt een stuk flexibeler.
En bij de clean ben ik te traag met het naar voren brengen van de ellebogen waardoor ik de barbell vol op de polsen vang of op mijn sleutelbenen kletterd:/.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Bij zowel de front squat en clean moet de stang op de voorste schouderkop komen. Dus de spiermassa die zich vormt als je de arm naar voren omhoog heft.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:31 schreef esv7 het volgende:
Bij de front squat hoort de barbell toch vervelend tegen de keel aan te drukken? Vandaag met 50kg gedaan wordt een stuk flexibeler.
En bij de clean ben ik te traag met het naar voren brengen van de ellebogen waardoor ik de barbell vol op de polsen vang of op mijn sleutelbenen kletterd:/.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik denk dat dat vrij normaal is, ben mijzelf wel redelijk goed in gaan lezen maar je kan niet gelijk alles weten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Klopt, een tijd geleden geloofde ik zelfs nog beschrijvingen van supplementen als
[..]
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
In de kuil tussen je bicep en schouder zegmaar?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bij zowel de front squat en clean moet de stang op de voorste schouderkop komen. Dus de spiermassa die zich vormt als je de arm naar voren omhoog heft.
En sorry voor de dubbelpost maar multiquoten is echt een gekut op je mobiel?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Niet in de kuil, hierop kan je het wel mooi zien dat hij hem op de schouderkop legt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:35 schreef esv7 het volgende:
[..]
In de kuil tussen je bicep en schouder zegmaar?
En sorry voor de dubbelpost maar multiquoten is echt een gekut op je mobiel?
I.p.v. er achter en tegen de keel wat dus niet moet:
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bij zowel de front squat en clean moet de stang op de voorste schouderkop komen. Dus de spiermassa die zich vormt als je de arm naar voren omhoog heft.![]()
welke wijsheid?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Oké dankjewel, had hem iets verder naar achter op de schouder liggen waardoor die tegen mijn keel drukte. Had ook een rood hoofd niet normaal met maar 40kg...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Niet in de kuil, hierop kan je het wel mooi zien dat hij hem op de schouderkop legt.
I.p.v. er achter en tegen de keel wat dus niet moet:
[ afbeelding ]No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
dat lijkt me niks, als er niemand anders met jouw visie traint, hoe lang is het contract? ik zou nl op zoek gaan naar een betere gym.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
*zoekt shoulder dislocations op op youtube
[..]
Hmm het klinkt raar maar ik heb voor de gym op de hoek gekozen, opzich niks mis mee maar er zitten vrijwel alleen maar vrouwen die gewicht willen verliezen![]()
Paar mannen, maar meer van die voetballers die non stop hun evenwicht etc. oefenen. Iemand die hiervan verstand zou hebben in de gym zou ik zo niet 123 kunnen bedenken, vandaar dat ik dacht het maar eens hier te vragen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: