Dus ditquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind Astrid helemaal niet zo vreselijk...maar dat komt waarschijnlijk door de rest van de kandidaten
Het is wel een lichtpuntje ja. Maar eigen nummers maken is ook een kunst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind Astrid helemaal niet zo vreselijk...maar dat komt waarschijnlijk door de rest van de kandidaten
goede eigen nummers maken is een kunst.. iedereen kan liedjes schrijvenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is wel een lichtpuntje ja. Maar eigen nummers maken is ook een kunst.
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
goede eigen nummers maken is een kunst.. iedereen kan liedjes schrijven
Nou die groene oogschaduw is al een discussie waardigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:57 schreef Greyson het volgende:
Waar is de discussie over de kleding van Candy. Dat daar nog niemand over begonnen is.
ik vind dat juist wel leuk..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou die groene oogschaduw is al een discussie waardig
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou die groene oogschaduw is al een discussie waardig
In combi met de rode tijgerprintquote:
Pubermeisjes die niet objectief maar met hun hormonen oordelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef Greyson het volgende:
[..]
Wat zijn 'bakvissen?' Vrouwen met een wortelkleur en een peer-figuur?
Vergeef mijn domheid.
Ik heb altijd het idee dat hij iets heel anders zingt dan wat op de melodie pastquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
Bij hem weet ik nooit of hij nou vals zingt of niet.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Pubermeisjes die niet objectief maar met hun hormonen oordelen
Ja zoiets, ik weet niet wat het is. Kan ook het arrangement zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat hij iets heel anders zingt dan wat op de melodie past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |