toch niet de mini's hoop ik..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
ik ben er ook weer hoor...ik heb m&m's klaar om in mijn oren te stoppen
Gooi ze daarna wel weg hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
Nee die grote met pinda het geluid moet erbuiten blijven.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
doet me denken aan iets wat ik bij de M&M's winkel zag in NY: oordopjes (om muziek te luisteren dus) met een M&M erop, dat lijkt dan alsof je M&M's in je oren hebt
heb je naked cowboy gezien?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
doet me denken aan iets wat ik bij de M&M's winkel zag in NY: oordopjes (om muziek te luisteren dus) met een M&M erop, dat lijkt dan alsof je M&M's in je oren hebt
Ze zijn 1,50m alles is hoog voor zequote:
Een voor een de billen gestrekt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Die gassies in die pakken
Gordon heeft ze onder handen genomen, jaja.
Nee! jammer hihiquote:
jaquote:
Hehe ja wel slecht gejat, dat klopt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd, dacht al, waarom klinkt het zo kut
Dit dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:45 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat ik het vorige week niet gezien heb.
quote:
Wat zijn 'bakvissen?' Vrouwen met een wortelkleur en een peer-figuur?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:52 schreef Stickertje het volgende:
lol.. bakvissen vooraan.. een X maken met hun armen terwijl ze b & b maken met hun vingers
hysterische 14 - 17 jarigequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef Greyson het volgende:
[..]
Wat zijn 'bakvissen?' Vrouwen met een wortel kleur en een peer-figuur?
Vergeef mijn domheid.
Van die 15-jarige meisjes die alleen maar AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH doen als ze daar staan en B-Brave zienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef Greyson het volgende:
[..]
Wat zijn 'bakvissen?' Vrouwen met een wortelkleur en een peer-figuur?
Vergeef mijn domheid.
Ik vind Astrid helemaal niet zo vreselijk...maar dat komt waarschijnlijk door de rest van de kandidatenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Astrid heeft weer een eigen draak van een nummer gemaakt? Ik hou m'n hart vast.
De titel is alvast gejat van Agnes Obel.
Dus ditquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind Astrid helemaal niet zo vreselijk...maar dat komt waarschijnlijk door de rest van de kandidaten
Het is wel een lichtpuntje ja. Maar eigen nummers maken is ook een kunst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind Astrid helemaal niet zo vreselijk...maar dat komt waarschijnlijk door de rest van de kandidaten
goede eigen nummers maken is een kunst.. iedereen kan liedjes schrijvenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is wel een lichtpuntje ja. Maar eigen nummers maken is ook een kunst.
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
goede eigen nummers maken is een kunst.. iedereen kan liedjes schrijven
Nou die groene oogschaduw is al een discussie waardigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:57 schreef Greyson het volgende:
Waar is de discussie over de kleding van Candy. Dat daar nog niemand over begonnen is.
ik vind dat juist wel leuk..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou die groene oogschaduw is al een discussie waardig
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou die groene oogschaduw is al een discussie waardig
In combi met de rode tijgerprintquote:
Pubermeisjes die niet objectief maar met hun hormonen oordelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef Greyson het volgende:
[..]
Wat zijn 'bakvissen?' Vrouwen met een wortelkleur en een peer-figuur?
Vergeef mijn domheid.
Ik heb altijd het idee dat hij iets heel anders zingt dan wat op de melodie pastquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
Bij hem weet ik nooit of hij nou vals zingt of niet.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Pubermeisjes die niet objectief maar met hun hormonen oordelen
Ja zoiets, ik weet niet wat het is. Kan ook het arrangement zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat hij iets heel anders zingt dan wat op de melodie past
Ach dit is weer het voorprogramma van de Gypsies.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:02 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga hem uitzetten denk ik. Boeit me allemaal bar weinig
Serieusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer leuk dat er ook +140 tekens tweetjes bijzitten. Dat hebben ze vanmiddag op de redactie goed ingetikt.
Ohja bedankt voor de herinnering!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dit is weer het voorprogramma van de Gypsies.
Oh zooo kom jij het programma doorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
een leuk drink spel: elke keer drinken als het woord 'lekker' onderin de tweet balk komt
ja dat had ik vorige week begrepen, maar je zou toch denken dat ze slim genoeg zijn om ze wel de goede lengte te geven, maar niet dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sommige twitternamen bestaan niet eens.
Ja, wat een mislukte toevoeging. Ze snappen er niets van.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Of die tweets nou echt zijn of niet, het is superirritant dat balkje de hele tijd in beeld.
hahaha dus jij zoekt ze ook op? Heb er net 1 opgezocht, maar die bestaat wel echt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sommige twitternamen bestaan niet eens.
Volgens mij had Benny er een stukje over geschrevenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha dus jij zoekt ze ook op? Heb er net 1 opgezocht, maar die bestaat wel echt.
Ok, netjes! Er zit wat opvulling tussen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha dus jij zoekt ze ook op? Heb er net 1 opgezocht, maar die bestaat wel echt.
Klopt, stond op de FP.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij had Benny er een stukje over geschreven
ooh haha, waar kan ik dat vinden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij had Benny er een stukje over geschreven
Die met dat afro vogelnestje niet, die is niet valsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
Een van die vier was echt vals, brrrrrr.
Die verziekte het geheel. Diegene die als derde ging zingen, zo hard, zeg maar.
Die vind ik het bestequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die met dat afro vogelnestje niet, die is niet vals
Orpheus of Astridquote:
je weet het niet hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je had hoogstaande kwaliteit verwacht?
Nee adriaan moet nog 2x en de rest nog 1xquote:
Onbegrijpelijk dat mensen zich hier voor opgeven en niet op The Voice wachten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En X-Factor komt volgend seizoen terug, aldus RTL....slechte beslissing
owwwwwquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee adriaan moet nog 2x en de rest nog 1x
rtl moet zich aan 1 show per jaar houden.. niet van x factor naar hgt, the voice, the voice kids en dan weer terig naar x factorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En X-Factor komt volgend seizoen terug, aldus RTL....slechte beslissing
Ik denk dat die de voorrondes niet doorgekomen zijn of weten dat ze er niet doorkomen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat mensen zich hier voor opgeven en niet op The Voice wachten.
xFactor is eigenlijk nu meer de nieuwe Popstars qua niveauquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze geven zich voor beide op. Deze mensen doen bijna met alle zangshows mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
hij mist Bassiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:18 schreef Greyson het volgende:
Vinden jullie ook dat Adriaan altijd zo ongemakkelijk kijkt?
Zoiets ja. Omdat het gewoon leuk is om zo eens wat ervaring op te doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat die de voorrondes niet doorgekomen zijn of weten dat ze er niet doorkomen.
Klopt ook...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze geven zich voor beide op. Deze mensen doen bijna met alle zangshows mee.
Omdat oma zei dat ze zo leuk zongen op verjaardagenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoiets ja. Omdat het gewoon leuk is om zo eens wat ervaring op te doen.
Dit seizoen heeft bewezen dat het om zo jong mogelijk moet gaan, mannelijk geslacht en redelijk knap.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze er een circus van makenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
xFactor is eigenlijk nu meer de nieuwe Popstars qua niveau
quote:
Echt heel slecht. Weg ermee.quote:
Bassie doet nu piediepieidpieidieiepiequote:
Fergie straalt wel uit. Dit is een boterham zonder korst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:24 schreef Stickertje het volgende:
hij zingt in ieder geval beter dan fergie..
Nee die gillende meisjes compenseerde de extreem valse klankenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:25 schreef hunter2011 het volgende:
Hoe kan het nu dat B-Brave opeens zo goed zong, was het wel helemaal live?
Heb jij wat anders gehoord dan de rest?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:25 schreef hunter2011 het volgende:
Hoe kan het nu dat B-Brave opeens zo goed zong, was het wel helemaal live?
Als je het vergelijkt met de vorige aflevering zongen ze echt goed, want toen was alles vals.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:26 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Heb jij wat anders gehoord dan de rest?
Is zijn standaard hoofdquote:
Om zijn schaamte weg te rokenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
17.. nog 1 jaar dan is adriaan dagelijks te vinden in een coffeeshop
Klopt. Hij is wel eens slanker geweest.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef Stickertje het volgende:
wat heeft martijn een dikke kop gekregen
Hij is weer gelukkig in zijn relatiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:30 schreef Greyson het volgende:
[..]
Klopt. Hij is wel eens slanker geweest.
Altijd al doorgestoken kaart geweest maar toch vaak entertainend genoeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Ok even een valse tussenstand, zoals gewoonlijk.
welnee bbrave gastjes gaan toch doorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:30 schreef TeleportingKing het volgende:
Het beltegoed van de kleutertjes is op
Ik heb nog niemandquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij is weer gelukkig in zijn relatie
Vroegâh bij B-brave...dat is vorige week ofzo toch?quote:
ik zit m'n bedrijfs account te plunderen nu, alles voor bbrave jeweetzquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:32 schreef Uccie het volgende:
Oh nooooooo B-Brave staat onderaan...snel al mijn beltegoed op sms-en
yup.. en 2 weken geleden is jeugd sentimentquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vroegâh bij B-brave...dat is vorige week ofzo toch?
Gordon is dom.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:33 schreef Aspergermeisje het volgende:
Treasure hebben ze toch net al gezongen? Of begrijp ik de aankondiging verkeerd?
Ja ze groeien nog zeker 3 jaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:34 schreef hunter2011 het volgende:
B-Brave wordt heel groot in Nederland, Gordon heeft dat heel slim gezien.
verdacht iddquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje playbackerig klinken eigenlijk.
zucht zitten we er nog ff aan vastquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
ik denk dat b brave als 2de eindigd om de reden dat ze nog niet mogen optreden ivm kinderarbeid wet
tering het kriebeltquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Volgens mij vinden ze die truien zelf ook niet mooi, ze zitten er steeds aan te plukken.
Is dat de smaak van Gordon? Denk dat Gordon alles voor hun beslist.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Volgens mij vinden ze die truien zelf ook niet mooi, ze zitten er steeds aan te plukken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
ja vandaar. Omdat het te glad klinkt vond ik het playbackerig klinken.
Lijkt net of ze het bloed erop gelaten hebben. "Ja het is toch mode" "Scheelt ons werk".quote:
Angela zei bij Haris wel: 'Jammer dat de zang op die band dan weer zo zacht klinkt.'quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
ja vandaar. Omdat het te glad klinkt vond ik het playbackerig klinken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:43 schreef Stickertje het volgende:
kan LOI ali niet een gesponsorde cursus ABN aanbieden
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:43 schreef Greyson het volgende:
[..]
Lijkt net of ze het bloed erop gelaten hebben. "Ja het is toch mode" "Scheelt ons werk".
En Candy logopedie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:43 schreef Stickertje het volgende:
ALOIquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:43 schreef Stickertje het volgende:
Bij dit grapje krijg ik een Faalstrid gevoel. Net niet.quote:
Of je zapt. Tenzij je vandaag hier dienst hebt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel nog 3 kwartierIk moet nog maar wat wijn drinken denk ik.
Nou ja voor dat laatste is het hier niet echt nodig. Volgens mij is er ook niet echt iets anders. Komkommertijd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Of je zapt. Tenzij je vandaag hier dienst hebt.
Ik heb de vorm ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Bij dit grapje krijg ik een Faalstrid gevoel. Net niet.
hahahahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel nog 3 kwartierIk moet nog maar wat wijn drinken denk ik.
Ja dit dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Astrid moet blijven, ik kan geen uitzending handelen met alleen jongetjes
je hebt candy & angela nog als fap materiaalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Astrid moet blijven, ik kan geen uitzending handelen met alleen jongetjes
Wat doe je onze Koen aan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je hebt candy & angela nog als fap materiaal
En wij dan...alleen Ali en Gordon zijn meerderjarigquote:
en martijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
En wij dan...alleen Ali en Gordon zijn meerderjarig
Ohja...nou die vergeet ik al bij voorbaat, kun je nagaanquote:
hahahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je hebt candy & angela nog als fap materiaal
Ik huil niet met de wolven mee.quote:
homo'squote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:58 schreef Koen66 het volgende:
dat gegil
staan er ooit jongens mee te gillen?
Ja maar die vallen meestal niet op vrouwenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:58 schreef Koen66 het volgende:
dat gegil
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:58 schreef Stickertje het volgende:
ik wil dat gele ' geel staat niemand' t shirt
vorige week stond er een josti op de eerste rijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:58 schreef Koen66 het volgende:
dat gegil
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:58 schreef Koen66 het volgende:
dat gegil
Je hebt een andere UIquote:
gillen is sowieso iets voor meiden en nichten, ook bij meidengroepen staan ze erquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar die vallen meestal niet op vrouwen
Ik vond alle boybands van de jaren 90 geweldig, maar ik heb nooit hysterisch gegild hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gillen is sowieso iets voor meiden en nichten, ook bij meidengroepen staan ze er
Hee Ucciequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt een andere UIik herkende je niet
Ook niet in de achtbaan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond alle boybands van de jaren 90 geweldig, maar ik heb nooit hysterisch gegild hoor
Nee ook eigenlijk nietquote:
alle bakvissen gillen hysterisch om het een of anderquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond alle boybands van de jaren 90 geweldig, maar ik heb nooit hysterisch gegild hoor
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Al die danseressen, leiden veel te veel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |