toch niet de mini's hoop ik..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
ik ben er ook weer hoor...ik heb m&m's klaar om in mijn oren te stoppen
Gooi ze daarna wel weg hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
Nee die grote met pinda het geluid moet erbuiten blijven.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
doet me denken aan iets wat ik bij de M&M's winkel zag in NY: oordopjes (om muziek te luisteren dus) met een M&M erop, dat lijkt dan alsof je M&M's in je oren hebt
heb je naked cowboy gezien?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
doet me denken aan iets wat ik bij de M&M's winkel zag in NY: oordopjes (om muziek te luisteren dus) met een M&M erop, dat lijkt dan alsof je M&M's in je oren hebt
Ze zijn 1,50m alles is hoog voor zequote:
Een voor een de billen gestrekt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Die gassies in die pakken
Gordon heeft ze onder handen genomen, jaja.
Nee! jammer hihiquote:
jaquote:
Hehe ja wel slecht gejat, dat klopt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd, dacht al, waarom klinkt het zo kut
Dit dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:45 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat ik het vorige week niet gezien heb.
quote:
Wat zijn 'bakvissen?' Vrouwen met een wortelkleur en een peer-figuur?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:52 schreef Stickertje het volgende:
lol.. bakvissen vooraan.. een X maken met hun armen terwijl ze b & b maken met hun vingers
hysterische 14 - 17 jarigequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef Greyson het volgende:
[..]
Wat zijn 'bakvissen?' Vrouwen met een wortel kleur en een peer-figuur?
Vergeef mijn domheid.
Van die 15-jarige meisjes die alleen maar AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH doen als ze daar staan en B-Brave zienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef Greyson het volgende:
[..]
Wat zijn 'bakvissen?' Vrouwen met een wortelkleur en een peer-figuur?
Vergeef mijn domheid.
Ik vind Astrid helemaal niet zo vreselijk...maar dat komt waarschijnlijk door de rest van de kandidatenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Astrid heeft weer een eigen draak van een nummer gemaakt? Ik hou m'n hart vast.
De titel is alvast gejat van Agnes Obel.
Dus ditquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind Astrid helemaal niet zo vreselijk...maar dat komt waarschijnlijk door de rest van de kandidaten
Het is wel een lichtpuntje ja. Maar eigen nummers maken is ook een kunst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind Astrid helemaal niet zo vreselijk...maar dat komt waarschijnlijk door de rest van de kandidaten
goede eigen nummers maken is een kunst.. iedereen kan liedjes schrijvenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is wel een lichtpuntje ja. Maar eigen nummers maken is ook een kunst.
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
goede eigen nummers maken is een kunst.. iedereen kan liedjes schrijven
Nou die groene oogschaduw is al een discussie waardigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:57 schreef Greyson het volgende:
Waar is de discussie over de kleding van Candy. Dat daar nog niemand over begonnen is.
ik vind dat juist wel leuk..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou die groene oogschaduw is al een discussie waardig
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou die groene oogschaduw is al een discussie waardig
In combi met de rode tijgerprintquote:
Pubermeisjes die niet objectief maar met hun hormonen oordelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef Greyson het volgende:
[..]
Wat zijn 'bakvissen?' Vrouwen met een wortelkleur en een peer-figuur?
Vergeef mijn domheid.
Ik heb altijd het idee dat hij iets heel anders zingt dan wat op de melodie pastquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
Bij hem weet ik nooit of hij nou vals zingt of niet.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Pubermeisjes die niet objectief maar met hun hormonen oordelen
Ja zoiets, ik weet niet wat het is. Kan ook het arrangement zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat hij iets heel anders zingt dan wat op de melodie past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |