Misschien kunnen we in het vervolg tissues op het veld leggen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:49 schreef Arn0 het volgende:
Neymar, Neymar, waarom altijd die overacting?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we in het vervolg tissues op het veld leggen?
die uitzending met Genee op een beeldscherm en Gijpie die veels te laat komtquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker VI filmpjes kijken. Niks mis mee.
Die Boskamp spuit zo een politieagent van zijn motor als hij Barcelona ziet spelen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat we die tissues beter aan Gijpie en Boskamp kunnen geven. Die neymar straks bij Barça gaat heel wat opwinding veroorzaken
Onderbroek gewoon binnenste buiten keren. Opgelost kan die weer een week langer mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie hebben wel een beetje het zelfde ritme als Maarten van Rossem.
Wat ik me trouwens zat af te vragen, hoe vaak wassen jullie je edele delen?
Ja, jouw aanwezigheid in dit topic haalt het slechtste in ons allen naar boven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef Mortaxx het volgende:
Nog geen minuut in het topic en nu al ordinair
Het was zo'n vriendelijke jongen, maar als KLB Hooligan denkt hij dat hij zich alles kan permitteren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, jouw aanwezigheid in dit topic haalt het slechtste in ons allen naar boven.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:34 schreef Neuroscience het volgende:
Wassen? Gewoon afvegen aan het gordijn.
Links, wij willen links bij topuitzendingen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:11 schreef tochweerhenk het volgende:
En de uitzending van VI Oranje met Maarten van rossum
Hoe weet jij dat? Johannes belt mij nooit. Maar hij leest wel mee. Dag Johannesquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net via via te horen gekregen dat johannes_vermeer tijdens rellen nabij het maasgebouw is opgepakt door de wouten. 2 dagen in de isoleer.
#freejohannes
Ik heb dan wel geen 48 journalisten in dienst, maar ik heb ook mijn bronnen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Johannes belt mij nooit. Maar hij leest wel mee. Dag Johannes
Johannes is opgevoed met goed is goed en fout is fout.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef DrDentz het volgende:
johannes is goed opgevoed, maar wel met pit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |