Het blijft 11 tegen 11 idd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, maar Real kan nu alsnog winnen tegen Barcelona als het meezit. Als het tegenzit niet natuurlijk. Maar de bal is rond.
De KNVB beker winnen is de snelste weg naar europees voetbalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
De clichés komen er weer fantastisch uit! Die mevrouw met dat bord mag nu weg hoor.
Hij blijft mooi he.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Strange things can happen in Europe.
wordtquote:
Ik zag het ook al, maar ik interrumpeer hem vanavond niet. Ik laat hem helemaal leeglopen, de muggenstifter.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
wordt
Het is overigens: '... het begint een beetje zielig te worden.' Verkeerde VI-quotes met spelfouten, een doorn in het oog.
Dat is echt not dun.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
wordt
Het is overigens: '... het begint een beetje zielig te worden.' Verkeerde VI-quotes met spelfouten, een doorn in het oog.
Ja, leuk, maar toen je nuchter Bloed, Zweet en Tranen zong voor je verjaardag, klonk het ook niet bijzonder zuiver.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik begrijp dat meneer Aquero een spelfoutje maakt. Als ik een paar baco's op heb zing ik immers ook niet meer zo zuiver.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik begrijp dat meneer Aquero een spelfoutje maakt. Als ik een paar baco's op heb zing ik immers ook niet meer zo zuiver.
Erg kinderachtig dat je daarover begint. Je weet heel goed hoe het zit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar toen je nuchter Bloed, Zweet en Tranen zong voor je verjaardag, klonk het ook niet bijzonder zuiver.
Leg uit voor de kijkers dan dan hoef ik het ze niet te vertellen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Erg kinderachtig dat je daarover begint. Je weet heel goed hoe het zit.
Voetbal is een B-Sport met G-Eftallen. Die voetballers moet echt een doodschop krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:49 schreef Arn0 het volgende:
Neymar, Neymar, waarom altijd die overacting?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |