Waarom praat Johan als Sinterklaasquote:
Tering wat is dit slecht!!!! Derksen is beter met zijn Arno of Bauer imitatie.quote:
Je mag alles over zijn seksueel verleden zeggen, maar als je over zijn voetballend vermogen gaat beginnen vind ik dat een beetje ongepast.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:12 schreef Zipportal het volgende:
Kluivert is gewoon een kut voetballer. Luie speler. Goaltjesdief.
Over tien jaar gaat Jan van Halst beelden van het wk 1998 in de Piero doen waaruit blijkt dat Kluivert een luie spits was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je mag alles over zijn seksueel verleden zeggen, maar als je over zijn voetballend vermogen gaat beginnen vind ik dat een beetje ongepast.
Ik weet het nog als de dag van gisteren. De eerste uitzending van afgelopen seizoen. Als jonge gretige honden zaten we er weer klaar voor en voor je het weet zit je weer in die ellendige zomerstop, waar geen einde aan lijkt te komen. Ik verlang terug naar de tijden van Doordekken op locatie.quote:
Ik ook, lekker om half zeven bij de pisbakken van Van der Valk waar mensen zomaar als figurant door het beeld liepenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het nog als de dag van gisteren. De eerste uitzending van afgelopen seizoen. Als jonge gretige honden zaten we er weer klaar voor en voor je het weet zit je weer in die ellendige zomerstop, waar geen einde aan lijkt te komen. Ik verlang terug naar de tijden van Doordekken op locatie.
Of die op die steiger met die eendjes. En maar hopen dat één van de twee in het water wordt geduwd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, lekker om half zeven bij de pisbakken van Van der Valk waar mensen zomaar als figurant door het beeld liepen
Goh, een eend met een rode snavel, het is wat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of die op die steiger met die eendjes. En maar hopen dat één van de twee in het water wordt geduwd.
Derksen die dan boos wordtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, lekker om half zeven bij de pisbakken van Van der Valk waar mensen zomaar als figurant door het beeld liepen
Ik heb ook 't idee dat die Neymar meer gekocht is om te zorgen dat hij niet bij Real terechtkomt dan dat ze 'm echt wilden hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:36 schreef Arn0 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)si-te-verkopen.dhtml
"Je kunt nu twee kanten op; het gaat goed of het gaat fout"
Zo, die kan op een tegeltje.
Ja, maar Real kan nu alsnog winnen tegen Barcelona als het meezit. Als het tegenzit niet natuurlijk. Maar de bal is rond.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ook 't idee dat die Neymar meer gekocht is om te zorgen dat hij niet bij Real terechtkomt dan dat ze 'm echt wilden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |