Nee hoor. Lauren geeft nog terug voordat ze aan de volgende voeding begint. Vandaag anderhalf uur na de voeding een plas op de vloer van de huisarts, een golf op mijn broek vlak daarvoor. Het meeste komt wel direct na de voeding. Maar goed, Lauren is een spuger. Ze is vet zat dus ze zal wel teveel voor haar maag tanken.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe komen jullie aan die plaatjes van die curves eigenlijk? Ik heb ze alleen nog in de pc op het cb gezien.
En madam gaf net een uur na haar voeding nog een mondje terug. Al vaker gehad. Dat is toch raar? Meestal is het toch vlak na een voeding?
Meen je datquote:Op maandag 24 juni 2013 08:25 schreef Phaidra het volgende:
Kersjes, wil je wat vriezervoorraad van mij hebben?Hier is het juist de bv die hij niet zo goed meer drinkt op het kdv. Wel rijstemelk en diksap, maar het flesje bv gaat nog niet eens half op. En mijn vriezer ligt nog tjokvol
Clusterkolven aan 1 kant kan volgens mij prima, ze zijn niet geschakeld je borsten. (op een tsr na danquote:Op maandag 24 juni 2013 21:27 schreef Kyara het volgende:
Dat is ook het dubbele, enerzijds wordt er heel hard gejubeld over slagroom en spekkies en dan is het best wel even slikken als je jouw kindje juist een beetje af ziet buigen. Alsof jouw melk niet goed genoeg is of zo. Tuurlijk, elk kindje is anders blablabla maar ergens kan dat wel een beetje knagen.
Kan je ook aan 1 kant clusterkolven om de productie van 1 borst omhoog te halen?
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef Ticootje het volgende:
Bram blerkt de hele dag door alles onder. Vooral als je net weg wilt of net iets leuks aan hebt gedaan.
Hier ook (zomaar ineens) een flesweigeraar gehad, en heb contact met een pre-logopediste opgenomen. Misschien ook iets voor jou?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:53 schreef Piekie81 het volgende:
Even een stom gevoel delen...
M weigert nog steeds te drinken uit de fles, of eigenlijk snapt hij het gewoon niet. Stel dus dat ik zou willen stoppen met bv, dan kan dat niet, omdat hij de fles niet pakt. Niet dat ik zou willen stoppen. Maar get niet heben van de mogelijkheid geeft mij echt een rotgevoel. Alsof ik voor eeuwig vast zit aan bv...
Sorry voor het binnenwalsen met mijn 'probleem'. Ik mag blij zijn dat de bv hier redelijk makkelijk vergeleken met anderen hier...
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Meen je dat![]()
![]()
Havermelk moest hij ook niks van hebben.
Vandaag weer kv gekregen op het kdv en toen hij water met n klein beetje diksap er in niet wilde heeft de leidster het ietsje opgewarmd, toen dronk hij het wel
Gisteren had ik Lauren om 8.20 aangekleed. Toen ik om 10.45 bij het CB zat had ze haar derde pakje aanquote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijne heeft wel een talent om een net schoon aangetrokken pakje onder te blerken of te poepen.
En thnx allen, toch normaal dus.
O. kwam ook niet uit zichzelf voor voeding. Of in ieder geval niet om de paar uur zoals ik wilde. Hij liet er veel langer tussen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, back to the calma. Zelfde euvel als met de borst: in slaap vallen tijdens de fles en dus te weinig drinken. Heb de grotere speen besteld voor de breastflow. Dat maar proberen
. En volgende week navragen op het cb. Dit is toch niet normaal.. Ze komt ook niet altijd echt overtuigend om voeding. Vaak pas na luier verschonen dat ze wakker is en denkt, oja eten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |