Verkapte "ik ben een ransaap die ongewassen op de bank zit met z'n lichaam van 120kg en verschuil mijzelf achter het excuus dat ik in ieder geval een echte man ben".quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef Hoplahopla het volgende:
Vrouwen die vallen op echte mannen...
(Dus niet van die onzekere bodybuilders...)
Eerst claimen niet op onzekere, gespierde mannen te vallen maar het nu wel zielig vinden voor Zyzz.quote:
Uh. Nee. Een echte man dient wel een beetje op zijn gezondheid te letten. Anders kan hij geen hertjes vangen en zijn vrouw/vriendin beschermen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben een ransaap die ongewassen op de bank zit met z'n lichaam van 120kg en verschuil mijzelf achter het excuus dat ik in ieder geval een echte man ben".
en ondertussen neem je wel aan dat hij nooit een biertje pakt en zn broccoli afweegt. Als hij dat wil ontkennen, wil je het niet horen...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Weer zon typisch aspect van die kansloze spierbundels ik hoef niet te weten wat je eet hou het lekker voor je.
Doe er dan ook niet zulke dubieuze uitspraken over. Schrijf die lekker in je dagboek.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Weer zon typisch aspect van die kansloze spierbundels ik hoef niet te weten wat je eet hou het lekker voor je.
Zoals eerder in dit topic gemeld heb ik gewoon een afgetraind lichaam ik sport 3/4 keer per week en ben verre van dik. Ik verbreed mijn horizon alleen ipv alleen maar aan gewichten te hangen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Fail, broccoli hoef je niet te wegen man))
Maar goed, uit deze post blijkt wel dat je er niets van snapt. Zo leker kort door de bocht dit. Omdat dit het geaccepteerde beeld is voor de gemiddelde Henk en Willem en Kevin moet iedereen het maar heerlijk vinden om lekker met een Amstel biertje op de bank te pleuren, terwijl je wacht tot je vrouw eten heeft gekookt naar the King of Queens kijken. Iedere dag weer.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die is dood he. Ik weet niet of het zo handig is om daarnaar te streven, inmiddels ziet hij er zo uit
[ afbeelding ]
ik vind het zielig dat je in iets zo erg kan opgaan dat het je tot de dood leid...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eerst claimen niet op onzekere, gespierde mannen te vallen maar het nu wel zielig vinden voor Zyzz.
Female logic.
Tja jij hebt makkelijk praten, jij bent net CarbonC.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De eerste reactie waar ik hardop om moet lachen. Wat ben ik ook een simpele ziel.
door xtc en shitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik vind het zielig dat je in iets zo erg kan opgaan dat het je tot de dood leid...
daar kwam het toch door bij hem?
Er bestaan ook nare dingen zoals hartafwijkingen en overmatig drugsgebruik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik vind het zielig dat je in iets zo erg kan opgaan dat het je tot de dood leid...
Jij wel, ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
XTC heb je wel nodig als je zo ripped out wil zijn.
lolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
XTC heb je wel nodig als je zo ripped out wil zijn.
Hahaha kapot goeie grap vertel hem nog is zodat k weer helemaal stuk kan gaanquote:
Het is niet zo interessant. Het stereotype beeld wordt genoemd, hier wordt tegenin gegaan, men luistert niet naar elkaar. En dat 2 topics lang.quote:
Daar kunnen we uit leiden dat die man geestelijk ook niet helemaal in orde was.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er bestaan ook nare dingen zoals hartafwijkingen en overmatig drugsgebruik.
[..]
Jij wel, ja.
viel weinig te zien niet¿quote:
3 à 4 keer, obsesieveling!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:41 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Zoals eerder in dit topic gemeld heb ik gewoon een afgetraind lichaam ik sport 3/4 keer per week en ben verre van dik. Ik verbreed mijn horizon alleen ipv alleen maar aan gewichten te hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hartaanval in een Thaise sauna (inb4 hij is gedood door Tim Sharky). Scheen een aangeboren hartkwaal te hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dan gaat het hard ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hartaanval in een Thaise sauna (inb4 hij is gedood door Tim Sharky). Scheen een aangeboren hartkwaal te hebben.
En combineer dat met alle anabolen en drugs die hij heeft genomen.
Tja, ik moet bekennen dat ik er ook ineens aan meedoe op zo'n fanatieke manier. Ik heb dit jaar een paar belangrijke fietsdoelen, en daar moet veel en serieus voor getraind worden. Het viel me pas ineens op dat op mn eigen facebook 3/4 van alle posts over fietsen gaat. En ik praat er ook wel veel over. Misschien vinden mn vrienden dat wel heel vervelend, maar luisteren ze er maar gewoon beleefd naarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ken een heleboel wielrenners en die vertellen regelmatig dat ze hebben gewonnen met een wedstrijdje of hoeveel km/u ze gemiddeld fietsten en zelfs wat ze eten voor een wedstrijd/tocht.
tja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hartaanval in een Thaise sauna (inb4 hij is gedood door Tim Sharky). Scheen een aangeboren hartkwaal te hebben.
En combineer dat met alle anabolen en drugs die hij heeft genomen.
Armstrongquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:51 schreef wise het volgende:
[..]
dan gaat het hard ja.
Zielig persoon eigenlijk die dacht een voorbeeld te zijn voor de jeugd, maar gewoon aan de anabolen en pep zatBeetje zoals Armstrong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |