het was in je voordeel, niet tegen je.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Nee hoor, dat is gewoon een feit. Als je niet kunt discussiëren dan ga je mensen op taalfouten pakken in plaats van inhoud.
Dat is wat zij doet.
Mannen die constant bezig zijn met hun lichaam op het obsessievelijke toe vind ik gewoon niet aantrekkelijk, ik zoek nuchterheid.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Want dat laatste gaat niet samen met bepaalde onzekerheden. Ik hoor het al, hier is is onze denkpinda weer in de bocht. Iedereen meeschrijven nu, nog even en ons orakel brengt wereldvrede en een realistische oplossing voor global warming.
Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef AdoraBelle het volgende:
Het eerste deel was al kut, ik zie geen reden voor een vervolg erop.
Wie moeten we bashen in dit topic?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Niet vergeten, ze heeft nu Paint-Man aan haar hand hè
Oh, het kwam over alsof je het over mijn reactie had.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:17 schreef MrKikker het volgende:
[..]
het was in je voordeel, niet tegen je.
Gast, kun je ook een keer normaal reageren?quote:
Proef ik hier jaloezie?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:16 schreef Paint-Man het volgende:
Klacht: Bodybuilders die leven om te bodybuilden.
En zo zijn er nog wel honderden voorbeelden te vinden. Alsof spiermassa automatisch betekent dat je een domme meathead bentquote:Ronnie Coleman graduated cum laude from Grambling State University (GSU) in 1986 with a BSc in accounting.
ja m'n reactie had beter gekund.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, het kwam over alsof je het over mijn reactie had.
Probeer je nou te ontkrachten dat er bodybuilders zijn die dom zijn? Want dat gaat je niet lukken. Die zijn er nou eenmaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Over bodybuilders die dom zijn:
[..]
En zo zijn er nog wel honderden voorbeelden te vinden. Alsof spiermassa automatisch betekent dat je een domme meathead bent
Er zitten nog 4 miljoen opties tussen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Proef ik hier jaloezie?Op zo'n manier met je lichaam bezig zijn vereist veel wilskracht en doorzettingsvermogen, niks mis mee. Beter dan een zoutzak die op de bank chips en ijs zit weg te stouwen, terwijl-ie nog een peuk opsteekt.
Weet ik, ik overdrijf graag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er zitten nog 4 miljoen opties tussen.
Ik vond het anders een doodnormale vraag hoor. Dat jij je hierdoor alweer aangevallen voelt zegt meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gast, kun je ook een keer normaal reageren?
Lekker kinderachtig op mij te happen de hele tijd.
Ik ben niet de man van de originele OP. Maar ik vind het wel ziekelijk als iemand niet meegaat uit eten omdat hij zich aan zijn voedingsschema moet houden. Of iemand die totaal stopt met alcohol omdat hij met zijn lichaam bezig is. Dan schiet je je doel voorbij in mijn ogen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Proef ik hier jaloezie?Op zo'n manier met je lichaam bezig zijn vereist veel wilskracht en doorzettingsvermogen, niks mis mee. Beter dan een zoutzak die op de bank chips en ijs zit weg te stouwen, terwijl-ie nog een peuk opsteekt.
Natuurlijk zijn er wel domme bodybuilders, sportschoolsjonnies en Jersey Shore types. Maar er is ook een grote groep die niet dom is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Probeer je nou te ontkrachten dat er bodybuilders zijn die dom zijn? Want dat gaat je niet lukken. Die zijn er nou eenmaal.
Ik vind mensen die alleen maar cola drinken en friet eten nog erger. Maar ik snap het nu niet van 7 dagen per week in de gym zitten terwijl er zoveel leukere dingen in het leven zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:22 schreef ssebass het volgende:
Topic net dicht en heb het niet voor niets getypt dus hoppa:
Als je de hele dag door big macs eet en cola drinkt vindt iedereen dat normaal, maar als je gezond leeft en sport krijg je de hele tijd vragen. Ben je op dieet? Ga je nou alweer eten? Waarom wil je geen taart? Je moet je verantwoorden omdat je goed voor je lichaam zorgt.
Daarnaast denkt iedereen ook dat je dom bent. Dat vind ik dan wel humor. Gaan ze namelijk beetje patserig doen over hun opleiding en carriere. Ik moedig ze altijd een beetje aan om ze nog verder te laten gaan. Dan vertel ik aan het eind wat ik doe en dan is het stil (straks mijn tweede doctor titel binnen en ja beta )
Overigens Panzermaus heeft een fysiek waar de couch potatoes hier alleen maar van kunnen dromen.
Domme bodybuilders, domme meisjes op forums, alles kan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Probeer je nou te ontkrachten dat er bodybuilders zijn die dom zijn? Want dat gaat je niet lukken. Die zijn er nou eenmaal.
Hoeveel denk je dat je bezig moet zijn voor een beetje ontwikkeld lichaam? Ik zal je het antwoord geven, 3x per week iets meer dan een uurtje is genoeg. Wat doe jij in die tijd? Iedereen zijn eigen, Meloewa. Het valt me op dat die mensen altijd die extremen blijven noemen, die kom ik zelf nooit tegen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mannen die constant bezig zijn met hun lichaam op het obsessievelijke toe vind ik gewoon niet aantrekkelijk, ik zoek nuchterheid.
Mannen die ongegeneerd over straat lopen maar nog steeds die bepaalde uitstraling hebben, geen ijdeltuiten/insecure/wannabe look.
Achteloze mannen~
Herkenbaar. Maar het is gewoon afgunst. Mensen kunnen het niet hebben dat jij wel die discipline op kunt brengen en praten het voor zichzelf goed met excuusjes als "die persoon is obsessief", "gespierde mensen zijn dom" of "ja ze zijn alleen maar met hun uiterlijk bezig".quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:22 schreef ssebass het volgende:
Als je de hele dag door big macs eet en cola drinkt vindt iedereen dat normaal, maar als je gezond leeft en sport krijg je de hele tijd vragen. Ben je op dieet? Ga je nou alweer eten? Waarom wil je geen taart? Je moet je verantwoorden omdat je goed voor je lichaam zorgt.
Nee, dat jij het nodig vindt om op mij te reageren met zo'n vraag zet meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik vond het anders een doodnormale vraag hoor. Dat jij je hierdoor alweer aangevallen voelt zegt meer over jou dan over mij.
Jij domme bodybuilder, ik dom meisje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:23 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Domme bodybuilders, domme meisjes op forums, alles kan.
qftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar het is gewoon afgunst. Mensen kunnen het niet hebben dat jij wel die discipline op kunt brengen en praten het voor zichzelf goed met excuusjes als "die persoon is obsessief", "gespierde mensen zijn dom" of "ja ze zijn alleen maar met hun uiterlijk bezig".
Er zijn ook domme kogelstoters, domme bloemetjesverkopers, domme tennissers etc.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat domme mensen vaker een frietpan hebben staan en die regelmatig gebruiken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:22 schreef ssebass het volgende:
Daarnaast denkt iedereen ook dat je dom bent. Dat vind ik dan wel humor.
De meeste bodybuilders die ik ken(ja ik heb ook bij een sportschool gezeten ivm een blessure) zagen er niet uit als types die op universitair niveau waren afgestudeerd. En vaak veel nickelson/tattoo types.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn ook domme kogelstoters, domme bloemetjesverkopers, domme tennissers etc.
Je punt?
Dat je dat beeld niet gaat veranderen door een paar namen te noemen die het goed gedaan hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn ook domme kogelstoters, domme bloemetjesverkopers, domme tennissers etc.
Je punt?
en als je goed leest, zei ik niet eens iets in háár nadeel, maar in zijn voordeel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:17 schreef MrKikker het volgende:
[..]
het was in je voordeel, niet tegen je.
Maar zoveel tijd kost het ook niet. De meeste zitten maar 3 tot 4 keer per week in de gym voor slechts drie kwartier tot een uur. Dat is prima te doen, ook naast een drukke baan en sociaal leven. Daarnaast moet je natuurlijk ook op je eten letten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:23 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Ik vind mensen die alleen maar cola drinken en friet eten nog erger. Maar ik snap het nu niet van 7 dagen per week in de gym zitten terwijl er zoveel leukere dingen in het leven zijn.
Ik ben geen bodybuilder. Een bodybuilder is in mijn ogen iemand met minstens 50 cm in de armen en de daarbij behorende verhoudingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij domme bodybuilder, ik dom meisje?.
Want?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:22 schreef Paint-Man het volgende:
Ik ben niet de man van de originele OP. Maar ik vind het wel ziekelijk als iemand niet meegaat uit eten omdat hij zich aan zijn voedingsschema moet houden. Of iemand die totaal stopt met alcohol omdat hij met zijn lichaam bezig is. Dan schiet je je doel voorbij in mijn ogen.
Bij jou niet misschien, nee. Maar het lijkt er ook op dat jij niet snel een standpunt die jij hebt kan wijzigen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat je dat beeld niet gaat veranderen door een paar namen te noemen die het goed gedaan hebben.
Aiiiiiiiiiiii hele domme fout dit. Assumption is the mother of all fuckups.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:25 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
zagen er niet uit als types die op universitair niveau waren afgestudeerd.
Ja eens. maar in welke discussie dan ook vind ik het argument "en je taalgebruik zuigt ook nog eens" je eigen aftocht blazen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar overbrengen dat panzermaus wel irritant overkomt, maar zeker niet dom/leeghoofdig.
Is ook gewoon een excuus. "Ik hoef niet gespierd te zijn, want dan trek ik alleen maar van die domme kapstertjes en CoolCat meisjes aan".quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:25 schreef ssebass het volgende:
Overigens als je denkt dat alleen lager opgeleide vrouwen vallen op gespierde mannen dan heb je het mis.
ik ken een heleboel wielrenners en die vertellen regelmatig dat ze hebben gewonnen met een wedstrijdje of hoeveel km/u ze gemiddeld fietsten en zelfs wat ze eten voor een wedstrijd/tocht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef Paint-Man het volgende:
Over die vergelijking met wielrenners. Wielrenners hebben niet de neiging om elke keer te laten weten hoeveel kilowatt ze per uur trappen. Sportschool mensen wel hoeveel ze liften.
Ik denk niet dat het alleen dat is. Echt niet iedereen die wat negatiefs zegt over bodybuilders heeft afgunst. Ik denk dat het ook voor een deel het beeld is dat er over ze bestaat, en dat ze zelf soms de vooroordelen bevestigen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar het is gewoon afgunst. Mensen kunnen het niet hebben dat jij wel die discipline op kunt brengen en praten het voor zichzelf goed met excuusjes als "die persoon is obsessief", "gespierde mensen zijn dom" of "ja ze zijn alleen maar met hun uiterlijk bezig".
dat zei ik dan ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:27 schreef MrKikker het volgende:
[..]
Ja eens. maar in welke discussie dan ook vind ik het argument "en je taalgebruik zuigt ook nog eens" je eigen aftocht blazen.
Misschien is het ergens heel diep iets evolutionairs? Mensen zien 'concurrenten' die op een bepaald gebied te veel van ze verschillen, wat uiteindelijk onverzadigbare drang oplevert om dit af te remmen, verhinderen, belachelijk willen maken, gelijk willen maken, weet ik het. Een vervelend soort afgunst. Beter doen ze er iets positiefs mee en werken ze aan zichzelf.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:16 schreef ssebass het volgende:
Als je de hele dag door big macs eet en cola drinkt vind iedereen dat normaal, maar als je gezond leeft en sport krijg je de hele tijd vragen. Ben je op dieet? Ga je nou alweer eten? Waarom wil je geen taart? Je moet je verantwoorden omdat je goed voor je lichaam zorgt.
Welnee, half Nederland kijkt op de bank naar Epke Zonderland en 'wow respect hoor'. Dan kan het ineens wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Want?Alcohol is niet per se nodig om een leuk leven te leiden. Waarom is dat raar? Ik ken ook een ex-collega die nooit alcohol drinkt en de keren dat ik met hem en collega's uitging, dronk-ie gewoon cola en vermaakte zich prima.
Overigens denk ik dat topsporters/olympiërs net zo leven. Zijn dat ook gekken?
Het gaat me er niet eens om hoevaak je er bijv. lichamelijk mee bezig bent maar ook het mentale gedeelte dat vergt ook vaak al veel energie/tijd, ik wil het geen extreme noemen. Maar in jouw geval (op forum) vind ik het toch wel lijken op iets obsessievelijks. In real ken ik je niet dus het kan zijn dat je daar een andere indruk weggeeft.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat je bezig moet zijn voor een beetje ontwikkeld lichaam? Ik zal je het antwoord geven, 3x per week iets meer dan een uurtje is genoeg. Wat doe jij in die tijd? Iedereen zijn eigen, Meloewa. Het valt me op dat die mensen altijd die extremen blijven noemen, die kom ik zelf nooit tegen.
Dingen uit verhouding trekken en belachelijk maken is natuurlijk wel erg gemakkelijk. Daarom verbaast het mij persoonlijk ook niet dat ik dit keer op keer zie gebeuren.
Nou, ik vind van wel. Anders had je wel gelezen wat ik gepost had en waar ik op reageerde. Nu ben je alleen blind op me in gegaan omdat je een beeld van me hebt wat niet klopt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ben geen bodybuilder. Een bodybuilder is in mijn ogen iemand met minstens 50 cm in de armen en de daarbij behorende verhoudingen.
En wat die domheid betreft, ik vind niet dat ik me dom heb opgesteld in deze discussie.
Klopt, dat is ook gewoon een generalisatie van mij. En ja, er zijn er wel een aantal die de vooroordelen bevestigen. Maar dat is met elke groep bijna wel zo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het alleen dat is. Echt niet iedereen die wat negatiefs zegt over bodybuilders heeft afgunst. Ik denk dat het ook voor een deel het beeld is dat er over ze bestaat, en dat ze zelf soms de vooroordelen bevestigen.
Olympiers/topsporters doen het niet voor hun uiterlijk maar voor prestaties waarmee ze de kost verdienen. ik ken vrienden die waren een jaar lang helemaal gek van fitness en gains. Ze hebben een hoop toffe feesten gemist. En wat het verschil nou ze hebben iets bredere borstkas. Het leven is zo breed ik snap niet waarom je je specifiek zoveel zou richten op je lichaam.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Want?Alcohol is niet per se nodig om een leuk leven te leiden. Waarom is dat raar? Ik ken ook een ex-collega die nooit alcohol drinkt en de keren dat ik met hem en collega's uitging, dronk-ie gewoon cola en vermaakte zich prima.
Overigens denk ik dat topsporters/olympiërs net zo leven. Zijn dat ook gekken?
samme mens, ik zou ook niet iemand willen die alléén daar mee bezig was, zó gek is dat toch niet? Ik zie ook niet in wat dat met jaloezie te maken heeft, maar goed...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
sowieso hoor je vaker dat vrouwen een gespierde vent niks vinden. (Panzer daar buiten gelaten.)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mannen die constant bezig zijn met hun lichaam op het obsessievelijke toe vind ik gewoon niet aantrekkelijk, ik zoek nuchterheid.
Mannen die ongegeneerd over straat lopen maar nog steeds die bepaalde uitstraling hebben, geen ijdeltuiten/insecure/wannabe look.
Achteloze mannen~
Er zijn ook zat niet bodybuilders die dom zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ga ook wel gewoon uit eten, dat is wel ergens in je dieet te passen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:22 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Ik ben niet de man van de originele OP. Maar ik vind het wel ziekelijk als iemand niet meegaat uit eten omdat hij zich aan zijn voedingsschema moet houden. Of iemand die totaal stopt met alcohol omdat hij met zijn lichaam bezig is. Dan schiet je je doel voorbij in mijn ogen.
Ach, zo zijn mensen nou eenmaal. Het is iets instinctiefs, zo lijkt het. Wanneer iemand iets heeft bereikt waar een ander niet de discipline voor heeft, maar wel jaloers op is, wordt er al snel lacherig over gedaan of met afgunst naar gekeken. Waarschijnlijk inderdaad ter compensatie, om zo het probleem van zichzelf naar de ander te verschuiven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien is het ergens heel diep iets evolutionairs? Mensen zien 'concurrenten' die op een bepaald gebied te veel van ze verschillen, wat uiteindelijk onverzadigbare drang oplevert om dit af te remmen, verhinderen, belachelijk willen maken, gelijk willen maken, weet ik het. Een vervelend soort afgunst. Beter doen ze er iets positiefs mee en werken ze aan zichzelf.
So what! Dus een mens stelt alleen iets voor als hij een universitaire titel op zak heeft?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:25 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
De meeste bodybuilders die ik ken(ja ik heb ook bij een sportschool gezeten ivm een blessure) zagen er niet uit als types die op universitair niveau waren afgestudeerd. En vaak veel nickelson/tattoo types.
Er is natuurlijk ook nog een middenweg. Ik vind zo'n spierbonk verre van aantrekkelijk. En dat 'ie niet gespierd is hoeft nog niet te betekenen dat 'ie dan automatisch een fatty is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zie zoiets ook wel eens in de stad lopen en dan vind ik het een soort van dubbel gevoel andere kant ''ziet er goed uit'' andere kant geven ze me ook een bepaalde indruk waar ik dan weer van afknap en zoiets heb van >quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:30 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso hoor je vaker dat vrouwen een gespierde vent niks vinden. (Panzer daar buiten gelaten.)
Vaak omdat deze te veel met zich zelf bezig is.
De eerste reactie waar ik hardop om moet lachen. Wat ben ik ook een simpele ziel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:30 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag mijn derde Mammoth gekocht. Hopelijk ben ik na deze pot wel boven de 65 kg.
Wijs man deze.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, zo zijn mensen nou eenmaal. Het is iets instinctiefs, zo lijkt het. Wanneer iemand iets heeft bereikt waar een ander niet de discipline voor heeft, maar wel jaloers op is, wordt er al snel lacherig over gedaan of met afgunst naar gekeken. Waarschijnlijk inderdaad ter compensatie, om zo het probleem van zichzelf naar de ander te verschuiven.
Deze idem.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:32 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
So what! Dus een mens stelt alleen iets voor als hij een universitaire titel op zak heeft?
Er zijn wel meer dingen in het leven die te bewonderen vallen. Er zijn timmermannen die de meest indrukwekkende dingen in elkaar kunnen zetten, dansers die een fantastische show kunnen geven en zwemmers die een topprestatie kunnen leveren. Een mens kan verschillende kwaliteiten hebben.
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor spierbundel jij voor je ziet. Ik denk zo'n anabole steroïden figuur zoalsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook nog een middenweg. Ik vind zo'n spierbonk verre van aantrekkelijk. En dat 'ie niet gespierd is hoeft nog niet te betekenen dat 'ie dan automatisch een fatty is.
Het is toch gewoon heerlijk om na een lange dag werk/studie een biertje open te trekken. En niet je broccoli hoeven te wegen op een gramweegschaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga ook wel gewoon uit eten, dat is wel ergens in je dieet te passen.
Maar hoezo schiet jij je doel voorbij als je stopt met alcohol? Ik drink ook nooit, het leven bestaat uit meer dan alleen dronken worden op zaterdagavond. Nouja misschien niet als je midden in je studententijd zit, maar op een gegeven moment komt dat besef ook wel.
Daar zijn geen steroïden voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor spierbundel jij voor je ziet. Ik denk zo'n anabole steroïden figuur zoals
[ afbeelding ]
Ik vind het heerlijk om na een lange dag werk/studie naar de sportschool te gaan en dan te trainen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:34 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Het is toch gewoon heerlijk om na een lange dag werk/studie een biertje open te trekken. En niet je broccoli hoeven te wegen op een gramweegschaal.
Appels en peren, lieve jongen. Een paar lullige dode objecten die in een hoek van je kamer liggen is iets anders dan de ontwikkeling van je bloedeigen lichaam. Je sleept het overal met je mee en het is voor iedereen (of je het nu wil of niet) een wezenlijk onderdeel van jezelf. Bovendien werk je ook mentaal aan jezelf en heb ik genoeg jongens gezien die niet meer van die kleinzerige mietjes zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:34 schreef Buitendam het volgende:
Het heeft helemaal niets met discipline an sich te maken. Het gaat om hetgeen waar je de discipline voor gebruikt. Als ik disciplinair iedere dag een uur lang dominosteentjes ga leggen vinden veel mensen dat een nogal vreemd iets. Op het moment dat iemand op de sportschool disciplinair is vind ik dat net zo zinvol als die dominostenen. Het gaat niet om de eigenschap van discipline, het gaat om wat je ermee doet. Staat verder los van jaloezie of afgunst.
Dat is dus het belangrijkst! Niks discipline, wat een geouwehoer. Je doet het toch gewoon omdat je er plezier in hebt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om na een lange dag werk/studie naar de sportschool te gaan en dan te trainen.
Amenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:22 schreef ssebass het volgende:
Topic net dicht en heb het niet voor niets getypt dus hoppa:
Daarnaast denkt iedereen ook dat je dom bent. Dat vind ik dan wel humor. Gaan ze namelijk beetje patserig doen over hun opleiding en carriere. Ik moedig ze altijd een beetje aan om ze nog verder te laten gaan. Dan vertel ik aan het eind wat ik doe en dan is het stil (straks mijn tweede doctor titel binnen en ja beta )
Overigens Panzermaus heeft een fysiek waar de couch potatoes hier alleen maar van kunnen dromen.
wat een kul toch weerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:34 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Het is toch gewoon heerlijk om na een lange dag werk/studie een biertje open te trekken. En niet je broccoli hoeven te wegen op een gramweegschaal.
Het heeft wel degelijk verband. Er zijn ook genoeg mensen die wél graag een beter getraind lichaam zouden hebben, maar er niet de discipline voor op kunnen brengen om dit ook daadwerkelijk te doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:34 schreef Buitendam het volgende:
Het heeft helemaal niets met discipline an sich te maken. Het gaat om hetgeen waar je de discipline voor gebruikt. Als ik disciplinair iedere dag een uur lang dominosteentjes ga leggen vinden veel mensen dat een nogal vreemd iets. Op het moment dat iemand op de sportschool disciplinair is vind ik dat net zo zinvol als die dominostenen. Het gaat niet om de eigenschap van discipline, het gaat om wat je ermee doet. Staat verder los van jaloezie of afgunst.
NIET aantrekkelijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef .PRISM het volgende:
Er ontbreekt iets in dit topic. It needs Zyzz.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mirin'
Ik zeg ook nergens dat je dat niet mag doen. Maar ik zie in mijn omgeving genoeg mensen die afkerend kijken naar mensen die niet aan krachttraining doen.(alleen maar gasten overigens). Vind ik nogal kansloos en ik snap sowieso dat hele super gespierd schoonheidsideaal niet. Ik persoonlijk zou mijn tijd er niet aan verdoen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om na een lange dag werk/studie naar de sportschool te gaan en dan te trainen.
wel een beetje irritant dat je iedereen die niet 3x per week sport afschrijftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Appels en peren, lieve jongen. Een paar lullige dode objecten die in een hoek van je kamer liggen is iets anders dan de ontwikkeling van je bloedeigen lichaam. Je sleept het overal met je mee en het is voor iedereen (of je het nu wil of niet) een wezenlijk onderdeel van jezelf. Bovendien werk je ook mentaal aan jezelf en heb ik genoeg jongens gezien die niet meer van die kleinzerige mietjes zijn.
Weer zo'n zielig stereotype. Vriend, ik leef op noten, salamiworstjes en chocolademelk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:34 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Niks appels en peren, we praten over disciplinair bezig zijn met iets waar je als persoon gelukkiger van wordt. Bij jou is dat trainen, iemand anders heeft een andere hobby om 'beter' van te worden. Ik ben net zo jaloers op jouw disciplinair gevoel bij trainen als bij een hobbykok die culinair een paar tandjes bij wil zetten. Lekker doen, allebei is het mijn kopje thee niet. Dus voel ik voor beide geen afgunst of jaloezie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Appels en peren, lieve jongen. Een paar lullige dode objecten die in een hoek van je kamer liggen is iets anders dan de ontwikkeling van je bloedeigen lichaam. Je sleept het overal met je mee en het is voor iedereen (of je het nu wil of niet) een wezenlijk onderdeel van jezelf. Bovendien werk je ook mentaal aan jezelf en heb ik genoeg jongens gezien die niet meer van die kleinzerige mietjes zijn.
Er zit ook een heel verhaal achter hem, daar gaat het velen om. Gewoon een goede motivator eigenlijk.quote:
Ja afkerend kijken naar mensen die niet trainen is natuurlijk net zo erg als afkerend kijken naar mensen die wel trainen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat je dat niet mag doen. Maar ik zie in mijn omgeving genoeg mensen die afkerend kijken naar mensen die niet aan krachttraining doen.(alleen maar gasten overigens). Vind ik nogal kansloos en ik snap sowieso dat hele super gespierd schoonheidsideaal niet. Ik persoonlijk zou mijn tijd er niet aan verdoen.
eerderquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef .PRISM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mirin'
Weer zon typisch aspect van die kansloze spierbundels ik hoef niet te weten wat je eet hou het lekker voor je.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weer zo'n zielig stereotype. Vriend, ik leef op noten, salamiworstjes en chocolademelk.
die is dood he. Ik weet niet of het zo handig is om daarnaar te streven, inmiddels ziet hij er zo uitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef .PRISM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mirin'
Fail, broccoli hoef je niet te wegen manquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:34 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
ik vind het best zieligquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die is dood he. Ik weet niet of het zo handig is om daarnaar te streven, inmiddels ziet hij er zo uit
[ afbeelding ]
Verkapte "ik ben een ransaap die ongewassen op de bank zit met z'n lichaam van 120kg en verschuil mijzelf achter het excuus dat ik in ieder geval een echte man ben".quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef Hoplahopla het volgende:
Vrouwen die vallen op echte mannen...
(Dus niet van die onzekere bodybuilders...)
Eerst claimen niet op onzekere, gespierde mannen te vallen maar het nu wel zielig vinden voor Zyzz.quote:
Uh. Nee. Een echte man dient wel een beetje op zijn gezondheid te letten. Anders kan hij geen hertjes vangen en zijn vrouw/vriendin beschermen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben een ransaap die ongewassen op de bank zit met z'n lichaam van 120kg en verschuil mijzelf achter het excuus dat ik in ieder geval een echte man ben".
en ondertussen neem je wel aan dat hij nooit een biertje pakt en zn broccoli afweegt. Als hij dat wil ontkennen, wil je het niet horen...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Weer zon typisch aspect van die kansloze spierbundels ik hoef niet te weten wat je eet hou het lekker voor je.
Doe er dan ook niet zulke dubieuze uitspraken over. Schrijf die lekker in je dagboek.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Weer zon typisch aspect van die kansloze spierbundels ik hoef niet te weten wat je eet hou het lekker voor je.
Zoals eerder in dit topic gemeld heb ik gewoon een afgetraind lichaam ik sport 3/4 keer per week en ben verre van dik. Ik verbreed mijn horizon alleen ipv alleen maar aan gewichten te hangen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Fail, broccoli hoef je niet te wegen man))
Maar goed, uit deze post blijkt wel dat je er niets van snapt. Zo leker kort door de bocht dit. Omdat dit het geaccepteerde beeld is voor de gemiddelde Henk en Willem en Kevin moet iedereen het maar heerlijk vinden om lekker met een Amstel biertje op de bank te pleuren, terwijl je wacht tot je vrouw eten heeft gekookt naar the King of Queens kijken. Iedere dag weer.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die is dood he. Ik weet niet of het zo handig is om daarnaar te streven, inmiddels ziet hij er zo uit
[ afbeelding ]
ik vind het zielig dat je in iets zo erg kan opgaan dat het je tot de dood leid...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eerst claimen niet op onzekere, gespierde mannen te vallen maar het nu wel zielig vinden voor Zyzz.
Female logic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |