wat een kul toch weerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:34 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Het is toch gewoon heerlijk om na een lange dag werk/studie een biertje open te trekken. En niet je broccoli hoeven te wegen op een gramweegschaal.
Het heeft wel degelijk verband. Er zijn ook genoeg mensen die wél graag een beter getraind lichaam zouden hebben, maar er niet de discipline voor op kunnen brengen om dit ook daadwerkelijk te doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:34 schreef Buitendam het volgende:
Het heeft helemaal niets met discipline an sich te maken. Het gaat om hetgeen waar je de discipline voor gebruikt. Als ik disciplinair iedere dag een uur lang dominosteentjes ga leggen vinden veel mensen dat een nogal vreemd iets. Op het moment dat iemand op de sportschool disciplinair is vind ik dat net zo zinvol als die dominostenen. Het gaat niet om de eigenschap van discipline, het gaat om wat je ermee doet. Staat verder los van jaloezie of afgunst.
NIET aantrekkelijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef .PRISM het volgende:
Er ontbreekt iets in dit topic. It needs Zyzz.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mirin'
Ik zeg ook nergens dat je dat niet mag doen. Maar ik zie in mijn omgeving genoeg mensen die afkerend kijken naar mensen die niet aan krachttraining doen.(alleen maar gasten overigens). Vind ik nogal kansloos en ik snap sowieso dat hele super gespierd schoonheidsideaal niet. Ik persoonlijk zou mijn tijd er niet aan verdoen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om na een lange dag werk/studie naar de sportschool te gaan en dan te trainen.
wel een beetje irritant dat je iedereen die niet 3x per week sport afschrijftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Appels en peren, lieve jongen. Een paar lullige dode objecten die in een hoek van je kamer liggen is iets anders dan de ontwikkeling van je bloedeigen lichaam. Je sleept het overal met je mee en het is voor iedereen (of je het nu wil of niet) een wezenlijk onderdeel van jezelf. Bovendien werk je ook mentaal aan jezelf en heb ik genoeg jongens gezien die niet meer van die kleinzerige mietjes zijn.
Weer zo'n zielig stereotype. Vriend, ik leef op noten, salamiworstjes en chocolademelk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:34 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Het is toch gewoon heerlijk om na een lange dag werk/studie een biertje open te trekken. En niet je broccoli hoeven te wegen op een gramweegschaal.
Niks appels en peren, we praten over disciplinair bezig zijn met iets waar je als persoon gelukkiger van wordt. Bij jou is dat trainen, iemand anders heeft een andere hobby om 'beter' van te worden. Ik ben net zo jaloers op jouw disciplinair gevoel bij trainen als bij een hobbykok die culinair een paar tandjes bij wil zetten. Lekker doen, allebei is het mijn kopje thee niet. Dus voel ik voor beide geen afgunst of jaloezie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Appels en peren, lieve jongen. Een paar lullige dode objecten die in een hoek van je kamer liggen is iets anders dan de ontwikkeling van je bloedeigen lichaam. Je sleept het overal met je mee en het is voor iedereen (of je het nu wil of niet) een wezenlijk onderdeel van jezelf. Bovendien werk je ook mentaal aan jezelf en heb ik genoeg jongens gezien die niet meer van die kleinzerige mietjes zijn.
Er zit ook een heel verhaal achter hem, daar gaat het velen om. Gewoon een goede motivator eigenlijk.quote:
Ja afkerend kijken naar mensen die niet trainen is natuurlijk net zo erg als afkerend kijken naar mensen die wel trainen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat je dat niet mag doen. Maar ik zie in mijn omgeving genoeg mensen die afkerend kijken naar mensen die niet aan krachttraining doen.(alleen maar gasten overigens). Vind ik nogal kansloos en ik snap sowieso dat hele super gespierd schoonheidsideaal niet. Ik persoonlijk zou mijn tijd er niet aan verdoen.
eerderquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef .PRISM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mirin'
Weer zon typisch aspect van die kansloze spierbundels ik hoef niet te weten wat je eet hou het lekker voor je.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weer zo'n zielig stereotype. Vriend, ik leef op noten, salamiworstjes en chocolademelk.
die is dood he. Ik weet niet of het zo handig is om daarnaar te streven, inmiddels ziet hij er zo uitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef .PRISM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mirin'
Fail, broccoli hoef je niet te wegen manquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:34 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
ik vind het best zieligquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die is dood he. Ik weet niet of het zo handig is om daarnaar te streven, inmiddels ziet hij er zo uit
[ afbeelding ]
Verkapte "ik ben een ransaap die ongewassen op de bank zit met z'n lichaam van 120kg en verschuil mijzelf achter het excuus dat ik in ieder geval een echte man ben".quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef Hoplahopla het volgende:
Vrouwen die vallen op echte mannen...
(Dus niet van die onzekere bodybuilders...)
Eerst claimen niet op onzekere, gespierde mannen te vallen maar het nu wel zielig vinden voor Zyzz.quote:
Uh. Nee. Een echte man dient wel een beetje op zijn gezondheid te letten. Anders kan hij geen hertjes vangen en zijn vrouw/vriendin beschermen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben een ransaap die ongewassen op de bank zit met z'n lichaam van 120kg en verschuil mijzelf achter het excuus dat ik in ieder geval een echte man ben".
en ondertussen neem je wel aan dat hij nooit een biertje pakt en zn broccoli afweegt. Als hij dat wil ontkennen, wil je het niet horen...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Weer zon typisch aspect van die kansloze spierbundels ik hoef niet te weten wat je eet hou het lekker voor je.
Doe er dan ook niet zulke dubieuze uitspraken over. Schrijf die lekker in je dagboek.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Weer zon typisch aspect van die kansloze spierbundels ik hoef niet te weten wat je eet hou het lekker voor je.
Zoals eerder in dit topic gemeld heb ik gewoon een afgetraind lichaam ik sport 3/4 keer per week en ben verre van dik. Ik verbreed mijn horizon alleen ipv alleen maar aan gewichten te hangen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Fail, broccoli hoef je niet te wegen man))
Maar goed, uit deze post blijkt wel dat je er niets van snapt. Zo leker kort door de bocht dit. Omdat dit het geaccepteerde beeld is voor de gemiddelde Henk en Willem en Kevin moet iedereen het maar heerlijk vinden om lekker met een Amstel biertje op de bank te pleuren, terwijl je wacht tot je vrouw eten heeft gekookt naar the King of Queens kijken. Iedere dag weer.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die is dood he. Ik weet niet of het zo handig is om daarnaar te streven, inmiddels ziet hij er zo uit
[ afbeelding ]
ik vind het zielig dat je in iets zo erg kan opgaan dat het je tot de dood leid...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eerst claimen niet op onzekere, gespierde mannen te vallen maar het nu wel zielig vinden voor Zyzz.
Female logic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |