Jij laat je kleding door de lokale kleermaker en je schoeisel door de lokale schoenmaker maken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
http://www.emerce.nl/nieu(...)standigheden-zalando
http://allardvangent.word(...)avernij-bij-zalando/
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/02/zalando.html
http://www.joop.nl/wereld(...)o_aan_de_schandpaal/
http://www.logistiek.nl/C(...)jn-Zalando-1042974W/
Nee, maar waarom zou je aantoonbaar slechte bedrijven sponsoren als je voldoende goede alternatieven zijn?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij laat je kleding door de lokale kleermaker en je schoeisel door de lokale schoenmaker maken?
Oké da's treurig , maar wist je dit van Nike , Adidas , Puma en Panter?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
http://www.emerce.nl/nieu(...)standigheden-zalando
http://allardvangent.word(...)avernij-bij-zalando/
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/02/zalando.html
http://www.joop.nl/wereld(...)o_aan_de_schandpaal/
http://www.logistiek.nl/C(...)jn-Zalando-1042974W/
Weet jij dan wat de goede alternatieven zijn? Die kunnen het hier wel op orde hebben maar bijvoorbeeld in hun productieland weer niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou je aantoonbaar slechte bedrijven sponsoren als je voldoende goede alternatieven zijn?
Dat is wel heel vervelend..... al bijna 1000 jaar over datum.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, en er staat wél op tot wanneer hij geldig is zie ik nu, in heeeeeeeeeeeele kleine lettertjes![]()
31-8-1013
Mwah, niet helemaal, hij is gewoon een beetje laat met z'n aanzoekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je loopt gewoon ietwat op de zaken vooruit
Er is altijd wel een excuus om niet op zijn minst te proberen de echt slechte bedrijven te weren. 100% zekerheid heb je nooit. De aantoonbaar slechte bedrijven mijden is wel het minste wat je kan doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet jij dan wat de goede alternatieven zijn? Die kunnen het hier wel op orde hebben maar bijvoorbeeld in hun productieland weer niet.
aantoonbaar goeie zijn er nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er is altijd wel een excuus om niet op zijn minst te proberen de echt slechte bedrijven te weren. 100% zekerheid heb je nooit. De aantoonbaar slechte bedrijven mijden is wel het minste wat je kan doen.
Ben je dan een "betere" consument als je Van Bommels of Van Liers koopt en ze af en toe naar de schoenmaker brengt, ipv 3 keer per jaar een vers paar bij Scapino haalt?quote:
Nee maar jij maakt je keuze omdat bekend is geworden dat bij bedrijf A iets fout zit terwijl je niet weet of bij bedrijf B waar je koopt niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En dus doe je maar niets? Lekker makkelijk...
Ik kom zelf ruim 25 jaar in Azië want ik zit in de kledingproductie en de misstanden vallen wel mee, alleen in Bangladesh ben ik kotsend weggelopen en dat was in 92, blijkbaar zijn er andere inkopers/firma's die dat niet zoveel uitmaakt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik hoop maar dat Senseo geen slaafjes gebruiktterugsturen gaat niet meer, want hij is al gebruikt.
OK. U heeft er verstand van. Zijn er nog dingen waar ik op kan letten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kom zelf ruim 25 jaar in Azië want ik zit in de kledingproductie en de misstanden vallen wel mee, alleen in Bangladesh ben ik kotsend weggelopen en dat was in 92, blijkbaar zijn er andere inkopers/firma's die dat niet zoveel uitmaakt.
China schijnt toch ook niet best te zijn? India ook volgens mij...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kom zelf ruim 25 jaar in Azië want ik zit in de kledingproductie en de misstanden vallen wel mee, alleen in Bangladesh ben ik kotsend weggelopen en dat was in 92, blijkbaar zijn er andere inkopers/firma's die dat niet zoveel uitmaakt.
Philips heeft een redelijk goede naam op dit gebied.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik hoop maar dat Senseo geen slaafjes gebruiktterugsturen gaat niet meer, want hij is al gebruikt.
Dat is nu juist het probleem, je kan het niet aan de buitenkant zien, maar ik koop bijvoorbeeld nooit kleding die in Bangladesh is gemaakt omdat de kans dat dit onder slechte omstandigheden is geproduceerd heel groot is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
OK. U heeft er verstand van. Zijn er nog dingen waar ik op kan letten?
Nou, weet je... eigenlijk weet je het nooit, of je moet écht bij álles wat je koopt eerst van allesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Philips heeft een redelijk goede naam op dit gebied.
Geen idee of die pads inmiddels FairTrade zijn.
Je zoekt in het verkeerde land.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je mij dan niet zou kunnen neuken.
In China zijn de omstandigheden veel beter, dat komt ook voornamelijk door de grote Amerikaanse bedrijven die er kopen/produceren wantoestanden niet pikken (al is dat puur uit angst voor negatieve publiciteit en heeft niets humanitairs) en eigen mensen hebben om dit onverwacht te controleren. Als er iets niet klopt wordt de fabriek geschorst voor een jaar,nog een keer en het is gewoon over en die controleren zelfs de toiletten. Europese kledingbedrijven lopen daar ver op achter.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
China schijnt toch ook niet best te zijn? India ook volgens mij...
Moet ik teruglezen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zoekt in het verkeerde land.
‘Nederlanders gaan het minst vreemd’
Helemaal met je eens over Zalando btw. Zelfde geldt voor meer bedrijven, zoals de Aldi bijv. Mensen die daar hun boodschappen doen moeten naar Rottumeroog gedeporteerd worden.
Een FairTrade logo is zo te vinden. Veel verder ga ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, weet je... eigenlijk weet je het nooit, of je moet écht bij álles wat je koopt eerst van alles
uit gaan zoeken.
Waar wij als consumenten echt wel iets aan kunnen doen.quote:[..]
Het blijft een klotewereld natuurlijk.
Hoewel ik me prima kan voorstellen dat de bijstandsmoeder heel blij is dat ze door bij de Aldi boodschappen te doen haar kinderen wel iedere dag een warme maaltijd kan geven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zoekt in het verkeerde land.
‘Nederlanders gaan het minst vreemd’
Helemaal met je eens over Zalando btw. Zelfde geldt voor meer bedrijven, zoals de Aldi bijv. Mensen die daar hun boodschappen doen moeten naar Rottumeroog gedeporteerd worden.
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoewel ik me prima kan voorstellen dat de bijstandsmoeder heel blij is dat ze door bij de Aldi boodschappen te doen haar kinderen wel iedere dag een warme maaltijd kan geven.
De keuze kunnen maken bepaalde bedrijven links te laten liggen is soms een luxepositie.
Allemaal vaag gelul.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet ik teruglezen?Waar gaat dit ineens over?
Het was niet lullig bedoeld.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:16 schreef Lienekien het volgende:
CarbonC, ik dacht dat je een grapje maakte, met je 'ik begrijp dat als het op schoenen/tassen aankomt, vrouwen geen principes hebben?'
Nu vind ik het een lullige opmerking.
Dank daarvoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal vaag gelul.Ik probeer zoveel mogelijk on topic te blijven.
Samenvatting:
Carbon wil Leandra neuken, maar die wil niet, omdat ze al gehosseld is. Carbon vind dat geen probleem en ik geef carbon aan dat hij beter in een ander land kan zoeken, omdat gehosselde vrouwen daar wat minder moeilijk dan als Nederlandse vrouwen.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoewel ik me prima kan voorstellen dat de bijstandsmoeder heel blij is dat ze door bij de Aldi boodschappen te doen haar kinderen wel iedere dag een warme maaltijd kan geven.
De keuze kunnen maken bepaalde bedrijven links te laten liggen is soms een luxepositie.
Nou... dat schijnt dus ook niet helemaal zuivere koffie te zijn, dat FairTrade...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Een FairTrade logo is zo te vinden. Veel verder ga ik ook niet.
En een huismerk met fairtrade is vaak niet duurder dan een "A-merk" zonder.
Er schijnt een app te zijn waarmee je producten kunt scannen en dat ie dan aangeeft of er een beter alternatief is.
[..]
Waar wij als consumenten echt wel iets aan kunnen doen.
Oké...... had ik even gemist denk ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal vaag gelul.Ik probeer zoveel mogelijk on topic te blijven.
Samenvatting:
Carbon wil Leandra neuken, maar die wil niet, omdat ze al gehosseld is. Carbon vind dat geen probleem en ik geef carbon aan dat hij beter in een ander land kan zoeken, omdat gehosselde vrouwen daar wat minder moeilijk doen als Nederlandse vrouwen.
Tja. Als niemand Fair Trade koopt blijft het aandeel laag natuurlijk. M.a.w. het aandeel FairTrade heb je indirect zelf in de hand. Misstanden zijn altijd slecht natuurlijk, maar je hebt als consument zeker wel invloed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... dat schijnt dus ook niet helemaal zuivere koffie te zijn, dat FairTrade...
Wereldproductie fairtrade onder de 1%
Door al dat haleluja over fairtrade zou u kunnen denken dat de wereld enorm is verbeterd en dat het inmiddels allemaal koek en ei is. Maar dat is niet zo.
Het ICCO (International Cocoa Organization) houdt alle gegevens bij.
In een op 25 juli 2011 gedateerd stuk over de cacao industrie, waarin o.a. de cijfers van grootverbruikers worden genoemd (tabel gedateerd januari 2012), zegt ze:
Presently, cocoa sold with the Fair Trade label still captures a very low share of the cocoa market (0.5%). Dat is dus dik een jaar geleden geschreven.
Nou ja, de veranderingen gaan in een rap tempo, dus misschien is het nu 100% meer, dus totaal 1%. - See more at: http://www.chocoweb.nl/bl(...)sthash.f6JcpWok.dpuf
http://www.chocoweb.nl/blog/bbc-watchdog-hekelt-fairtrade
Ik weet het gewoon niet meer
http://www.secondlove.nl/index.php?affid=472 hier kan je het ook proberenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dank daarvoor.
Weet er iemand nog een goed Brits of Frans forum?
Uurtje geleden, eind vorige topic, maar die oudjes hier gaan zo snel dat het alweer een eeuwigheid geleden lijkt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké...... had ik even gemist denk ik
Ja, oké, maar niet alles is FairTrade te koop en dan nog... Je moet ook in de postitie zijn omquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Tja. Als niemand Fair Trade koopt blijft het aandeel laag natuurlijk. M.a.w. het aandeel FairTrade heb je indirect zelf in de hand. Misstanden zijn altijd slecht natuurlijk, maar je hebt als consument zeker wel invloed.
Ja we zijn op dreef vandaag!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uurtje geleden, eind vorige topic, maar die oudjes hier gaan zo snel dat het alweer een eeuwigheid geleden lijkt.
Bedankt voor je ongevraagde oordeel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoeld.
Misschien is het mijn beperkte inlevingsvermogen maar ik snap niet waarom er iets gekocht moet worden bij een bedrijf dat aantoonbaar zeer slechte arbeidsvoorwaarden heeft en reclames uitzendt die (vrijwel iedereen) zeer irritant vindt.
Chocolade (huismerk Jumbo of AH), Thee (BIO+ van de Jumbo)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, oké, maar niet alles is FairTrade te koop en dan nog... Je moet ook in de postitie zijn om
alles FairTrade te kunnen kopen.
Wat koop jij zoal aan FairTrade produkten dan?
Geen koffie?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Chocolade (huismerk Jumbo of AH), Thee (BIO+ van de Jumbo)
Soms fruit.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik wou dat chufi hier was.
En dat zegt wat.
Mwa. Valt wel mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar je vreet veel chocolade?
Je kunt ook naar de voedselbank en dat lijkt me een betere keuze dan de Aldi. Je kunt er ook voor kiezen om geen bijstandsmoeder te worden, dat lijkt me eigenlijk een nóg betere keuze.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Loop maar weer weg.......quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mwa. Valt wel mee.
Anyway: ik moet nog iets doen aan werken, dus ik ben weg.
Nostalgie! Ik wil de Gouden kooi terug!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Loop maar weer weg.......
Prettige dag nog!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nostalgie! Ik wil de Gouden kooi terug!
Dat jij bijstandsmoeder zijn een keuze noemt vind ik toch wel heel triest, zeker in deze tijd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt ook naar de voedselbank en dat lijkt me een betere keuze dan de Aldi. Je kunt er ook voor kiezen om geen bijstandsmoeder te worden, dat lijkt me eigenlijk een nóg betere keuze.
Ik denk dat er weinig mensen zijn die er werkelijk voor kiezen bijstandsmoeder te worden, en degenen die er wel voor kiezen zullen dat hoogstens doen omdat het een keuze uit twee kwaden is waarvan de bijstand de minst kwade is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt ook naar de voedselbank en dat lijkt me een betere keuze dan de Aldi. Je kunt er ook voor kiezen om geen bijstandsmoeder te worden, dat lijkt me eigenlijk een nóg betere keuze.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, niet druk maken, is niet goed voor je
Kinderen krijgen is een keuze. Scheiden ook. Niet werken ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat jij bijstandsmoeder zijn een keuze noemt vind ik toch wel heel triest, zeker in deze tijd.
Karma is een bitch, dat ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kinderen krijgen is een keuze. Scheiden ook. Niet werken ook.
Hahaha!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dus keuzes die goede keuzes lijken als je ze maakt, zijn alleen goede keuzes als ze dat onder andere omstandigheden ook nog blijken te zijn?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat jij Karma niet kent had ik al door, maar iedereen komt Karma een keer tegen in het leven. En dan kom je er achter dat het echt een bitch is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken Karma niet, dus ik kan ook niet zeggen of ik haar wel of geen bitch vindt.
Het zijn en blijven allemaal keuzes die jezelf hebt gemaakt. Niemand heeft je gedwongen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus keuzes die goede keuzes lijken als je ze maakt, zijn alleen goede keuzes als ze dat onder andere omstandigheden ook nog blijken te zijn?
Dus je gaat trouwen, krijgt kinderen, jij werkt in overleg part-time of niet, en als je vent 5 jaar later de boel blijkt te bedonderen of je alle hoeken van het huis laat zien dan zou je volgens jou gewoon moeten blijven waar je zit omdat het alternatief (wegwezen) een keuze voor de bijstand is?
En natuurlijk komt iedereen zo weer aan een baan, helemaal degenen die er jaren tussenuit geweest zijn, geen probleem, de arbeidsmarkt kampt met hevige tekorten.
Pics van Karma aub.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat jij Karma niet kent had ik al door, maar iedereen komt Karma een keer tegen in het leven. En dan kom je er achter dat het echt een bitch is.
In een topic vol vaag gelul is het compleet irrelevant.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:05 schreef Lienekien het volgende:
Als je het zo bekijkt, is er nog wel meer 'een keuze' te noemen. In hoeverre is het relevant of iets 'een keuze' is?
Even kijken hoezeer het 'Maanvis'-gehalte wordt...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:06 schreef Tarado het volgende:
Ik maak de keuze om me niet in deze discussie te mengen
Bij sommige opmerkingen kan je je niet van commentaar onthoudenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:42 schreef mazaru het volgende:
Doe ik het weer! Ik moet me niet bemoeien met dat soort discussies, daar krijg ik maagzuur van.
Je bedoelt een topic vol gestoorden!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In een topic vol vaag gelul is het compleet irrelevant.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij sommige opmerkingen kan je je niet van commentaar onthouden
Dus het onvoorziene moet je maar voorzien?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zijn en blijven allemaal keuzes die jezelf hebt gemaakt. Niemand heeft je gedwongen.
Niet trouwen en geen kinderen krijgen is ook een keuze. Fulltime (blijven) werken is ook een keuze.
Financiëel zelfstandig zijn en niet (mede-)afhankelijk zijn van een partner is ook een keuze....iedereen moet vooral die keuzes maken die hij/zij zelf het beste acht en als je er voor kiest om te trouwen, te scheiden en niet te werken, dan kies je er dus voor om bijstandsmoeder/vader te worden.
Dat is het risico van niet/part-time werken. Als het goed is neem je dat mee in je afweging.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus keuzes die goede keuzes lijken als je ze maakt, zijn alleen goede keuzes als ze dat onder andere omstandigheden ook nog blijken te zijn?
Dus je gaat trouwen, krijgt kinderen, jij werkt in overleg part-time of niet, en als je vent 5 jaar later de boel blijkt te bedonderen of je alle hoeken van het huis laat zien dan zou je volgens jou gewoon moeten blijven waar je zit omdat het alternatief (wegwezen) een keuze voor de bijstand is?
En natuurlijk komt iedereen zo weer aan een baan, helemaal degenen die er jaren tussenuit geweest zijn, geen probleem, de arbeidsmarkt kampt met hevige tekorten.
Ja, en zolang alles nog koek en ei, pais en vree is zegt manlief natuurlijk dat hij dat wel zal opvangen met zijn inkomen cq bijdrage.... maar op het moment dat het misgaat ben je ineens niet meer de liefde van zijn leven die voor jullie bloedjes van kinderen zorgt, maar dat luie wijf op de bank wat alleen maar op z'n geld uit is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is het risico van niet/part-time werken. Als het goed is neem je dat mee in je afweging.
Leandra bedoelde deze principevraag.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:00 schreef Leandra het volgende:
Even wat compleet anders trouwens....
Zou je zaken doen met een bedrijf waarvan de eigenaren veroordeelde moordenaars zijn?
Dus bijvoorbeeld een hypotheek of een levensverzekering nemen?
Hoewel ik me net realiseer dat dat laatste misschien juist wel een goed idee is, een levensverzekering nemen bij iemand die tot moord in staat is![]()
Wij zijn met een hypotheek bezig wij vinden onze principes een beetje in de weg zitten bij dat bedrijf, terwijl een hoop mensen om ons heen zeggen "het is zakelijk, je moet dat niet laten meespelen".
Ik had het over de hypotheekvraagquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:00 schreef Leandra het volgende:
Even wat compleet anders trouwens....
Zou je zaken doen met een bedrijf waarvan de eigenaren veroordeelde moordenaars zijn?
Dus bijvoorbeeld een hypotheek of een levensverzekering nemen?
Hoewel ik me net realiseer dat dat laatste misschien juist wel een goed idee is, een levensverzekering nemen bij iemand die tot moord in staat is![]()
Wij zijn met een hypotheek bezig wij vinden onze principes een beetje in de weg zitten bij dat bedrijf, terwijl een hoop mensen om ons heen zeggen "het is zakelijk, je moet dat niet laten meespelen".
Is dit echt veruit de beste optie?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het over de hypotheekvraag
Deze:
[..]
Nee, dat weet ik nog niet, maar de kans is groot dat ze wel in de top 3 zitten, en zelfs groot dat ze idd de beste optie zijn.quote:
Misschien is dat juist een tekenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:55 schreef Leandra het volgende:
Het gros van de mensen kent het bedrijf niet eens, maar dat komt omdat ze alleen hypotheken doen die maximaal 90% van de woningwaarde zijn.
En vreemd genoeg had ik ook een belletje nodig, namelijk de hypotheekadviseur die de naam van het bedrijf anders uitsprak dan ik (ik in het Engels, hij in het Nederlands), en toen ging ik me pas realiseren dat het wellicht het bedrijf van.....
Zelfs N had het eerst niet door, en als er een iemand is die veel true crime leest en kijkt dan is hij het wel, sterker nog; de eerste film die we samen keken was over die moordzaak![]()
Onze hypotheekadviseur wist het ook niet trouwens.
Ja, dat wist N dan weer.... dat dat de eerste film was die we samen keken, ik zou een andere film genoemd hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is dat juist een teken![]()
Al weet ik niet of het een teken is om het wel of niet te doen
Ik lees dat het bedrijf zelfs nog gevestigd is het pand waar de moord is gepleegd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat wist N dan weer.... dat dat de eerste film was die we samen keken, ik zou een andere film genoemd hebben.
Maar hij was echt flabbergasted toen ik hem dat berichtje stuurde over dat bedrijf en die moordzaak.
Het trouwen en kinderen krijgen is idd een eigen keuze of vind jij van niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus het onvoorziene moet je maar voorzien?
Je trouwt gelukkig en gezond, krijgt wat kinderen, je wordt ziek, kunt niet meer werken, je vent gaat er vandoor met de secretaresse en je komt in de bijstand terecht..... allemaal eigen keuze kennelijk.
Top.
Misschien moeten we wat mensen gaan uitlachen die een over de top hypotheek met beleggingsverzekering hebben genomen.... wat 10 jaar geleden echt een fantastische keuze was, volgens iedereen, zelfs van mensen die er verstand van hadden.
Kijk waar ze nu zijn met hun onderwaterhuis en onvoldoende afkoopwaarde op hun beleggingsverzekering.
Checkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees dat het bedrijf zelfs nog gevestigd is het pand waar de moord is gepleegd.
Maar het is natuurlijk wel al meer dan 50 jaar geleden.
Maar je wilt toch niet ontkennen dat er genoeg mensen in de bijstand komen, zonder daar zelf voor te kiezen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het trouwen en kinderen krijgen is idd een eigen keuze of vind jij van niet?
Ziek worden is geen eigen keuze, maar van ziek worden alleen word je geen bijstandsmoeder/vader.
Als jij graag mensen uit wil lachen, dan moet je dat vooral doen, maar ook mensen die een tophypotheek hebben genomen hebben die keuze zelf gemaakt.
Luisteren naar/adviezen opvolgen van "mensen die er verstand van hebben" is trouwens ook een keuze. 1 die ik overigens niet aan zou raden, maar goed....ieder z'n meug.
Klopt, trouwen en kinderen krijgen is idd een eigen keuze, maar dat wil niet zeggen dat alle gevolgen ook een eigen keuze zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het trouwen en kinderen krijgen is idd een eigen keuze of vind jij van niet?
Ziek worden is geen eigen keuze, maar van ziek worden alleen word je geen bijstandsmoeder/vader.
Als jij graag mensen uit wil lachen, dan moet je dat vooral doen, maar ook mensen die een tophypotheek hebben genomen hebben die keuze zelf gemaakt.
Luisteren naar/adviezen opvolgen van "mensen die er verstand van hebben" is trouwens ook een keuze. 1 die ik overigens niet aan zou raden, maar goed....ieder z'n meug.
Alle gevolgen van die keuze zijn ook een keuze.quote:
Deportatie naar Rottumeroog!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alle gevolgen van die keuze zijn ook een keuze.
En dat geldt voor alles..... dus als jij morgen besluit in een vliegtuig te stappen en dat vliegtuig stort neer op een woonwijk dan was het je keuze, niet miepen, geen schadevergoeding voor de nabestaanden, keuze.
Hetzelfde voor de mensen in de huizen waar je op gecrashed bent, hadden ze maar niet onder een vliegroute moeten gaan wonen, eigen keuze.
Nee, dingen die je ''overkomen'' zijn geen keuze natuurlijk, dingen die je ''kiest'' wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef cafca het volgende:
Even teruggelezen: Leven is een keuze. Je kunt op elk moment kiezen om eruit te stappen. Dus alles wat je overkomt is je eigen schuld?
Schoenen? Bij Zalano?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:57 schreef chufi het volgende:
Ik verwacht nog een pakketje van DHL, geen idee wat ik nou weer heb besteld....
Ik heb dat met meerdere letters... Ik kan dat ook niet van te voren aangeven, Maar dn weten jullie er vanafquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn d blijft steeds hangendus al jullie af en toe een d missen dan ligt het daar aan...
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dat met meerdere letters... Ik kan dat ook niet van te voren aangeven, Maar dn weten jullie er vanaf
Ja én een mquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee eergisteren had ik al 2 paar schoenen, maar niet van Zalano (of is ik hier een d?)
Ik kan wel ff langskomen als je alleen bent en je je niet veilig voelt? Anders zou ik zeggen ; Vraag het de Griek !quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu mij buurman noghij is gelukkig niet langsgeweest
Ja ik heb die Griek bij de hand, geen zorgquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan wel ff langskomen als je alleen bent en je je niet veilig voelt? Anders zou ik zeggen ; Vraag het de Griek !
OK gelukkig maar anders moest ik ook nog op zoek naar je huisquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik heb die Griek bij de hand, geen zorg
Ja stel je voor...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
OK gelukkig maar anders moest ik ook nog op zoek naar je huis
Dat wil ik niet ontkennen, maar dat is niet waar ik het over had.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je wilt toch niet ontkennen dat er genoeg mensen in de bijstand komen, zonder daar zelf voor te kiezen?
Das een uitvinding van Philips waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nooit geweten...
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ewaren-ongezond.html
Waar is die groentelade dan voor?
Nu gaan we iedereen die riep dat het geen keuze was deporteren naar Rottumerplaat.quote:
Dit is het bewijs van welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik lees jouw troep ook liever niet. Helaas
Hebben ze daar straten dan. Zat Wolkers daar niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu gaan we iedereen die riep dat het geen keuze was deporteren naar Rottumerplaat.
Gelukkig komen daar binnenkort straatnaambordjes te staan, dus kunnen we ze een kaartje sturen.
Klopt iddquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben ze daar straten dan. Zat Wolkers daar niet.
Nee, ze hebben geen straten daar, maar de gemeente Eemsmond heeft het geniale idee opgevat om er tóch straatnaambordjes neer te zetten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En nog een paar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Broertje, zusje of echtgenoot in de gemeente die wat geld wil opstrijken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen straten daar, maar de gemeente Eemsmond heeft het geniale idee opgevat om er tóch straatnaambordjes neer te zetten.
Gemeente wil straatnaambordjes op onbewoond eiland
http://nl.wikipedia.org/w(...)omans_en_Jan_Wolkers
Wie nog meer.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen straten daar, maar de gemeente Eemsmond heeft het geniale idee opgevat om er tóch straatnaambordjes neer te zetten.
Gemeente wil straatnaambordjes op onbewoond eiland
quote:De wethouder benadrukt dat voor hem regels regels zijn.
Coosquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft er in zn blote togus rond gelopen?
Oh ja die was ook geniaal mafquote:
Gemeentes worden steeds vaker aangeklaagd en dus gaan ze zich op voorhand indekken....er is natuurlijk altijd de kans dat er in Den Haag een nog grotere pennen likkende ambtenaar zit, die dit constateert en dan de gemeente Eemsmond daar op aan gaat spreken, wat Eemsmond weer geld kan gaan kosten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]![]()
Doet denken aan ''befehl ist befehl''
Tja... bureaucratiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gemeentes worden steeds vaker aangeklaagd en dus gaan ze zich op voorhand indekken....er is natuurlijk altijd de kans dat er in Den Haag een nog grotere pennen likkende ambtenaar zit, die dit constateert en dan de gemeente Eemsmond daar op aan gaat spreken, wat Eemsmond weer geld kan gaan kosten.
Verder vooral tijdsgeest. Mevrouw Verdonk was ook heel populair met haar "regels zijn regels" gewauwel en veel landgenoten zijn het daar ook mee eens....alleen snappen die dan vaak niet dat het als een boemerang terug kan ketsen en dan krijg je dit soort kolderieke situaties.
Van de plaat in dit gevalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarna was ie idd snel van de aardbodem verdwenen
Nee joh, staaltje vrienden politiek befehl ist befehl is een beetje dom om te roepenquote:
oh, nou zal wel, stom is het welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh, staaltje vrienden politiek befehl ist befehl is een beetje dom om te roepen
Dat was de geoloog in je.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
1.5 jaar later was ie dood .... Oorzaak zandverkalking
Ik zei dom, ga koken mensquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh, nou zal wel, stom is het wel![]()
ik ga koken.
Hoest met de knie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
1.5 jaar later was ie dood .... Oorzaak zandverkalking
Komt het daaruit? Rly?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Of de W.F. Hermans in nooit meer slapen
Nee johquote:
Nee geen idee. Maar Hermans werkte ooit op hetzelfde Idyllische instituut in Grunn aan de Kraneweg...quote:
Reageer eens normaal gefrustreerd wijfquote:
Je weet toch dat Nooit meer slapen over geologen gaat, hè?quote:
Dat zegt hij zelf tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet toch dat Nooit meer slapen over geologen gaat, hè?
Ik ben Geoloog... van originequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet toch dat Nooit meer slapen over geologen gaat, hè?
Lulletje zeewaterquote:
Mariene heeft vast een adres op Rottemerplaat bij dezequote:
Die is goed met parachutesquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is goed met parachutes, even qua verduidelijking. Mijn ex was een commando. Die sprong vaak en als het mis ging (touw over de shute) noemde ze dat een Marlene. Of een ander tiet mensNu ga ik twijfelen
Deze quote deed ik niet expresquote:
Ik zou binnen blijvenquote:
Dat is redelijk uniek volgens mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tis al bijna donker... Hoef vandaag de deur niet meer uit
Dat ik de deur niet uit ga? Nou das normaal , uniek is vorige week dat ik 3 avonden in 1 week op stap was..quote:
Ja na je 40ste hoor je niet meer bij Ikea te willen kopen... Ik heb nog iets nodig van voor die tijd ... heeft de 100.000 test niet overleefd ....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht hier eens te posten, maar als deze post een afspiegeling is van 40+...
De geraniums staan er best bijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
inkoppertje: als deze reactie een afspiegeling is van al je postsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrees niet, maar ik ben een beetje anti-IKEA...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:16 schreef sacha het volgende:
[..]
inkoppertje: als deze reactie een afspiegeling is van al je posts
Die komen de boot niet op.quote:
Onhandigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrees niet, maar ik ben een beetje anti-IKEA...
vrees niet, dit is 40+quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrees niet, maar ik ben een beetje anti-IKEA...
Ze weet niet wat köttbullar isquote:
Die inbussleutel is niet zo'n probleem. Die kut meubels welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zelfs ik kan met zo'n inbussleutel overweg...
Ah de echt Svenska Kutballerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze weet niet wat köttbullar is![]()
De enige reden om naar Ikea te gaan, o ja en voor de vaatwasborstels.
[ afbeelding ]
Kutmeubels, kutballen, IKEA is gewoon köt...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die inbussleutel is niet zo'n probleem. Die kut meubels wel
Ik heb het plaatje maar even weggehaald. Straks krijg je Fann op je nekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit nog net geen haar opquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kutmeubels, kutballen, IKEA is gewoon köt...
Zat daar geen paardenvlees in?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we gaan even in conclaafquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, ik ben MadMaster, ook bekend als MM, en ik ben ruim 40+.
Hang voornamelijk in MEN en MUZ rond en vroeg me af waarom ik hier, als doelgroep, nauwelijks kwam...
en? waarom kwam je hier niet dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Hang voornamelijk in MEN en MUZ rond en vroeg me af waarom ik hier, als doelgroep, nauwelijks kwam...
Hoi MM , zo zijn we waarschijnlijk allemaal begonnen ... MEN is leukquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij zit er nog geen 10% echt vkees in die Zweedse balletjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje maar even weggehaald. Straks krijg je Fann op je nek
Onder anderequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zat daar geen paardenvlees in?
Hoe zit het met je spelfouten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor het oordeel van de ballotage commissie wel...
Ben niet zo'n zwerver op Fok!.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en? waarom kwam je hier niet dan?
Wie kent er nu een echte Zweed?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zit er nog geen 10% echt vkees in die Zweedse balletjes
Jij floeperd, zit je stiekem Zweedse balletjes te eten?quote:
Godverdomme lekkerquote:
Nou gelukkig maarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben niet zo'n zwerver op Fok!.
Leeftijd zegt me ook niet zo veel...
Als alternatief voor een peuk ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij floeperd, zit je stiekem Zweedse balletjes te eten?
Prima, die spatie tussen ballotage en commissie komt doordat mijn tablet niet het gecombineerde woord kent...quote:
Nog nooit gegeten!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij floeperd, zit je stiekem Zweedse balletjes te eten?
Wat mij betreft ben je doorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, die spatie tussen ballotage en commissie komt doordat mijn tablet niet het gecombineerde woord kent...
De AKQ SC bij MEN zit vol jonge moeders...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:34 schreef sacha het volgende:
ik blijf maar denken dat MEN de mannenafdeling van Fok is [ afbeelding ]
Het zijn van de prefab ballen, dat ik niet denk dat er heelveel vlees in zitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten!Gaat ook niet meer gebeuren ook
Ik kom al jaren niet meer bij Ikea, kost me mijn huwelijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn van de prefab ballen, dat ik niet denk dat er heelveel vlees in zit
Door !! 200%quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De AKQ SC bij MEN zit vol jonge moeders...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je hebt al 3 keer verteld over een kennisje van je die met Agnetha van Abba heeft gespeeld toen ze klein wasquote:
f*ck, dan is dat mijn SCquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De AKQ SC bij MEN zit vol jonge moeders...
Er zit sowieso te veel van die rode cranberryjam overheen...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn van de prefab ballen, dat ik niet denk dat er heelveel vlees in zit
Werk o.a. bij een groot bedrijf ja .. Maar echt niet overal Fannquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Chufi kent overal wel IEMANDik sweer ut je ...
Je zou eigenlijk weer eens moeten, al was het alleen al voor de vaatwasborstels inclusief zuignap.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kom al jaren niet meer bij Ikea, kost me mijn huwelijk
Oh...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Werk o.a. bij een groot bedrijf ja .. Maar echt niet overal Fann
Jezusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk weer eens moeten, al was het alleen al voor de vaatwasborstels inclusief zuignap.
Dat vind ik juist wel lekker, helemaal in combinatie met die roomsausquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit sowieso te veel van die rode cranberryjam overheen...
laat die Griek dan ook gewoon thuisquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kom al jaren niet meer bij Ikea, kost me mijn huwelijk
Die oa en een ex van een vriend van me ... Waar ik mee in Spanje was oaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je hebt al 3 keer verteld over een kennisje van je die met Agnetha van Abba heeft gespeeld toen ze klein was
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Door !! 200%Moeder geworden na afgeronde studie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huisje, boompje, beestje...
Neem het vooral heel serieusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jezustis maar wat je bezighoudt
Roomsaus?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel lekker, helemaal in combinatie met die roomsaus
Vroeger werkte ik praktisch naast de Ikea en toen ging ik er ook al niet naar toe ....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Roomsaus?
Ben kennelijk wel heel erg lang geleden bij IKEA geweest...
Ik gebruik ze wel en heb er een paar op voorraad, maar ik raak niet in paniek als ik de laatste gebruikt hebquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JA dat deed ik ook!maar het was dus een grapje?
Nah jah, had gekund toch?
tortillachips met eigen gemaakte guacamole sausquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Tortillachips met salsasaus of Buggles met kaas?
Ook lekker, maar ik heb geen avocado in huis, dus dan maar de salsasaus (uit een potje).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
tortillachips met eigen gemaakte guacamole saus
Duiven, Delft of Amsterdam Zuid-Oost?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger werkte ik praktisch naast de Ikea en toen ging ik er ook al niet naar toe ....
Zuid Oostquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duiven, Delft of Amsterdam Zuid-Oost?
Volgens mij waren dat de eersten...
Het doolhof, heb er vlakbij gewoond en werd er naar meegesleurd door mijn ouders.quote:
Ja met tussendoor routes.... Zo vaak kwam ik er niet.. Kantoor stond er naast, tot er een nog een pand tussen werd gebouwd...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het doolhof, heb er vlakbij gewoond en werd er naar meegesleurd door mijn ouders.
Een spookhuis was het...
Als je bij ons thuis 'IKEA' riep, dan begon al het meubilair te reageren...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja met tussendoor routes.... Zo vaak kwam ik er niet.. Kantoor stond er naast, tot er een nog een pand tussen werd gebouwd...
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je bij ons thuis 'IKEA' riep, dan begon al het meubilair te reageren...
3.90 E de fles en een prima droog Cavaatje ... Alleen de verzendkosten zijn bijna de helft das wel weer jammer...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:22 schreef chufi het volgende:
En mn pakketje is ook binnen ... Inderdaad verrassend, een doos bubbels
Laat het mooie weer en de parties maar komen![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
3.90 E de fles en een prima droog Cavaatje ... Alleen de verzendkosten zijn bijna de helft das wel weer jammer...
Conde de Caralt Brut Nature
[ afbeelding ]Dat is rete goedkoop. Alles heel nog. Ik heb ooit flessen saus uit China gekocht maar daar was wel wat van stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Cisko?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger werkte ik praktisch naast de Ikea en toen ging ik er ook al niet naar toe ....
Alles heelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is rete goedkoop. Alles heel nog. Ik heb ooit flessen saus uit China gekocht maar daar was wel wat van stuk.
Nee dat ga je niet raden... maar goed boeien toch .. Wat doe je zelf ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Hoofdkantoor McDonalds NL zat daar ook in de buurt...
Was ook geen poging tot raden, maar de echtgenote van een collega werkte daar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat ga je niet raden... maar goed boeien toch .. Wat doe je zelf ?
Ik zit in IT Hosting Multinationalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was ook geen poging tot raden, maar de echtgenote van een collega werkte daar.
Doe zelf IT bij een grote instantie...
Nee geen dubbel XX ?... Groter, wereldwijd gezien ...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet bij onze hosting leverancier?
Iets met een I beginnend?
IBM is wereldwijd anders vrij groot...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen dubbel XX ?... Groter, wereldwijd gezien ...
Ah ja, das misschien wel bijna een partner in sommige gebieden, maar toch een klant...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
IBM is wereldwijd anders vrij groot...
Ja, er zijn winteravonden die warmer zijn...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Zit je potverdomme op de langste avond van het jaar binnen met de kaarsjes aan
Die is gewipt bij mijn (ex) werknemer. Tot grote spijt. Ik heb nog diverse trainingen gehad bij IBM.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
IBM is wereldwijd anders vrij groot...
Echt he, je hoort in deze tijd van het jaar toch eigenlijk buiten te kunnen zitten in plaats van binnen met de deuren dicht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, er zijn winteravonden die warmer zijn...
Wat een verrassing was dat dat ik van Nuon 230 euro terug krijg. Ik snap er niks van. Lange winter en ik was meestal thuisquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Zit je potverdomme op de langste avond van het jaar binnen met de kaarsjes aan
Tarief is omlaag gegaan volgens mij..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een verrassing was dat dat ik van Nuon 230 euro terug krijg. Ik snap er niks van. Lange winter en ik was meestal thuis
Werkgever bedoel je, neem ik aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is gewipt bij mijn (ex) werknemer. Tot grote spijt. Ik heb nog diverse trainingen gehad bij IBM.
Ik lees daar niks meer over.
Mijn tarief wel weer. Maar ik vond het opmerkelijk. Lekker.. Ik heb even de verwarming aangezet en de balkon deuren openquote:
Tsja, wat is tegenwoordig normaal zomerweer?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, je hoort in deze tijd van het jaar toch eigenlijk buiten te kunnen zitten in plaats van binnen met de deuren dicht.
Maar de energiebleasting is omhoog gegaan, dus het is best bijzonder dat soury zoveel terugkreeg.quote:
Het weer van vandaagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, wat is tegenwoordig normaal zomerweer?
Ik moet eerst mn balkonramen schoonmaken, maar was er nog niet aan toe gekomen.. Maar nu zag ik dat de vette spinnen weer wakker zijn en die hangen nu voor mn ramen ... Die wil ik dus eerst kwijt ,,, Eens kijken wat het weer morgen brengt..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn tarief wel weer. Maar ik vond het opmerkelijk. Lekker.. Ik heb even de verwarming aangezet en de balkon deuren open
als je de lampen van de wietplantage op zolder uitzet hou je wel geld overquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de energiebleasting is omhoog gegaan, dus het is best bijzonder dat soury zoveel terugkreeg.
Dat is wel aardig voor de vogeltjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn tarief wel weer. Maar ik vond het opmerkelijk. Lekker.. Ik heb even de verwarming aangezet en de balkon deuren open
Gewoon de stroom bij je buren aftappen...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef sacha het volgende:
[..]
als je de lampen van de wietplantage op zolder uitzet hou je wel geld over
Volgens mij heeft soury geen zolderquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef sacha het volgende:
[..]
als je de lampen van de wietplantage op zolder uitzet hou je wel geld over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |