Als Chufi een post zonder een spelfout plaatstquote:
When the cat's away then the mice will play.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
When the cat is away from home, then the mice will dance on the table.
sjoef! doe esquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Als Chufi een post zonder een spelfout plaatst
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt niet steenkolen engels dit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
When the cat's away then the mice will play.
123 wie niet weg is is gezien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, da's goed Engels.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt niet steenkolen engels dit.
'123, wie niet weg is is gezien!'quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je bent de komma's vergeten tussen 1, 2, 3
is dat officieel ABC ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je bent de komma's vergeten tussen 1, 2, 3
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
'123, wie niet weg is is gezien!'
Leuk spel!
Maak je niet drukquote:
Zoveel fout zie ik niet,,,quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maak je niet drukik verbeter NOOIT fouten, ik maak ze zelf ook vaak genoeg, maar jij bent
King vaagness
En je denkt soms dat je een hersenbeschadiging hebt als je probeert te lezen wat hij post.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maak je niet drukik verbeter NOOIT fouten, ik maak ze zelf ook vaak genoeg, maar jij bent
King vaagness
Bij jou niet, bedoelt hij. Denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Echt niet? Ook niet als je je eigen posts nuchter terugleest?
Jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Echt niet? Ook niet als je je eigen posts nuchter terugleest?
Je hebt dit gemist?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
Wat zijn we allemaal een stelletje eikels en zeikerds ,,, Maar goed Volgende ronde``
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, geen idee waar ze het vandaal gaan halen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vandaag nagekeken en ik zit beter dan ik dacht
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook, geen idee waar ze het vandaal gaan halen?
Rentenieren bedoel je?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sloeber....ik ben al 8 jaar met pensioen.
De crisis is ook niet ongemerkt aan mij voorbij gegaan, de dure paarden staan toch langer te koop.quote:
OKquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef chufi het volgende:
Meiden ff rust gewoon OK .. Zomer seizoen dat er aan komt ..
Maar als jullie aandacht willen kan het ook
Je geld moet je verdienen als je jong en energiek bent. Op onze leeftijd is het tijd om er van te genieten....crisis of geen crisis.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De crisis is ook niet ongemerkt aan mij voorbij gegaan, de dure paarden staan toch langer te koop.
Volgens mij ben jij hier degene die steeds aandacht nodig heeft.quote:
Ik weet het niet Chuf!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef chufi het volgende:
Fann I like U and u know ... Waht gaan we er aan doen
quote:
Ik regel aandacht Lien.. En meestal krijg ik het ook nogquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier degene die steeds aandacht nodig heeft.
The fuck?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef chufi het volgende:
Fann I like U and u know ... Waht gaan we er aan doen
Ja, ik ben het nou alweer zat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik regel aandacht Lien.. En meestal krijg ik het ook nog
Hoeveel Foksters heb je nou gehosseld Chuf?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik regel aandacht Lien.. En meestal krijg ik het ook nog
Ja ik weet het fann ,, Binnenkort neutral borrel OK?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet het niet Chuf!
Maar jij liked een heleboel, dus zal wel meevallen
Een neutral borrel? Neutraal bedoel je? Of zoiets?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het fann ,, Binnenkort neutral borrel OK?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Binnenkort....mijn favoriete woord als ik iemand af wil poeieren.
Je vermogen zien krimpen is nooit leuk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je geld moet je verdienen als je jong en energiek bent. Op onze leeftijd is het tijd om er van te genieten....crisis of geen crisis.
Wat verstaan we onder hosselen,,,? Waarom zou ik dat moeten melden? Klinkt gelijk alweer verdacht...quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoeveel Foksters heb je nou gehosseld Chuf?
In je hele FOK loopbaan bedoel ik.
Als chufi binnenkort een borrel met je wilt gaan drinken, gewoon ja zeggen....en als hij er op terugkomt zeg je....ja, hoor...."binnenkort"!quote:
Nah... ik was gewoon benieuwdquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat verstaan we onder hosselen,,,? Waarom zou ik dat moeten melden? Klinkt gelijk alweer verdacht...
Gewoon vaag omheen lullen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat verstaan we onder hosselen,,,? Waarom zou ik dat moeten melden? Klinkt gelijk alweer verdacht...
Ok jij bent wegquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Binnenkort....mijn favoriete woord als ik iemand af wil poeieren.
Als we een borrel gaan drinken gaan we met zijn allenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als chufi binnenkort een borrel met je wilt gaan drinken, gewoon ja zeggen....en als hij er op terugkomt zeg je....ja, hoor...."binnenkort"!
Werkt als een tierelier.
Damn....had ik tegen sacha moeten zeggen toen ze vroeg of ik met d'r wilde neuken....was wat eleganter als botweg nee zeggen.
We komen er ooit wel eens uit en dan spreken we elkaar weerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... i like you too hoor Chuf, we zijn nu een beetje gemeen
Hosselen is het versieren van iemand (nee, nee....niet je vingerverf pakken!) met als bedoeling om met die persoon in bed te belanden.quote:
Leuk! Gaan we doen....binnenkort!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als we een borrel gaan drinken gaan we met zijn allen![]()
en daarna sjoelen
Binnenkortquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk! Gaan we doen....binnenkort!
en anders met zn tweenen ...quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als we een borrel gaan drinken gaan we met zijn allen![]()
en daarna sjoelen
voor Fann Op Fok 1 keerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hosselen is het versieren van iemand (nee, nee....niet je vingerverf pakken!) met als bedoeling om met die persoon in bed te belanden.
Vraag van FANN was hoevaak jou dat gelukt is in de periode dat je op FOK! zit.
Geen dank voor de moeite om het uit te leggen.....graag gedaan.
En wat moet ik dan tegen die Griek zeggen? Ik ga een avondje op stap met een meneer van FOK?quote:
Heb weinige pogingen gewaagdquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah! Alleen bij die gelukt?![]()
Valt me van je tegen
Ergens eind jaren 70 ben ik de vibes kwijtgeraakt, nog even tafeltennis gedaan maar dat was me te fanatiek.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je nog meegedaan met het NK sjoelen dit jaar?
Ik zie jou wel winnen van die snelle babes!
Hit him your rhythm stickquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er zweeft steeds een irritant kutbeest voor mijn monitor.
Op zich ken je me al en dus ga je op stap met en verre kennisquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En wat moet ik dan tegen die Griek zeggen? Ik ga een avondje op stap met een meneer van FOK?
Ik denk niet dat ie blij is dan. Dat is daten... niet meeten.
Ja, ja is ie vast blij meequote:Op donderdag 20 juni 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich ken je me al en dus ha je op stap met en verre kennis
Beest is dood.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hit him your rhythm stick![]()
Oké ik word melig nu![]()
Een 51-jarige die aan een hartaanval overlijdt is niet echt schokkend nieuws imo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is wel schokkend trouwens, 51 jaar![]()
NWS / James Gandolfini - Tony Soprano - overleden
Nee, daar heb je ook wel weer gelijk in, gebeurd dagelijks, maar jah... Tony Soprano,quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een 51-jarige die aan een hartaanval overlijdt is niet echt schokkend nieuws imo.
Is écht de moeite waard! Ik had de DVD box, anders had je hem mogen lenen, maar bij hetquote:
Ik moest rennen om de trein te halen en toen ik erin sprong kon ik er weer uitspringen omdat ik nog niet ingecheckt was.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:40 schreef chufi het volgende:
Zo dat was echt de laatste keer, dat ik ga rennen om de tram te halen.... Weer keihard op mn knieën gevallen... Het voordeel was wel dat ie stopte ... Maar ik zit nu wel weer met een pijnlijke knieKloten OV
Wat kan dat je extra kosten? Als je gesnapt wordt dan natuurlijk...quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:51 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik moest rennen om de trein te halen en toen ik erin sprong kon ik er weer uitspringen omdat ik nog niet ingecheckt was.
Da's niet best.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:40 schreef chufi het volgende:
Zo dat was echt de laatste keer, dat ik ga rennen om de tram te halen.... Weer keihard op mn knieën gevallen... Het voordeel was wel dat ie stopte ... Maar ik zit nu wel weer met een pijnlijke knieKloten OV
Het is maar een kort stukje waar ik eigenlijk maar zelden gekontroleerd wordt, maar ik ben niet iemand die daar maar misbruik van maakt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat kan dat je extra kosten? Als je gesnapt wordt dan natuurlijk...
zal ik hem quoten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké dit is dus best een beetje genant als ik teruglees, maar we gooien het er maar op dat Chuf een
borreltje teveel ophad.
hij is al weg maar het gaat goed met hemquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met Yorick, mag hij er wel blijven wonen?
Wat een consternatie zal die affaire gegeven hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:13 schreef sacha het volgende:
[..]
hij is al weg maar het gaat goed met hem
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een consternatie zal die affaire gegeven hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Nee die zien dat niet, maar al die mensen die achter me aan kwamen rennen wel... Maar die haalden nu dankzij mij allemaal de aansluiting ...quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:59 schreef Deisyy het volgende:
Pijnlijk chufi, de knie maar vooral al die mensen in de volle tram, die jou op je plaat zagen gaan
Hahahaha. Mental imagequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die zien dat niet, maar al die mensen die achter me aan kwamen rennen wel... Maar die haalden nu dankzij mij allemaal de aansluiting ...
Ik lag wel op kop, hé !
Ik heb al jaren mn vaste Fysio en das een man... Vroeger nog wel met fysio studentes gehosseld, maar dat studeerde ik ook bijna een heel jaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:08 schreef sacha het volgende:
vervelend sjoef, rennen om een tram te halen heb ik overigens nooit begrepen![]()
er is vast wel een knappe vrouwelijke fysio die je knietjes wil pamperen, kunnen wij hier meegenieten van je hosselpraktijken bij de fysio
Zo ben ik ook niet, maar als je er dan toch zo een keer in beland... Vooruit deze keer wagen we het er op ...quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:00 schreef Senzune het volgende:
[..]
Het is maar een kort stukje waar ik eigenlijk maar zelden gekontroleerd wordt, maar ik ben niet iemand die daar maar misbruik van maakt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:20 schreef sacha het volgende:
[..]Dit zal wel smullen zijn voor de eilanders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik ben niet in elkaar geslagen, maar wrl achterna gezeten met een dik stuk hout"
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die hebben je achteraf toch zeker wel bedankt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die zien dat niet, maar al die mensen die achter me aan kwamen rennen wel... Maar die haalden nu dankzij mij allemaal de aansluiting ...
Ik lag wel op kop, hé !
Ik heb dat ook een keer gehad en gecontroleerd, ben er een keer mee weggekomen, maar dat was toen net die chipkaart ingevoerd was. Ik vermoed dat ze nu minder coulant zijn en het hangt er ook maar net vanaf hoe de pet van de conducteur staat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo ben ik ook niet, maar als je er dan toch zo een keer in beland... Vooruit deze keer wagen we het er op ...
Nee alleen een jong Marrokkaans jochie (14 of zo) die net achter me aan rende... Die vroeg heel netjes hoe het ging en of het door hem kwam en hij had mn tramkaart voor me opgepakt etc..En in de tram bleef ie bezorgd .. EN wenste me beterschap toen ie uitstapte... Zelfs de tramdames stonden er van te kijken ..quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hebben je achteraf toch zeker wel bedankt?
Rennen voor de tram. Ojee die werkt niet.quote:
Nee nooit meer doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Rennen voor de tram. Ojee die werkt niet.
Best stom over 3 minuten komt de volgende. Maar ik had het tegen Sachaquote:
Ja maar die is nu weer slapen ...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Best stom over 3 minuten komt de volgende. Maar ik had het tegen Sacha
Hij kan toch een bijbaantje hebben ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want de man van Sacha is geen makelaar (voor zover we tot nu toe weten).
Ohh haar tenthuis is wel verkocht. Dit zaakje stinktquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want de man van Sacha is geen makelaar (voor zover we tot nu toe weten).
Ja daarom hield ze de boel al af om dr tenthuis te huren ...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh haar tenthuis is wel verkocht. Dit zaakje stinkt
Ja iedereen kent hem daar wel lijkt mequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is waar.... dat zou kunnen.
Yorick kan het natuurlijk ook met meerdere dames hebben aangelegd.
Dat was het liefdesnestquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daarom hield ze de boel al af om dr tenthuis te huren ...
Er is er maar éénquote:
Maar jij ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:54 schreef sacha het volgende:
in mijn optiek was de rechtse meerderheid van dit eiland hem allang zat en zagen ze in deze roddel een mooie gelegenheid het vertrouwen in hem op te zeggen
Ja, zo'n jonge vent met een SP-achtergrond zal het bij de gros van de locals niet heel goed doen lijkt me.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:54 schreef sacha het volgende:
in mijn optiek was de rechtse meerderheid van dit eiland hem allang zat en zagen ze in deze roddel een mooie gelegenheid het vertrouwen in hem op te zeggen
Is ie weer vrij nuquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:54 schreef sacha het volgende:
Je moet ook niet gaan kutten daar he? Het is een dorpquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zo'n jonge vent met een SP-achtergrond zal het bij de gros van de locals niet heel goed doen lijkt me.
ja, stiekem heet ik ook Edithquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je stiekem bootcamptrainer Edith bent
Die ketting boeit me nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:58 schreef sacha het volgende:
[..]
vrij van zijn burgemeesterschap hier ja
mijn tuinhuis is niet verkocht, ik heb mijn tenthuis verkochtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar is je tuinhuis echt verkocht of misverstand?
Nou dat is wel ... laat maarquote:
Oh ja die ...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn tuinhuis is niet verkocht, ik heb mijn tenthuis verkocht
Archie de ex-marinierquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoax.
Als jij Edith bent, dan moet jouw man wel Archie zijn.
Whehehe, jij bent echt oudquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:06 schreef Kingstown het volgende:
Speel je piano?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoax.
Archie komt al bijna weer terug. En ik kreeg kramp van die begin tunequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, dan post ze wel heel goed voor iemand die net overleden is.
Thanks for the reminderquote:
We kennen het toch allemaal. Ik vind een plaatje prima. En als ik het wil zien zoek ik zelf wel.quote:
Nee hoor.. maar bij mij schiet dat er soms vanzelf in ... Ja 310.000 collegas las ik vandaag all over the worldquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:15 schreef sacha het volgende:
moeten we door de timeshift weer Engels spreken?
Edith en Archie leverde het zelfde resultaat opquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:15 schreef sacha het volgende:
das een gezellige vrijmiboquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
. Ja 310.000 collegas las ik vandaag all over the world
Nee, alleen chufi.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:15 schreef sacha het volgende:
Lekker private met zijn 310.000-enquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben een private chat program ....
tijd voor wat andersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je te thuis verkocht was, ben je voldaan?
met een zebra en een pad?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik begeleid blinde piano's als ze de weg over moeten steken.
Soms wel leuk.. Ouwe collegas die nu in Tsjechie werken en zo .. maar ik word door iedereen en van alles aangesproken over klanten hier en dat is soms minder leuk ...quote:
Wel op het eiland neem ik aan ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef sacha het volgende:
[..]
iets leuks waar ik hier niets over ga vertellen
Klinkt geheimzinnig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef sacha het volgende:
[..]
iets leuks waar ik hier niets over ga vertellen
Youtube staat ook een plaatje bij, je hoeft niet te klikken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
We kennen het toch allemaal. Ik vind een plaatje prima. En als ik het wil zien zoek ik zelf wel.
Dat gezeik met die YT's
Best grappig als dat mis gaat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik kaas koop hoef ik er ook geen reclame bijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Youtube staat ook een plaatje bij, je hoeft niet te klikken.
Gewoon een beetje extra service.
Ja okquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:36 schreef chufi het volgende:
Ik koop kaas om het op te eten niet voor de reclame, maar wel als het in de aanbieding is ..
Ik lees jouw troep ook liever niet. Helaasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik kaas koop hoef ik er ook geen reclame bij
Ach ja een trap na kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik lees jouw troep ook liever niet. Helaas
Moet ineens denken aan piano verhuizen in dichte bestelbus, de fietsers vielen om ernaast bij het inzetten van de 5e van Beethoven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iets met Meatballs geloof ik?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:55 schreef Leandra het volgende:
Ja, wat heb ik nou weer voor potentiële rel gemist?!
Volgens mij was het hier rustig Leandra ..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:55 schreef Leandra het volgende:
De hippie die Archie zijn dochter paalde.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
zegt mij niets .. maar dat heb ik vaker
Die met die snor ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
De hippie die Archie zijn dochter paalde.
Het is ook al zo lang geleden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:04 schreef Leandra het volgende:
Meathead.
http://m.imdb.com/title/tt0066626/
Bij vlagen leven we op .. We leven in de laate uurtjes ...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:15 schreef sig000 het volgende:
Het gaat erg traag maar toch blijft het wel ok.
Catweazlequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:18 schreef sig000 het volgende:
Deze heb ik ook nog op mijn HD staan.
[ afbeelding ]
Allemaal vaag gelul en langs elkaar heen praten, waardoor amper iemand elkaar nog begrijpt. (wel erg on-TT)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:55 schreef Leandra het volgende:
Hoe was het daar, de afgelopen anderhalf jaar?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal vaag gelul en langs elkaar heen praten, waardoor amper iemand elkaar nog begrijpt. (wel erg on-TT)
Sowieso is 90% van de users die hier post Mainkofen waardig.
Wel een fraaie toko trouwens, alleen een vakantie zal wel geen optie zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal vaag gelul en langs elkaar heen praten, waardoor amper iemand elkaar nog begrijpt. (wel erg on-TT)
Sowieso is 90% van de users die hier post Mainkofen waardig.
Het zwembad heeft maar 5cm waterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel een fraaie toko trouwens, alleen een vakantie zal wel geen optie zijn
Als een FOK! meet. Alleen jammer dat het weer spelbreker ging worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe was het daar, de afgelopen anderhalf jaar?
Je kunt daar heel lang op vakantie gaan, alleen noemen we het dan anders.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel een fraaie toko trouwens, alleen een vakantie zal wel geen optie zijn
Ik zie niet in waarom je mij dan niet zou kunnen neuken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik weet het, maar dat geeft niet, ik ben al gehosseld
Ik wel, dat zou op z'n minst slordig zijn terwijl we net onze trouwerij aan het regelen zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je mij dan niet zou kunnen neuken.
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:29 schreef Lienekien het volgende:
Ga je ook gezellig kirren in het trouwentopic, L.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij buurman is dus ook een hosselaar![]()
Ik houd het in de gaten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan![]()
LIF / Trouwen en zo #82
Ja, dat kan je wel zeggen! Ik ben als de dood dat ik straks een kwaaie buurman aan mijn deur krijgquote:
Of je belt even een en legt het uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel zeggen! Ik ben als de dood dat ik straks een kwaaie buurman aan mijn deur krijg
Die neemt voorlopig niet op, die denkt dat het z'n buitenechtelijke rommeltje is wat belt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je belt even aan en legt het uit.
Ik heb zijn telefoonnummer niet, ik ken hem amper eigenlijk, ik heb wel eens aan moeten bellen daarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je belt even een en legt het uit.
Belt even aan moest er staan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb zijn telefoonnummer niet, ik ken hem amper eigenlijk, ik heb wel eens aan moeten bellen daar
o.a. voor een lekkage en er was een keer een pakketje afgegeven voor ze, werd niet opgehaald
dus ben ik het maar gaan brengen, maar altijd deed dat meisje open.
Ik zie het wel, als hij hier heen komt, leg ik het wel uit en dan zeg ik meteen dat het mijn zaken
niet zijn en dat ik verder ook niks van wil weten![]()
Dat zoekt ie maar lekker zelf uit.
Ja, blijkbaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:42 schreef Leandra het volgende:
Sjezus Fann, wat een verhaal
En wat een eikel, die buurman.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik doe dus NOOIT meer open als er een onbekende voor de deur staat
Ik dacht na dat gezeik met die 25-jarige ex-hossel: laat ik hier eens verder hosselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij buurman is dus ook een hosselaar
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik dacht na dat gezeik met die 25-jarige ex-hossel: laat ik hier eens verder hosselen.
Eigenlijk wil je Fann dus hosselen, maar vind je het makkelijker om dat via internet te doen dan om gewoon een kopje suiker bij de buurvrouw te gaan lenen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik dacht na dat gezeik met die 25-jarige ex-hossel: laat ik hier eens verder hosselen.
Ik heb nooit beweerd dat ik goed ben. De enige conclusie die je zou kunnen trekken is dat ik behoeftig ben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je Fann dus hosselen, maar vind je het makkelijker om dat via internet te doen dan om gewoon een kopje suiker bij de buurvrouw te gaan lenen?
Er mankeert nog wat aan je skillz.
Nou nee, als jij de hosselende buurman van Fann bent dan is het wel heel triest gesteld als je er 2 relaties op nahoudt en nog claimt behoeftig te zijn....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik goed ben. De enige conclusie die je zou kunnen trekken is dat ik behoeftig ben.
Thnxquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oh en Feli Leandra! dat had ik bijna gemist in mijn paniek
Zalando moet principeel geboycot worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
OH... trouwens... nog iemand een tegoed bon van 10 euro nodig van Zalano?
Ik kreeg er weer eentjebij mijn koffiezetapparaat...
I.p.v. dat ze nu eens een tegoedbon ergens bij doen waar ik iets aan heb...![]()
Wie hem hebben wil doe maar DM dan krijg je de code.
Lien? nog iets nodig daar?![]()
Ik weet niet hoelang hij geldig is, staat er niet op.
Ruikt goed, buuf. Zal ik zo wat suiker komen brengen/lenen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga effe mijn nieuwe koffieapparaat uitproberen, want daar ben ik wel aan toe!
Nog meer schoenen?!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
OH... trouwens... nog iemand een tegoed bon van 10 euro nodig van Zalano?
Ik kreeg er weer eentjebij mijn koffiezetapparaat...
I.p.v. dat ze nu eens een tegoedbon ergens bij doen waar ik iets aan heb...![]()
Wie hem hebben wil doe maar DM dan krijg je de code.
Lien? nog iets nodig daar?![]()
Ik weet niet hoelang hij geldig is, staat er niet op.
espresso?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga effe mijn nieuwe koffieapparaat uitproberen, want daar ben ik wel aan toe!
Als iedereen principes had wat dat betreft waren onze huizen kaal en leeg en liepen we naakt rondquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:24 schreef CarbonC het volgende:
Ik begrijp dat als het om kleding/schoenen gaat vrouwen geen principes hebben?
Welke denk je dan aan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:24 schreef CarbonC het volgende:
Ik begrijp dat als het om kleding/schoenen gaat vrouwen geen principes hebben?
Ja, en er staat wél op tot wanneer hij geldig is zie ik nu, in heeeeeeeeeeeele kleine lettertjesquote:
Nee, ik dacht eerst aan een Nespresso apparaat omdat iedereen daar zo lyrisch over is,quote:
Dan kan je nergens meer iets kopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je spullen kom bij een bedrijf dat zich wel aan de wet houdt en personeel niet uitbuit.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan![]()
LIF / Trouwen en zo #82
Je bent verloofd!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan![]()
LIF / Trouwen en zo #82
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan kan je nergens meer iets kopen
Want?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]Zalando is aantoonbaar bagger, de meeste andere bedrijven niet.
Ja, ik baalde echt als een stekkerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:44 schreef Deisyy het volgende:
Wat een verhaal Fann![]()
Ik denk dat jij jezelf tijdens het bellen en whatsappen wel voor je kop kon slaan, gelukkig heb je een kijkgaatje
Die post had ik gemist, heetgebakerd typjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zie een paar posts boven je. Lezen is een kunst kennelijk.
Ik heb écht geen idee, nooit in verdieptquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]Zalando is aantoonbaar bagger, de meeste andere bedrijven niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |