Als Chufi een post zonder een spelfout plaatstquote:
When the cat's away then the mice will play.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
When the cat is away from home, then the mice will dance on the table.
sjoef! doe esquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Als Chufi een post zonder een spelfout plaatst
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt niet steenkolen engels dit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
When the cat's away then the mice will play.
123 wie niet weg is is gezien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, da's goed Engels.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt niet steenkolen engels dit.
'123, wie niet weg is is gezien!'quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je bent de komma's vergeten tussen 1, 2, 3
is dat officieel ABC ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je bent de komma's vergeten tussen 1, 2, 3
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
'123, wie niet weg is is gezien!'
Leuk spel!
Maak je niet drukquote:
Zoveel fout zie ik niet,,,quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maak je niet drukik verbeter NOOIT fouten, ik maak ze zelf ook vaak genoeg, maar jij bent
King vaagness
En je denkt soms dat je een hersenbeschadiging hebt als je probeert te lezen wat hij post.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maak je niet drukik verbeter NOOIT fouten, ik maak ze zelf ook vaak genoeg, maar jij bent
King vaagness
Bij jou niet, bedoelt hij. Denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Echt niet? Ook niet als je je eigen posts nuchter terugleest?
Jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Echt niet? Ook niet als je je eigen posts nuchter terugleest?
Je hebt dit gemist?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
Wat zijn we allemaal een stelletje eikels en zeikerds ,,, Maar goed Volgende ronde``
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, geen idee waar ze het vandaal gaan halen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vandaag nagekeken en ik zit beter dan ik dacht
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook, geen idee waar ze het vandaal gaan halen?
Rentenieren bedoel je?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sloeber....ik ben al 8 jaar met pensioen.
De crisis is ook niet ongemerkt aan mij voorbij gegaan, de dure paarden staan toch langer te koop.quote:
OKquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef chufi het volgende:
Meiden ff rust gewoon OK .. Zomer seizoen dat er aan komt ..
Maar als jullie aandacht willen kan het ook
Je geld moet je verdienen als je jong en energiek bent. Op onze leeftijd is het tijd om er van te genieten....crisis of geen crisis.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De crisis is ook niet ongemerkt aan mij voorbij gegaan, de dure paarden staan toch langer te koop.
Volgens mij ben jij hier degene die steeds aandacht nodig heeft.quote:
Ik weet het niet Chuf!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef chufi het volgende:
Fann I like U and u know ... Waht gaan we er aan doen
quote:
Ik regel aandacht Lien.. En meestal krijg ik het ook nogquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier degene die steeds aandacht nodig heeft.
The fuck?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef chufi het volgende:
Fann I like U and u know ... Waht gaan we er aan doen
Ja, ik ben het nou alweer zat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik regel aandacht Lien.. En meestal krijg ik het ook nog
Hoeveel Foksters heb je nou gehosseld Chuf?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik regel aandacht Lien.. En meestal krijg ik het ook nog
Ja ik weet het fann ,, Binnenkort neutral borrel OK?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet het niet Chuf!
Maar jij liked een heleboel, dus zal wel meevallen
Een neutral borrel? Neutraal bedoel je? Of zoiets?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het fann ,, Binnenkort neutral borrel OK?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Binnenkort....mijn favoriete woord als ik iemand af wil poeieren.
Je vermogen zien krimpen is nooit leuk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je geld moet je verdienen als je jong en energiek bent. Op onze leeftijd is het tijd om er van te genieten....crisis of geen crisis.
Wat verstaan we onder hosselen,,,? Waarom zou ik dat moeten melden? Klinkt gelijk alweer verdacht...quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoeveel Foksters heb je nou gehosseld Chuf?
In je hele FOK loopbaan bedoel ik.
Als chufi binnenkort een borrel met je wilt gaan drinken, gewoon ja zeggen....en als hij er op terugkomt zeg je....ja, hoor...."binnenkort"!quote:
Nah... ik was gewoon benieuwdquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat verstaan we onder hosselen,,,? Waarom zou ik dat moeten melden? Klinkt gelijk alweer verdacht...
Gewoon vaag omheen lullen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat verstaan we onder hosselen,,,? Waarom zou ik dat moeten melden? Klinkt gelijk alweer verdacht...
Ok jij bent wegquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Binnenkort....mijn favoriete woord als ik iemand af wil poeieren.
Als we een borrel gaan drinken gaan we met zijn allenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als chufi binnenkort een borrel met je wilt gaan drinken, gewoon ja zeggen....en als hij er op terugkomt zeg je....ja, hoor...."binnenkort"!
Werkt als een tierelier.
Damn....had ik tegen sacha moeten zeggen toen ze vroeg of ik met d'r wilde neuken....was wat eleganter als botweg nee zeggen.
We komen er ooit wel eens uit en dan spreken we elkaar weerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... i like you too hoor Chuf, we zijn nu een beetje gemeen
Hosselen is het versieren van iemand (nee, nee....niet je vingerverf pakken!) met als bedoeling om met die persoon in bed te belanden.quote:
Leuk! Gaan we doen....binnenkort!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als we een borrel gaan drinken gaan we met zijn allen![]()
en daarna sjoelen
Binnenkortquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk! Gaan we doen....binnenkort!
en anders met zn tweenen ...quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als we een borrel gaan drinken gaan we met zijn allen![]()
en daarna sjoelen
voor Fann Op Fok 1 keerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hosselen is het versieren van iemand (nee, nee....niet je vingerverf pakken!) met als bedoeling om met die persoon in bed te belanden.
Vraag van FANN was hoevaak jou dat gelukt is in de periode dat je op FOK! zit.
Geen dank voor de moeite om het uit te leggen.....graag gedaan.
En wat moet ik dan tegen die Griek zeggen? Ik ga een avondje op stap met een meneer van FOK?quote:
Heb weinige pogingen gewaagdquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah! Alleen bij die gelukt?![]()
Valt me van je tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |