Ja...woon in midden van Friesland en hebben vanavond BBQ van de buurt....dus...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:31 schreef Skwish het volgende:
Die bui blijft gewoon boven noord nederland rondjes draaien
Zal ik het nog erger maken? Over 3 maanden begint de herfstquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Hier wordt je toch verdrietig van?
De eerste dag van de astronomische zomer gvd...
Hij blijft gewoon rondjesdraaien. zit geen beweging in verderquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:35 schreef AverageJoe het volgende:
In heel Europa is het mooi, behalve in Nederland en een beetje België
[ afbeelding ]
Nog erger voor diegenen die geen vakantie en een saaie baan hebben: over 3 dagen is het maandag (èn koud kutweer).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zal ik het nog erger maken? Over 3 maanden begint de herfst![]()
De echt lekker aangename dagen, met lang buiten zijn, bbq, slippers, terras, weinig wind, veel zon en vul zelf maar in, zijn volgens mij in 2013 op 2 handen te tellen....
Leeuwarden?quote:
badum tsssquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar goed dat het een hoge school is, anders was het onder water gelopen
Oost-Brabant is ook niet heel slecht vandaag, geen zonovergoten dag, maar wel lekker buiten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:35 schreef AverageJoe het volgende:
In heel Europa is het mooi, behalve in Nederland en een beetje België
[ afbeelding ]
Het regent hier dan ook al de hele dagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:31 schreef Skwish het volgende:
Die bui blijft gewoon boven noord nederland rondjes draaien
Yay mijn school (voor nog een paar dagen)quote:
Haha wtfquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:05 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Oost-Brabant is ook niet heel slecht vandaag, geen zonovergoten dag, maar wel lekker buiten.
Uit de iets oudere doos:
[ afbeelding ]
godverdomme gisteren nog iedereen hier aan het klagen over hoe warm het wel niet was en dat ze hoopten op verkoelingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:23 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme, max een graad of 17 volgende week
Zomer in Nederland,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |