10 september 2011 is een datum die ik niet snel meer zal vergeten.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Klinkt als 10 september vorig jaar hier. Had een verjaardag, lekker buiten. In de verte een hoop geflits, hier bleef het droog, warm en zo goed als windstil. Lees je een paar uur later wat een enorm noodweer het was vanaf pak em beet Bergen op Zoom tot heel Zeeland en dat schoof netjes een aantal km van hier naar boven toe.
Toen schoof het langs, in de meeste gevallen gebeurt het dat de bui zich opsplitst of inzakt.
Woon al 4 jaar op 6hoog kijkend op het zuidwesten. Kan de windmolens bij Antwerpen zien bij helder weer. Beter kan niet denk je dan
edit: Dat is alweer 2 jaar geleden blijkbaar...
Geen fotosoep. Radar stond waarschijnlijk uit oid.quote:
Zomer is nog maar 3 dagen oud, jij bent wel voorbarig.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef Dibble het volgende:
Wat een een stervendehoeren zomer is het dit jaar ookkan zo met de winterjas naar buiten
De afgelopen jaren is het ook gewoon 20+ (In Den Helder, dus 25+ in de rest van het land) vanaf halverwege juli tot halverwege september! Niet zeurenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef Dibble het volgende:
Wat een een stervendehoeren zomer is het dit jaar ookkan zo met de winterjas naar buiten
... maar we hebben een paar jaar terug ook weleens een hittegolf in mei gehad.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De afgelopen jaren is het ook gewoon 20+ (In Den Helder, dus 25+ in de rest van het land) vanaf halverwege juli tot halverwege september! Niet zeuren
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Nattekat het volgende:
Door onze snertlente hebben we nu nog een ijskoude zee, dat komt de rest van het jaar niet meer goed. In de winter kan het daardoor nog leuk worden
Mee eens.......Maar vergis je niet dat we nog zoveel hitte kunnen krijgen dat je er misselijk van wordt.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Nattekat het volgende:
Door onze snertlente hebben we nu nog een ijskoude zee, dat komt de rest van het jaar niet meer goed. In de winter kan het daardoor nog leuk worden
Ja, hoi!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef INViCTuS het volgende:
Mensen die dit weer in juni prima vinden...
Vandaag amper 18 graden geweest, vrij veel wind en bewolking. Dat is minstens 6 graden te koud, ik wil geen jas aan hoeven en meer zon mag ook wel. Achja, voor niemand is het perfect, relativeren en maar nemen zoals het is he...quote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hoi!
Helemaal prima dit wat mij betreft. Je kan fatsoenlijk iets doen omdat het niet smoor is en het was vandaag overwegend zonnig
Ik heb nog steeds hoop, ik haat niks meer aan het weer dan weken door de vrieskou moetenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Mee eens.......Maar vergis je niet dat we nog zoveel hitte kunnen krijgen dat je er misselijk van wordt.
Wie herinnert zich nog de December waar de grasmaaier nog aan het werk moest.....
Als het alleen de hele maand April bloedheet was geweest hadden ze nu net zoveel geklaagd want 'dat telt niet' zeggen ze dan(omdat dat nog lente was).
Ik vind het prima zo, over 3mnd herfst en over 6 mnd winter
Volgens mij woon ik weertechnisch gezien aardig goed vandaagquote:Op maandag 24 juni 2013 21:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vandaag amper 18 graden geweest, vrij veel wind en bewolking. Dat is minstens 6 graden te koud, ik wil geen jas aan hoeven en meer zon mag ook wel. Achja, voor niemand is het perfect, relativeren en maar nemen zoals het is he...
Dat hoekje kan best gezellig zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 21:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij woon ik weertechnisch gezien aardig goed vandaag![]()
Iets anders dan relativeren kan je ook niet, of je moet in het hoekje met zanikerds willen staan
Noujaaa,quote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef INViCTuS het volgende:
Mensen die dit weer in juni prima vinden...
Geen idee, ik sta er alleen tijdens onweersbuien. In m'n uppie ook...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |