SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi dat je er zo open op antwoord, want het was mij ook al op gevallen dat een tube Palmolive bij jou bijvoorbeeld ook flink duurdere is dan in de supermarkt. Ik zelf gebruik veel Duitse scheerproducten, Florena scheercreme waar ik per tube dan € 0,75 betaald heb, maar meeste scheercremes zijn onder de € 1 bij de kaufland in Duitsland.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:22 schreef BarbierediFigaro het volgende: [..] Hallo One_of_the_few, De Vergulde Hand wordt in Nederland via een onlineshop eigenlijk niet aan Nederlandse klanten verkocht. Om nog een beetje normale marge te houden voor de gevallen dat we die aan buitenlandse particulieren of andere shops leveren, kunnen we niet echt mee met de € 1,79 incl btw die de grote ketens soms daarvoor kunnen vragen. Buitenlandse klanten of shops zijn sowieso erg tevreden met de prijs van De Vergulde Hand. Het kost feitelijk niets, vergeleken met andere (betere) zeep, maar zoals hier al werd aangehaald: voor hen komt deze zeep "van ver". Vriendelijke groet, Eric
Geen vaste poster, wel vaste lurker: graagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:48 schreef Mirjam het volgende:
Goed,
is er vanuit de vaste groep posters behoefte aan een filter zodat er meer topics geopend kunnen worden over verscheidene onderwerpen die met klassiek scheren te maken hebben, en die zo eenvoudig via een filter op te vragen zijn?
Als noob is het ook overzichtelijker van mijn kant.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:48 schreef Mirjam het volgende:
Goed,
is er vanuit de vaste groep posters behoefte aan een filter zodat er meer topics geopend kunnen worden over verscheidene onderwerpen die met klassiek scheren te maken hebben, en die zo eenvoudig via een filter op te vragen zijn?
Begin eens met een man / vrouw filterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:48 schreef Mirjam het volgende:
Goed,
Nee, subforum onder dit subforum.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:53 schreef marzman het volgende:
Ik weet niet wat ik me bij zo'n filter voor moet stellen, is dat zoiets als tags?
Een subgedeelte binnen LIF. klik erop, en je ziet enkel de scheertopics.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:53 schreef marzman het volgende:
Ik weet niet wat ik me bij zo'n filter voor moet stellen, is dat zoiets als tags?
Is er een lijstje met bestaande chains of topics dat daar onder kan horen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Een subgedeelte binnen LIF. klik erop, en je ziet enkel de scheertopics.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:11 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Is er een lijstje met bestaande chains of topics dat daar onder kan horen?
Ik dacht er dat meerdere topics in aanmerking kwamen om samen een scheren-sub te vormen. Maar in dit geval zou je het, denk ik, gewoon moeten proberen en kijken of het vol loopt. Als dat niet zo is kan het altijd nog verwijderd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
De topics die daaroner kunnen vallen, kunnen aangemaakt worden, naar behoefte, de mods plaatsen de topics dan in het juiste filter zodat alles overzichtelijk blijft
Vandaar m'n vraag of er van hier uit behoefte aan isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:16 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Ik dacht er dat meerdere topics in aanmerking kwamen om samen een scheren-sub te vormen. Maar in dit geval zou je het, denk ik, gewoon moeten proberen en kijken of het vol loopt. Als dat niet zo is kan het altijd nog verwijderd.
Ik ben het er op zich wel mee eens als daar behoefte aan is, maar voor mij persoonlijk vind ik het topic zoals het nu is, prima bruikbaar (ik heb geen zicht op andere subfora over scheren etc)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Vandaar m'n vraag of er van hier uit behoefte aan is
Mijn idee is van wel gezien het aparte forum-idee, wat dus ook prima hier kan
Dank voor het aanbod! Helaas niks fatsoenlijks te ruilen, maar leuk dat je het aanbiedquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
als je wat te ruil hebt wil ik gerust een pakje van 5 opsturen.
Leuk dat je reageert!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:22 schreef BarbierediFigaro het volgende:
[..]
Hallo One_of_the_few,
De Vergulde Hand wordt in Nederland via een onlineshop eigenlijk niet aan Nederlandse klanten verkocht. Om nog een beetje normale marge te houden voor de gevallen dat we die aan buitenlandse particulieren of andere shops leveren, kunnen we niet echt mee met de € 1,79 incl btw die de grote ketens soms daarvoor kunnen vragen. Buitenlandse klanten of shops zijn sowieso erg tevreden met de prijs van De Vergulde Hand. Het kost feitelijk niets, vergeleken met andere (betere) zeep, maar zoals hier al werd aangehaald: voor hen komt deze zeep "van ver".
Vriendelijke groet,
Eric
Ik heb hier ook mijn Parker vandaan. De 91R.quote:
Goede aftershave, en een comfortabeler mesje zoeken idd...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:08 schreef t4rt4rus het volgende:
Mensen ik heb nu puistjes op heel veel plekken waar de haren door gekomen zijn.
Wat doe je daar tegen?
(Ik ben die gene met gevoelige huid...)
DIt ja. Puur het gewicht van het mes zijn werk laten doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop