Dat heb ik wel 's gepost ja (wel propz voor het herkennenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Noonganger gespot, ik kom creepen
Nice.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn wel 's dagen (in de auto) geweest dat we met 3 man 4 gram Blueberry opsmoketen
.
Ook gewoon joints met 4 tips enzo, shotguns, alles.
Die is al jaren 23,- toch? Die shit ging daar fooking hard.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik wel 's gepost ja (wel propz voor het herkennen).
Alleen wou bijna vandaag die zak halen h net, ipv wat ik nu heb, maar een mattie zei vorige maand dat die zak ipv 23 nu 28 is? Weg voordeel.
Daarom, dat was echt bang for the buckquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die is al jaren 23,- toch? Die shit ging daar fooking hard.
Burgerlijkheid slaat toe h, om je heenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice.
Zucht... wou dat ik weer terug in de tijd kon. Toen iedereen om mij heen nog smokete
Nu allemaal saaien.
MBHHH heeft half KLBSC hindaDMquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:29 schreef Gorzalka het volgende:
Maar die gekke dWc heeft dus hoofd gekregen van MBHHH achter Lelystad Centraal?
Gaat 'ie spijt van krijgen wanneer ze hem gaat stalken.
Vroeger had je Hawaiian Haze bij Kashmir, beste wiet die ik ooit gerookt heb. DAT HIGHquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom, dat was echt bang for the buck! Maar als het daadwerkelijk 28 kost kan ik beter gewoon dichterbij in de buurt halen. Misschien maar 's weer een keer langs om zeker te zijn
.
1 tip in 2 gerold is shotgun, 4 is quadcannon.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ook gewoon joints met 4 tips enzo, shotguns, alles
Ja idd manquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom, dat was echt bang for the buck! Maar als het daadwerkelijk 28 kost kan ik beter gewoon dichterbij in de buurt halen. Misschien maar 's weer een keer langs om zeker te zijn
.
[..]
Burgerlijkheid slaat toe h, om je heen. Begin dit jaar was de eerste uit onze vriendengroep (24 jaar) al vader geworden, like wtf
.
BUT SERIOUSLY, LIKE WTF.
Niet alleen KLB SC hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
MBHHH heeft half KLBSC hindaDM
[..]
Vroeger had je Hawaiian Haze bij Kashmir, beste wiet die ik ooit gerookt heb. DAT HIGH
Wel een tulp gedaan maar verder niet echtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1 tip in 2 gerold is shotgun, 4 is quadcannon.
minequote:
6 is gatling.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1 tip in 2 gerold is shotgun, 4 is quadcannon.
doet overkomen alsof hij een grote heeft Of door het trekken spant hij alles samen waardoor de illusie gewekt word alsof hij gespierd isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft nooit anabolen gebruikt hoor.
Vind het wel netjes.. ik zou het niet kunnen/willen op die manier tho.
Snap niet waarom die altijd zijn kruis vast pakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE
having a very loud wankquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
doet overkomen alsof hij een grote heeft Of door het trekken spant hij alles samen waardoor de illusie gewekt word alsof hij gespierd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ohhaiquote:
Pics van je glutes maximus?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ohhaiben net terug van de sportschool
hoeveel heb je getrokkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stats?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
5 negers en een antilliaanquote:
damn, die met dat stijle zwarte haarquote:
ah, dus gelijk je proteinen voor de komende 2 weken gehadquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:48 schreef wise het volgende:
[..]
ah, dus gelijk je proteinen voor de komende 2 weken gehad
| Forum Opties | |