Ik gun het jullie omdat ik jullie zo allergigantisch lief vindquote:
wil je dan ook op mijn gezicht zitten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik gun het jullie omdat ik jullie zo allergigantisch lief vind
Ah nice, dank je wel.quote:
Alleen als ik m'n vuist rectaal mag inbrengen bij jequote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil je dan ook op mijn gezicht zitten?
M'n moeder was het er niet mee eens :$quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ah nice, dank je wel.
Wie vond deze verkeerd dan?
Daar kan je dan helemaal niet bijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen als ik m'n vuist rectaal mag inbrengen bij je
Dan houdt het opquote:
Maar vuisten rectaal inbrengen vindt ze prima?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen als ik m'n vuist rectaal mag inbrengen bij je
[..]
M'n moeder was het er niet mee eens :$
Keihard over dr voorhoofd spuiten en dan als een ware rafiki je zaad met je duim uitsmeren en Simbaaaah roepen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh shit, dat heb ik wel gezien ja.
Zou geven.
quote:
Zonder twijfel de onderste.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten hoor.
Ik ook, kop tussen de kluisjes en batsenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook, kop tussen de kluisjes en batsen
Laat die bovenste sloerie maar voor wat het is met haar mannenspijkerbroek op de grond en kruk in de hoek. Wtf is ze mank ofzo?
deal, die mag jij houdenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hou ze eigenlijk allebei maar, ik doe liever deze.
[ afbeelding ]
Prima, houd jij die maar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zit er ook bij alsof ze uit de rolstoel is gemieterd. Mag je houden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat niet naar dWc.quote:
Jij zou voor Knetterkrankjorum gaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Ah... je verlaagt je voorkeur nu ook al, na je meet met mbhhh?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan die MsMessy van jouquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij zou voor Knetterkrankjorum gaan
Als in, er posten hier ecto's met teveel testosteron op (op advies van Panzer)?quote:
Ik verlaag je wenkbrauwen als je niet oppast.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah... je verlaagt je voorkeur nu ook al, na je meet met mbhhh?
Kom we doen wifeswappenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter dan die MsMessy van jou.
Ik hoef nog niet boos te kijken hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik verlaag je wenkbrauwen als je niet oppast.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik verlaag je wenkbrauwen als je niet oppast.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook, kop tussen de kluisjes en batsen
Laat die bovenste sloerie maar voor wat het is met haar mannenspijkerbroek op de grond en kruk in de hoek. Wtf is ze mank ofzo?
Als in ze werken goed SPT / [Bodybuilding] #369 Zijstaptik en kniebuigingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als in, er posten hier ecto's met teveel testosteron op (op advies van Panzer)?
Ah, zodoende. Wel sick hoor, zowel dat lijf nu als vroeger. Liever hij dan ik welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Als in ze werken goed SPT / [Bodybuilding] #369 Zijstaptik en kniebuigingen.
Knap hoor, spuitje nemen en dan groeien. Easiest way out.
quote:
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:05 schreef Modus het volgende:
[..]
quote:
Wow, ik vind dat echt zo veel te ver gaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij heeft nooit anabolen gebruikt hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:05 schreef Modus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |