Mooi inderdaad!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind deze mooier
[ afbeelding ]
(had ik al eens verteld dat ik gek ben op helikopters?)
Nog eentje dan.., want ik heb veel fotos en kan aardig hierin doorschietenquote:
Lekker voor ze.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:15 schreef von_Preussen het volgende:
En toen liep de lucht uit de Chinese economie.
Een EC135 is niet echt hoekig. Een AH-6J Little Bird ook niet. Maar ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:19 schreef GSbrder het volgende:
Helicopters hebben een soort schoonheid door hun hoekige lelijkheid.
Ik denk vooral aan:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een EC135 is niet echt hoekig. Een AH-6J Little Bird ook niet. Maar ik snap wel wat je bedoelt.
Een EC-135 is ook een Eurocopter zie ik nuquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een EC135 is niet echt hoekig. Een AH-6J Little Bird ook niet. Maar ik snap wel wat je bedoelt.
Nee, maar ik zou gaan douchen als ik jou wasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens last van een zulke penetrante stank uit de schaamstreek, dat jullie hem ook ruiken als je rechtop staat?
Ja, die is erg hoekig.. en die Cougar en NH-90 zijn ook vrij hoekig of lomp. Een Hind ook. Maar ik wou even zeggen dat er ook mooie niet hoekige helikopters zijnquote:
De EC-135 is de kleine politieheli en de traumaheli's zijn ook EC-135's, het is een fantastische helikopter. 1 van mijn favorieten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Een EC-135 is ook een Eurocopter zie ik nu
Dacht altijd dat het een Boeing-707 voor elektronische oorlogsvoering was:
[ afbeelding ]
Ik zou 'm Snufdog noemen trouwens
Ik had er nog nooit van gehoord, alleen van die Boeing.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De EC-135 is de kleine politieheli en de traumaheli's zijn ook EC-135's, het is een fantastische helikopter. 1 van mijn favorieten.
Dat kan, ik had nog nooit van die Boeing gehoord. Zo leren we nog eens watquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, alleen van die Boeing.
Retired in 2000. Maar de de E-3 Sentry (de AWACS) is nog wel in dienst en ook gebaseerd op de Boeing 707.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan, ik had nog nooit van die Boeing gehoord. Zo leren we nog eens wat![]()
Interessant toestel.
Het is maar geld.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:15 schreef von_Preussen het volgende:
En toen liep de lucht uit de Chinese economie.
Ik heb mij nooit zo verdiept in die toestellen, wel interessant. Die EC-121 Warning Stars ziet er ook stoer uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Retired in 2000. Maar de de E-3 Sentry (de AWACS) is nog wel in dienst en ook gebaseerd op de Boeing 707.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |