Geen idee, ik behoor niet tot die groep.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Getuige mijn terugtrekkende haargrens ligt die tijd fysiologisch gezien achter me, maar goed, ik begrijp dat het voor mannen op leeftijd een delicate zaak is als er grappen over het geslacht gemaakt worden.
Registratie heeft wel nut als dat ding uit de lucht valt en schade veroorzaakt, of dat je ermee tegen een auto vliegt, ongeval veroorzaakt, etc. Ik kan mij best voorstellen dat ze er nog iets mee willen doen qua wetten en regels.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat ze flitspalen gaan plaatsen om die dingen in de lucht te flitsen?
Anders heeft een registratie helemaal geen zin en zou je met bijv. een transponder moeten gaan werken, alleen daar zitten ook weer technische haken & ogen aan.
Inderdaad, je ziet er de laatste tijd wat uitgezakt en vadsig uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik squash zo af en toe, er mag best wat af voor de zomer. Onder de 80 als het even kan.
Met een karabijn schiet je zo'n ding toch zo uit de lucht?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie de politie inderdaad al met een rocketpack op hun rug door de lucht vliegen om die verduivelde drones te pakken.
Het gazon van Betyar maaien, dan hoeven zijn kids dat niet meer te doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Door slaapkamerramen gaan filmen?
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, je ziet er de laatste tijd wat uitgezakt en vadsig uit.
Dat zou ook voor fietsers kunnen gelden.....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Registratie heeft wel nut als dat ding uit de lucht valt en schade veroorzaakt, of dat je ermee tegen een auto vliegt, ongeval veroorzaakt, etc. Ik kan mij best voorstellen dat ze er nog iets mee willen doen qua wetten en regels.
Onzin, je kan nooit genoeg toezicht hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou ook voor fietsers kunnen gelden.....
Ik denk dat de kosten en de moeite in geen verhouding zullen zijn tegen de overlast die drones eventueel veroorzaken, pas als ze massaal worden gebruikt en er dagelijks tientallen overtredingen worden gemaakt zal zo een registratiesysteem zin hebben.
Ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een karabijn schiet je zo'n ding toch zo uit de lucht?
Het is nu dan ook nog rustig omdat alleen modelvliegers en serieuze mensen er mee lopen te spelen. Het is inderdaad wachten tot het massaal wordt of dat er enkele ongevallen gebeuren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou ook voor fietsers kunnen gelden.....
Ik denk dat de kosten en de moeite in geen verhouding zullen zijn tegen de overlast die drones eventueel veroorzaken, pas als ze massaal worden gebruikt en er dagelijks tientallen overtredingen worden gemaakt zal zo een registratiesysteem zin hebben.
Een speciale verkenningseenheid van de politie die met drones toezicht gaat houden op particuliere drones.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onzin, je kan nooit genoeg toezicht hebben.
Oeh, volgende week maar even politie striping op dat ding plakkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een speciale verkenningseenheid van de politie die met drones toezicht gaat houden op particuliere drones.
Bel 144, red een drone.
Ofzo.
Zoals gezegd, de overlast zal geen maatregelen rechtvaardigen zolang drones alleen worden gebruikt door een kleine groep hobbyisten, het is nu totaal nog niet in te schatten of men massaal met drones zal gaan vliegen of dat het net als modeltreinen e.d. enkel een kleine groep trekt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is nu dan ook nog rustig omdat alleen modelvliegers en serieuze mensen er mee lopen te spelen. Het is inderdaad wachten tot het massaal wordt of dat er enkele ongevallen gebeuren.
Ik ga iig lid worden van een modelvliegclub en daar ook mijn brevet halen. Ik moet nog even uitzoeken hoe het momenteel nu precies zit met vergunningen wbt luchtfotografie, als het goed is is dat op dit moment helemaal vrij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zoals gezegd, de overlast zal geen maatregelen rechtvaardigen zolang drones alleen worden gebruikt door een kleine groep hobbyisten, het is nu totaal nog niet in te schatten of men massaal met drones zal gaan vliegen of dat het net als modeltreinen e.d. enkel een kleine groep trekt.
En een echte regulering heeft natuurlijk alleen zin als er ook veel problemen / gebruikers zijn.
En dan zijn er nog die smeerlappen die niet douchen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:21 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben net wezen sporten en kwam tot de conclusie dat er twee type douchers zijn. Je hebt kraan-kijkertjes en putjeskijkers. Mensen die het water als in de shampoo-reclames in hun gezicht en op hun borst laten kletteren en mensen die het warme water het liefst over hun schouders en rug laten stromen.
Ja inderdaad, dat is iets wat volgens mij echt niet mag. Logisch ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kunnen ze je toch nog altijd pakken voor het gebruiken van het politielogo?
En onzekere pikkies die een boxershort aanhoudenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan zijn er nog die smeerlappen die niet douchen.
Ik douche ook altijd gewoon thuis hoor, daar is toch niets mis mee?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan zijn er nog die smeerlappen die niet douchen.
Onder de douche? Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En onzekere pikkies die een boxershort aanhouden.
Ik bij het voetbal, de C1 en B1quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Onder de douche? Dat heb ik nog nooit gezien.
Die sportschool is voor kinderen tot 14 jaar?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En onzekere pikkies die een boxershort aanhouden.
Waar geef ik aan dat de waarnemingen actueel waren?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je speelt geen voetbal, maar je staat wel bij C1 en B1 onder de douche. Hmmmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |