Maar je moet sowieso om 10 uur toch de pagina verversen om de kaarten te kunnen kopen? Naar mijn idee is er dan altijd pas sprake van een wachtrij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:55 schreef Felixa het volgende:
Soms bij hele populaire, grote concerten ook wel veel eerder. Heb 't wel 's gezien vanaf een half uur voor de kaarten in de verkoop gaan.
Nee, bovenste ring nog niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:58 schreef MaJo het volgende:
En ik dacht trouwens dat Ziggodome destijds al uitverkocht was of had ik dat verkeerd onthouden
Ah op die manier. Zal me vast ook wel eens overkomen zijn maar weet niet meer goed of dat nou voor of tijdens de verkoop wasquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:58 schreef Felixa het volgende:
Als je al voor die tijd de pagina opgaat of ververst, dan kun je ook al in de wachtrij komen.
Dat gebeurt als er te veel mensen tegelijk de site op willen.
De site kan een X aantal mensen aan en de rest komt dan in de wachtrij.
Of de helft heeft zijn e-mail niet gelezen of het kon ze niet boeienquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Dat ging verbazingwekkend eenvoudig.
Maakt niet uit, wordt soberzo awesomequote:Op vrijdag 1 november 2013 10:06 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zullen ze doen? Full akoestische show?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:08 schreef MaJo het volgende:
Gaan jullie ook nog naar Ziggo? Die kaarten ga ik nu proberen te verkopen
Balen..quote:
Welk twitteraccount?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:09 schreef Mryc het volgende:
Ik lees op Twitter dat het al uitverkocht is.
Ah, op die fietsquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:11 schreef Mryc het volgende:
[..]
kwestie van 'tivoli' intikken op twitter en lezen dat het veel mensen niet gelukt is
Wij zijn er ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:12 schreef Queens het volgende:
1 kaartje weten te bemachtigen....dan maar in mijn uppie!
Het was wel druk blijkbaar, mijn iDeal-betaling duurde ook angstwekkend langquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:25 schreef MaJo het volgende:
Een vriendin van mij is het niet gelukt, die werd eruit gegooid tijdens betalen, dan ben je zuurIk vond het inderdaad heel makkelijk gaan
Dat was ik sowieso al van planquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat we onze QOTSA tickets voor de Ziggo dome na de 9e verkopen
ik ga gewoon lekker twee keerquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat we onze QOTSA tickets voor de Ziggo dome na de 9e verkopen
Dat valt wel mee, wat nu over is, is bovenste ring, een staplaats is gewilder.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso al van planAlleen wordt het wel lastig omdat het niet is uitverkocht.
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, wat nu over is, is bovenste ring, een staplaats is gewilder.
Denk je niet dat na dat intieme zaaltje die grote arena enorm tegenvalt?quote:
ik denk eerder dat ik de 26e de hele dag zal huilen als ik mn kaartje verkoopquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Denk je niet dat na dat intieme zaaltje die grote arena enorm tegenvalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |