SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben daar vandaag pas mee begonnen, dus ik ben geen expert.
Inzanity is een beetje boos, daarom doet hij zoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je bent er sinds gister mee begonnenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ja maar dat is maar een detail en een fijne vakantiequote:
Dat de ene afbeelding het wel doet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zuid-Afrika:
Rugby:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Voetbal
[ afbeelding ]
Wat is het verschil?
Ja een paar uur geleden ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:53 schreef superniger het volgende:
[..]
je bent er sinds gister mee begonnen
2 jaar geleden ooit eens ¤1 ingezet en kreeg ¤1,80 terugquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat voetbal een sport van het volk is en Rugby van de elite in Zuid-Afrika.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zuid-Afrika:
Rugby:
[ afbeelding ]
Voetbal
[ afbeelding ]
Wat is het verschil?
John Owoeri?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Voor de liefhebbers van Nigeria, over 20 uren speelt de U20 tegen Portugal op het WK. Met sterren als;
[ afbeelding ]
Dat wist niet dat mandela zo goed wat in rugbyquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zuid-Afrika:
Rugby:
[ afbeelding ]
Voetbal
[ afbeelding ]
Wat is het verschil?
die is echt niet onder de 20quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Voor de liefhebbers van Nigeria, over 20 uren speelt de U20 tegen Portugal op het WK. Met sterren als;
[ afbeelding ]
vies boosquote:
vies lelijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat is het shirt van Spanje overigens lelijk.
Volgeplakt met patches en die gele V
En die tyfus ster boven het logoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat is het shirt van Spanje overigens lelijk.
Volgeplakt met patches en die gele V
Zegt zijn paspoort. Eigenlijk is hij 10 jaar ouder.quote:
#durftevragenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:57 schreef tochweerhenk het volgende:
hoe krijg je een mooie huid zonder dat je dood gaat? 12
l'étoile du dopage.quote:
26 jaarquote:
#yolo #summer #esf13 #PSV #Teamferquote:
randomquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:02 schreef tochweerhenk het volgende:
wild boys tuntun wild boys tuntun tududududutun tudududtun
CroCopquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:02 schreef tochweerhenk het volgende:
wild boys tuntun wild boys tuntun tududududutun tudududtun
Hij moet wel als chefsport na de achterlijke opmerkingen van Elshoff en Grueter die het volledig bagatelliseerde.quote:
Het is waar totdat het tegendeel bewezen isquote:
omdat ze op jack moeten lijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Waarom zijn voetbalschoenen tegenwoordig zo lelijk?
Indien vakantie wel jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:07 schreef tralalala het volgende:
Volgend jaar begint de laatste wedstrijd pas over 2 uur.![]()
's nachts voetbal kijken.
dan komen de eckte fans bovenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:07 schreef tralalala het volgende:
Nee. De wedstrijden zijn om 6, 9 en 12 uurquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:07 schreef tralalala het volgende:
met begeleider erbij he, kan in nederland ook nu manquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van die spelers van de U17 teams die de bus rijden
3 uur toch? Dan Nederlands Elftal kijken. Lekker manquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:07 schreef tralalala het volgende:
Is die kans groot?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie
Tenminste als al mijn werk wordt goed gekeurd.
Als Nederland zich plaatst...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3 uur toch? Dan Nederlands Elftal kijken. Lekker man
Daar heb ik niks van gezienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vond WK2002 echt lekker. Ondanks dat NL er niet was.
Schoolvakantie, en 's middags lekker voetbal kijken en ondertussen barbequen.
elke dag barbecuen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Toen was ik 10 ofzo, maar ik heb er niks van gezien. Misschien twee wedstrijden ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Caceres kan ook wel aardig verdedigen toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ze moeten die backs van Uruguay gewoon blind naar voren laten rennen daar zijn ze het beste in
Ik ben de beste van Hilversum! Ja!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken je niet persoonlijk, dus ik zal het niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |