Ze hebben toch zelfs een nummer met Tiësto gedaan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wel geinig hoor, eigenlijk gewoon een pop-duo maar net wat origineler.
Zeker, nog best een aardig nummer welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze hebben toch zelfs een nummer met Tiësto gedaan?
Die kende ik al wel. Het is geen vervelende muziek maar het is ook absoluut niet bijzonder.quote:
Nog niet aan toegekomenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:02 schreef DO2 het volgende:
Waarom is hier vrijwel niemand enthousiast over de nieuwe van Fuck Buttons?
Ik heb 'm hier al dagen op repeat staan,.
Ik ben enthousiast.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:02 schreef DO2 het volgende:
Wel leuk als ze een beetje veel albums hebben natuurlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:11 schreef Norrage het volgende:
nooit aan gedacht dat we al die artiesten die we gehad hebben nog een keer kunnen doen, maar dan met albums
![]()
![]()
Nieuwe Fuck Buttons?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:02 schreef DO2 het volgende:
oooooeh dat wil ik dan wel meteen meemakenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Primal Scream naar Paradiso. Gillende Fokkers op rij 1?
Hoe weet je dit? Zelfs op Twitter staat er niks overquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Primal Scream naar Paradiso. Gillende Fokkers op rij 1?
Er bestaat een kans op verslavingsgevaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:52 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de Tegan & Sara tips, ik ga zo inluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |