mijn 6 jaar ging niet over seksquote:Op zondag 23 juni 2013 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dus die 6 jaar is ook overdreven?
Maar goed, ik heb in elk geval wel antwoord op mijn vraag
Koningmaagd ben ik in KLB.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. mijn punt is dat onderwerpen als seks en dergelijke op fok enorm worden uitvergroot / overdreven etc
En ik wil niet dat zoiets gebeurt, en dat vrees ik wel. Iedere keer is dat zo gegaan, dat je na een tijd op de dijk geknald word. Gewoon het gevoel alsof ik minder ben, zovele meer moet doen om maar iets te krijgen. Alles is een waar gevecht, en ik snap niet waarom alles zo moeilijk moet gaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel hoor. Ik ben nu 6 jaar vrijgezel, En sindsdien die gevoelens die jij nu voor die jongen hebt .. nog geen 1x gehad. Wel 2x een leuke jongen ontmoet, maar eentje wou geen relatie (maand later met een ander wel) en de ander liet gewoon niets meer van zich horen. Dus dat alles in het niets verdwijnt ken ik ook.
Misschien niet in de extreme zoals jij het ervaart, maar ik snap denk ik wel een beetje hoe je je erdoor kan voelen.
Enige wat ik zeg is dat je niet alles gelijk moet weggooien omdat hij aangeeft dat het te snel gaat.
Neuken?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar daar ging de 1e zin dan ook niet specifiek over.
Alleen de 2e
Het is zeker kut,quote:Op zondag 23 juni 2013 20:39 schreef FAUSTI het volgende:
En ik wil niet dat zoiets gebeurt, en dat vrees ik wel. Iedere keer is dat zo gegaan, dat je na een tijd op de dijk geknald word. Gewoon het gevoel alsof ik minder ben, zovele meer moet doen om maar iets te krijgen. Alles is een waar gevecht, en ik snap niet waarom alles zo moeilijk moet gaan.
Alleen als je kijkt naar hoe alles gaat, heb al 11 jaar dus vanaf mijn 14de geen verkering of relatie gehad, gewoon omdat het niet ging met Konstant zijn overlijden nu zie ik deze jongen en gebeurt exact hetzelfde als je dan afgewezen word. Dan houd echt alles op...
Uhmm. oke ..quote:Op zondag 23 juni 2013 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar daar ging de 1e zin dan ook niet specifiek over.
Alleen de 2e
Langzamer, alleen nu is hij weg van ... en dan ben ik alweer bloednerveus.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is zeker kut,
Maar is het dan ook echt nu einde of gaf ie aan dat het wat langzamer moest?
Ik game de laatste paar maanden nauwelijks nog. Ben vooral bezig met modden en met dagelijkse dingetjesquote:
En dat gaat hij merken, en dan duw je hem misschien alleen maar verder weg.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:43 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Langzamer, alleen nu is hij weg van ... en dan ben ik alweer bloednerveus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |