Tjah, maar lijkt niet zo te werken...quote:Op zondag 23 juni 2013 20:18 schreef Comp_Lex het volgende:
voel is ook heel belangrijk, toch?
Mijn gevoelens zijn mijn alles. Ik wil me gewoon goed kunnen voelen voordat ik andere dingen wil doen.
Dat is wel heel erg vervelend jaquote:Op zondag 23 juni 2013 20:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een tijdje vond ik dat leuk ja. Totdat het nieuwe er vanaf was. Nu is het zelfs iets negatiefs aan het worden.
Dat vertelden m'n ouders me, ikzelf was natuurlijk te jong om me dat te kunnen herinnerenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zegt zowat iedereen die iets met muziek heeft![]()
Maar om je goed te gaan voelen moet je toch dingen gaan doen / veranderen? is het juist niet slim om dus juist andere dignen te gaan doen zodat je je beter gaan voelen?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Mijn gevoelens zijn mijn alles. Ik wil me gewoon goed kunnen voelen voordat ik andere dingen wil doen.
In zoverre hij vond alles te snel gaan, en wilde alles anders. Typisch weer...quote:Op zondag 23 juni 2013 20:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft je date wat van zich laten horen wat niet positief was ofzo?
Je hebt dus gewoon geen hobbies die je eigen zijn??quote:Op zondag 23 juni 2013 20:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doel mee rop een soort van hobby, of iets in die geest. Muziek, sport, whatever. Iets wat je zelf in de hand hebt / zelf kan doen. Iets wat leuk is om te doen en waar je plezier in beveelt om dat te doen.
Dat hoeft toch niet per definitie over en uit te zijn? Misschien juist goed.. te snel gaan is ook niet altijd positief voor het eindresultaat.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef FAUSTI het volgende:
In zoverre hij vond alles te snel gaan, en wilde alles anders. Typisch weer...
klopt. Al jaren niet. Niets dat voor langere tijd leuk is en waar ik voor langere tijd plezier uit haal.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je hebt dus gewoon geen hobbies die je eigen zijn??
Je bent snel ergens op uitgekeken en continue op zoek naar nieuwe prikkels?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, baal er ook flink van .
Maar zo gaat het met alles lijkt het wel.
Muziek? Film? Serie? Vakantie? Reizen? ZOiets?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
klopt. Al jaren niet. Niets dat voor langere tijd leuk is en waar ik voor langere tijd plezier uit haal.
Dat eerste wel.. dat tweede valt wel mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:22 schreef Royco1 het volgende:
Je bent snel ergens op uitgekeken en continue op zoek naar nieuwe prikkels?
Wat is daarmee?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
Muziek? Film? Serie? Vakantie? Reizen? ZOiets?
Langdurige hobbbies?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat eerste wel.. dat tweede valt wel mee.
Het is niet zo dat ik er echt op zoek naar ben, of altijd iets nieuws wil doen. Van mijn part blijft het jaren hetzelfde. Maar ik ga zo snel het negatieve zien in dingen
[..]
Wat is daarmee?
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, maar lijkt niet zo te werken...
Dat gevoel lijkt soms pas beter te worden als je gewoon dingen doet...
Moet je wel weer weten wat je wilt en dat is nogal verdomd lastig als je depressed bent.
Jij moet uit huiszzz (ik ook)
Ik wil 100% zekerheid hebben dat, wanneer ik nu alles doorzet, me wel beter ga voelen. Ik moet me beter voelen zodat ik wel gewoon aan het werk kan. Ik ga bij het volgende gesprek met de psychiater het even hierover hebben.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar om je goed te gaan voelen moet je toch dingen gaan doen / veranderen? is het juist niet slim om dus juist andere dignen te gaan doen zodat je je beter gaan voelen?
Nou, veel succes met die gedachtengang te realiseren.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hartstikke goed van je dat je in het echt zo vooruit gegaan bent. Maar het gevoel is ook heel belangrijk, toch?
100% zekerheid heb je in dit soort dingen nooit.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Ik wil 100% zekerheid hebben dat, wanneer ik nu alles doorzet, me wel beter ga voelen. Ik moet me beter voelen zodat ik wel gewoon aan het werk kan. Ik ga bij het volgende gesprek met de psychiater het even hierover hebben.
Tjah..quote:Op zondag 23 juni 2013 20:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Ik wil 100% zekerheid hebben dat, wanneer ik nu alles doorzet, me wel beter ga voelen. Ik moet me beter voelen zodat ik wel gewoon aan het werk kan. Ik ga bij het volgende gesprek met de psychiater het even hierover hebben.
Oh jammer nou..quote:Op zondag 23 juni 2013 20:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik niet.. en zie ik ook terug in die onderwerpen die je noemde.
Die zekerheid krijg je natuurlijk nooit. Hoogstens de kans dat... en dat zal toch een risico zijn die je zal moeten nemen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Begrijp even dat ik zulke gevoelens al 11 jaar niet heb gehad, dan komt dat heel hard aan. En alles loopt uit tot een mislukking of een ramp waar ik nooit volledig de controle over heb. Had gewoon mee moeten gaan naar de Tsjetsjeense Republiek, maar ja daar is het nu wel te laat voor. Begrijp dan ook eens dat ik geen iets heb, om aan vast te houden hoop in kan hebben.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet per definitie over en uit te zijn? Misschien juist goed.. te snel gaan is ook niet altijd positief voor het eindresultaat.
Dat het even kut is.. begrijp ik.
Alternatief is weinig energie verneuken aan je missere, en missere blijven.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die zekerheid krijg je natuurlijk nooit. Hoogstens de kans dat... en dat zal toch een risico zijn die je zal moeten nemen.
Maar wat is het alternatief? Blijven zoals het nu gaat? dat is ook geen optie. Dus gewoon die kans nemen!
Dat lijkt me heel slim
Naja, veel vrouwen op fok! schijnen seks als iets heel belangrijks te ervaren en kunnen nog geen week zonder.quote:
Dat begrijp ik wel hoor. Ik ben nu 6 jaar vrijgezel, En sindsdien die gevoelens die jij nu voor die jongen hebt .. nog geen 1x gehad. Wel 2x een leuke jongen ontmoet, maar eentje wou geen relatie (maand later met een ander wel) en de ander liet gewoon niets meer van zich horen. Dus dat alles in het niets verdwijnt ken ik ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:28 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Begrijp even dat ik zulke gevoelens al 11 jaar niet heb gehad, dan komt dat heel hard aan. En alles loopt uit tot een mislukking of een ramp waar ik nooit volledig de controle over heb. Had gewoon mee moeten gaan naar de Tsjetsjeense Republiek, maar ja daar is het nu wel te laat voor. Begrijp dan ook eens dat ik geen iets heb, om aan vast te houden hoop in kan hebben.
Tis lang geleden dat ik een week niet gemasturbeerd heb dat is een ding.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, veel vrouwen op fok! schijnen seks als iets heel belangrijks te ervaren en kunnen nog geen week zonder.
Jij wel van jezelf dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel hoor. Ik ben nu 6 jaar vrijgezel, En sindsdien die gevoelens die jij nu voor die jongen hebt .. nog geen 1x gehad. Wel 2x een leuke jongen ontmoet, maar eentje wou geen relatie (maand later met een ander wel) en de ander liet gewoon niets meer van zich horen. Dus dat alles in het niets verdwijnt ken ik ook.
Misschien niet in de extreme zoals jij het ervaart, maar ik snap denk ik wel een beetje hoe je je erdoor kan voelen.
Enige wat ik zeg is dat je niet alles gelijk moet weggooien omdat hij aangeeft dat het te snel gaat.
Klopt. mijn punt is dat onderwerpen als seks en dergelijke op fok enorm worden uitvergroot / overdreven etcquote:Op zondag 23 juni 2013 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot zover ik weet, is dit topic ook fok
Liefde is ook een vreselijk iets ergens.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:28 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Begrijp even dat ik zulke gevoelens al 11 jaar niet heb gehad, dan komt dat heel hard aan. En alles loopt uit tot een mislukking of een ramp waar ik nooit volledig de controle over heb. Had gewoon mee moeten gaan naar de Tsjetsjeense Republiek, maar ja daar is het nu wel te laat voor. Begrijp dan ook eens dat ik geen iets heb, om aan vast te houden hoop in kan hebben.
Dus die 6 jaar is ook overdreven?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. mijn punt is dat onderwerpen als seks en dergelijke op fok enorm worden uitvergroot / overdreven etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |