Same here. Vandaag te horen gekregen dat ik EMDR therapie ga ontvangen. Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dat nu eigenlijk ook ff.
Eigenlijk nergens echt zin in, maar ook geen zin om de hele avond achter de laptop/tv te zitten.
Geen zin om gezellig met een vriend/vriendin ergens een drankje te gaan doen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:11 schreef Cue_ het volgende:
Hoe irritant is dat.. mijn humeur kan met zon vooruitzicht echt enorm omslaan. Voor iedereen irritant.. want ben niet meer te genieten. Aam de andere kant .. niemand die aan me denkt dus zal er weinig mensen mee lastig vallen
Maar dus ook geen afleiding?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:11 schreef Cue_ het volgende:
Hoe irritant is dat.. mijn humeur kan met zon vooruitzicht echt enorm omslaan. Voor iedereen irritant.. want ben niet meer te genieten. Aam de andere kant .. niemand die aan me denkt dus zal er weinig mensen mee lastig vallen
welke vriendenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:17 schreef Royco1 het volgende:
Geen zin om gezellig met een vriend/vriendin ergens een drankje te gaan doen?
Heb jij niet meer vrienden dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
welke vriendendie ene vriendin hier? Nee die gister al gezien.. nu geen zin in.
Oh....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet in de buurt, niet die ik regelmatig spreek, enz
Tja...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Oh....
Dacht dat jij super sociaal was altijd en dus wel bij veel mensen over de vloer zou gaan en krijgen...
Toch... Lucht wel op lijkt mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:06 schreef Catnip het volgende:
Lekker dag weer vandaag, en gisteren.
Voelde me al slecht, en tja als je er dan over gaat praten breek je gewoon. Zo irritant.
Dit dus. Ben vandaag bij een vriendin op bezoek geweest. Binnen de minuut was ik gebroken maar 2 uur later liep ik toch relatief rustig de deur weer uit.quote:
Nou bij mij helpt het dus niet. Voel me nog slechter, en ik zit er misschien over na te denken om me te laten behandelen aan dat ''sombere gevoel''. Dinsdag heb ik een gesprek met de psychiater, en misschien kan zij iets voor me doen.. Want nu trek ik het allemaal niet meer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit dus. Ben vandaag bij een vriendin op bezoek geweest. Binnen de minuut was ik gebroken maar 2 uur later liep ik toch relatief rustig de deur weer uit.
Dan levert het je in ieder geval iets opquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:18 schreef Senor__Chang het volgende:
Gesprekken met mijn behandelaar/psycholoog vind ik altijd zwaar. Ben meestal wel uitgeput en zou gelijk kunnen slapen, heel de dag door. Maar dat lijkt me wel iets goeds. Je bent immers bezig met iets dat heel wat met je doet. Had vandaag zo'n zwaar gesprek, voel me alsof ik 20km heb gelopen.
Een goede psycholoog krijgt het er wel uit bij jequote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan levert het je in ieder geval iets op![]()
Geen idee hoe dat hier gaat uitpakken. Ik kan zullen als Brugman maar als het over m'n problemen gaat klap ik al snel dicht
Vast wel, maar dat zal niet zonder slag of stoot gaanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een goede psycholoog krijgt het er wel uit bij je
Ja ik ken het.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat zal niet zonder slag of stoot gaan![]()
Ik heb ook nogal de neiging om te doen alsof het over een ander persoon gaat als ik vertel waar ik tegenaan ben gelopen. Dan ga ik ontzettend luchtig lopen vertellen over ervaringen
Uiteindelijk komt altijd alles goed. En zolang je daar maar op blijft vertrouwen is het primaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ken het.
Maar komt vast wel goed joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |