Dan moet je wel de slet uithangen om de perfecte partner te vinden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:54 schreef msacras het volgende:
http://www.dokterdokter.n(...)-de-perfecte-partner
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij gaat er zeker weer een jongetje opzetten?
huhquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beiden, anders kan dat pinnetje er niet doorheen, DUH
Maar wat nou als we iemand vergeten!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef DrNick het volgende:
Ik heb een idee, we zetten ieders UI in de OP
Dat wil ik wel doen, als mij dat lukt. En niet iedereen is er..quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef DrNick het volgende:
Ga je gang, sof en ik dicht bij elkaar als het kanquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef DrNick het volgende:
Gewoon een beginnetje maken, doen de volgende Lapo's de rest.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat wil ik wel doen, als mij dat lukt. En niet iedereen is er..
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef LETMEIN het volgende:
WAAROM ZETTEN WE NIET GEWOON EIGEN FOTO'S IN OP?
Ik roggel het wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat wil ik wel doen, als mij dat lukt. En niet iedereen is er..
dat wou conflict nooit want kliekjes etc, maar die is nu geen mod meer dus nu kan hettttquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef LETMEIN het volgende:
WAAROM ZETTEN WE NIET GEWOON EIGEN FOTO'S IN OP?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
dat wou conflict nooit want kliekjes etc, maar die is nu geen mod meer dus nu kan hetttt
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ben ik iemand vergeten?
Mij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef DrNick het volgende:
Ben ik iemand vergeten?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef DrNick het volgende:
Ben ik iemand vergeten?
Ja, zoveelquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ben ik iemand vergeten?
sof, naast mij aubquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ben ik iemand vergeten?
mocht niet van araquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
dat wou conflict nooit want kliekjes etc, maar die is nu geen mod meer dus nu kan hetttt
1 | [img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/332405/faUoc2l.gif[/img] [img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/404048/hoi.jpg[/img] [img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/383325/5.gif[/img] [img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/302328/tum.gif[/img] [img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/402239/xoxo.gif[/img] |
Hoezo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Rezania het volgende:
UI's in de OP?Dat gat rellen opleveren.
ABO tijdenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Rezania het volgende:
UI's in de OP?Dat gat rellen opleveren.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef msacras het volgende:
JNG SC'er vanaf het eerste uur en ik word vergeten
Van wie hoorde je dat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ergens ten zuiden van je hoorde ik.
Groepjes mensen waar je moeilijk lid van kan worden, meestal verafschuwen ze nieuwelingen in 'hun' topic.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef Spatieloos het volgende:
Wat zijn kliekjes
google zegt etensresten, dus dat klopt niet?!
UI mag toch wel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Etsu het volgende:
mensjes.
wat jullie willen doen, mag niet.
dus doe t dan ook niet. gr
jij doet zoveel dingen die niet mogen. Daarom had je bans enzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Etsu het volgende:
mensjes.
Waarom zie ik het dan wel eens in andere topics?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Etsu het volgende:
mensjes.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jij doet zoveel dingen die niet mogen. Daarom had je bans enzo.
Irrelevant.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jij doet zoveel dingen die niet mogen. Daarom had je bans enzo.
dat is hier toch wel minder zo hoor, de vaste users zijn iig erg veranderd het afgelopen +- half jaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groepjes mensen waar je moeilijk lid van kan worden, meestal verafschuwen ze nieuwelingen in 'hun' topic.
Hoezo, ik zeg de waarheid.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Irrelevant.
LB en Ara hebben gezamenlijk besloten dat UI's niet in de OP mogen.
Zoiets wordt democratisch besloten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Irrelevant.
LB en Ara hebben gezamenlijk besloten dat UI's niet in de OP mogen.
Oh ja, dat is altijd stom, goed dat dat hier niet was. Maar dat gebeurt toch niet ineen keer door UI's?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groepjes mensen waar je moeilijk lid van kan worden, meestal verafschuwen ze nieuwelingen in 'hun' topic.
Vraag me af hoelang dat blijft als je vaste bezoekers in de OP gaat gooien, dat roep je gewoon dat je een kliek wilt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef msacras het volgende:
[..]
dat is hier toch wel minder zo hoor, de vaste users zijn iig erg veranderd het afgelopen +- half jaar
Als konijnen doen we het, de hele dag door, heerlijk.quote:
Ga fietsen man, als FOK! iets niet is is het wel een democratie.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
We mochten dan geen UI's in de OP, maar wel de JNG kerstboom met UI's er in
Kwenie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
We mochten dan geen UI's in de OP, maar wel de JNG kerstboom met UI's er in
Daarom mag het dus niet, zorgt alleen maar voor frustratie en ruzie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tevens zie ik het nut niet. De samenstelling van wie hier wel en niet rondhangt veranderd veel. En wanneer hoor je hier wel en niet?
Ja je hebt een goed punt!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tevens zie ik het nut niet. De samenstelling van wie hier wel en niet rondhangt veranderd veel. En wanneer hoor je hier wel en niet?
Jij, sof, ik, LB, mscaras, promi en nog een hoop meer iig bij de harde kernquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wanneer kan ik toetreden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij, sof, ik, LB, mscaras, promi en nog een hoop meer iig bij de harde kern
En daar was ik vergetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude JNG SC paints
zie op de kerstboomfoto mijn kerst UI linksboven
Van die kerstboom herken ik niksquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude JNG SC paints
Die kerstboomquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude JNG SC paints
aka mijquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
doe maar gewoon lekkere boys ja, voorkomt een hoop gezeik.
'harde kern'quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij, sof, ik, LB, mscaras, promi en nog een hoop meer iig bij de harde kern
a.k.a. ikquote:
ja. keuze van de mods.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
kijk dan in ksc, al die UI's in de OP. Daar mag het dus wel?
Daar gaat het ook al 20 jaar goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
kijk dan in ksc, al die UI's in de OP. Daar mag het dus wel?
Recalcitrant wel doen #yoloquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja. keuze van de mods.
de mods hier hebben gekozen het niet te doen. dus dan doen we 't ook niet.
zijn veel oude UI's.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Van die kerstboom herken ik niks
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
doe maar gewoon lekkere boys ja, voorkomt een hoop gezeik.
oude kern bedoelde ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
'harde kern'![]()
doe maar gewoon niet
orlyquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Rezania het volgende:
Ik heb besloten dat de universiteit vol mensen zit die ik niet ken.
Gek hequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Rezania het volgende:
Ja, en nu moet ik van hun allemaal enquêtes invullen en naar feestjes gaan en zo. Raar hoor.quote:
Die eerste van mijquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude JNG SC paints
Gastquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Rezania het volgende:
Nooit gehad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en nu moet ik van hun allemaal enquêtes invullen en naar feestjes gaan en zo. Raar hoor.
En sofquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef msacras het volgende:
[..]
dan zijn wij bijna de enigen die in de OP mogen
Oh?quote:
Eerder eng.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef Etsu het volgende:
Op de eerste dag toen ik naar de uni ging, heb ik met Paxje gemeet.
Toen werden we BFF's en nu zijn we vriendjevriendje.
Geil he.
Ik kwam in topic 72 erbij. of 70. idkquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Die zijn iets jonger toch?maar maakt ook niet uut verder
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef Etsu het volgende:
Op de eerste dag toen ik naar de uni ging, heb ik met Paxje gemeet.
Toen werden we BFF's en nu zijn we vriendjevriendje.
Geil he.
Hernoemd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:17 schreef LETMEIN het volgende:
Bestaat dit subforum nog niet zolang dan?
eerst was het PUBquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:17 schreef LETMEIN het volgende:
Bestaat dit subforum nog niet zolang dan?
ik in 1quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kwam in topic 72 erbij. of 70. idk
Ohquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Die zijn iets jonger toch?maar maakt ook niet uut verder
Weet nietquote:
Hier krijg ik anders de ene mail na de andere van studieverenigingen en studentenverenigingen.quote:
Mijn redenatievaardigheden zijn perfect, ik weet.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef TienVingers het volgende:
Zet gewoon een leuk vast plaatje in de OP waar iedereen blij mee is
Eigenlijk boeit dat hele ding niet wat erin staat, behalve voor de nieuwelingen dan.
Na 1 seconde ben je er overheen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier krijg ik anders de ene mail na de andere van studieverenigingen en studentenverenigingen.Hartstikke irritant, want ik wil niet bij een studentenvereniging en maar bij één studievereniging.
[..]
Mijn redenatievaardigheden zijn perfect, ik weet.
Pax valt op mijn pener, verder boeit het hem niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat pax leuk is en jij niet. Hoe dan?!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat pax leuk is en jij niet. Hoe dan?!
Misschien zit ik dan wel niet meer op fokquote:
slechte keus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier krijg ik anders de ene mail na de andere van studieverenigingen en studentenverenigingen.Hartstikke irritant, want ik wil niet bij een studentenvereniging en maar bij één studievereniging.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien zit ik dan wel niet meer op fok
quote:
Eens FOK! altijd FOK!.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik heb je whapp tochquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft ook de zogeheten 'tietenallergie'?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pax valt op mijn pener, verder boeit het hem niet.
Ik wil het eerste jaar even kijken hoe het gaat, en aangezien een studentenvereniging weinig tot niks toevoegt aan mijn studie ga ik er niet bij eentje.quote:
Zekerweten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij heeft ook de zogeheten 'tietenallergie'?
niet aan je studie nee, wel aan je sociale levenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil het eerste jaar even kijken hoe het gaat, en aangezien een studentenvereniging weinig tot niks toevoegt aan mijn studie ga ik er niet bij eentje.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
niet aan je studie nee, wel aan je sociale leven
Net alsof ik dat niet kan hebben zonder een studentenvereniging.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
niet aan je studie nee, wel aan je sociale leven
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil het eerste jaar even kijken hoe het gaat, en aangezien een studentenvereniging weinig tot niks toevoegt aan mijn studie ga ik er niet bij eentje.
Is het verboden om eerst te kijken hoe het studeren zelf gaat? Moet alles in één keer of zo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit ook bij studentenvereniging en het voegt ook niks toe aan mijn studie, maar waarom ga ik 't doen denk je?
Sociale contacten. Bestuursjaar. Etc.
Het is niet alleen maar studeren hoor.
Daar heb je FOK! voorquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik dat niet kan hebben zonder een studentenvereniging.
Nee. Maar je zegt zelf dat je niet bij een studentenvereniging wil. Alsof je dat nooit wil.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is het verboden om eerst te kijken hoe het studeren zelf gaat? Moet alles in één keer of zo?
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik dat niet kan hebben zonder een studentenvereniging.
ben er pas sinds eind januari. niet november zoals sommigen hierquote:
Ik LaT ze zeker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Ezell het volgende:
Ach, niet iedereen heeft zin in een studentenvereniging. LaT ze lekker.
jij wel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Ezell het volgende:
Ach, niet iedereen heeft zin in een studentenvereniging. LaT ze lekker.
Nee, FOK! wil ik begin september langzaam gaan verstoten.quote:
Nee, het eerste jaar niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Maar je zegt zelf dat je niet bij een studentenvereniging wil. Alsof je dat nooit wil.
Ik van decemberquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ben er pas sinds eind januari. niet november zoals sommigen hier
Doe je toch niet zolang je nog niet in m'n broekje bent geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, FOK! wil ik begin september langzaam gaan verstoten.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe je toch niet zolang je nog niet in m'n broekje bent geweest.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe je toch niet zolang je nog niet in m'n broekje bent geweest.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ging gewoon een half jaar met FOK! vakantiequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
[..]
en toen haatte iedereen je en toen was je weg
Ja, weet ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietIk zeg alleen dat het wel veel toevoegt! En je hebt heel leuke in Leiden
uhm nja ik was automatisch lid van een studievereniging die feestjes en bbq's heeft enzo, maar geen studentenvereniging neequote:
Dat zeggen ze toch over elke studie?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, weet ik.Maar ja, technische studie, TU Delft, meer dan 40 uur per week moeten leren. Het klinkt allemaal zwaar, ik wil gewoon rustig de tijd kunnen nemen daarvoor.
Ik ook, alleen niet meer in de lesquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef LETMEIN het volgende:
Naja, ik ben er komend schooljaar wel gewoon
Moet jij niet weer afkicken van JNG, dat deed je voor je examen toch ook?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef LETMEIN het volgende:
Naja, ik ben er komend schooljaar wel gewoon
Ik dacht dat jij in 4 havo zat of zo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm nja ik was automatisch lid van een studievereniging die feestjes en bbq's heeft enzo, maar geen studentenvereniging nee
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, alleen niet meer in de les
O. Dat heb ik ook. Maar daar doe ik nauwelijks iets mee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm nja ik was automatisch lid van een studievereniging die feestjes en bbq's heeft enzo, maar geen studentenvereniging nee
Ja, vast, maar ik kijk het gewoon even aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch over elke studie?
Ik begrijp je punt wel hoor, maar volgensmij is een studentenvereniging wel heul leuk
Zal we door die Spongebob UI komen ofso.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in 4 havo zat of zo.
Nein. Tijdens de examens zat ik alleen op EXA omdat we daar beetje konden praten over examens enz.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet jij niet weer afkicken van JNG, dat deed je voor je examen toch ook?
de kat uit de boom kijkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, vast, maar ik kijk het gewoon even aan.Ik speel graag op veilig.
Toen ik wist dat ik ging stoppen en alleen nog wat groepsdingetjes af moest maken zat ik FOK!kend in de lesquote:
Ja die vakantie, dat deed je toch om een reden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nein. Tijdens de examens zat ik alleen op EXA omdat we daar beetje konden praten over examens enz.
Toen was ik nog steeds met FOK! JNG vakantie
De kat uit de boom spuiten met water, ik ga er toch zeker niet in klimmen?quote:
Baasquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toen ik wist dat ik ging stoppen en alleen nog wat groepsdingetjes af moest maken zat ik FOK!kend in de les
niet waarquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
medische informatiekunde aan de UvA
mij?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb volgend jaar maar tijd voor 1 sociaal leven. En ik hoop dat dat niet FOK! is
Ga dan rechten doen, chillen voor de leven gquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, weet ik.Maar ja, technische studie, TU Delft, meer dan 40 uur per week moeten leren. Het klinkt allemaal zwaar, ik wil gewoon rustig de tijd kunnen nemen daarvoor.
Eigenlijk was ik er op een dag gewoon ff mee gestopt en toen niet meer teruggekomen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja die vakantie, dat deed je toch om een reden?
arme katquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
De kat uit de boom spuiten met water, ik ga er toch zeker niet in klimmen?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga dan rechten doen, chillen voor de leven g
10/10 zou nog een keer meetenquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef Rezania het volgende:
Ik moet een motivatiebrief schrijven, geen zin in, ik ben lui. Straf mij.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
Wat een bullshit, ik heb echt een prima sociaal leven en ik zit ook vrij vaak in deze SC.
snap ik. ik ga jou vervangen voor Pax. hijs een beetje versletenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10/10 zou nog een keer meeten
Ik wil wel wat interessant studeren ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga dan rechten doen, chillen voor de leven g
Moet hij maar niet in de boom klimmen.quote:
hee ik ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Nee, het eerste jaar niet.
Mijn sterretje blijft een sterretjequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap ik. ik ga jou vervangen voor Pax. hijs een beetje versleten
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap ik. ik ga jou vervangen voor Pax. hijs een beetje versleten
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn sterretje blijft een sterretje
je moet hem niet in de boom láten klimmenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil wel wat interessant studeren ja.
[..]
Moet hij maar niet in de boom klimmen.
Sterretje --> rondjequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn sterretje blijft een sterretje
Het is een kat, net alsof je daar controle over hebt of zo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:28 schreef msacras het volgende:
[..]
je moet hem niet in de boom láten klimmen
ik welquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een kat, net alsof je daar controle over hebt of zo.
ik heb les in het AMC ziekenhuis dus je ziet niet echt dat het van UvA isquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb jou nooit over UvA horen praten
ja he. heb wel met hem te doen.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja he. heb wel met hem te doen.
maarja, hij doet t allemaal voor mij natuurlijk. zodra die geld heeft, ben ik de eerste die met hem gaat meeten en dan ga ik hem allemaal geheimpjes over jou vertellen.
Bazenkatquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
mijn kat is echt één mongool trouwens
hij stond buiten voor de deur te miauwen, dus ik liet hem binnen, staat hij eerst 5 minuten in de deuropening te twijfelen wat hij gaat doen, besluit toch maar naar beginnen te gaan, en staat 20 seconden later voor de andere deur te miauwen dat hij naar buiten wil, terwijl het regent.
Katten somsquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
mijn kat is echt één mongool trouwens
hij stond buiten voor de deur te miauwen, dus ik liet hem binnen, staat hij eerst 5 minuten in de deuropening te twijfelen wat hij gaat doen, besluit toch maar naar beginnen te gaan, en staat 20 seconden later voor de andere deur te miauwen dat hij naar buiten wil, terwijl het regent.
had je alles ook in 1x moeten halen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Ezell het volgende:
Pfff, schooljaar voor de meeste mensen voorbij en meteen berichtjes met de vraag of je zin hebtnom iets te doen. Ik zit nog met tentamens.
Ik voel je, ik had nu al weken vakantie moeten hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Ezell het volgende:
Pfff, schooljaar voor de meeste mensen voorbij en meteen berichtjes met de vraag of je zin hebtnom iets te doen. Ik zit nog met tentamens.
Same problemquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Ezell het volgende:
eerste kans niet maken omdat jij je collegekaart niet bij je had --> herkansing.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb nu nog geen herkansingen hoor. Zjn de normale tentamens...
Wanneer gaan wij chillingsquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn vrienden zijn ook bijna klaarChillings gaan geplaatst worden
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef msacras het volgende:
Gelukkig heb ik de komende 2 weken ook 8 feestjes en 2 etentjes gepland dus dat zit wel snor
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef TienVingers het volgende:
Mijn groepsgesprek: 'wie gaat vanavond Minecraften'
Wanneer ben je klaar?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik voel je, ik had nu al weken vakantie moeten hebben.
da's nog kutter, als er iets met een groepje wordt gedaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Same problem
veel van m'n vrienden zijn nu net klaar met examens en geven allemaal leuke feestjes waar ik dus niet heen kan omdat ik nog moet leren![]()
komt er weer een berichtje in de groeps-whatsapp, "wie gaat er vanavond mee uit?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |