Irrelevant.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jij doet zoveel dingen die niet mogen. Daarom had je bans enzo.
dat is hier toch wel minder zo hoor, de vaste users zijn iig erg veranderd het afgelopen +- half jaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groepjes mensen waar je moeilijk lid van kan worden, meestal verafschuwen ze nieuwelingen in 'hun' topic.
Hoezo, ik zeg de waarheid.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Irrelevant.
LB en Ara hebben gezamenlijk besloten dat UI's niet in de OP mogen.
Zoiets wordt democratisch besloten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Irrelevant.
LB en Ara hebben gezamenlijk besloten dat UI's niet in de OP mogen.
Oh ja, dat is altijd stom, goed dat dat hier niet was. Maar dat gebeurt toch niet ineen keer door UI's?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groepjes mensen waar je moeilijk lid van kan worden, meestal verafschuwen ze nieuwelingen in 'hun' topic.
Vraag me af hoelang dat blijft als je vaste bezoekers in de OP gaat gooien, dat roep je gewoon dat je een kliek wilt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef msacras het volgende:
[..]
dat is hier toch wel minder zo hoor, de vaste users zijn iig erg veranderd het afgelopen +- half jaar
Als konijnen doen we het, de hele dag door, heerlijk.quote:
Ga fietsen man, als FOK! iets niet is is het wel een democratie.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
We mochten dan geen UI's in de OP, maar wel de JNG kerstboom met UI's er in
Kwenie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
We mochten dan geen UI's in de OP, maar wel de JNG kerstboom met UI's er in
Daarom mag het dus niet, zorgt alleen maar voor frustratie en ruzie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tevens zie ik het nut niet. De samenstelling van wie hier wel en niet rondhangt veranderd veel. En wanneer hoor je hier wel en niet?
Ja je hebt een goed punt!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tevens zie ik het nut niet. De samenstelling van wie hier wel en niet rondhangt veranderd veel. En wanneer hoor je hier wel en niet?
Jij, sof, ik, LB, mscaras, promi en nog een hoop meer iig bij de harde kernquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |