Ik wil wel wat interessant studeren ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga dan rechten doen, chillen voor de leven g
Moet hij maar niet in de boom klimmen.quote:
hee ik ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, FOK! wil ik begin september langzaam gaan verstoten.
[..]
Nee, het eerste jaar niet.
Mijn sterretje blijft een sterretjequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap ik. ik ga jou vervangen voor Pax. hijs een beetje versleten
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap ik. ik ga jou vervangen voor Pax. hijs een beetje versleten
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn sterretje blijft een sterretje
je moet hem niet in de boom láten klimmenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil wel wat interessant studeren ja.
[..]
Moet hij maar niet in de boom klimmen.
Sterretje --> rondjequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn sterretje blijft een sterretje
Het is een kat, net alsof je daar controle over hebt of zo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:28 schreef msacras het volgende:
[..]
je moet hem niet in de boom láten klimmen
ik welquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een kat, net alsof je daar controle over hebt of zo.
ik heb les in het AMC ziekenhuis dus je ziet niet echt dat het van UvA isquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb jou nooit over UvA horen praten
ja he. heb wel met hem te doen.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja he. heb wel met hem te doen.
maarja, hij doet t allemaal voor mij natuurlijk. zodra die geld heeft, ben ik de eerste die met hem gaat meeten en dan ga ik hem allemaal geheimpjes over jou vertellen.
Bazenkatquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
mijn kat is echt één mongool trouwens
hij stond buiten voor de deur te miauwen, dus ik liet hem binnen, staat hij eerst 5 minuten in de deuropening te twijfelen wat hij gaat doen, besluit toch maar naar beginnen te gaan, en staat 20 seconden later voor de andere deur te miauwen dat hij naar buiten wil, terwijl het regent.
Katten somsquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
mijn kat is echt één mongool trouwens
hij stond buiten voor de deur te miauwen, dus ik liet hem binnen, staat hij eerst 5 minuten in de deuropening te twijfelen wat hij gaat doen, besluit toch maar naar beginnen te gaan, en staat 20 seconden later voor de andere deur te miauwen dat hij naar buiten wil, terwijl het regent.
had je alles ook in 1x moeten halen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Ezell het volgende:
Pfff, schooljaar voor de meeste mensen voorbij en meteen berichtjes met de vraag of je zin hebtnom iets te doen. Ik zit nog met tentamens.
Ik voel je, ik had nu al weken vakantie moeten hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Ezell het volgende:
Pfff, schooljaar voor de meeste mensen voorbij en meteen berichtjes met de vraag of je zin hebtnom iets te doen. Ik zit nog met tentamens.
Same problemquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Ezell het volgende:
eerste kans niet maken omdat jij je collegekaart niet bij je had --> herkansing.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb nu nog geen herkansingen hoor. Zjn de normale tentamens...
Wanneer gaan wij chillingsquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn vrienden zijn ook bijna klaarChillings gaan geplaatst worden
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef msacras het volgende:
Gelukkig heb ik de komende 2 weken ook 8 feestjes en 2 etentjes gepland dus dat zit wel snor
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef TienVingers het volgende:
Mijn groepsgesprek: 'wie gaat vanavond Minecraften'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |