Eens FOK! altijd FOK!.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien zit ik dan wel niet meer op fok
Maar ik heb je whapp tochquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien zit ik dan wel niet meer op fok
Hij heeft ook de zogeheten 'tietenallergie'?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pax valt op mijn pener, verder boeit het hem niet.
Ik wil het eerste jaar even kijken hoe het gaat, en aangezien een studentenvereniging weinig tot niks toevoegt aan mijn studie ga ik er niet bij eentje.quote:
Zekerweten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij heeft ook de zogeheten 'tietenallergie'?
niet aan je studie nee, wel aan je sociale levenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil het eerste jaar even kijken hoe het gaat, en aangezien een studentenvereniging weinig tot niks toevoegt aan mijn studie ga ik er niet bij eentje.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
niet aan je studie nee, wel aan je sociale leven
Net alsof ik dat niet kan hebben zonder een studentenvereniging.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
niet aan je studie nee, wel aan je sociale leven
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil het eerste jaar even kijken hoe het gaat, en aangezien een studentenvereniging weinig tot niks toevoegt aan mijn studie ga ik er niet bij eentje.
Is het verboden om eerst te kijken hoe het studeren zelf gaat? Moet alles in één keer of zo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit ook bij studentenvereniging en het voegt ook niks toe aan mijn studie, maar waarom ga ik 't doen denk je?
Sociale contacten. Bestuursjaar. Etc.
Het is niet alleen maar studeren hoor.
Daar heb je FOK! voorquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik dat niet kan hebben zonder een studentenvereniging.
Nee. Maar je zegt zelf dat je niet bij een studentenvereniging wil. Alsof je dat nooit wil.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is het verboden om eerst te kijken hoe het studeren zelf gaat? Moet alles in één keer of zo?
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik dat niet kan hebben zonder een studentenvereniging.
ben er pas sinds eind januari. niet november zoals sommigen hierquote:
Ik LaT ze zeker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Ezell het volgende:
Ach, niet iedereen heeft zin in een studentenvereniging. LaT ze lekker.
jij wel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Ezell het volgende:
Ach, niet iedereen heeft zin in een studentenvereniging. LaT ze lekker.
Nee, FOK! wil ik begin september langzaam gaan verstoten.quote:
Nee, het eerste jaar niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Maar je zegt zelf dat je niet bij een studentenvereniging wil. Alsof je dat nooit wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |