Ik van decemberquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ben er pas sinds eind januari. niet november zoals sommigen hier
Doe je toch niet zolang je nog niet in m'n broekje bent geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, FOK! wil ik begin september langzaam gaan verstoten.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe je toch niet zolang je nog niet in m'n broekje bent geweest.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe je toch niet zolang je nog niet in m'n broekje bent geweest.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ging gewoon een half jaar met FOK! vakantiequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
[..]
en toen haatte iedereen je en toen was je weg
Ja, weet ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietIk zeg alleen dat het wel veel toevoegt! En je hebt heel leuke in Leiden
uhm nja ik was automatisch lid van een studievereniging die feestjes en bbq's heeft enzo, maar geen studentenvereniging neequote:
Dat zeggen ze toch over elke studie?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, weet ik.Maar ja, technische studie, TU Delft, meer dan 40 uur per week moeten leren. Het klinkt allemaal zwaar, ik wil gewoon rustig de tijd kunnen nemen daarvoor.
Ik ook, alleen niet meer in de lesquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef LETMEIN het volgende:
Naja, ik ben er komend schooljaar wel gewoon
Moet jij niet weer afkicken van JNG, dat deed je voor je examen toch ook?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef LETMEIN het volgende:
Naja, ik ben er komend schooljaar wel gewoon
Ik dacht dat jij in 4 havo zat of zo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm nja ik was automatisch lid van een studievereniging die feestjes en bbq's heeft enzo, maar geen studentenvereniging nee
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, alleen niet meer in de les
O. Dat heb ik ook. Maar daar doe ik nauwelijks iets mee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm nja ik was automatisch lid van een studievereniging die feestjes en bbq's heeft enzo, maar geen studentenvereniging nee
Ja, vast, maar ik kijk het gewoon even aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch over elke studie?
Ik begrijp je punt wel hoor, maar volgensmij is een studentenvereniging wel heul leuk
Zal we door die Spongebob UI komen ofso.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in 4 havo zat of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |