Waarom zou je DL doen? Ga maar even lekker naar het powerlifting topic.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:08 schreef MarMar het volgende:
Bedtijd, morgen moet mijn deadlift omhoog.
kusdagdoei!
Meid zeg het eens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:19 schreef Seam het volgende:
Die 8 weken bij de gynaecologie hebben mijn visie op vrouwelijke genitalia wel veranderd
Lol, meer oudjes met batteryacid dat overdatum is dan jonge bloempjes gezien zeker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:19 schreef Seam het volgende:
Die 8 weken bij de gynaecologie hebben mijn visie op vrouwelijke genitalia wel veranderd
Hebben we die serieus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zou je DL doen? Ga maar even lekker naar het powerlifting topic.
Not even once.quote:
Ik zie je wel op de OK over 35 jaar.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag deze sites door:SPOILER: niet klikken heOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: als je hebt gekliktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Deadliften.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:31 schreef VMSDKR het volgende:
Fuck it, ik stop met trainen.fuck aas ik ga gwn met die shit shinen op het strandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:19 schreef Seam het volgende:
Lijkt meer op een vos/wolf.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:48 schreef seto het volgende:
sinds ik dat plaatje heb gezien waarop staat dat elke eendensnavel op een hondenkop lijkt kan ik niet meer normaal naar eenden kijken
Wat de fuck?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds ik over de BBC heb gehoord moet ik elke keer aan de BBC denken wanneer ik BBC (British Broadcast Corporation) hoor. Na enkele seconden heb ik pas door dat er een BBC (British Broadcast Corporation) bestaat.
lol.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net getraind en herhaaldelijk ging er iets mis met een oefening. Niks aan de hand, irritatie accepteren. Weer ging er iets mis, en ik vond het genoeg. Ik pakte mijn 20 kg schijf op en gooide hem tegen de grond aan. Breekt dat ding godverdomme zo doormidden! Wat een fucking tyfuszooi, lol. Moest bijna huilen - al die herinneringen, zweet en gains.
hey nicee.. Aan de east-coast?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 05:55 schreef IrCute het volgende:
https://www.facebook.com/(...).386682750609&type=1
mijn gym voor de zomer
Zit nu voor de rest van de zomer aan het strand, heb een seizoensabo genomen bij de gym en woon hier de komende 2 maanden![]()
Zijn dat dezelfde schijven als die van Yuri? Dan mag je wel oppassen...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 05:55 schreef IrCute het volgende:
mijn gym voor de zomer
Zit nu voor de rest van de zomer aan het strand, heb een seizoensabo genomen bij de gym en woon hier de komende 2 maanden![]()
quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nu wil ik dat ook kunnen.
Ik weet niet of dat slim ismaar het is wel retestoer.
Haha, stay safe bro.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:09 schreef Drinky het volgende:
Tering, na 10 dagen 13 uur per dag werken, en nog 3x p/w thuis een upperbody workout en 4~6 uur slaap had mijn lichaam vanochtend echt geen zin meer. Door 3 wekkers heen geslapen en kwam tegen de middag op mijn stage aan. Mijn stagebegeleider moest er om lachen en ik heb de hele dag alleen maar flauwe grappen om m'n oren gekregen
Mijn lichaam heeft te minste wel wat benodigde rust gehad, verschil merk je echt goed.
Gratz chica! Nice.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 05:55 schreef IrCute het volgende:
mijn gym voor de zomer
Natuurlijk wel, des te meer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:09 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat ik m'n vriendin/vrouw nooit meer recht in de ogen aan zou kunnen kijken als ik bij de bevalling moest zijn.
Het moment om je kind voor het eerst te zien was wel het mijn meest gelukkige moment ever, denk ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:09 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat ik m'n vriendin/vrouw nooit meer recht in de ogen aan zou kunnen kijken als ik bij de bevalling moest zijn.
Kan wel zijn, maar ik heb mijn kerel wel gezegd dattie bij mijn hoofdeinde moest blijven en NIET tussen mijn benen tijdens de bevallingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het moment om je kind voor het eerst te zien was wel het mijn meest gelukkige moment ever, denk ik.
Clichéquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het moment om je kind voor het eerst te zien was wel het mijn meest gelukkige moment ever, denk ik.
lolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik heb mijn kerel wel gezegd dattie bij mijn hoofdeinde moest blijven en NIET tussen mijn benen tijdens de bevallingiets met libidobehoud
Juh, fanta zei dat we moesten zappen... ik heb dat niet gedaan gelukkigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
gisteren bij "genante lijven" of iets dergelijks een engels wijf 155cm a 100kg dat een verzakking had van d'r bevalling, maar kon ook van d'r zwaarlijvigheid zijn.
Vol de camera d'r op en of ze ff wilde hoesten![]()
de verzakking weerhield haar van het sporten waardoor ze niet kon afvallen uhu
Bah die had ik ook net gezien ja, daarna snel in bad gegaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
gisteren bij "genante lijven" of iets dergelijks een engels wijf 155cm a 100kg dat een verzakking had van d'r bevalling, maar kon ook van d'r zwaarlijvigheid zijn.
Vol de camera d'r op en of ze ff wilde hoesten![]()
de verzakking weerhield haar van het sporten waardoor ze niet kon afvallen uhu
Ja dat geloof ik meteen. Maar als je al negen maanden heb moeten wachten kan die paar uur van de bevalling er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Was dat niet je laatste PR?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bro: als jouw pikje toch eens 0,1mm langer zou worden bij elke bash-post zou je zo langzamerhand wel eens in het Guiness Book of Records komen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Clichéjankende kutkinderen. Tijdens die splooge in der belly 9 maanden eerder was je waarschijnlijk veel gelukkiger.
Dan was JB ook nog eens een stuk gelukkigerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bro: als jouw pikje toch eens 0,1mm langer zou worden bij elke bash-post zou je zo langzamerhand wel eens in het Guiness Book of Records komen.
Ik vind dit soort dingen altijd zo lief. Mijn vader zegt dit ook altijd en dat vanaf dat moment m'n moeder eigenlijk nooit meer stuk kon in z'n ogen. En terecht, die vrouw baart wel even je mini-me.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |