abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juni 2013 @ 20:37:34 #276
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_128049468
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

Fietsen naar de supermarkt.
Allemaal om 20.00 uur gesloten helaas...
pi_128049511
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:31 schreef McNulty het volgende:

[..]

Hier 8+ min lessy fapmateriaal.
Nu wil ik dat ook kunnen.
Ik weet niet of dat slim is :') maar het is wel retestoer.
pi_128049512
Net getraind en herhaaldelijk ging er iets mis met een oefening. Niks aan de hand, irritatie accepteren. Weer ging er iets mis, en ik vond het genoeg. Ik pakte mijn 20 kg schijf op en gooide hem tegen de grond aan. Breekt dat ding godverdomme zo doormidden! Wat een fucking tyfuszooi, lol. Moest bijna huilen - al die herinneringen, zweet en gains.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proberen te plakken en dat ging op zich best goed, scheelt me alweer geld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een gegeven moment besloot die toch maar uit elkaar te vallen.

SPOILER
Echt stom dit. Ik meende dat dit gietijzeren schijven waren die niet kapot konden; ook nog Barbarian. Dat wordt een nieuwe schijf aanschaffen of deze proberen plakken met andere tape. :') Zonde van het geld man, en ik haat het wanneer iets kapot gaat.
If not now, then when.
  donderdag 20 juni 2013 @ 20:39:41 #279
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_128049606
quote:
9s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net getraind en herhaaldelijk ging er iets mis met een oefening. Niks aan de hand, irritatie accepteren. Weer ging er iets mis, en ik vond het genoeg. Ik pakte mijn 20 kg schijf op en gooide hem tegen de grond aan. Breekt dat ding godverdomme zo doormidden! Wat een fucking tyfuszooi, lol. Moest bijna huilen - al die herinneringen, zweet en gains.

SPOILER

SPOILER

SPOILER
Echt stom dit. Ik meende dat dit gietijzeren schijven waren die niet kapot konden; ook nog Barbarian. Dat wordt een nieuwe schijf aanschaffen of deze proberen plakken met andere tape. :') Zonde van het geld man, en ik haat het wanneer iets kapot gaat.
Kan dat niet gelast worden of zeg ik nou iets stoms?
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 20 juni 2013 @ 20:40:53 #280
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128049678
Damn son. 3euro de kilo die barbarian weights toch?
BEASTMODE
pi_128049684
quote:

SPOILER

SPOILER

SPOILER
Ducttape kan veel, maar dit niet ben ik bang.
En die schoenen met die kleurtjes en die streepjessokken... ik dacht dat ik een kindervoetje zag ofzo. Het is maar goed dat je je vids hebt, anders was je stoerheid nu wel kapot.
  donderdag 20 juni 2013 @ 20:41:17 #282
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128049698
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Nu zeg je iets stoms.
BEASTMODE
pi_128049873
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:41 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Nu zeg je iets stoms.
http://rossa.nl/gietijzer.htm kan blijkbaar wel, maar niet ff in je schuur denk ik.. er zijn wel bedrijven die gietijzer repareren, maar vraag me af of dat goedkoper is dan een nieuwe schijf, ben bang van niet tenzij je een mannetje hebt?

Weet je niet toevallig iemand die met dat soort shizzle werkt Yuri?
pi_128049926
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef Verbosity het volgende:

[..]

No idea.

quote:
9s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef Awesome_ het volgende:
Damn son. 3euro de kilo die barbarian weights toch?
¤ 42,-. Gaat nog wel, maar wel zonde.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ducttape kan veel, maar dit niet ben ik bang.
En die schoenen met die kleurtjes en die streepjessokken... ik dacht dat ik een kindervoetje zag ofzo. Het is maar goed dat je je vids hebt, anders was je stoerheid nu wel kapot.
O noes, de 110 kg squattende-voorheen-niet-lopende-vrouw judged over mij op het internet. :'(

quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:44 schreef MarMar het volgende:

[..]

http://rossa.nl/gietijzer.htm kan blijkbaar wel, maar niet ff in je schuur denk ik.. er zijn wel bedrijven die gietijzer repareren, maar vraag me af of dat goedkoper is dan een nieuwe schijf, ben bang van niet tenzij je een mannetje hebt?

Weet je niet toevallig iemand die met dat soort shizzle werkt Yuri?
Ja ik ken wel iemand. Morgen even bellen.
If not now, then when.
  donderdag 20 juni 2013 @ 20:46:20 #285
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_128049982
quote:

SPOILER

SPOILER

SPOILER
Even de site mailen waar je het vandaan hebt of langs de winkel, vaak willen ze uit service wel een nieuwe aanbieden.

Met alles dat je koopt trouwens. Vooral bij winkels met een vaste klanten om hun goede naam te behouden.
Deathlift or Die.
pi_128050043
Ik gooide dat ding en ik zag hem ineens in stukken op de grond liggen. Ik dacht: WAT, hoe kan dit gek. :D

quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Even de site mailen waar je het vandaan hebt of langs de winkel, vaak willen ze uit service wel een nieuwe aanbieden.

Met alles dat je koopt trouwens. Vooral bij winkels met een vaste klanten om hun goede naam te behouden.
Heb ik twee jaar geleden tweedehands aangeschaft. :P
If not now, then when.
pi_128050100
Gietijzer is juist breekbaar toch?
pi_128050131
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:

O noes, de 110 kg squattende-voorheen-niet-lopende-vrouw judged over mij op het internet. :'(

[..]

Ja ik ken wel iemand. Morgen even bellen.
Oi, dat was gewoon wel een verkapt compliment he :P weer niet goed
pi_128050180
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
Blijkbaar :P
pi_128050231
quote:
In tegenstelling tot andere metalen is lamellair gietijzer vrij star, in het geheel niet flexibel, dat wil zeggen breekbaar bij verkeerde belasting.
pi_128050259
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
Geen idee. Ik meende van niet. Klinkt ook niet alsof het breekbaar is. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef MarMar het volgende:

[..]

Oi, dat was gewoon wel een verkapt compliment he :P weer niet goed
Dat was zeker zo een geheime vrouwen reactie die wij mannen niet snappen.
If not now, then when.
  donderdag 20 juni 2013 @ 20:52:05 #292
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128050319
Gietijzer is super bros juist.
BEASTMODE
pi_128050385
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Balen. Ik denk dat als ik hem laat lassen de ene schijf wel zwaarder wordt dan de andere. Zal niet veel zijn, maar ja. Morgen even kijken hoe en wat.

quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef Awesome_ het volgende:
Naast dat het blijkbaar bros is, zag het er van binnen ook uit als Bros chocolade (srs). :D
If not now, then when.
pi_128050389
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook.
pi_128050542
gietijzer is toch best broos of niet?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_128050565
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Geen idee. Ik meende van niet. Klinkt ook niet alsof het breekbaar is. :')

[..]

Dat was zeker zo een geheime vrouwen reactie die wij mannen niet snappen.
Eigenlijk zei ik dat je stoer genoeg bent om ermee weg te komen. Ik vraag me dan wel even af of dat aan mij of aan jou ligt dat je dat niet snapte :*
pi_128050750
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef MarMar het volgende:

[..]

Eigenlijk zei ik dat je stoer genoeg bent om ermee weg te komen. Ik vraag me dan wel even af of dat aan mij of aan jou ligt dat je dat niet snapte :*
Het ligt altijd aan jou. :* :*
If not now, then when.
pi_128050783
Gietijzer is toch best broos?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_128050835
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het ligt altijd aan jou. :* :*
Geeft niet, ik kom er mee weg want ik heb tieten :)
pi_128050946
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Geeft niet, ik kom er mee weg want ik heb tieten :)
Ik kan ook tieten krijgen. Zie het punt niet. :)
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')