Nu wil ik dat ook kunnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proberen te plakken en dat ging op zich best goed, scheelt me alweer geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op een gegeven moment besloot die toch maar uit elkaar te vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt stom dit. Ik meende dat dit gietijzeren schijven waren die niet kapot konden; ook nog Barbarian. Dat wordt een nieuwe schijf aanschaffen of deze proberen plakken met andere tape.Zonde van het geld man, en ik haat het wanneer iets kapot gaat.
If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net getraind en herhaaldelijk ging er iets mis met een oefening. Niks aan de hand, irritatie accepteren. Weer ging er iets mis, en ik vond het genoeg. Ik pakte mijn 20 kg schijf op en gooide hem tegen de grond aan. Breekt dat ding godverdomme zo doormidden! Wat een fucking tyfuszooi, lol. Moest bijna huilen - al die herinneringen, zweet en gains.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proberen te plakken en dat ging op zich best goed, scheelt me alweer geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op een gegeven moment besloot die toch maar uit elkaar te vallen.Kan dat niet gelast worden of zeg ik nou iets stoms?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt stom dit. Ik meende dat dit gietijzeren schijven waren die niet kapot konden; ook nog Barbarian. Dat wordt een nieuwe schijf aanschaffen of deze proberen plakken met andere tape.Zonde van het geld man, en ik haat het wanneer iets kapot gaat.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Net getraind en herhaaldelijk ging er iets mis met een oefening. Niks aan de hand, irritatie accepteren. Weer ging er iets mis, en ik vond het genoeg. Ik pakte mijn 20 kg schijf op en gooide hem tegen de grond aan. Breekt dat ding godverdomme zo doormidden! Wat een fucking tyfuszooi, lol. Moest bijna huilen - al die herinneringen, zweet en gains.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proberen te plakken en dat ging op zich best goed, scheelt me alweer geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op een gegeven moment besloot die toch maar uit elkaar te vallen.Ducttape kan veel, maar dit niet ben ik bang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt stom dit. Ik meende dat dit gietijzeren schijven waren die niet kapot konden; ook nog Barbarian. Dat wordt een nieuwe schijf aanschaffen of deze proberen plakken met andere tape.Zonde van het geld man, en ik haat het wanneer iets kapot gaat.
En die schoenen met die kleurtjes en die streepjessokken... ik dacht dat ik een kindervoetje zag ofzo. Het is maar goed dat je je vids hebt, anders was je stoerheid nu wel kapot.![]()
Nu zeg je iets stoms.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kan dat niet gelast worden of zeg ik nou iets stoms?BEASTMODE![]()
http://rossa.nl/gietijzer.htm kan blijkbaar wel, maar niet ff in je schuur denk ik.. er zijn wel bedrijven die gietijzer repareren, maar vraag me af of dat goedkoper is dan een nieuwe schijf, ben bang van niet tenzij je een mannetje hebt?quote:
Weet je niet toevallig iemand die met dat soort shizzle werkt Yuri?![]()
No idea.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kan dat niet gelast worden of zeg ik nou iets stoms?¤ 42,-. Gaat nog wel, maar wel zonde.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef Awesome_ het volgende:
Damn son. 3euro de kilo die barbarian weights toch?O noes, de 110 kg squattende-voorheen-niet-lopende-vrouw judged over mij op het internet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ducttape kan veel, maar dit niet ben ik bang.
En die schoenen met die kleurtjes en die streepjessokken... ik dacht dat ik een kindervoetje zag ofzo. Het is maar goed dat je je vids hebt, anders was je stoerheid nu wel kapot.Ja ik ken wel iemand. Morgen even bellen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
http://rossa.nl/gietijzer.htm kan blijkbaar wel, maar niet ff in je schuur denk ik.. er zijn wel bedrijven die gietijzer repareren, maar vraag me af of dat goedkoper is dan een nieuwe schijf, ben bang van niet tenzij je een mannetje hebt?
Weet je niet toevallig iemand die met dat soort shizzle werkt Yuri?If not now, then when.![]()
Net getraind en herhaaldelijk ging er iets mis met een oefening. Niks aan de hand, irritatie accepteren. Weer ging er iets mis, en ik vond het genoeg. Ik pakte mijn 20 kg schijf op en gooide hem tegen de grond aan. Breekt dat ding godverdomme zo doormidden! Wat een fucking tyfuszooi, lol. Moest bijna huilen - al die herinneringen, zweet en gains.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proberen te plakken en dat ging op zich best goed, scheelt me alweer geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op een gegeven moment besloot die toch maar uit elkaar te vallen.Even de site mailen waar je het vandaan hebt of langs de winkel, vaak willen ze uit service wel een nieuwe aanbieden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt stom dit. Ik meende dat dit gietijzeren schijven waren die niet kapot konden; ook nog Barbarian. Dat wordt een nieuwe schijf aanschaffen of deze proberen plakken met andere tape.Zonde van het geld man, en ik haat het wanneer iets kapot gaat.
Met alles dat je koopt trouwens. Vooral bij winkels met een vaste klanten om hun goede naam te behouden.Deathlift or Die.![]()
Ik gooide dat ding en ik zag hem ineens in stukken op de grond liggen. Ik dacht: WAT, hoe kan dit gek.Heb ik twee jaar geleden tweedehands aangeschaft.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Even de site mailen waar je het vandaan hebt of langs de winkel, vaak willen ze uit service wel een nieuwe aanbieden.
Met alles dat je koopt trouwens. Vooral bij winkels met een vaste klanten om hun goede naam te behouden.
Oi, dat was gewoon wel een verkapt compliment hequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
O noes, de 110 kg squattende-voorheen-niet-lopende-vrouw judged over mij op het internet.
[..]
Ja ik ken wel iemand. Morgen even bellen.weer niet goed
![]()
quote:In tegenstelling tot andere metalen is lamellair gietijzer vrij star, in het geheel niet flexibel, dat wil zeggen breekbaar bij verkeerde belasting.![]()
Geen idee. Ik meende van niet. Klinkt ook niet alsof het breekbaar is.quote:
Dat was zeker zo een geheime vrouwen reactie die wij mannen niet snappen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oi, dat was gewoon wel een verkapt compliment heweer niet goed
Balen. Ik denk dat als ik hem laat lassen de ene schijf wel zwaarder wordt dan de andere. Zal niet veel zijn, maar ja. Morgen even kijken hoe en wat.quote:Naast dat het blijkbaar bros is, zag het er van binnen ook uit als Bros chocolade (srs).quote:
gietijzer is toch best broos of niet?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Eigenlijk zei ik dat je stoer genoeg bent om ermee weg te komen. Ik vraag me dan wel even af of dat aan mij of aan jou ligt dat je dat niet snaptequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen idee. Ik meende van niet. Klinkt ook niet alsof het breekbaar is.
[..]
Dat was zeker zo een geheime vrouwen reactie die wij mannen niet snappen.![]()
![]()
Het ligt altijd aan jou.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Eigenlijk zei ik dat je stoer genoeg bent om ermee weg te komen. Ik vraag me dan wel even af of dat aan mij of aan jou ligt dat je dat niet snapte![]()
Ik kan ook tieten krijgen. Zie het punt niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kom er mee weg want ik heb tieten
If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: