quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Haha, vroegah toen ik nog highscool football speelde![]()
Wat een koningsserie was/is dat zegquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
scored 3 touchdowns in one game!!
Al is zo stoerquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een koningsserie was/is dat zeg![]()
[ afbeelding ]
Als er een dvdbox komt dan wil ik diequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al is zo stoer![]()
Jammer dat CC maar een klein aantal afleveringen blijft herhalen ipv gewoon alles
http://www.bol.com/nl/p/m(...)11/1002004013291320/quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als er een dvdbox komt dan wil ik die
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
In bed nu.
Geschreven vanaf mijn Samsung galaxy note
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
In bed nu.
Geschreven vanaf mijn Samsung galaxy note
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een beetje vreemd maar wel lekker
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb een nieuw stuur in de auto gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Whehequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Wheheuote][ afbeelding ] Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef jitzzzze het volgende:
ER's auto is te koop![]()
http://link.marktplaats.nl/686139483
Whehequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Whehe ote][ afbeelding ] Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Whehequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Whehe ote][ afbeelding ] Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef Rave geen ongelijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
Rave was vandaag aan het spelevaren.
[ afbeelding ]
Alleen het quoten wil nog niet zo lukken, met je worstvingersquote:
Yuk foe gij doperwtquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alleen het quoten wil nog niet zo lukken, met je worstvingers
Wanneer schieten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag kinders weer lekker aan het bier͵ derde avond op rij dus kan je voorstellen wat voor een betaalde vakantie ik hier heb
Ja, ik wilde normaal kunnen parkeren vanmorgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
Het was trouwens niet echt druk in de Nieuwe Haven Jitzzze. Heb je de poort op slot laten gooien?
Nietquote:
WTF!?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
NietSchietbaan zijn ze mee bezig en nergens is plek.. dus ik kom je dan nog wel tegen op het eerst volgende schietweekend
Kan toch niet werken? plastic is toch een isolator?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb ook wat audio dingen gemaakt thuis![]()
[ afbeelding ]
Dat LEGO poppetje houd de pinnetjes toch tegen elkaar aan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan toch niet werken? plastic is toch een isolator?
Oh, verhip,quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat LEGO poppetje houd de pinnetjes toch tegen elkaar aan?
Da's gelukt zag ik. Ik heb je wagen gespot.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik wilde normaal kunnen parkeren vanmorgen
hahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, verhip,ik keek verkeerd, Jitzzzze de creatieve klusser
was het maar zo'n feest. FB staat vol met allemaal negatieve en verbaasde reacties over zijn tenue.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's gelukt zag ik. Ik heb je wagen gespot.
[ afbeelding ]
Ik heb hem niet gezien. Tenzij hij in die roeiboot stond?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef jitzzzze het volgende:
was het maar zo'n feest. FB staat vol met allemaal negatieve en verbaasde reacties over zijn tenue.
Ikke? Heb je een foto?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Lekker strak uniformpje had jij vandaag aan, zeg.. [ afbeelding ]
Dit:quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien. Tenzij hij in die roeiboot stond?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan heb ik hem dus toch gezien.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow, Studenten-OV-chipkaartquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)en-met-ov-chipkaart/
VADM Borsboom, CZSK. In tegenstelling tot WimLex heeft hij z'n strepen wel verdiend en draagt hij zeker geen 'nep'uniform.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef Harde_Mepper het volgende:
Wie is die man langs de koning? Die heeft toch exact hetzelfde 'nep' uniform aan?
Alleen genodigden vandaag. Morgen wordt het wel druk als het weer meezit. Ze hebben wel alles uit de kast getrokken dit jaar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
Het was trouwens niet echt druk in de Nieuwe Haven Jitzzze. Heb je de poort op slot laten gooien?
Het is een vorm van discriminatie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Een vliegshow is natuurlijk veel interessanter om te streamen
Straks word het droogquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:08 schreef Nibb-it het volgende:
Je hebt alleen het weer niet echt mee vandaag.
gaat idd flink tekeer, ook in mijn lichaamquote:
Heeft de training omgaan met teleurstellingen niet gehadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
Verzuurd kandidaatje?
DEF / Werken bij de Marine
Of ben ik gek?
Eindelijk weer lekker weerquote:
Nou inderdaad. Wel door de keuring heen komen en niet aangesteld worden omdat te weinig opleidingsplaatsen = boehoequote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft de training omgaan met teleurstellingen niet gehad
Het is toch logisch dat je gaat boehoeen als het blijkt dat je nét niet goed genoeg bent om bij het selecte groepje te mogen horen, en dan ligt het toch aan de KLu en niet aan jouquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Wel door de keuring heen komen en niet aangesteld worden omdat te weinig opleidingsplaatsen = boehoe
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jitzzze en Nibb-it gespot
[ afbeelding ]
Precies jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat je gaat boehoeen als het blijkt dat je nét niet goed genoeg bent om bij het selecte groepje te mogen horen, en dan ligt het toch aan de KLu en niet aan jou
Lijkt me namelijk zeer sterkquote:Gebeurd ook met onze Bushmasters, ivm de invoerbelasting van voertuigen
Daarom dat het mij al een reactie van "je hoort de klok wel maar weer niet waar de kleppel is"quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:45 schreef Harde_Mepper het volgende:
Buma's zijn allemaal teruggehaald (of naar Kunduz gegaan). Klopt wel dat in Uruzgan ook veel spul is blijven staan/verkocht is, omdat het te duur was om terug te halen.
http://www.volkskrant.nl/(...)an-achterlaten.dhtmlquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom dat het mij al een reactie van "je hoort de klok wel maar weer niet waar de kleppel is"
Idd, In Uruzgan zal vast wat blijven staan ivm de Australiers die er nog zitten.
Zonde, maar goed kosten baatje plaatjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)an-achterlaten.dhtml
quote:Het ligt voor de hand, stellen betrokkenen, dat de YPR-rupsvoertuigen blijven staan. Het standaard gevechtsvoertuig van de pantserinfanterie is verouderd en wordt in Nederland al vervangen door een opvolger. De vraag is of Nederland het aandurft een rupsvoertuig met een 25 mm snelvuurkanon te schenken aan het Afghaanse leger. Het wapensysteem kan in handen komen van de Taliban.
Ook de zware vrachtwagens van Scania zijn waarschijnlijk geen terugtocht meer waard. Het onderstel zou te veel hebben geleden door het gewicht van de aangebrachte pantserplaten. Veel jeeps en gepantserde wielvoertuigen naderen versneld het einde van hun levenscyclus, en rechtvaardigen niet langer de transportkosten. Al die voertuigen kunnen worden overgedragen mits de Afghaanse collega’s extra les krijgen in onderhoud en rijgedrag.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Gotver. Ik kan als student niet eens belastingontheffing voor afvalheffing en waterschapsbelasting van 500e krijgen omdat ik te veel vermogen heb. Vermogensgrens ligt op ruim 1300e![]()
![]()
Alleen voor kutpaupers zonder poen die de hele dag lui op de bank SBS6 liggen te kijken dus. Die kunnen belastingontheffing krijgen. Kutland.
En die zeggen gewoon Yuk Fie en hebben lak aan alles, terwijl hepie en heppie gewoon mogen dokken voor uitschot.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Is niet grappigDie hoer is doer ja!.
Ik denk dat ik mijn vermogen maar gewoon ff bij mn ouders onderbreng en dan net ga doen alsof ik niks te makken heb. Moeten ze alleen niet bij me thuis langskomen want de inboedel van mn appartement is een paar miljoen waard.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En die zeggen gewoon Yuk Fie en hebben lak aan alles, terwijl hepie en heppie gewoon mogen dokken voor uitschot.
Psstttt, maar ff naar mij over, ik doe aan vermogens beheer en kan het op leuke banken onderbrengen. Niet die witte hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn vermogen maar gewoon ff bij mn ouders onderbreng en dan net ga doen alsof ik niks te makken heb. Moeten ze alleen niet bij me thuis langskomen want de inboedel van mn appartement is een paar miljoen waard.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Psstttt, maak ff naar mij over, ik doe aan vermogens beheer en kan het op leuke banken onderbrengen. Niet die witte hoor.
Ik doe het wel in zo'n alu koffertje. Briefjes van 500e, ongeregistreerd en ongebruikt. Tijd en locatie overdracht volgt nog.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Psstttt, maar ff naar mij over, ik doe aan vermogens beheer en kan het op leuke banken onderbrengen. Niet die witte hoor.
Mooi, reçu krijg je erbij. bel me maar als ik op de Bahamas zitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik doe het wel in zo'n alu koffertje. Briefjes van 500e, ongeregistreerd en ongebruikt. Tijd en locatie overdracht volgt nog.
sowieso, ik wil geen schurft aan mijn teentjes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel douchen met echte badslippers
beh, schurft aan m'n tenenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
sowieso, ik wil geen schurft aan mijn teentjes.
Onderpand in de vorm van deze 18e eeuwse schilderijen van Dalens III goed?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, reçu krijg je erbij. bel me maar als ik op de Bahamas zit
Homo!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Anders krijg ik ruzie met de manicure
Zullen we de Heritage in St Petersburg beroven?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Onderpand in de vorm van deze 18e eeuwse schilderijen van Dalens III goed?
[ afbeelding ]
De dependance in Amsterdam is dichterbij..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zullen we de Heritage in St Petersburg beroven?
Ik bedoel ditquote:
quote:My budem derzhat' vas v vidu, eto yavlyayetsya ugrozoy , poloniy mozhet byt' vasha smert', yesli vy na samom dele prodolzhayet grabit' Ermitazha
quote:Мы будем держать вас в виду, это является угрозой, полоний может быть ваша смерть, если вы на самом деле продолжает грабить Эрмитажа
Daar zit enkel crapquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De dependance in Amsterdam is dichterbij..
Ach, ken ik borscht eten in een russische celquote:
Ja wil wel zo'n Faberger ei hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zullen we de Heritage in St Petersburg beroven?
Terecht wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, ze namen mijn kartoffelmesje af
Er staat in het kort:quote:
Молотова coctain сделать? om de bewaking te omzuilen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja wil wel zo'n Faberger ei hebben.
Ik rook enkel met mijn linker hand, dus geen probleemquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
Ze hadden ook je rechterarm af moeten nemen
Met hoeveelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Er staat in het kort:
''Wij zullen u onder surveillance houden. Polonium kan uw dood worden (evil laughter) als u het plan om de hermitage te beroven doorzet!''
*we are watching u*
Met niet genoegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met hoeveelkan ik de sneuheid hiervan uitdrukken?
Probeel Al Qauida eens uit te lokken hierquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met hoeveelkan ik de sneuheid hiervan uitdrukken?
Перейти скрывается в большой внутри матрешки. , Что меньше.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Молотова coctain сделать? om de bewaking te omzuilen?
Nee die rat van jou in kosmonauten uniformquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Перейти скрывается в большой внутри матрешки. , Что меньше.
Beter idee.
Ze zijn welkom dit weekend, ik zit dan toch in Sluis, Zeelandquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:31 schreef Nibb-it het volgende:
ER heeft nu een vinkje bij zijn naam staan een of andere nsa-database.
Leuk. Lunch bij Oud-Sluis doen? Jij betaald.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze zijn welkom dit weekend, ik zit dan toch in Sluis, Zeeland
Betaalt GVDDDDDDDquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Leuk. Lunch bij Oud-Sluis doen? Jij betaald.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Leuk. Lunch bij Oud-Sluis doen? Jij betaald.
Jij bent toch degene met vriendjes op de Bahamas?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Jij denkt zeker dat ik een geldboom op balkom hep?
Gaat geen lampje branden ER?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:31 schreef samthegreat5 het volgende:
ER, jesla ti nje bistra prikratisch ettam, ani nas vse piristrilajoet
Eerst die poen binnen hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Jij bent toch degene met vriendjes op de Bahamas?
Wat is een balkom en wat is hep?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Jij denkt zeker dat ik een geldboom op balkom hep?
ohhh jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:36 schreef Nibb-it het volgende:
Inb4 Sam die terloops zegt dat hij wel echt Russisch spreekt.
Ach, je weet dat dat commentaar van de vent met de meeste spelfouten binnen DEF komt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:36 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa daar komt ie weer:
[ afbeelding ]
Misschien zitten er etensresten in z'n toetsenbord.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is een balkom en wat is hep?
En dan moet je nog snel zijn ook. Die toko sluit het einde van dit jaar.
Ohhh dann breektr de hell los GDVquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is een balkom en wat is hep?
En dan moet je nog snel zijn ook. Die toko sluit het einde van dit jaar.
Ja.quote:
Whut!?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, je weet dat dat commentaar van de vent met de meeste spelfouten binnen DEF komt.
Het is niet eens grappig meer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh dann breektr de hell los GDV
Ik ken er ook niks aan doen, geeft dat ding aan en je drukt op enterquote:
Niet? Jij bent toch een kloon van ER?quote:
Even denken voor je op die knop ramt misschien?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken er ook niks aan doen, geeft dat ding aan en je drukt op enter
Ik denk niet na, ik doe gewoonquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even denken voor je op die knop ramt misschien?
Tja, LMB eigen zeker?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In dat geval zou je de waarheid hebben gesproken ja
Uitvergroot jeweetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:53 schreef jitzzzze het volgende:
Zulke grote cohones heb jij helemaal niet
Done.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:53 schreef Nibb-it het volgende:
@C4: M. Rutjes, Door gelijkheid gegrepen (Nijmegen 2013).
Doe eens kopen!
Meki.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef Nibb-it het volgende:
NWS / Marechaussee verpest vakantie voor vakantiegangers op schiphol
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef Nibb-it het volgende:
Mekiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef Nibb-it het volgende:
Stop daar gewoon eens mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Meki hep nooit gespoord, amateur dat het is
Dat zei Meki altijd lang geleden tegen mijquote:
En jij was zo trots dat je nu Meki 2.0 bent? Het is maar waar je trots op bent.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zei Meki altijd lang geleden tegen mij
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En jij was zo trots dat je nu Meki 2.0 bent? Het is maar waar je trots op bent.![]()
Die spelfouten die je steeds met opzet plaatst maken het zeker niet leuker.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
je zou eens moeten weten hoe lastig het is een tablet te bedoenen zonder een handleiding te hebben. Lotusss helpt me wel, maar er zitten de gekste dingen tussen en je klikt op "enter"
Ga eens in ONZ posten. Daar geloven ze je misschien wel.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
je zou eens moeten weten hoe lastig het is een tablet te bedoenen zonder een handleiding te hebben. Lotusss helpt me wel, maar er zitten de gekste dingen tussen en je klikt op "enter"
daar zit nog meer tuigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga eens in ONZ posten. Daar geloven ze je misschien wel.
Geen idee, dat zien we straks in Sluis wel, verrassings arrangementquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh jeetje, heb je spuit 11 ook weer.
Die jij eerst maar eens je opleiding, dan praten we verderquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien groep 3 even overdoen?
Over normaal spellen? Wat blaat je nou weer voor onzinquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die jij eerst maar eens je opleiding, dan praten we verder
Zorg jij nou maar eerst dat je toegelaten gaat worden voor onzin uit te kramen. Duidelijk!!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Over normaal spellen? Wat blaat je nou weer voor onzin
JA KORPORAAL B.D. ER!!!!!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar eerst dat je toegelaten gaat worden voor onzin uit te kramen. Duidelijk!!!
Zinnen formuleren is ook niet je sterkste punt blijkbaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar eerst dat je toegelaten gaat worden voor onzin uit te kramen. Duidelijk!!!
pfffff, wil jij alles in netjes ABN alles raporteren naar de HQ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zinnen formuleren is ook niet je sterkste punt blijkbaar.
het HQquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
pfffff, wil jij alles in netjes ABN alles raporteren naar de HQ?
2x alles rapporten is een beetje veel lijkt me.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
pfffff, wil jij alles in netjes ABN alles raporteren naar de HQ?
Zal me jeuken, men weet wat men bedoeldquote:
Springen op linie met scherp met de Natres is net zoals onder vuur liggenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Laat ook maar, jullie hebben onder vuur gelegen en denken de wijsheid in pacht te hebben
Op de gevechtsbaan ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Springen op linie met scherp met de Natres is net zoals onder vuur liggen
Nee, geeneens op de gevechtsbaan, baan Hotel Harskamp. En je snapte m'n grap nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op de gevechtsbaan ja.
Niet in het echt
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Springen op linie met scherp met de Natres is net zoals onder vuur liggen
Alsof een defensie opleiding een bestaansrecht isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken de Natres niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, geeneens op de gevechtsbaan, baan Hotel Harskamp. En je snapte m'n grap niet
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Alsof een defensie opleiding een bestaansrecht isrotstraal op man
Als je doodswensen hebt moet je vooral gevaarlijke oefeningen met scherp gaan doen met de Natresquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken de Natres niet.
Dus omdat ik jou erop attendeer dat je als een mongool aan het spellen bent denk ik de wijsheid in pacht te hebben, vriend gaat 't wel helemaal goed met je?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken de Natres niet.
Wel dat er veel zgn peppie BB'tjes zijn die denken alle wijsheid in pacht te hebben maar in feite nog niet eens de opleiding in zijn gegaan, maar wel een grote bek denken te hebben whehwehe![]()
Maakt mij verder niet uit hoor, denk wat je denken wilt
Droeftoeterquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je doodswensen hebt moet je vooral gevaarlijke oefeningen met scherp gaan doen met de Natres.
Mietje, what could possibly go wrongquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je doodswensen hebt moet je vooral gevaarlijke oefeningen met scherp gaan doen met de Natres.
You don't know how the Natres is mannnn.. you don't know man!!! You just don't know!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mietje, what could possibly go wrong
Wat ik er van gezien heb tot nu toe, tsja, wat zal ik ervan zeggenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
You don't know how the Natres is mannnn.. you don't know man!!! You just don't know!!
Ik had nog nooit gesprongen op linie, was net nieuw in het peloton. 1 rondje heen en weer droog geoefend. Kreeg van de beroepsinstructeur complimenten samen met m'n bud als of we het al jaren dedenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat ik er van gezien heb tot nu toe, tsja, wat zal ik ervan zeggen
Niemand heeft de wijsheid in pacht. Sommigen komen in eerdere posts helaas soms wel zo over.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dus omdat ik jou erop attendeer dat je als een mongool aan het spellen bent denk ik de wijsheid in pacht te hebben, vriend gaat 't wel helemaal goed met je?
Welk onderwerp?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niemand heeft de wijsheid in pacht.
Maar ik vind iemand die ervaring heeft met een bepaalde situatie of die in een bepaalde branche werkzaam is / studeert geloofwaardiger over dat onderwerp dan iemand zonder ervaring.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niemand heeft de wijsheid in pacht.
Maar ik vind iemand die ervaring heeft met een bepaalde situatie of die in een bepaalde branche werkzaam is / studeert geloofwaardiger over dat onderwerp dan iemand zonder ervaring.
Eigenlijk gewoon elk onderwerp waar jij over meepost.quote:
Dat gezegd hebbende: dat was springen op linie en er waren toen al kogels die een paar meter van me insloegen en floten. Moet je je voorstellen hoe moeilijk het zal zijn om niet in je flikker te worden geschoten bij een center peel?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik had nog nooit gesprongen op linie, was net nieuw in het peloton. 1 rondje heen en weer droog geoefend. Kreeg van de beroepsinstructeur complimenten samen met m'n bud als of we het al jaren deden.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon elk onderwerp waar jij over meepost.
Jouw leesvaardigheid is ook om te huilen. Ik heb het over "in het algemeen". Ja zijn spelling is af en toe inderdaad om te huilen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:54 schreef m.k het volgende:
[..]![]()
ER typt als een dronken mongool, BB corrigeert zijn spelling. Maar dat mag niet want er heeft in 1991 een opleiding gevolgd. Solide punt heb je daar
Als je het over in het algemeen hebt waarom bemoei je er dan nu mee als het er niks mee te maken heeft? Ik snap dat je ER wilt beschermen en zo, maar post dan wel als het nuttig isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jouw leesvaardigheid is ook om te huilen. Ik heb het over "in het algemeen". Ja zijn spelling is af en toe inderdaad om te huilen.
Jij mengt je nu in een discussie tussen ER en BB waar je zelf niet eens van weet waar hij over gaat blijkbaar. Want het ging niet over wat BB over het algemeen zegt, Het ging om precies wat ik net beschreef.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jouw leesvaardigheid is ook om te huilen. Ik heb het over "in het algemeen". Ja zijn spelling is af en toe inderdaad om te huilen.
Ah jij hebt ook hier al verstand van lees ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je het over in het algemeen hebt waarom bemoei je er dan nu mee als het er niks mee te maken heeft? Ik snap dat je ER wilt beschermen en zo, maar post dan wel als het nuttig is
Als je een forum wilt waar alleen maar mensen mogen praten die een defensie opleiding hebben gehaald maak je er toch zelf een. Top manquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Laat ook maar, allemaal "bogus heroes" hier, als ze weten wat dat betekend
Nee jij danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah jij hebt ook hier al verstand van lees ik.
Oh man ik hoop zo dat je een keer ontzettend op je bek gaat met je betweterigheid
In plaats van wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:57 schreef jitzzzze het volgende:
nibb-it, ouwe homofiel! Wat vind jij van de instandhouding van de blauwe uniformen voor de KMAR en KM?
Ik hoop hetzelfde voor jou, de enige die nu de IWAB uithangt ben jij, en als ik gelijk heb durf je het niet te accepteren, hoef je niet te ontkennen want ik snap dat je het niet ziet zitten omdat in het openbaar te zeggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah jij hebt ook hier al verstand van lees ik.
Oh man ik hoop zo dat je een keer ontzettend op je bek gaat met je betweterigheid
Nou, waarom lopen we niet allemaal in het bloemetjespak? Dat zou een stuk goedkoper zijn voor de baas.quote:
Jij zit hier steevast voor het rellen hè? m.k.? Zit Esses, waar jij een hielenlikker van bent, zit die jou achter de schermen soms papagaaien-zaad te voeren?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je een forum wilt waar alleen maar mensen mogen praten die een defensie opleiding hebben gehaald maak je er toch zelf een. Top man
Af en toe moet ik ook nog eens werken. Je weet wel, een bijdrage leveren aan de maatschappij en om genoeg geld te verdienen voor de vaste lasten en de boodschappen. Ik heb dus niet 24/7 tijd om op fora te zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:58 schreef m.k het volgende:
[..]
Jij mengt je nu in een discussie tussen ER en BB waar je zelf niet eens van weet waar hij over gaat blijkbaar. Want het ging niet over wat BB over het algemeen zegt, Het ging om precies wat ik net beschreef.
In feiten is jou leesvaardigheid om te huilen, maar ik vind het wel lief dat je ER komt verdedigen een keer in de week en vervolgens weer oprot.
Nee ik vind het gewoon leuk om jullie tegen de schenen te trappen, is een soort hobby van me geworden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij zit hier steevast voor het rellen hè? m.k.? Zit Esses, waar jij een hielenlikker van bent, zit die jou achter de schermen soms papagaaien-zaad te voeren?
Dus bemoei je niet met discussies waar je de helft tot niks vanaf weet, je zegt het zelf alquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:01 schreef Lotusss het volgende:
moet ik ook nog eens werken. Je weet wel, een bijdrage leveren aan de maatschappij en om genoeg geld te verdienen voor de vaste lasten en de boodschappen. Ik heb d
Succesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon leuk om jullie tegen de schenen te trappen, is een soort hobby van me geworden.
Waarom ben je dan in godsnaam nog een Mod?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Af en toe moet ik ook nog eens werken. Je weet wel, een bijdrage leveren aan de maatschappij en om genoeg geld te verdienen voor de vaste lasten en de boodschappen. Ik heb dus niet 24/7 tijd om op fora te zijn.
Jij mag ook terug naar dat andere forum van onze meester-lurker hoor. Graag zelfs.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je een forum wilt waar alleen maar mensen mogen praten die een defensie opleiding hebben gehaald maak je er toch zelf een. Top man
Niet nodig ik geloof dat het aardig lukt, aan de reacties te zienquote:
Mehquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij mag ook terug naar dat andere forum van onze meester-lurker hoor. Graag zelfs.
Hm, meh. Ik vind dat het blauwe marinepak wel mag blijven, onderscheidt de KM toch van de Def onderdelen. En ik vind het gewoon mooi, dat blauwe pak. Straalt elegantie uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, waarom lopen we niet allemaal in het bloemetjespak? Dat zou een stuk goedkoper zijn voor de baas.
Hmmneequote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Endex, negeer m.k. gewoon. is een na-papagaai van Esses.
Zegt iequote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Laten we weer overgaan tot de orde van de dag en dit soort zielige gastjes negeren. Please!
Dat is waar, maar dat komt ook deels door het woodland. Dat is ook gewoon een lelijk camo patroon.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, meh. Ik vind dat het blauwe marinepak wel mag blijven, onderscheidt de KM toch van de Def onderdelen. En ik vind het gewoon mooi, dat blauwe pak. Straalt elegantie uit.
Lekker makkelijk weer, gewoon doen alsof het normaal is wat jullie doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Laten we weer overgaan tot de orde van de dag en dit soort zielige gastjes negeren. Please!
Nee, werken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, wie gaat er morgen nog naar de Marine Dagen?
Overmorgenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, wie gaat er morgen nog naar de Marine Dagen?
Je bedoelt dat het marinepak zo mooi lijkt omdat ons DPM gewoon fugly is?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat komt ook deels door het woodland. Dat is ook gewoon een lelijk camo patroon.
Volgens mij zei BB niks geks?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Lekker makkelijk weer, gewoon doen alsof het normaal is wat jullie doen
Feestje 700+ mensen, veel bar, weinig hangenquote:
Tuurlijk zei ik niks geks, alleen mensen voelen zich nogal snel aangevallen, en dan krijg je vriendjespolitiekquote:
Nee, ik wilde eigenlijk zeggen dat we best allemaal in een bloemetjespak kunnen lopen maar dan met zonder woodland.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het marinepak zo mooi lijkt omdat ons DPM gewoon fugly is?
Nee volgens ER en lotusss moet BB zwijgen omdat hij nog geen defensie opleiding heeft genotenquote:
Welke camo stel jij dan voor?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik wilde eigenlijk zeggen dat we best allemaal in een bloemetjespak kunnen lopen maar dan met zonder woodland.
Succes kerelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Feestje 700+ mensen, veel bar, weinig hangen
Maar dan zijn we dus nog geen hol opgeschotenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind de ACU wel sjiek, komt ook in blauw
ACU, jezus. Als je het over een voor de meeste omgevingen ineffectieve, klotecamo hebtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind de ACU wel sjiek, komt ook in blauw
Dat is waar, maar dat komt ook door de enorme traditie die eraan ten grondslag ligt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik vind bijvoorbeeld jullie KM officierspakkies echt veel eleganter en meer uitstraling hebben dan zelfs al de DT's van de KL.
Uhm... dag erna vrij dan 2dagen gewonen routine. Woensdag groot feest van een hele bekende navigatiesysteem firma.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Succes kerel
Maar daarna wel kneiterhard relaxen?
echt? Ik ben niet zo thuis in de effectiviteit van camo'squote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
ACU, jezus. Als je het over een voor de meeste omgevingen ineffectieve, klotecamo hebt.
Have fun pindaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Uhm... dag erna vrij dan 2dagen gewonen routine. Woensdag groot feest van een hele bekende navigatiesysteem firma.
Mooi. Houden zo. Zijn er plannen om die te veranderen dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:57 schreef jitzzzze het volgende:
nibb-it, ouwe homofiel! Wat vind jij van de instandhouding van de blauwe uniformen voor de KMAR en KM?
nee, wilde gewoon een discussie opstartenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:12 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mooi. Houden zo. Zijn er plannen om die te veranderen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |