SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reinaquote:
Wel opmerkelijk. Voor het toernooi was het een lastige keuze tussen Valdes en Casillias en nu blijkt Valdes de derde keeper te zijn.quote:
Dit team zou gewoon in de halve finale van het WK staan. Alleen Spanje 1 en Duitsland zijn sterker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit team zou zelfs van Nederland winnen.![]()
Ik zeg: 15-0 tegen Tahiti.
9-0 denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit team zou zelfs van Nederland winnen.![]()
Ik zeg: 15-0 tegen Tahiti.
Alsof Reina een bal gaat moeten pakkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk. Voor het toernooi was het een lastige keuze tussen Valdes en Casillias en nu blijkt Valdes de derde keeper te zijn.
Vliegende keep.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Alsof Reina een bal gaat moeten pakken. Die staat 90 minuten gewoon naar de wedstrijd te kijken
Heb ik ook 2 minuten van gezien.quote:
Moet je de WK selectie 74 van Nederland eens zien. Opa spreekt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Jezus.. 9 andere spelers en dan alsnog een wereld elftal
Die wonnen alleen geen 3 toernooien op rij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je de WK selectie 74 van Nederland eens zien. Opa spreekt.![]()
Ik kreeg De Lama's er al eerder voor, in een paniekaanval de TV maar uit gedaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
Door dit topic dacht ik even dat het al begonnen was.
Schakel ik zo naar de Dino-show toe.
En het B team was ook niet zo goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wonnen alleen geen 3 toernooien op rij.
Klein verschilletje.
Maar zat wel Jan Boskamp bij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wonnen alleen geen 3 toernooien op rij.
Klein verschilletje.
Ondisrespectloos bedoel je.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel een beetje onrespectvol om met een B-team te starten
Volgens mij zit Boskamp meer in Belgische voetbalprogramma's dan in Nederlandsequote:
Had Tahiti maar niet zo slecht moeten zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou als Tahiti zijnde gewoon heel slecht spelen om het ongenoegen aan te geven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
'Als .... zijnde' is dubbelopquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou als Tahiti zijnde gewoon heel slecht spelen om het ongenoegen aan te geven.
*als Tahiti of Tahiti zijnde.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou als Tahiti zijnde gewoon heel slecht spelen om het ongenoegen aan te geven.
Heel slecht?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was een grapjequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heel slecht?
Die mannen moeten al 200% zijn als ze willen dat Spanje geen 10 kan maken
Of Cassilas - Reina - Valdez als spitsentrioquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:31 schreef Tarado het volgende:
Ze hadden gewoon nog een veldspeler moeten opstellen en geen keeper, Pique of zo
Eerste Nederlandse voetballer van het jaar in Belgiëquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens mij zit Boskamp meer in Belgische voetbalprogramma's dan in Nederlandse
Bedankt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef RubenSosa het volgende:
Spanje B zal denk ik nog gemotiverder zijn dan Spanje A. Spelers als Mata, Villa en Silva willen zich toch echt in de basis spelen bij de A versie.
Hoi GGMMquote:
Deze wedstrijd is ook absoluut een graadmeter.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef RubenSosa het volgende:
Spanje B zal denk ik nog gemotiverder zijn dan Spanje A. Spelers als Mata, Villa en Silva willen zich toch echt in de basis spelen bij de A versie.
Nee. Anders was ik wel verder gegaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoi GGMM
Vind je het niet jammer dat je je blauwe kleur kwijt bent?
Ja de bondscoach zal er ook bijzonder veel waarde aan hechten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef RubenSosa het volgende:
Nieuwe haring is er weer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is ook absoluut een graadmeter.
Ik vind het altijd leuk wanneer ik gesproken heb met de keurige leraar wiskunde uit Nijmegenquote:
Misschien kunnen we verder gaan met onze FoBo discussie? Om eerlijk te zijn vind ik het het meest inspirerende gesprek op Fok dat ik ooit gehad heb.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
Door dit topic dacht ik even dat het al begonnen was.
Schakel ik zo naar de Dino-show toe.
De Pfaffs? Wat heeft den Sam nu weer geflikt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Onweer hier
Voetbal straks
Lievelingsprogramma net voorbij
Oh ja, sorry. Ik was aan de beurt he?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kunnen we verder gaan met onze FoBo discussie? Om eerlijk te zijn vind ik het het meest inspirerende gesprek op Fok dat ik ooit gehad heb.
Ik organiseer wel een keer een meet & greet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk wanneer ik gesproken heb met de keurige leraar wiskunde uit Nijmegen
Een echte celebrity
Neen het was Familiequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Pfaffs? Wat heeft den Sam nu weer geflikt?
Ik kwam. Ik zag, en ik kwam opnieuw.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we verder gaan met onze FoBo discussie? Om eerlijk te zijn vind ik het het meest inspirerende gesprek op Fok dat ik ooit gehad heb.
Een Johan Derksen fandagquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik organiseer wel een keer een meet & greet.
Zo slow gaat het hier niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is geen slowchat maar een topic over de Confederations Cup
Iedereen de hele dag in VI quotes praten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Johan Derksen fandag
En dan komt de grote ster ten tonele en roepen wij massaal JOHAN JOHAN! en dan neemt hij dat bandje mee.
Als je dat denkt moet je maar naar fok.be gaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik proef sowieso maar weinig verschil.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze schijnen over een tijdje nog lekkerder te zijn. Las ik vandaag in de krant.
Ok, bedankt. Wist ik nog niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarheid, daarom ga ik morgen ook happenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik proef sowieso maar weinig verschil.
Maar het is voor het idee.
Er wordt flink geneukt en dan allemaal aan de gordijnen afvegen. Moeten er wel potentiële Wiekes, Eschas en Sophies komen natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Iedereen de hele dag in VI quotes praten.
Ik vind het alleen leuk in de context van mijn gesprek met GGMM. Sorry.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu koest houden.
GGMM, hartelijk bedankt voor deze gif.
Wel gewoon hop bij die staart pakken he. Niet ouwehoeren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarheid, daarom ga ik morgen ook happen
Happen op opmerkingen of een lekker wijf met uitjes beffen ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarheid, daarom ga ik morgen ook happen
Uiteraard. De eerste sowieso zonder ui en brood. Haringen moeten naar binnen glijdenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel gewoon hop bij die staart pakken he. Niet ouwehoeren.
Nicki moet huilen om deze grap.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Happen op opmerkingen of een lekker wijf met uitjes beffen ?
21:00quote:
21uquote:
Weet jij waar op vrijdag de viskraam in Bommel staat? Alleen op de markt of ook bij de Poorterij? Zo ja, ga ik naar die bij de poorterij toequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Happen op opmerkingen of een lekker wijf met uitjes beffen ?
Dank.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil je graag een groot compliment geven voor je UI-keuze.
Heb ik met m'n piemel.quote:
Mijn geld staat helaas op een flinke overwinning van Spanje, dus ik moet die halve garen steunen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef alors het volgende:
Wollah is deze niet gereekst ofzo?
TAHITI HOOLIGANS!!!!!!!!!!!!
Ik wil je eens zien met een andere UIquote:
Ik heb een symbolische euro op tahiti gezetquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn geld staat helaas op een flinke overwinning van Spanje, dus ik moet die halve garen steunen.
Overloperquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn geld staat helaas op een flinke overwinning van Spanje, dus ik moet die halve garen steunen.
Heb jij je goede daad van de dag ook weer gedaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een symbolische euro op tahiti gezetgewoon omdat het kan
Villa heeft geen pepernoot geraakt dit jaar man. Soldado is een goeie spits, eentje met ouderwets torinstinct.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind het A-team van Spanje overigens niet eens zoveel beter dan het B-team. Cazorla, Mata en Silva zijn naar mijn mening allemaal minimaal gelijkwaardig aan Fabregas en ik vind Villa beter dan Soldado. J. Martinez is ook niet veel minder dan Busquets.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over 40+ gesproken, die van mij...
Met de winst die ik maak koop ik de Tahitische voetbalbond en zal ik grondige professionaliseringen doorvoeren.quote:
schakeltquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
"schakeld nu over naar NEDERLAND 3"
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over 40+ gesproken, die van mij...
Ik was in het stadion toen Van Basten scoorde tegen Den Bosch.quote:
samequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef Paxcon het volgende:
Wij hebben trouwens geen BBC3 in het pakket
#firstw.....
Villa heeft geen geweldig seizoen gehad nee, maar ondanks een lange blessure toch nog 10 goals en 5 assists. Soldado is niveau Valencia. Nét geen top.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Villa heeft geen pepernoot geraakt dit jaar man. Soldado is een goeie spits, eentje met ouderwets torinstinct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |