Homoquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben nooit warmgelopen voor die Duitse vrouwen.
Homoquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben nooit warmgelopen voor die Duitse vrouwen.
Stelletjequote:
True.quote:
Nergens last vanquote:
bijna iedereen dan, ik moet altijd heel erg twijfelen als iemand zegt dat hij perfect abn/accentloos spreekt.quote:
Ik probeer wel wat met Word. Al gaat dat zelfs kut.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Een lege folder zeg maar. In inDesign maak je altijd eerst alle vakken en shit waar je dan alles in plaatst, het geheel zonder inhoud heet het skelet
Bekijk het weerbericht zou ik zeggen. Als Brabant nu al regen heeft gehad is het daar wellicht droger dan hier vanavond/nacht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
Stappen in Breda of Rotterdam vandaag? Zeg het maar jongens.
Teleurstellend.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Saind het volgende:
[..]
True.
Meer dat ik nog ietwat plat praat af en toe trouwens
publisherquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer wel wat met Word. Al gaat dat zelfs kut.
Roffa natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
Ik zou de NBA finale game 7 kijkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
Het weer maakt niet zoveel uit, in beide steden blijf ik gewoon pitten op max 5 minuten lopen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bekijk het weerbericht zou ik zeggen. Als Brabant nu al regen heeft gehad is het daar wellicht droger dan hier vanavond/nacht.
Oke dat is dan duidelijk.quote:
Ik vind dat maar kut.quote:
In ieder stadje een ander schatje jij ook hèquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het weer maakt niet zoveel uit, in beide steden blijf ik gewoon pitten op max 5 minuten lopen.
[..]
Oke dat is dan duidelijk.
[..]
Ik vind dat maar kut.
In ieder stadje een gozer, jammer genoeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:00 schreef Saind het volgende:
[..]
In ieder stadje een ander schatje jij ook hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |