Ik refereer naar de post waarin Puala het stukje eruit haalde waarin ik zei dat als iemand het een mooie foto vond ze mochten stemmen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet? Refeer je naar dat topic wat ik laatst sloot?
Ahja aangepast.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik refereer naar de post waarin Puala het stukje eruit haalde waarin ik zei dat als iemand het een mooie foto vond ze mochten stemmen.
Jaja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef MrManuel het volgende:
[..]
FOT / [FOT SC] #308 met bruilofthelden! om precies te zijn.. Maarja
Mag hoor, ik zal op je stemmenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Eej dat mocht wel..
Ik zei alleen wat mij werd verteld
Had ook al terug gedaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mag hoor, ik zal op je stemmen
Wees welkomquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Ik dacht kom hier eens mee kijken/posten als dat mag
Hoi!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Ik dacht kom hier eens mee kijken/posten als dat mag
Ook halloquote:
Ja maar wel benauwd warm dan weer..quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook hallo![]()
------------------
Nou het is mooi pleurisweer buiten. Was nog net op tijd binnen van het wandelen met de hond ^^
Mja in Eindhoven heeft het net flink staan klappen. Maar het is inderdaad nog steeds plak weer. En naar joh dat je verkouden bent. Vorige week ook geweest was er goed beroerd vanquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:28 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ja maar wel benauwd warm dan weer..
En ik ben al verkouden dus krijg lkkr weinig lucht buiten
I know, zit ook in Eindhoven haha..quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja in Eindhoven heeft het net flink staan klappen. Maar het is inderdaad nog steeds plak weer. En naar joh dat je verkouden bent. Vorige week ook geweest was er goed beroerd vanBeterschap!
Ha grappig! Nou zwaai vanuit Strijp dan ^^quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:31 schreef MrManuel het volgende:
[..]
I know, zit ook in Eindhoven haha..
* MrManuel zwaait vanuit Flight Forumquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ha grappig! Nou zwaai vanuit Strijp dan ^^
Gisteren nog gefietst ^^quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:39 schreef MrManuel het volgende:
[..]
* MrManuel zwaait vanuit Flight Forum
Gaaf! Veel plezier met je aankoop!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:23 schreef MrManuel het volgende:
Dus, aangezien ik die wedstrijd toch niet win.. Ga ik een 6D halen denk ik vanmiddag..
Thx!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Gaaf! Veel plezier met je aankoop!
Is die lens als je hem los koopt veel duurder?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Thx!
Ik twijfel echter nog of ik de 24-105 kit moet kopen, of dat ik nu los de 6D koop en volgende maand de lens los.
Dit scheelt 65 euro.
Als ik ze beide los koop betaal ik 65¤ meer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is die lens als je hem los koopt veel duurder?
Heb je al EF-lenzen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Thx!
Ik twijfel echter nog of ik de 24-105 kit moet kopen, of dat ik nu los de 6D koop en volgende maand de lens los.
Dit scheelt 65 euro.
Mja 65 euro is wel weer veel geld. Maar ik zou het ook niet zo hebben liggen hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Als ik ze beide los koop betaal ik 65¤ meer.
Op dit moment heb ik niet echt geld apart liggen voor de kit, maar zou ik wel de 6D los kunnen halen
Alleen de 50mm f/1.8quote:
Klopt, maar dan kan ik wel al ermee gaan schieten!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja 65 euro is wel weer veel geld. Maar ik zou het ook niet zo hebben liggen hoor
Dan zou ik zeker wachten. Als je blijkbaar langer moet sparen voor dit spul dan zou ik die ¤65 niet zomaar aan de kant schuiven onder het mom "nu lekker hebben".quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Als ik ze beide los koop betaal ik 65¤ meer.
Op dit moment heb ik niet echt geld apart liggen voor de kit, maar zou ik wel de 6D los kunnen halen
En als je een maand wacht en het dan in eens koopt? Bespaar je toch 65 euro. Maargoed ik vind 65 euro dan ook veel geld ^^ doen er een week de boodschappen van.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:56 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Alleen de 50mm f/1.8
[..]
Klopt, maar dan kan ik wel al ermee gaan schieten!
Maar dat houd wel in dat ik de camera nog niet kan gebruiken voor ongeveer een maand terwijl ik hem wel stiekem 'Nodig heb'..quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En als je een maand wacht en het dan in eens koopt? Bespaar je toch 65 euro. Maargoed ik vind 65 euro dan ook veel geld ^^ doen er een week de boodschappen van.
Ik weet jouw situatie natuurlijk niet he. Als je huidige body niet meer functioneert en je hebt een opdracht staan ofzo tja dan heb je hem nodig en is het niet andersquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Maar dat houd wel in dat ik de camera nog niet kan gebruiken voor ongeveer een maand terwijl ik hem wel stiekem 'Nodig heb'..
Zo dringend is het niet, maar ben wel van plan om een paar evenementen/gebeurtenissen te schieten komende maand. En hiervoor zou ik graag de 6D in me handen hebben nast me 600Dquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet jouw situatie natuurlijk niet he. Als je huidige body niet meer functioneert en je hebt een opdracht staan ofzo tja dan heb je hem nodig en is het niet anders
Maja je zult zelf die afweging moeten maken of het je die ¤65,- waard isquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:02 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Zo dringend is het niet, maar ben wel van plan om een paar evenementen/gebeurtenissen te schieten komende maand. En hiervoor zou ik graag de 6D in me handen hebben nast me 600D
Dan had ik dit hele dilemma ook niet!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maja je zult zelf die afweging moeten maken of het je die ¤65,- waard isik wou dat de belasting eens opschoot...
Ze moeten voor 1 juli uitbetalen toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:06 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Dan had ik dit hele dilemma ook niet!
Ik heb het pas een paar weken geleden aangevraagd over 2011, dan is het volgens mij 3 maanden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ze moeten voor 1 juli uitbetalen toch?
Ah oke. Mja heb ook nog wat uitdagingen. Ga volgende week op zomerkamp met scouting en mijn tent is gesneuveld moet een nieuwe hebben. Moet nieuwe kleren kopen en wil een extra accu voor m'n camera hebben dus het begint een beetje te dringen ^^quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:09 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik heb het pas een paar weken geleden aangevraagd over 2011, dan is het volgens mij 3 maanden.
Owow nog afwachten wat het gaat doen danquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef MrManuel het volgende:
Het is wat..
Geen 6D op voorraad behalve het Showmodel..
ja dan wordt het miss toch maar kitje via internetquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Owow nog afwachten wat het gaat doen dan
Kun je het misschien nogwel goedkoper krijgen ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef MrManuel het volgende:
[..]
ja dan wordt het miss toch maar kitje via internet
Fatsoenlijk zomeronweer kan ook mooie foto's opleverenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik houd ook ook van warmte maar niet van die hoge luchtvochtigheid.
Mja moet ik ooit nog eens proberen. Heb dat nog nooit gedaan. Ik ben ook best wel bang voor onweerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:12 schreef Uncle het volgende:
[..]
Fatsoenlijk zomeronweer kan ook mooie foto's opleveren
Nop hou daar nie van..quote:
Ben jij uberhaupt nog wel eens thuis?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Coachen 1x Coachen 2x, Festival weekendje
Dan heeft het idd weinig nut.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:49 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nop hou daar nie van..
Krijg me neus toch nooit open, ook als ik niet verkouden ben..
Maar mag blij zijn als k wat telefoongesprekken kan voeren.
Gewoon in de vaatwasser doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:27 schreef Merlijn het volgende:
Er zaten stofjes op mijn sensor, dus ik heb besloten om maar even grondig onderhoud te doen...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:33 schreef Puala het volgende:
Merlijn niet. Merlijn heeft geen 7D
Crap. BustedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Weinigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ben jij uberhaupt nog wel eens thuis?
Dat je hem ook aan het wassen bent?!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet eens een kapotte body van een d5100 ergens zien te vinden. Mijn vriend de stuipen op zijn lijf jagen.
Neu dat niet maar iets vergelijkbaars.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:10 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Dat je hem ook aan het wassen bent?!
de tieten uit je ava worden steeds groter he....quote:
ROFL... Puala is in de zomerstemming....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
de tieten uit je ava worden steeds groter he....
waar heb je die gevonden?
Damn, had ik die gepost online?!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:27 schreef Merlijn het volgende:
Er zaten stofjes op mijn sensor, dus ik heb besloten om maar even grondig onderhoud te doen...
[ afbeelding ]
Huh wtf is dezequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:27 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie niks?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:57 schreef Frenk3nstein het volgende:
Van geenstijl,
Is ook een manier om te filmen (bovenaan)
[ afbeelding ]
Een vraagteken, geen fotoquote:
403 Forbiddenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:02 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
http://media.dumpert.nl/foto/1e03ae7b_ANP_23703523.jpg
Zo dan?
Op fok.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
de tieten uit je ava worden steeds groter he....
waar heb je die gevonden?
Nou, dan snap ik er ook niks meer van. Er staat iig een gast met een telelens op die op de tripod-voet van die lens een videocamera heeft. (en dan bovenop)quote:
kun je geen screenshot maken en het dan hier posten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:28 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Nou, dan snap ik er ook niks meer van. Er staat iig een gast met een telelens op die op de tripod-voet van die lens een videocamera heeft. (en dan bovenop)
Haha, Xil had ook toch maar de D800 gehaald voor de Berlijn trip. En ik maar denken dat ik extravagant was door een UW te kopen voor 3 dagen fotograferenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:19 schreef Pizza_Boom het volgende:
Straks maar eens kijken in de camerawinkel. Wil toch eigenlijk wel aan een a77...
Ben toch nog met lege handen teruggekomen. Ik twijfel, het is en blijft een hoop geld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:05 schreef freud het volgende:
Haha, Xil had ook toch maar de D800 gehaald voor de Berlijn trip. En ik maar denken dat ik extravagant was door een UW te kopen voor 3 dagen fotograferen![]()
Dit dus. Ik mis twee dagen weekend....quote:Op zondag 23 juni 2013 22:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier goed gesloopt, gisteren feestje gehad. Heb er nu nog plezier van in mijn hoofd.
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, alle klussen gedaan, volgende week verhuizen
Graag gedaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
En een speciaal bedankje voor Merlijn die een uur nadat ik op FB had gezet dat ik door mijn rug was gegaan met een kwast in zijn handen de muur stond te witten
Mooi meegenomen. Stel je voor dat je daar met zijn tweeen bloedsjagrijnig staat te sauzen... Blik op onweer en gaaaaaaanquote:Op maandag 24 juni 2013 09:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ook van mijn kant bedanktIk vond t ook nog eens erg gezellig
![]()
Ah nee please not. Dat is echt niet tofquote:Op maandag 24 juni 2013 09:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mooi meegenomen. Stel je voor dat je daar met zijn tweeen bloedsjagrijnig staat te sauzen... Blik op onweer en gaaaaaaan
Jup, mooie vloer! Ik kom snel eens kijken als jullie er in zitten.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah nee please not. Dat is echt niet tof![]()
Had je de foto's gezien hoe het er met vloer er in uit ziet? Echt vet gaaf
Gezelligquote:Op maandag 24 juni 2013 09:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jup, mooie vloer! Ik kom snel eens kijken als jullie er in zitten.
Mja geen mogelijkheid om thuis eens flink uit te zieken?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:43 schreef MrManuel het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Wat een dag..
Voel me flink ziek, toch op het werk aanwezig en daar is het niet bepaald rustig
Op dit moment niet, te druk op het werk..quote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja geen mogelijkheid om thuis eens flink uit te zieken?
Mja ziek is ziek.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:53 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Op dit moment niet, te druk op het werk..
Teamleader vroeg Vrijdag of ik toch me best wou doen om Maandag te verschijnen..
Blijkt iemand anders ziek te zijn en het dus nog drukker te zijn
Indien het erger wordt blijven we toch echt thuis komende dagen..
Ja dat klopt, zaterdag was ik er ziek genoeg aan om niet te komen.. Maar vanochtend ging het op zich welquote:Op maandag 24 juni 2013 12:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja ziek is ziek.
Kun je zelf ook niks aan doen.
Uitkijken... Er heerst een buikgriep en voordat je het weet,steek je de rest ook aan. Dan wordt het nog drukkerquote:Op maandag 24 juni 2013 13:04 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ja dat klopt, zaterdag was ik er ziek genoeg aan om niet te komen.. Maar vanochtend ging het op zich wel
Mja ibu wil weleens het zieke gevoel wat verzwakken mocht je er wat aan hebbenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:04 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ja dat klopt, zaterdag was ik er ziek genoeg aan om niet te komen.. Maar vanochtend ging het op zich wel
Dit is geen buikgriep maar de gewone griep denk ik.. (geen last van de buik thank god!)quote:Op maandag 24 juni 2013 13:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Uitkijken... Er heerst een buikgriep en voordat je het weet,steek je de rest ook aan. Dan wordt het nog drukker
Zit al aan de Para!quote:Op maandag 24 juni 2013 13:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja ibu wil weleens het zieke gevoel wat verzwakken mocht je er wat aan hebben
Okequote:Op maandag 24 juni 2013 13:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Dit is geen buikgriep maar de gewone griep denk ik.. (geen last van de buik thank god!)
[..]
Zit al aan de Para!
Vakantie.... wat was dat ook alweer....quote:Op maandag 24 juni 2013 13:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke
-------
Ik ben flink aan het wassen voor de vakantie.
Succesquote:Op maandag 24 juni 2013 14:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vakantie.... wat was dat ook alweer....
Ondertussen plaats ik weer de volgende stok achter de deur...
Exam: NS0-502: NetApp Certified Implementation Engineer - SAN, 7-Mode
Test Center: Global Knowledge Network Zoetermeer
Appointment: Fri, 5 Jul 2013 / Start Time: 10:30
Wordt weer bikkelen...
Even rustig aan doen, ik over 2/3 weken 70-680. xDquote:Op maandag 24 juni 2013 14:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vakantie.... wat was dat ook alweer....
Ondertussen plaats ik weer de volgende stok achter de deur...
Exam: NS0-502: NetApp Certified Implementation Engineer - SAN, 7-Mode
Test Center: Global Knowledge Network Zoetermeer
Appointment: Fri, 5 Jul 2013 / Start Time: 10:30
Wordt weer bikkelen...
Ik heb net 3 weken vrijaf genomen na 14 examens in 10 wekenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:38 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Even rustig aan doen, ik over 2/3 weken 70-680. xD
Ik heb ook zoietsquote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
Hmmm, ik zit al een tijdje te denken aan een eigen website (al is het alleen maar zodat ik daar iets meer over mijzelf kan vertellen), maar eigenlijk geen idee waar te beginnen. Iemand tips/tricks? Aangezien het hier vol ICTers en ITers zit en ik daar niet echt veel kaas van gegeten heb.
Zelf een URL claimen, ergens hosting regelen (u ontvangt zo een DM) en dan wordpress installeren. Is echt niet moeilijkquote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
Hmmm, ik zit al een tijdje te denken aan een eigen website (al is het alleen maar zodat ik daar iets meer over mijzelf kan vertellen), maar eigenlijk geen idee waar te beginnen. Iemand tips/tricks? Aangezien het hier vol ICTers en ITers zit en ik daar niet echt veel kaas van gegeten heb.
Haha ik heb de mijne al sinds December ofzo niet meer ge-update. maar de vakanties komene r weer aan en dan gooi ik er wel weer wat op. Moet de foto's van de Harry Potter studio's er ook nog opzetten. Maar schrijf er ook altijd een verhaaltje bij en het is zo'n werk.. Misschien wat minder op Fok zitten haha.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef Puala het volgende:
Ik heb sites genoeg, maar nooit zin om hem up to date te houden
Ik heb toevallig eergister mijn blog site leeg gegooid om overnieuw te beginnen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ik heb de mijne al sinds December ofzo niet meer ge-update. maar de vakanties komene r weer aan en dan gooi ik er wel weer wat op. Moet de foto's van de Harry Potter studio's er ook nog opzetten. Maar schrijf er ook altijd een verhaaltje bij en het is zo'n werk.. Misschien wat minder op Fok zitten haha.
Haha agh af en toe krijg je een ingeving en denk je ohh ja die had ik ook nog ^^quote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb toevallig eergister mijn blog site leeg gegooid om overnieuw te beginnen.
Mijn fotografie site ligt al euhm, sinds vorig jaar zomer stil geloof ik
Wordpress icm Nextgen. Er zijn ook plugins die zorgen dat Nextgen net wat fijner werkt.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha agh af en toe krijg je een ingeving en denk je ohh ja die had ik ook nog ^^
Ik heb 2 domeinen eentje is meer een soort reis blog. En ik heb er nog een waar ik eigenlijk niks mee doe. Misschien daar eens wat foto's opzetten die de moeite zijn. Bandjes enzo.
Weet jij iets wat daarvoor erg fijn werkt?
Ik ken wel iemand die je zou kunnen benaderen of hij tijd heeft. Maar wat jij wilt kan ik helaas niet bouwen voor je.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wie wilt er een site voor me bouwen?
Met Nextgen werk ik idd al op mijn blog. Maar zat aan te denken aan gewoon een pagina met allemaal mapjes te maken en dat daar dan de foto's staan.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Wordpress icm Nextgen. Er zijn ook plugins die zorgen dat Nextgen net wat fijner werkt.
Daar zijn thema's voor te vindenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Met Nextgen werk ik idd al op mijn blog. Maar zat aan te denken aan gewoon een pagina met allemaal mapjes te maken en dat daar dan de foto's staan.
Zal er eens naar kijken. binnenkort.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar zijn thema's voor te vindenDan stel je 1 foto in voor je pagina, die zie je in een mapje/rondje/vakje en als je dan op de pagina komt kun je met nextgen een gallery maken
![]()
Hoe moeilijk is het schat?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ondertussen probeer ik mijn iphone al een halve avond te backuppen. Godver![]()
Je weet het nooit nee. Ik vind het wel fijn werkenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal er eens naar kijken. binnenkort.
Want gooi nu die foto's op mijn fb. Maarja misschien willen andere mensen die foto's ook wel zien. you never know..
Foutmeldingen, dan vind ie 'm weer niet. Kutdingquote:
Stuur maar DM dan ga ik eens kijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die je zou kunnen benaderen of hij tijd heeft. Maar wat jij wilt kan ik helaas niet bouwen voor je.
Donequote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Stuur maar DM dan ga ik eens kijken.
Je wilt hem zeker updaten? Ik kan t wel voor je doen na de verhuizing?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Foutmeldingen, dan vind ie 'm weer niet. Kutding
Maja foto's worden tegenwoordig al beter dat het geen schande meer is om ze online te zetten. Als ik mijn foto's van een half jaar terug bekijk denk ik echt bwoohh heehj dat is lelijk. Maar nu wil ik nog eens terug naar schotland om te kijken of het nu mooier kan ^^quote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Je weet het nooit nee. Ik vind het wel fijn werken
Nee backuppen zodat ik naar de winkel kan en die home button kan laten fixen die kapoet is.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Je wilt hem zeker updaten? Ik kan t wel voor je doen na de verhuizing?
Laat hier eens wat zien van schotland?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maja foto's worden tegenwoordig al beter dat het geen schande meer is om ze online te zetten. Als ik mijn foto's van een half jaar terug bekijk denk ik echt bwoohh heehj dat is lelijk. Maar nu wil ik nog eens terug naar schotland om te kijken of het nu mooier kan ^^
Ah. Euhm. Morgen even doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee backuppen zodat ik naar de winkel kan en die home button kan laten fixen die kapoet is.
Zal even kijken want de foto's op mijn site hebben een watermerk er overheen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laat hier eens wat zien van schotland?
donequote:Op maandag 24 juni 2013 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laat hier eens wat zien van schotland?
In Schotland kan het altijd mooierquote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maja foto's worden tegenwoordig al beter dat het geen schande meer is om ze online te zetten. Als ik mijn foto's van een half jaar terug bekijk denk ik echt bwoohh heehj dat is lelijk. Maar nu wil ik nog eens terug naar schotland om te kijken of het nu mooier kan ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2013 23:24:42 ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:24 schreef andreas612 het volgende:
[..]
In Schotland kan het altijd mooierJa dat is waar. Maar had die camera toen net 3 maanden. En tja ondertussen toch veel bijgeleerd haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar inderdaad Schotland![]()
I solemnly swear i'm up to no good
Was een monument. Maar ik snap idd wat je bedoeld. Zei al als ik nu zou gaan zou ik het allemaal heel anders doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
Al met al niet slecht. Beetje basic, beetje saai, maargoed. Bij de eerste had het kerkje een heel mooi onderwerp geweest om met rule of the thirds wat meer naar de zijkant te verplaatsen.
Mja maar ben nu bijna jaar verder he. Dus veel bijgeleerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:36 schreef Pizza_Boom het volgende:
Dat heb je altijd. Achteraf zijn er altijd dingen die je beter zou kunnen doen. Daar is het ook achteraf voor.
Mja twijfel geval kan ook optisch bedrog zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:49 schreef kanovinnie het volgende:
Zien er mooi uit, al staat die eerste volgens mij scheef, of vergis ik me?
Ik wens op mijn site iedereen een gelukkig 2013, en de vorige update was een gelukkig 2012.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ik heb de mijne al sinds December ofzo niet meer ge-update. maar de vakanties komene r weer aan en dan gooi ik er wel weer wat op. Moet de foto's van de Harry Potter studio's er ook nog opzetten. Maar schrijf er ook altijd een verhaaltje bij en het is zo'n werk.. Misschien wat minder op Fok zitten haha.
Haha, ik vind het leuk om te lezen dat dat bij zoveel mensen zo gaat haha.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:18 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik wens op mijn site iedereen een gelukkig 2013, en de vorige update was een gelukkig 2012.
Maar onderhoud wel site's voor vrienden/klanten xDquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha, ik vind het leuk om te lezen dat dat bij zoveel mensen zo gaat haha.
Het lekt altijd bij de loodgieter thuisquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
Iedereen heeft het druk en eigen dingen schieten er wel eens bij in, nietwaar?
speel er eens wat mee in Photoshop, hier kun je nog veel meer uithalenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Schotland
[ link | afbeelding ]
DSC_0298 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]
DSC_0148 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Inderdaad, ik haal ook wel eens oude foto's door lightroom en dan komen ze er een stuk beter uit dan destijds. Compositie kun je niet zoveel meer aan veranderen behoudens een beetje croppen maar ook in postprocessing wordt je met de jaren beter!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
speel er eens wat mee in Photoshop, hier kun je nog veel meer uithalen
Post processing?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:20 schreef Uncle het volgende:
[..]
Inderdaad, ik haal ook wel eens oude foto's door lightroom en dan komen ze er een stuk beter uit dan destijds. Compositie kun je niet zoveel meer aan veranderen behoudens een beetje croppen maar ook in postprocessing wordt je met de jaren beter!
Nabewerken in lightroom...quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:12 schreef [quote]
[b]Op dinsdag 25 juni 2013 08:47 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Maar onderhoud wel site's voor vrienden/klanten xD
Haha dat is meestal he.
Ja moet ik eens doen idd. Binnenkort eens een beetje knutselen. Maar die ene met dat water houd ik graag zo omdat dat toen ook echt mijn uitzicht was.quote:url=http://forum.fok.nl/user/profile/68600]Ynske[/url] het volgende:[/b]
[..]
speel er eens wat mee in Photoshop, hier kun je nog veel meer uithalen
of Photoshop of Photoshop elements of the gimp of aperturequote:
die was al genoemdquote:
tapen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:48 schreef Ener-G het volgende:
Mehh linkerschouder ingestort, gisteren niet kunnen trainen.. maar wellicht was dit weekend 2 shows schieten met een zware camera aan die schouder een beetje teveel van het goede.. vrijdag ging wel aardig mal bij het concert van o.a. Jack Parow, belandde uiteindelijk op de drumriser om de gitarist te fotograferen, die op de drumkit stond.. kwam er rechts van me nog even een crowdsurfer voorbij
vind je dat fijn werken?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets
en gebruik en wordpress voor. Erg simpel. Mocht je willen kijken moet je maar even een PBtje sturen
yep.. morgen maar eens een poging wagen.quote:
Ja werkt opzich wel fijn. Maar ik ben echt 99,9% noob op fotobewerking. Maar beetje met die schuifjes pielen enzo dat lukt me nog wel ^^quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind je dat fijn werken?
ik denk daar vaak te moeilijk voor
nee ik bedoel wordpressquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja werkt opzich wel fijn. Maar ik ben echt 99,9% noob op fotobewerking. Maar beetje met die schuifjes pielen enzo dat lukt me nog wel ^^
Oh zo ik dacht dat het nog over fotobewerking ging ^^quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ik bedoel wordpress
Lightroom en Photoshop ken ik wel, heb tot n maand geleden voor Adobe gewerkt
dat werd ook gezegd door de digitale camera tov analoogquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk wel dat men door de smartphone dommer en luier wordt.
In elk geval minder sociaal. Als je kijkt hoe vaak mensen in gezelschap met hun telefoon in hun hand staanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk wel dat men door de smartphone dommer en luier wordt.
klopt ja, ik moet dan altijd denken aan de bushalte. Vroeger stond men allemaal met een walkman, later een diskman en mp3 speler of een boek en nu met de telefoonquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
In elk geval minder sociaal. Als je kijkt hoe vaak mensen in gezelschap met hun telefoon in hun hand staan
In het begin van de digitale camera werd er zelfs beweerd dat dit geen echte fotografie was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat werd ook gezegd door de digitale camera tov analoog
Bij een bushalte snap ik wel, maar bijv. met een feestje gebeurt het ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt ja, ik moet dan altijd denken aan de bushalte. Vroeger stond men allemaal met een walkman, later een diskman en mp3 speler of een boek en nu met de telefoon
ook een backup van de externe?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:52 schreef PureEvil het volgende:
Ik zet alle foto's die ik heb op mn externe schijf, moet ze alleen nog afdrukken, en inplakken (jawel) Binnenkort maar eens beginnen om 2009 uit te zoeken
Over 10 jaar heb je gewoon 25megapixel in je googleglas, of andere bril,zet je op continue record en neem je op wat je zelf ziet en beleefdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:42 schreef Ener-G het volgende:
Wel fascinerend hoe er nu een hele generatie opgroeit die bepaalde gebeurtenissen alleen gezien heeft via het kleine schermpje van hun smartphone.
Of over 10 jaar tot de ontdekking te komen dat er een hele periode is waar geen fatsoenlijke foto's van zijn, alleen low-fi instagram plaatjes. Of zelfs dat niet, omdat instagram/facebook inmiddels over de kop is. Ik ken zelfs mensen die als ze een nieuwe telefoon kopen de oude simpelweg wegdonderen incl. alle foto's.
en vervolgens kijk je er niet meer naar omquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Over 10 jaar heb je gewoon 25megapixel in je googleglas, of andere bril,zet je op continue record en neem je op wat je zelf ziet en beleefd
Ja maar dat is het punt niet, je neemt alles op wat je ziet zonder een mobiel of camera te pakken, alles wordt geprojecteerd op je brilquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
en vervolgens kijk je er niet meer naar om
ik betwijfel of mensen daadwerkelijk nog terugkijkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:04 schreef Ener-G het volgende:
Ik weet niet of het in de toekomst in de vorm van een bril gaat zijn. Zo'n google glass heeft gewoon nog steeds een enorme dork factor. Dan zie ik nog eerder een smartwatch met ingebouwde camera. Maar, zoals ik al zei, die dingen hebben we nu nog niet. Waar ik op doelde was de generatie die NU met hun mobieltje alles fotograferen en over tien jaar eens terug gaan kijken wat ze nu geschoten hebben. Ik denk dat daar tegen die tijd nog bar weinig van over is, dan van de periode waar mensen nog analoog schoten, of hun digitale foto's nog afdrukten. Tegenwoordig posten mensen het op facebook en thats it, het is een vluchtig medium.
Ik heb die albums al tijden niet meer ingezien, maar tis net als vakantiealbums, als je er over 10 jaar inkijkt is het wel altijd weer leuk om herinneringen op te halenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik betwijfel of mensen daadwerkelijk nog terugkijken
als ik zie dat ik zo goed als niet de albums van toen ik klein was terugkijk
Trust me, die tijd komt nog welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik betwijfel of mensen daadwerkelijk nog terugkijken
als ik zie dat ik zo goed als niet de albums van toen ik klein was terugkijk
quote:
Euhm, nee...Dat nog nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook een backup van de externe?
hier ooit fik erin gehad
De eerste keer dat ik in een mobiel praatte voelde dat ook dork aan, of als je mensen in een telefoon zag praten zag er ook dom uit. Of de bluetoothsets'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:04 schreef Ener-G het volgende:
Ik weet niet of het in de toekomst in de vorm van een bril gaat zijn. Zo'n google glass heeft gewoon nog steeds een enorme dork factor.
Opgeruimd staat netjes! Ben ook helemaal lek geprikt. Rot beesten.quote:
Linkje?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kerel in het beginnerstopic is niet goed wijs
Het houd niet op bij jou he? Hoe vermoord je ze? Ik gisteren een met de mag litequote:
Toen ik klein was had ik op de camping altijd zo'n haspellamp met stopcontact (heel handig voor je discman voeding). Draaide ik de kap eraf en ving ik ze daarin, kap er weer op en aanzetten de lamp. Heel barbaars.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het houd niet op bij jou he? Hoe vermoord je ze? Ik gisteren een met de mag lite
Zal de tactiek onthouden ^^ mag lite werkt ook. Nu wel klein putje in de muur... Tja stuck werk kan niet zoveel hebbenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:32 schreef kanovinnie het volgende:
Eerste taee met de handen en daarna met het reservekussen. Moren de sloop dus maar wassen.
Wel effectief
Je gaf ze meteen een mooie uitvaart in de vorm van een crematiequote:Op woensdag 26 juni 2013 01:32 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Toen ik klein was had ik op de camping altijd zo'n haspellamp met stopcontact (heel handig voor je discman voeding). Draaide ik de kap eraf en ving ik ze daarin, kap er weer op en aanzetten de lamp. Heel barbaars.
Lees het nu pas, haha wat een druifquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kerel in het beginnerstopic is niet goed wijs
Succes hier is het weer waardeloos maar dat viel te verwachten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:26 schreef Mercan het volgende:
Goedemorgen...
Vandaag met de 70-200 2.8 richting het oude centrum van Istanbul, voor een fotoshoot van een verliefd stel.
35 graden hiero
Thnx! Ik ga dan maar extra genieten van de zonquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Succes hier is het weer waardeloos maar dat viel te verwachten.
Mijn ex schoonpa heeft een keer zo'n electrisch tennisracket opgevoerd door er 12v aan te knutselen geloof ik. Effectief was het wel, je kon met een mooie forehand zo die vlieg mid-air frituren....quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:32 schreef kanovinnie het volgende:
Eerste taee met de handen en daarna met het reservekussen. Moren de sloop dus maar wassen.
Wel effectief
Doe dat ^^quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:38 schreef Mercan het volgende:
[..]
Thnx! Ik ga dan maar extra genieten van de zon
Hebben we bij scouting ook weleens gedaan ja. Maar dat vind ik dan toch weer zielig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn ex schoonpa heeft een keer zo'n electrisch tennisracket opgevoerd door er 12v aan te knutselen geloof ik. Effectief was het wel, je kon met een mooie forehand zo die vlieg mid-air frituren....
Jij was toch naar Praag gereden voor een bandje?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Showtje in Assen gisteren, dat is niet om de hoek zeg.
Ja ook, leek dichterbij dan Assenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:51 schreef freud het volgende:
[..]
Jij was toch naar Praag gereden voor een bandje?
Assen klinkt zo ver weg he...quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ook, leek dichterbij dan Assen
Van het weekend naar Zeeland, ook zo ver wegquote:
Ja, echt he. Vooral overal die trage 100 zones... Baah!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van het weekend naar Zeeland, ook zo ver weg
Gelukkig heb de week daarna 4 dagen in Amsterdam. Lekker op de fietsquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ja, echt he. Vooral overal die trage 100 zones... Baah!
Deutsches Eck FTW!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Aankomend weekend een week in de buurt van koblenz.
Ja ik hoop wat momenten te hebben om lekker foto's te maken. Camera en twee accu's gaan mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Deutsches Eck FTW!Sowieso zijn het Rheintal und Moseltal heerlijk fotogeniek.
Mooiquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ] Silhouetten, love it.
Nice!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ] Silhouetten, love it.
Tof, daar ben ik vorige week nog geweest. Mooi gebiedquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Aankomend weekend een week in de buurt van koblenz.
Nice! Hoop echt dat ik even foto's kan maken af en toe.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
Tof, daar ben ik vorige week nog geweest. Mooi gebied
[ afbeelding ]
Welke 35 mm wil je? 1.8, 1.4 wat heb je nog meer?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:07 schreef Uncle het volgende:
Ik vind eigenlijk dat een Nikon eigenlijk niet meer te verantwoorden is... De sigma is bijna twee keer zo goedkoop, en presteert beter.
Weather sealing vind ik bij dergelijke objectieven niet zo'n punt. Een lagere resealwaarde hecht ik persoonlijk weinig waarde aan, daarnaast is de vraag of het in absolute euro's ook zo is. Als je twee keer minder betaald en er procentueel iets meer op afschrijft kun je netto toch voordeliger uit zijnTenslotte relatief weinig problemen over QC van sigma gehoord over dit objectief. Mocht je toch een slechte hebben dan kun je binnen de garantie een nieuwe halen. Wel even gedoe maar Nikon zelf is de laatste tijd ook niet vrij van problemen
![]()
Ik denk nog even verder.
Met de 1.4 heb ik geen ervaring. Laatst zelf wel de nikkor 35 mm 1.8 gekocht. Maar vind dat voor in hoever ik ben in fotografie wel goed genoegquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:46 schreef Uncle het volgende:
er is maar een goede 35mm van sigma encdat is de 1.4 ;-)
En de 15mm fish, en de 50mm macro, en... en.... Eigenlijk al hun primesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:46 schreef Uncle het volgende:
er is maar een goede 35mm van sigma encdat is de 1.4 ;-)
Ik heb een 15mm fish liggen die je van mij mag lenen. Moet je ff met An afstemmen qua ophalen. Kost maar 1 Muse fotoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heeft er nog iemand een Fish-Eye liggen die ik vandaag even kan gebruiken?
Als je hem nog nodig hebt, moet je idd ff langs tuffen!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heeft er nog iemand een Fish-Eye liggen die ik vandaag even kan gebruiken?
Meldt!quote:Op zondag 30 juni 2013 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi heIk heb hier 60 cm aan oude foto-tijdschriften (nederlands en engelstalig). In het kader van de grote opruiming: iemand interesse? Ophalen in Delft.
DigifotoPro, Digital Photography, Practical Photography en Photography Monthly dus
Ik kom er deze week even op terug. Er hebben zich eerder nog wat liefhebbers gemeld.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:48 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Meldt!als je er vanaf wilt en je kan er niemand anders blij mee maken neem ik ze graag van je over. Uiteraard krijg je dan wel tegen een krat bier of iets in die geest
Topquote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kom er deze week even op terug. Er hebben zich eerder nog wat liefhebbers gemeld.
Degene met de mooiste fles port wint?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kom er deze week even op terug. Er hebben zich eerder nog wat liefhebbers gemeld.
Neuhquote:
Jompel!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:59 schreef Puala het volgende:
Dames, heren, koeken en peren; ik presenteer u: FOT / De FOK!fotowedstrijd is terug!!
quote:
Vroegahquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:59 schreef Puala het volgende:
Dames, heren, koeken en peren; ik presenteer u: FOT / De FOK!fotowedstrijd is terug!!
Check uwe PMquote:
Nope, heb lightroom.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:24 schreef fyah het volgende:
Gebruiken jullie ooit Grainsnap (https://www.facebook.com/(...)7002255371593&type=1) of iets dergelijks?
Ben jij al over op 5?quote:
Nee, gebruik het te weinig om de kosten nu te verantwoorden (al is het ¤75). Ik ga de perspectiefcorrectie binnenkort loslaten op de platen uit Berlijn, en wat andere features zoals ruisreductie checken. De beta werkt nog ff, dus toch even kijken wat de verschillen tov 3 zijn.quote:
Okquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, gebruik het te weinig om de kosten nu te verantwoorden (al is het ¤75). Ik ga de perspectiefcorrectie binnenkort loslaten op de platen uit Berlijn, en wat andere features zoals ruisreductie checken. De beta werkt nog ff, dus toch even kijken wat de verschillen tov 3 zijn.
Muhahahahhaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
Vrijdagmiddag half 3
Jij verveelt je toch? Hier: Een berg kutwerk.
Wilde net naar huis gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |