abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128511724
Afgelopen vrijdag ben ik met een andere oud-FOT-ter naar Fliegerhorst Wittmundhafen geweest om daar, tijdens een spottersdag, de laatste F4 Phantom's van de Duitse Luftwaffe vast te leggen. Een tijdje geleden alweer dat ik gefotografeerd heb dus ik was wat roestig, maar ben niet ontevreden :)

Have fun :Y)

En mochten er meer FOT-ters hebben rondgelopen: gooi je plaatjes hier vooral bij :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_128512910
Dat ziet er goed uit! Maar toch heb ik er geen spijt van dat ik er niet ben geweest.
Mijn foto's worden gemaakt met een Nikon D3100 18-55 mm of 55-300 mm lens.
Meer foto's op mijn Fotografie Vink
pi_128512980
Tof
pi_128513276
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:00 schreef Fotografie.vink het volgende:
Dat ziet er goed uit! Maar toch heb ik er geen spijt van dat ik er niet ben geweest.
Het was wat regenachtig....dat wel. Helaas. -O- En geen vliegoperatie. Ook jammer. Maar ik heb iig eenmerg leuke dag gehad en een paar, voor mij, unieke plaatjes geschoten.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 2 juli 2013 @ 21:12:16 #5
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_128513416
Nice *O*

#3 hou ik van. Betoverend, spannend en houdt je oog er lang op. Mooi beeld!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_128513497
Mooie foto's!

Hier staan nog wat foto's van hetzelfde afscheid.
pi_128513617
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:13 schreef Nemephis het volgende:
Mooie foto's!

Hier staan nog wat foto's van hetzelfde afscheid.
Ah. Jij had ze vliegend :) Ik had andere afspraken staan voor zaterdag en maar goed ook....er stond geloof ik een flinke file.
pi_128513640
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het was wat regenachtig....dat wel. Helaas. -O- En geen vliegoperatie. Ook jammer. Maar ik heb iig eenmerg leuke dag gehad en een paar, voor mij, unieke plaatjes geschoten.
Het niet vliegen was voor mij vooral de doorslag. De dag erna werd er wel gevlogen maar toen was ik in Katwijk voor SAR Katwijk.
pi_128514035
#4 en #5 zijn ook nice. Contrast past goed bij het onderwerp/compositie. Lompe kisten zijn het ook.
pi_128514039
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah. Jij had ze vliegend :) Ik had andere afspraken staan voor zaterdag en maar goed ook....er stond geloof ik een flinke file.
Dat zijn niet mijn foto's hè ;)
Al was er graag bij geweest (al dan niet met fototoestel)..
pi_128514142
Ik weet trouwens niet of je op spottersfora actief bent maar daar staan er ook een hoop op. Voornamelijk op scramble.
pi_128514455
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:28 schreef Fotografie.vink het volgende:
Ik weet trouwens niet of je op spottersfora actief bent maar daar staan er ook een hoop op. Voornamelijk op scramble.
Compleet off-topic maar sinds vrijdag heb ik een verschrikkelijke hekel aan spotters :{ Wat een stelletje aso boeren zijn dat. Je hoorde continue een hoop geschreeuw op die velden als iemand per ongeluk in het beeld liep van zo'n groep terwijl ze bezig waren een foto te maken. En dat ging er niet lief aan toe :{ En het waren Nederlanders. We hadden plaatsvervangende schaamte.

Ik vermijd die fora maar. Hele erge mensen.
pi_128514950
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Compleet off-topic maar sinds vrijdag heb ik een verschrikkelijke hekel aan spotters :{ Wat een stelletje aso boeren zijn dat. Je hoorde continue een hoop geschreeuw op die velden als iemand per ongeluk in het beeld liep van zo'n groep terwijl ze bezig waren een foto te maken. En dat ging er niet lief aan toe :{ En het waren Nederlanders. We hadden plaatsvervangende schaamte.

Klinkt zo herkenbaar. Ik zit er zelf dan nog wel bij maar vooral om aan info te komen.
  FOK!fotograaf dinsdag 2 juli 2013 @ 22:53:05 #14
18921 freud
Who's John Galt?
pi_128518631
Je bent het nog niet verleerd! Mooie platen ^O^
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_128518825
Thnx :)
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:08:45 #16
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_129065608
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

* mist een "like" knop.

Hey P, dat zijn goeie fotos geworden, man! Ik hou de mijne op het feestboek. B-)
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_129066054
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 23:08 schreef RonaldV het volgende:

[..]

* mist een "like" knop.

Hey P, dat zijn goeie fotos geworden, man! Ik hou de mijne op het feestboek. B-)
:D ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')