Ik refereer naar de post waarin Puala het stukje eruit haalde waarin ik zei dat als iemand het een mooie foto vond ze mochten stemmen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet? Refeer je naar dat topic wat ik laatst sloot?
Ahja aangepast.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik refereer naar de post waarin Puala het stukje eruit haalde waarin ik zei dat als iemand het een mooie foto vond ze mochten stemmen.
Jaja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef MrManuel het volgende:
[..]
FOT / [FOT SC] #308 met bruilofthelden! om precies te zijn.. Maarja
Mag hoor, ik zal op je stemmenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Eej dat mocht wel..
Ik zei alleen wat mij werd verteld
Had ook al terug gedaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mag hoor, ik zal op je stemmen
Wees welkomquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Ik dacht kom hier eens mee kijken/posten als dat mag
Hoi!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Ik dacht kom hier eens mee kijken/posten als dat mag
Ook halloquote:
Ja maar wel benauwd warm dan weer..quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook hallo![]()
------------------
Nou het is mooi pleurisweer buiten. Was nog net op tijd binnen van het wandelen met de hond ^^
Mja in Eindhoven heeft het net flink staan klappen. Maar het is inderdaad nog steeds plak weer. En naar joh dat je verkouden bent. Vorige week ook geweest was er goed beroerd vanquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:28 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ja maar wel benauwd warm dan weer..
En ik ben al verkouden dus krijg lkkr weinig lucht buiten
I know, zit ook in Eindhoven haha..quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja in Eindhoven heeft het net flink staan klappen. Maar het is inderdaad nog steeds plak weer. En naar joh dat je verkouden bent. Vorige week ook geweest was er goed beroerd vanBeterschap!
Ha grappig! Nou zwaai vanuit Strijp dan ^^quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:31 schreef MrManuel het volgende:
[..]
I know, zit ook in Eindhoven haha..
* MrManuel zwaait vanuit Flight Forumquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ha grappig! Nou zwaai vanuit Strijp dan ^^
Gisteren nog gefietst ^^quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:39 schreef MrManuel het volgende:
[..]
* MrManuel zwaait vanuit Flight Forum
Gaaf! Veel plezier met je aankoop!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:23 schreef MrManuel het volgende:
Dus, aangezien ik die wedstrijd toch niet win.. Ga ik een 6D halen denk ik vanmiddag..
Thx!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Gaaf! Veel plezier met je aankoop!
Is die lens als je hem los koopt veel duurder?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Thx!
Ik twijfel echter nog of ik de 24-105 kit moet kopen, of dat ik nu los de 6D koop en volgende maand de lens los.
Dit scheelt 65 euro.
Als ik ze beide los koop betaal ik 65¤ meer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is die lens als je hem los koopt veel duurder?
Heb je al EF-lenzen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Thx!
Ik twijfel echter nog of ik de 24-105 kit moet kopen, of dat ik nu los de 6D koop en volgende maand de lens los.
Dit scheelt 65 euro.
Mja 65 euro is wel weer veel geld. Maar ik zou het ook niet zo hebben liggen hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Als ik ze beide los koop betaal ik 65¤ meer.
Op dit moment heb ik niet echt geld apart liggen voor de kit, maar zou ik wel de 6D los kunnen halen
Alleen de 50mm f/1.8quote:
Klopt, maar dan kan ik wel al ermee gaan schieten!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja 65 euro is wel weer veel geld. Maar ik zou het ook niet zo hebben liggen hoor
Dan zou ik zeker wachten. Als je blijkbaar langer moet sparen voor dit spul dan zou ik die ¤65 niet zomaar aan de kant schuiven onder het mom "nu lekker hebben".quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Als ik ze beide los koop betaal ik 65¤ meer.
Op dit moment heb ik niet echt geld apart liggen voor de kit, maar zou ik wel de 6D los kunnen halen
En als je een maand wacht en het dan in eens koopt? Bespaar je toch 65 euro. Maargoed ik vind 65 euro dan ook veel geld ^^ doen er een week de boodschappen van.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:56 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Alleen de 50mm f/1.8
[..]
Klopt, maar dan kan ik wel al ermee gaan schieten!
Maar dat houd wel in dat ik de camera nog niet kan gebruiken voor ongeveer een maand terwijl ik hem wel stiekem 'Nodig heb'..quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En als je een maand wacht en het dan in eens koopt? Bespaar je toch 65 euro. Maargoed ik vind 65 euro dan ook veel geld ^^ doen er een week de boodschappen van.
Ik weet jouw situatie natuurlijk niet he. Als je huidige body niet meer functioneert en je hebt een opdracht staan ofzo tja dan heb je hem nodig en is het niet andersquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Maar dat houd wel in dat ik de camera nog niet kan gebruiken voor ongeveer een maand terwijl ik hem wel stiekem 'Nodig heb'..
Zo dringend is het niet, maar ben wel van plan om een paar evenementen/gebeurtenissen te schieten komende maand. En hiervoor zou ik graag de 6D in me handen hebben nast me 600Dquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet jouw situatie natuurlijk niet he. Als je huidige body niet meer functioneert en je hebt een opdracht staan ofzo tja dan heb je hem nodig en is het niet anders
Maja je zult zelf die afweging moeten maken of het je die ¤65,- waard isquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:02 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Zo dringend is het niet, maar ben wel van plan om een paar evenementen/gebeurtenissen te schieten komende maand. En hiervoor zou ik graag de 6D in me handen hebben nast me 600D
Dan had ik dit hele dilemma ook niet!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maja je zult zelf die afweging moeten maken of het je die ¤65,- waard isik wou dat de belasting eens opschoot...
Ze moeten voor 1 juli uitbetalen toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:06 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Dan had ik dit hele dilemma ook niet!
Ik heb het pas een paar weken geleden aangevraagd over 2011, dan is het volgens mij 3 maanden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ze moeten voor 1 juli uitbetalen toch?
Ah oke. Mja heb ook nog wat uitdagingen. Ga volgende week op zomerkamp met scouting en mijn tent is gesneuveld moet een nieuwe hebben. Moet nieuwe kleren kopen en wil een extra accu voor m'n camera hebben dus het begint een beetje te dringen ^^quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:09 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik heb het pas een paar weken geleden aangevraagd over 2011, dan is het volgens mij 3 maanden.
Owow nog afwachten wat het gaat doen danquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef MrManuel het volgende:
Het is wat..
Geen 6D op voorraad behalve het Showmodel..
ja dan wordt het miss toch maar kitje via internetquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Owow nog afwachten wat het gaat doen dan
Kun je het misschien nogwel goedkoper krijgen ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef MrManuel het volgende:
[..]
ja dan wordt het miss toch maar kitje via internet
Fatsoenlijk zomeronweer kan ook mooie foto's opleverenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik houd ook ook van warmte maar niet van die hoge luchtvochtigheid.
Mja moet ik ooit nog eens proberen. Heb dat nog nooit gedaan. Ik ben ook best wel bang voor onweerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:12 schreef Uncle het volgende:
[..]
Fatsoenlijk zomeronweer kan ook mooie foto's opleveren
Nop hou daar nie van..quote:
Ben jij uberhaupt nog wel eens thuis?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Coachen 1x Coachen 2x, Festival weekendje
Dan heeft het idd weinig nut.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:49 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nop hou daar nie van..
Krijg me neus toch nooit open, ook als ik niet verkouden ben..
Maar mag blij zijn als k wat telefoongesprekken kan voeren.
Gewoon in de vaatwasser doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:27 schreef Merlijn het volgende:
Er zaten stofjes op mijn sensor, dus ik heb besloten om maar even grondig onderhoud te doen...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:33 schreef Puala het volgende:
Merlijn niet. Merlijn heeft geen 7D
Crap. BustedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Weinigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ben jij uberhaupt nog wel eens thuis?
Dat je hem ook aan het wassen bent?!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet eens een kapotte body van een d5100 ergens zien te vinden. Mijn vriend de stuipen op zijn lijf jagen.
Neu dat niet maar iets vergelijkbaars.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:10 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Dat je hem ook aan het wassen bent?!
de tieten uit je ava worden steeds groter he....quote:
ROFL... Puala is in de zomerstemming....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
de tieten uit je ava worden steeds groter he....
waar heb je die gevonden?
Damn, had ik die gepost online?!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:27 schreef Merlijn het volgende:
Er zaten stofjes op mijn sensor, dus ik heb besloten om maar even grondig onderhoud te doen...
[ afbeelding ]
Huh wtf is dezequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:27 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie niks?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:57 schreef Frenk3nstein het volgende:
Van geenstijl,
Is ook een manier om te filmen (bovenaan)
[ afbeelding ]
Een vraagteken, geen fotoquote:
403 Forbiddenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:02 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
http://media.dumpert.nl/foto/1e03ae7b_ANP_23703523.jpg
Zo dan?
Op fok.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
de tieten uit je ava worden steeds groter he....
waar heb je die gevonden?
Nou, dan snap ik er ook niks meer van. Er staat iig een gast met een telelens op die op de tripod-voet van die lens een videocamera heeft. (en dan bovenop)quote:
kun je geen screenshot maken en het dan hier posten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:28 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Nou, dan snap ik er ook niks meer van. Er staat iig een gast met een telelens op die op de tripod-voet van die lens een videocamera heeft. (en dan bovenop)
Haha, Xil had ook toch maar de D800 gehaald voor de Berlijn trip. En ik maar denken dat ik extravagant was door een UW te kopen voor 3 dagen fotograferenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:19 schreef Pizza_Boom het volgende:
Straks maar eens kijken in de camerawinkel. Wil toch eigenlijk wel aan een a77...
Ben toch nog met lege handen teruggekomen. Ik twijfel, het is en blijft een hoop geld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:05 schreef freud het volgende:
Haha, Xil had ook toch maar de D800 gehaald voor de Berlijn trip. En ik maar denken dat ik extravagant was door een UW te kopen voor 3 dagen fotograferen![]()
Dit dus. Ik mis twee dagen weekend....quote:Op zondag 23 juni 2013 22:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier goed gesloopt, gisteren feestje gehad. Heb er nu nog plezier van in mijn hoofd.
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, alle klussen gedaan, volgende week verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |