Enschede de gekstequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:36 schreef Koelkastje het volgende:
[ afbeelding ]
Weer één uit Enschede.
Oef, da's niet mis...quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:36 schreef Koelkastje het volgende:
[ afbeelding ]
Weer één uit Enschede.
Koop een lightning trigger.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:28 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zie nauwelijks iets van de onweer, laat staan dat het goed te fotograferen is. Het zicht is gewoon te slecht!
Maar aan de andere kant, ik sta droog
ik probeer het front wel even vast te maken aan de auto, neem ik het mee naar tilburg en stuur ik het wel door naar bredaquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:37 schreef lipjes het volgende:
kutschild hier in bredaik zie weer blauwe lucht
Let op boven Drenthe, komt nog genoeg aan voor Groningenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Koop een lightning trigger.
Geen druppel hier in midden Groningen.Beetje gerommel in de verte, meer niet.
Graag!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik probeer het front wel even vast te maken aan de auto, neem ik het mee naar tilburg en stuur ik het wel door naar breda
hopen dat het dan vanuit Rheden vast blijft hangenquote:
Gooi maar boven breda/moerdijk vast, zwemmen in het water wil ik!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hopen dat het dan vanuit Rheden vast blijft hangen
ik ben nu een timelapse aan het makenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Koop een lightning trigger.
Geen druppel hier in midden Groningen.Beetje gerommel in de verte, meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |