Koop een lightning trigger.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:28 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zie nauwelijks iets van de onweer, laat staan dat het goed te fotograferen is. Het zicht is gewoon te slecht!
Maar aan de andere kant, ik sta droog
ik probeer het front wel even vast te maken aan de auto, neem ik het mee naar tilburg en stuur ik het wel door naar bredaquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:37 schreef lipjes het volgende:
kutschild hier in bredaik zie weer blauwe lucht
Let op boven Drenthe, komt nog genoeg aan voor Groningenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Koop een lightning trigger.
Geen druppel hier in midden Groningen.Beetje gerommel in de verte, meer niet.
Graag!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik probeer het front wel even vast te maken aan de auto, neem ik het mee naar tilburg en stuur ik het wel door naar breda
hopen dat het dan vanuit Rheden vast blijft hangenquote:
Gooi maar boven breda/moerdijk vast, zwemmen in het water wil ik!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hopen dat het dan vanuit Rheden vast blijft hangen
ik ben nu een timelapse aan het makenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Koop een lightning trigger.
Geen druppel hier in midden Groningen.Beetje gerommel in de verte, meer niet.
Ik zou de gemeente voor de kosten laten opdraaien voor de achterstallige riolering. Geld voor megalomane projecten hebben ze dan wel weer in Enschede.quote:
Tunnel aan de Eektestraat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef MaLo het volgende:
Lees nu ook over ondergelopen tunnels en wegen in mijn woonplaats (o'zaal) op Twitter.
twitter:Woordhumor twitterde op donderdag 20-06-2013 om 15:34:34Geniet van elke mooie dag die nog komt, want het kan zomerweer voorbij zijn! #regen reageer retweet
ja of....quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:44 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Woordhumor twitterde op donderdag 20-06-2013 om 15:34:34Geniet van elke mooie dag die nog komt, want het kan zomerweer voorbij zijn! #regen reageer retweet
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Haalt minthy op
Kom maar schuilen hoor
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:45 schreef RiKe het volgende:
Ik herinner me nog de laatste dag dat we in Leiden noodweer hadden.
Het was 2007...
Toen ik 'm voor het eerst zag ookquote:
Hoop dat die bij de Vos de Waelstraat niet ondergelopen is, daar moet ik over een uurtje ongeveer langsquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die bij het Station? Die staat ook vol
Kwestie van riolering dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:50 schreef ACT-F het volgende:
In de Hasseler Es in Hengelo heeft het aanzienlijk meer geregend dan in Enschede, maar toch nauwelijks wateroverlast. Vooral rond de A35 heeft het stevig geregend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |