Jullie Limburgers krijgen toch altijd genoeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hier in N-Limburg gaat de zon weer doorkomen. Misschien dat daardoor erna nog zware buien kunnen ontstaan?
Het heeft in de verte wat gerommeld en vooral hard geregend.
Helemaal niet! Het valt dit jaar en afgelopen jaar vies tegen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jullie Limburgers krijgen toch altijd genoeg.
Och, had toch al wel verwacht dat mensen met regen niet konden rijden, dus ben met de motorquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:24 schreef ZaZoe het volgende:
Ik zie het (nog) niet.twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 20-06-2013 om 15:17:10'Waterbom' in Nederland: Brabant maakt zich op voor zware regenval http://t.co/oNFvpBMKGn reageer retweet
![]()
Maar laat me graag verrassen.
Oow ja?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jullie Limburgers krijgen toch altijd genoeg.
Dit meen jequote:
Dat wel, maar ik zie nauwelijks iets van de onweer, laat staan dat het goed te fotograferen is. Het zicht is gewoon te slechtquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, herkende het uitzicht wel. Je staat in ieder geval droog
Over het algemeen breekt de hel altijd los in Limburg. Ik zit verdomme in het van westen van de provincie Groningen en hier is noodweer echt een zeldzaamheid.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Helemaal niet! Het valt dit jaar en afgelopen jaar vies tegen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jullie Limburgers krijgen ER toch altijd NOOIT genoeg VAN
Idem! Plopt hier ook! Tevens Almeloquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:28 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Almelo. De gootsteen kan het niet meer aan..
KF zit nog boven Frankrijk... mogelijk dat daar nog wat op gaat onstaan. Na deze buien klaart het op en wordt het weer warmerquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:28 schreef zlotka het volgende:
is er nog een kans dat er vanavond/vanancht nog meer komt? Of hebben deze buien dat nu wel een beetje 'verpest'?
hoe bedoel jequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice
Neem aan dat je dus mobiel zit en geen laptop ofzo?
Hier ook Almelo en de wasbak loopt bijna overquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef Remzz het volgende:
Hier in Almelo is het stoompje voor mijn huis veranderd in een waterval
Of ze hebben een waardeloze rioleringquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef Gwywen het volgende:
Enschede krijgt volgens mij altijd de volle laag!
Maar hier gaat het nu ook goed tekeer hoor. Max. 3 tellen tussen bliksem en donder & soms extreem harde knallen. En ontieglijk veel hemelwater, hele rivieren in mijn tuin
Temperatuur is nog steeds prima overigens.
Dus na Enschede ook Almelo blank zometeenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef Remzz het volgende:
Hier in Almelo is het stoompje voor mijn huis veranderd in een waterval
Dat schijnt zo te zijn ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Of ze hebben een waardeloze riolering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |