Over het algemeen breekt de hel altijd los in Limburg. Ik zit verdomme in het van westen van de provincie Groningen en hier is noodweer echt een zeldzaamheid.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Helemaal niet! Het valt dit jaar en afgelopen jaar vies tegen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jullie Limburgers krijgen ER toch altijd NOOIT genoeg VAN
Idem! Plopt hier ook! Tevens Almeloquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:28 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Almelo. De gootsteen kan het niet meer aan..
KF zit nog boven Frankrijk... mogelijk dat daar nog wat op gaat onstaan. Na deze buien klaart het op en wordt het weer warmerquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:28 schreef zlotka het volgende:
is er nog een kans dat er vanavond/vanancht nog meer komt? Of hebben deze buien dat nu wel een beetje 'verpest'?
hoe bedoel jequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice
Neem aan dat je dus mobiel zit en geen laptop ofzo?
Hier ook Almelo en de wasbak loopt bijna overquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef Remzz het volgende:
Hier in Almelo is het stoompje voor mijn huis veranderd in een waterval
Of ze hebben een waardeloze rioleringquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef Gwywen het volgende:
Enschede krijgt volgens mij altijd de volle laag!
Maar hier gaat het nu ook goed tekeer hoor. Max. 3 tellen tussen bliksem en donder & soms extreem harde knallen. En ontieglijk veel hemelwater, hele rivieren in mijn tuin
Temperatuur is nog steeds prima overigens.
Dus na Enschede ook Almelo blank zometeenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef Remzz het volgende:
Hier in Almelo is het stoompje voor mijn huis veranderd in een waterval
Dat schijnt zo te zijn ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Of ze hebben een waardeloze riolering
Oke, zie het hier nog niet zo snel opklaren eerlijk gezegt maar goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
KF zit nog boven Frankrijk... mogelijk dat daar nog wat op gaat onstaan. Na deze buien klaart het op en wordt het weer warmer
Haha, op die manierquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ik dat plaatje op Wikipedia zie zit er geen internetaansluiting ofzo.
Hahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:25 schreef Cassius het volgende:
In de categorie geluiden-die-bij-nader-inzien-toch-geen-onweer-zijn: schuifdeur van een bestelbus in de straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |