uiteraard ben ik daar weer opgeklommenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar ben je dan? Iets met een paal?
Ik zie het (nog) niet.twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 20-06-2013 om 15:17:10'Waterbom' in Nederland: Brabant maakt zich op voor zware regenval http://t.co/oNFvpBMKGn reageer retweet
Ja, herkende het uitzicht welquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:22 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
uiteraard ben ik daar weer opgeklommen!
Ik sta op de tankeberg in Oldenzaal, hoogste punt 85 meter
Die koepel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:22 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
uiteraard ben ik daar weer opgeklommen!
Ik sta op de tankeberg in Oldenzaal, hoogste punt 85 meter
Jullie Limburgers krijgen toch altijd genoeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hier in N-Limburg gaat de zon weer doorkomen. Misschien dat daardoor erna nog zware buien kunnen ontstaan?
Het heeft in de verte wat gerommeld en vooral hard geregend.
Helemaal niet! Het valt dit jaar en afgelopen jaar vies tegen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jullie Limburgers krijgen toch altijd genoeg.
Och, had toch al wel verwacht dat mensen met regen niet konden rijden, dus ben met de motorquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:24 schreef ZaZoe het volgende:
Ik zie het (nog) niet.twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 20-06-2013 om 15:17:10'Waterbom' in Nederland: Brabant maakt zich op voor zware regenval http://t.co/oNFvpBMKGn reageer retweet
![]()
Maar laat me graag verrassen.
Oow ja?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jullie Limburgers krijgen toch altijd genoeg.
Dit meen jequote:
Dat wel, maar ik zie nauwelijks iets van de onweer, laat staan dat het goed te fotograferen is. Het zicht is gewoon te slechtquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, herkende het uitzicht wel. Je staat in ieder geval droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |